Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:23:44

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:23:44

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 16
    Gesamt: 16
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Προβλημα με DLE 60 BOXER  (Gelesen 1499 mal)
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « am: Mittwoch, 27 Sep 2023, 13:05:41 »

    Εχω μια DLE 60 BOXER που έχει κάψει περίπου 15 λιτρα
    Οταν ρυθμίζω τη μεγάλη βελόνα και βγάζει περίπου 6500rpm έχω αρκετή ισχύ, ανεβάζει εύκολα στροφές  αλλά μετά από λίγο στο τέρμα γκάζι κάνει κοψίματα σαν να κλείνεις πολύ γρήγορα το ignition
    Αν ανοίξω λίγο τη μεγάλη πέφτουν οι στροφές 5.800 δεν έχει την αναμενόμενη ισχύ αργεί να ανεβάσει , σαν να είναι μπουκομένη, αλλά δεν κάνει κοψίματα.

    Κάποια ιδέα τι μπορεί να φταίει ; idiot2

    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #1 am: Mittwoch, 27 Sep 2023, 18:00:36 »

    Θεωρητικά αρχίζει να στρώνει μετά τα 25 λίτρα.

    Έχω την εντύπωση ότι ζεσταίνεται. Αυτό είναι συνάρτηση ρύθμισης αλλά και προπέλας. Θα έβαζα κάτι κοντά στο 22x8 με 23x8.

    Το λάδι παίζει επίσης ρόλο, αναλογία μίξης 40:1 και ένα καλό συνθετικό ενδείκνυται. Υπάρχει και η θεωρία του ορυκτέλαιου ωστόσο θέλει προσοχή να μην ζεσταθεί ο κινητήρας σε στατικά test στο έδαφος. Θεωρητικά με το ορυκτέλαιο θα χρειαστείς λιγότερα από 25 λίτρα.

    Στη θέση σου θα επανέφερα τα εργοστασιακά settings και θα έκαιγα 10 λίτρα ακόμα.

    Φιλικά,
    Ν
    Gespeichert
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #2 am: Mittwoch, 27 Sep 2023, 19:37:08 »

    Καλησπέρα Νίκο
    Και εγώ νομίζω οτι ζεσταίνεται. Η προπέλα είναι 23χ8 και το λάδι 1:33 (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) και λάδι το συνθετικό της Stihl και οι ρυθμίσεις 2 στροφές η χαμηλή και 1 3/4 η μεγάλη.
    Μαλλον θα πρέπει να μεινω εκεί και να κάνω λίγο υπομονή... θα ανοίξω λίγο ακόμα το cowl για καλύτερη ψύξη

    Φιλικά
    Gespeichert
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 238



    « Antwort #3 am: Mittwoch, 27 Sep 2023, 20:12:21 »

    Hi there, from what you'r saying ,your problem is : The prop. size is big ,and in order to get the high rpms you'r LEANING the engine, thus the  slowing / overheating on your engine.
    Why you need a large prop ? 2 cycle engines give the best HP on high RPMs
    If you want to hang your plane in the air,you need smaller props or less pitch,this way the rpms are constant and the load on the 2cycle engine is less.
    Run a prop that will give you aprox. 7.000 to 7.500 rpms  see what happens.
    I run 50:1  on all my engines over many many years now with the best results,without ANY  engine failure.
    ps.All this  assuming there is nothing wrong with the motor,or carb.
    Hope this will help you.    Jim
    Gespeichert
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #4 am: Mittwoch, 27 Sep 2023, 20:19:59 »

    Hi
    The recommended props from the manufacturer are 22×10 ; 23×8 ; 23×10 ; 24×8.
    I am running 23x8. May be I will try 22x8 to see how it handles. I was running 22x8 on a dl 50 without any problems. May be the boxer is not that much more powerful or it is still need to break in
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #5 am: Mittwoch, 27 Sep 2023, 22:00:54 »

    Καλησπέρα Νίκο
    Και εγώ νομίζω οτι ζεσταίνεται. Η προπέλα είναι 23χ8 και το λάδι 1:33 (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) και λάδι το συνθετικό της Stihl και οι ρυθμίσεις 2 στροφές η χαμηλή και 1 3/4 η μεγάλη.
    Μαλλον θα πρέπει να μεινω εκεί και να κάνω λίγο υπομονή... θα ανοίξω λίγο ακόμα το cowl για καλύτερη ψύξη

    Φιλικά

    Καλησπέρα,

    Μια παρερμηνεία που κάνουν αρκετοί χρήστες gas κινητήρων είναι πως βάζοντας περισσότερο λάδι δλδ 30ml στο λίτρο αντί για 25ml (σημ.που είναι η κοινή πρακτική σε high performance κινητήρες όπως DA, GP κτλ και σε πολύ ακραίες συνθήκες πίστεψε με), νομίζουν πως ο κινητήρας θα δουλεύει πιο πλούσιος (rich) εξομοιώνοντας τη λειτουργία glow. Εντούτοις αυτό που συμβαίνει βάζοντας περισσότερο λάδι, είναι να ελαττώνουν το λόγο καυσίμου / αέρα με αποτέλεσμα ο κινητήρας να δουλεύει πιο lean.

    Τέλος ανοίγοντας τις θυρίδες εισαγωγής δεν είναι σίγουρο ότι θα βελτιωθεί. Εδώ μπαίνουμε στο κεφάλαιο ψύξης και του baffling που είναι ο προσανατολισμός του intake airflow στις κεφαλές. Επίσης κάτι που πρέπει να προσέξεις είναι ο λόγος επιφάνειας Air out/ Air in που συνήθως είναι 2:1 ή 3:1.

    Φιλικά,
    Ν
    Gespeichert
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #6 am: Mittwoch, 27 Sep 2023, 22:36:39 »


    To 1:33 είναι η αναλογία που συστήνει ο κατασκευαστής, και έμενα μου φάνηκε πολύ. Τον δούλεψα και με 1;40 και ίσως ήταν λίγο πιο έντονο το πρόβλημα.
    Σκέφτομαι να ανοίξω την εξαγωγή του cowl. Είναι ενα Sbach 300  και τα δύο ανοίγματα μπροστά βλέπουν τις δύο κεφαλές.
    Gespeichert
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #7 am: Mittwoch, 27 Sep 2023, 22:48:55 »

    Ισως η φωτό Βοηθήσει


    * IMG_5970.jpg (95.68 KB, 541x480 - angeschaut 121 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #8 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 13:12:35 »

    Καλησπέρα,

    Μερικές ιδέες για baffling από το Extreme Flight MXS που πετούσα πριν κάποια χρόνια. Είναι παρόμοιο σε σχήμα cowl με το Sbach.



    * 21271233_1624565990927271_2690661082417677686_n.jpg (43.7 KB, 960x540 - angeschaut 95 Mal.)

    * 21314330_1624566154260588_559560820825138304_n.jpg (33.3 KB, 960x540 - angeschaut 95 Mal.)

    * 22007495_1645289862188217_6919190892681388231_n.jpg (42.04 KB, 960x540 - angeschaut 95 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #9 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 13:31:56 »

    Παραδειγματα εξαγωγης απο δικα μου μοντελα:

    1. Outlets στο EF Laser
    2. Air Outlet Accelerator EF MXS υπαρχει ενα φιλετο carbon αν μπορεις να δεις


    * Laser Cowl.jpg (34.02 KB, 461x600 - angeschaut 97 Mal.)

    * Accelerator.jpg (41.58 KB, 800x450 - angeschaut 101 Mal.)
    Gespeichert
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #10 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 13:46:58 »

    Δηλαδή,αν κατάλαβα καλά, μειώνουμε τον κρύο αέρα που εισέρχεται και αυξάνουμε το ζεστό αέρα που εξέρχεται....!??
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #11 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 16:15:42 »

    Δηλαδή,αν κατάλαβα καλά, μειώνουμε τον κρύο αέρα που εισέρχεται και αυξάνουμε το ζεστό αέρα που εξέρχεται....!??

    Ακριβώς !! ο κρύος αέρας πρέπει να πηγαίνει πάνω στις κεφαλές και να υπάρχει μεγάλο ανοιγμα που η υποπιεση να τραβάει το αέρα έξω Αν δεν μπορεί να βγει αέρας δεν μπορεί να μπει φρέσκος
    Gespeichert
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #12 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 16:19:18 »

    Καλησπέρα,

    Μερικές ιδέες για baffling από το Extreme Flight MXS που πετούσα πριν κάποια χρόνια. Είναι παρόμοιο σε σχήμα cowl με το Sbach.


    Καλησπέρα Νίκο
    Αυτά τα inserts  που τα βρήκες; Μπορώ να τα αγοράσω από κάπου ή να βρω σχέδια για 3d print q
    Gespeichert
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #13 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 16:48:08 »

    Παραδειγματα εξαγωγης απο δικα μου μοντελα:

    1. Outlets στο EF Laser
    2. Air Outlet Accelerator EF MXS υπαρχει ενα φιλετο carbon αν μπορεις να δεις


    To accelerator που είναι; το μικρό carbon φιλετάκι ακριβώς πίσω από τις εξατμίσεις ;
    Gespeichert
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 36


    « Antwort #14 am: Donnerstag, 28 Sep 2023, 16:51:02 »


    Η εισοδος


    * IMG_7844.jpg (109.94 KB, 480x640 - angeschaut 77 Mal.)
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderator: andreas)  |  Thema: Προβλημα με DLE 60 BOXER
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 24 Zugriffen.