Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:23:59

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:23:59

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 36
    Gesamt: 38
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Προβλημα με DLE 60 BOXER  (Gelesen 1500 mal)
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #15 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 16:51:44 »

    και η έξοοδος


    * IMG_7843.jpg (76.01 KB, 480x640 - angeschaut 189 Mal.)
    Gespeichert
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #16 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 16:52:29 »

    Μάλλον είναι μικρή η έξοδος. Τι νομίζεται ;
    Gespeichert
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Antwort #17 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 17:16:26 »

    Κλείσε αυτή την είσοδο



    φτιάξε bufling με 2mm μπάλσα


    ….βάλε γνήσιες walbro μεμβράνες  Ποοολύ άνεση , and go fly.

    my2c
    Gespeichert

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #18 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 22:23:03 »

    Καλησπέρα,

    Μερικές ιδέες για baffling από το Extreme Flight MXS που πετούσα πριν κάποια χρόνια. Είναι παρόμοιο σε σχήμα cowl με το Sbach.


    Καλησπέρα Νίκο
    Αυτά τα inserts  που τα βρήκες; Μπορώ να τα αγοράσω από κάπου ή να βρω σχέδια για 3d print q


    Μου τα είχαν στείλει από Extreme Flight US το 2017. Λογικά αν ψάξεις πλέον μπορείς να βρεις σχέδια online.

    Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να φτιάξεις baffles:

    - Balsa ή κοντρα πλακέ
    - EPP
    - Depron
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #19 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 22:25:40 »

    Παραδειγματα εξαγωγης απο δικα μου μοντελα:

    1. Outlets στο EF Laser
    2. Air Outlet Accelerator EF MXS υπαρχει ενα φιλετο carbon αν μπορεις να δεις


    To accelerator που είναι; το μικρό carbon φιλετάκι ακριβώς πίσω από τις εξατμίσεις ;

    Ένα ακόμη παράδειγμα accelerator pressure lip.




    * Pressure Lip.jpg (144.94 KB, 1290x1812 - angeschaut 173 Mal.)

    * Pressure Lip2.jpg (40.71 KB, 720x960 - angeschaut 167 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #20 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 22:28:45 »

    και η έξοοδος


    Μπορείς να το κόψεις σε σχήμα παραλληλόγραμμου, βγάζοντας τις καμπύλες και να βάλεις ένα pressure lip από ελαφρύ υλικό στερεώνοντας το με τριγωνάκι από balsa μέσα στο cowl.

    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #21 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 22:40:45 »

    Καλησπέρα,

    Μερικές ιδέες για baffling από το Extreme Flight MXS που πετούσα πριν κάποια χρόνια. Είναι παρόμοιο σε σχήμα cowl με το Sbach.


    Καλησπέρα Νίκο
    Αυτά τα inserts  που τα βρήκες; Μπορώ να τα αγοράσω από κάπου ή να βρω σχέδια για 3d print q


    Μου τα είχαν στείλει από Extreme Flight US το 2017. Λογικά αν ψάξεις πλέον μπορείς να βρεις σχέδια online.

    Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να φτιάξεις baffles:

    - Balsa ή κοντρα πλακέ
    - EPP
    - Depron

    Και επειδή καλό είναι να αποδεικνύουμε τις θεωρίες και τις ωραίες συζητήσεις που κάνουμε εδώ, Grin ένα video (που τραβηξε ενας φιλος χωρις να το ξερω) με τη δοκιμή των baffles και του pressure lip στη Γερμανία το 2017.

    Model: EF MXS 94''
    Κινητήρας: DA-70 με PEFA canisters που μου τον ζέσταναν λίγο
    Προπέλα: Falcon 24x9
    Λάδι: Redline 40:1




    « Letzte Änderung: Donnerstag, 28 Sep 2023, 23:12:21 von 3DJunk » Gespeichert
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #22 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 23:59:16 »


    και εγώ pefa canisters εχω διπλό, λες αυτό να τα ζεσταίνει ;

    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #23 am: Freitag, 29 Sep 2023, 10:06:31 »


    και εγώ pefa canisters εχω διπλό, λες αυτό να τα ζεσταίνει ;



    Βλέποντας το cowl γρηγορα νομιζα πως χρησιμοποιουσες open mufflers. Τωρα ειδα οτι δεν εχει τρυπες... idiot2

    Χρειάζεσαι αέρα στους headers αλλά και στα canisters. Δες τη φωτογραφία που έχω σκίσει την επικάλυψη στην προηγούμενη σελίδα και παρατήρησε που έχω το pressure lip.

    Γενικά τα canisters και οι tuned pipes ζεσταίνουν τους κινητήρες. Δεν φταίει η PEFA συγκεκριμένα. Πολύ σπάνιο να πάρει κάποιος PEFA, είναι μεγάλα και λίγο βαρυά αλλά καλή ποιότητα με Γερμανικά standards.

    Αν θέλεις φέρτο στο Κάστρο να το δούμε κάποια στιγμή αν και δεν ξέρω που βρίσκεσαι γεωγραφικά.

    Φιλικά,
    Ν
    Gespeichert
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #24 am: Freitag, 29 Sep 2023, 11:30:07 »


    και εγώ pefa canisters εχω διπλό, λες αυτό να τα ζεσταίνει ;



    Βλέποντας το cowl γρηγορα νομιζα πως χρησιμοποιουσες open mufflers. Τωρα ειδα οτι δεν εχει τρυπες... idiot2

    Χρειάζεσαι αέρα στους headers αλλά και στα canisters. Δες τη φωτογραφία που έχω σκίσει την επικάλυψη στην προηγούμενη σελίδα και παρατήρησε που έχω το pressure lip.



    Γενικά τα canisters και οι tuned pipes ζεσταίνουν τους κινητήρες. Δεν φταίει η PEFA συγκεκριμένα. Πολύ σπάνιο να πάρει κάποιος PEFA, είναι μεγάλα και λίγο βαρυά αλλά καλή ποιότητα με Γερμανικά standards.

    Αν θέλεις φέρτο στο Κάστρο να το δούμε κάποια στιγμή αν και δεν ξέρω που βρίσκεσαι γεωγραφικά.

    Φιλικά,
    Ν

    Καλημέρα Νίκο
    Είμαι ο Γεράσιμος που εχουμε πετάξει μαζί στο Λεχαιο (αν θυμάσαι) μερικλες φορές. Ευχαριστώ για την πρόσκληση
    Την Pefa την πήρα γιατί χώραγαν ωραία και μου εφτιαξαν custom headers.
    Εχω αφήσει την κάτρω τρύπα ανοιχτή για τα header. Λεω να ανοίξω λίγο την εξοδο στο cowl και να βάλω και ένα pressure lip στη ατρακτο μπροστα από την σχάρα για τις εξατμισεις.
    Η 23χ8 είναι καλή ή να δοκιμάσω και 22χ8;
    Αν δεν βελτιωθεί θα σου στείλω ΠΜ να ερθω στο Καστρο. Αν σε βγάλει ο δρόμος έλα και για πτήση στο Λεχαιο  Χαμόγελο

    Φιλικά
    Gespeichert
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 238



    « Antwort #25 am: Freitag, 29 Sep 2023, 19:22:13 »

    Go fly without the cowling ,change props and carb settings .Note what works best for THIS plane.
    Now install the cowling ,fly,and see what's happening.
    If overheating occurs ,work on your cowling's  intake-exhaust.
    Note that on gas engines,the exhaust will get  aprox. 1200  degree Fahrenheit = 648+ Celsius.
    Good luck  Jim
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #26 am: Freitag, 29 Sep 2023, 23:20:43 »


    και εγώ pefa canisters εχω διπλό, λες αυτό να τα ζεσταίνει ;



    Βλέποντας το cowl γρηγορα νομιζα πως χρησιμοποιουσες open mufflers. Τωρα ειδα οτι δεν εχει τρυπες... idiot2

    Χρειάζεσαι αέρα στους headers αλλά και στα canisters. Δες τη φωτογραφία που έχω σκίσει την επικάλυψη στην προηγούμενη σελίδα και παρατήρησε που έχω το pressure lip.



    Γενικά τα canisters και οι tuned pipes ζεσταίνουν τους κινητήρες. Δεν φταίει η PEFA συγκεκριμένα. Πολύ σπάνιο να πάρει κάποιος PEFA, είναι μεγάλα και λίγο βαρυά αλλά καλή ποιότητα με Γερμανικά standards.

    Αν θέλεις φέρτο στο Κάστρο να το δούμε κάποια στιγμή αν και δεν ξέρω που βρίσκεσαι γεωγραφικά.

    Φιλικά,
    Ν

    Καλημέρα Νίκο
    Είμαι ο Γεράσιμος που εχουμε πετάξει μαζί στο Λεχαιο (αν θυμάσαι) μερικλες φορές. Ευχαριστώ για την πρόσκληση
    Την Pefa την πήρα γιατί χώραγαν ωραία και μου εφτιαξαν custom headers.
    Εχω αφήσει την κάτρω τρύπα ανοιχτή για τα header. Λεω να ανοίξω λίγο την εξοδο στο cowl και να βάλω και ένα pressure lip στη ατρακτο μπροστα από την σχάρα για τις εξατμισεις.
    Η 23χ8 είναι καλή ή να δοκιμάσω και 22χ8;
    Αν δεν βελτιωθεί θα σου στείλω ΠΜ να ερθω στο Καστρο. Αν σε βγάλει ο δρόμος έλα και για πτήση στο Λεχαιο  Χαμόγελο

    Φιλικά

    Καλησπέρα Γεράσιμε,

    Σε θυμάμαι και ελπίζω να μην κάνω λάθος. Έχω να πετάξω στο Λέχαιο από το 2015.

    Κάνε κάποιες δοκιμές στο έδαφος αλλά όχι για πολλή ώρα για να μην ζεσταθεί. Αν ο κινητήρας δείχνει αξιόπιστος πέταξε καλύτερα.

    Δοκίμασε 22x8 αλλά αν ξεπερνάει κατά πολύ τις 7.000 στροφές βάλε την 23x8 γιατί είναι καινούργιος κινητήρας. Παίξε με τα stock settings. Αν κάνει κοψίματα άνοιξε τη H κατά ένα 1/8 τη φορά.

    Ναι κάποια στιγμή θα έρθω και στο Λέχαιο. Θα επικοινωνήσουμε. Αύριο έχουμε Κωπαίδα... Στριφογύρισμα ματιών

    Φιλικά,
    Ν
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderator: andreas)  |  Thema: Προβλημα με DLE 60 BOXER
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.035 Sekunden mit 24 Zugriffen.