Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.491 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 14 Μάι 2024, 11:34:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 14 Μάι 2024, 11:34:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:46]

    από snoopy
    [Χθες στις 08:35]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304491
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 54
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 29
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: εκλεισε jr9303 propo  (Αναγνώστηκε 20108 φορές)
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 9 Οκτ 2011, 10:15:12 »

    pani  αν μπορεις να μας πεις για την διαδικασια πως πληρωσες τι χρεωσαν κτλ κτλ σε ρωταω και πιο πανω σχετικα
    θα μας βοηθουσες παρα πολυ δε εχουμε ιδεα που να τις στειλουμε κτλ κτλ γραψε εδω η στειλε ενα μυνημα με λεπτομερειες 
    σε ευχαριστω πολυ
     Thumbs up
    Καταγράφηκε
    chrismet
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 16


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 9 Οκτ 2011, 10:47:17 »


    Και κάτι άλλο... όταν βάζεις βίσμα στο training port ανάβει η ΤΚ σου?

    Εμένα OXI.
    Καταγράφηκε
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 9 Οκτ 2011, 19:40:56 »

    pani  αν μπορεις να μας πεις για την διαδικασια πως πληρωσες τι χρεωσαν κτλ κτλ σε ρωταω και πιο πανω σχετικα
    θα μας βοηθουσες παρα πολυ δε εχουμε ιδεα που να τις στειλουμε κτλ κτλ γραψε εδω η στειλε ενα μυνημα με λεπτομερειες 
    σε ευχαριστω πολυ
     Thumbs up

    Hταν και οι δυο στην εγγυηση αν θυμαμαι καλα. Πληρωσα περι τα 20 ευρω να τις στειλω. Τα ταχυδρομικα της επιστροφης τα πληρωσαν αυτοι. Μαλιστα την δευτερη την εστειλαν με Fedex. Τις ειχα στειλει στην Horizon Hobby στο τμημα service. Αν τις εχεις αγορασει Ελλαδα καλο ειναι να ρωτησεις εκει που τις πηρες.
    Εχεις χρησιμοποιησει Lipo μπαταρια;
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 9 Οκτ 2011, 21:00:06 »

    οχι δεν εχω βαλει ποτε λιπο μεσα
    σε ευχαριστω πολυ περιμενουμε απαντηση απο αγγλια να το στειλουμε εκει
    Καταγράφηκε
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 10 Οκτ 2011, 13:58:29 »

    η απαντηση ηρθε πολυ γρηγορα απο την αγγλια
    δεν τις δεχονται εκει γιατι εχουν αγοραστει απο αμερικη
    απο την αμερικη καμμια απαντηση στειλαμε και αλλο εμαιλ σημερα και περιμενουμε λυση
    Καταγράφηκε
    xaris k,
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 12


    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2011, 00:12:17 »

    φιλε kotsak εχω και εγω το ειδιο προβηιμα και ειναι αγορασμενη απο το σηγκεκρημενο μαγαζι τι σκεφτεσε να κανουμε?
    Καταγράφηκε
    chrismet
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 16


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2011, 01:17:00 »

    φιλε kotsak εχω και εγω το ειδιο προβηιμα και ειναι αγορασμενη απο το σηγκεκρημενο μαγαζι τι σκεφτεσε να κανουμε?

    Το πρώτο που σκέφτομαι είναι ότι η κατάσταση είναι τραγική. Το δεύτερο ότι ίδιο πρόβλημα (και αν μάλιστα έχεις και τον ίδιο τύπο;) πρέπει να τους τις πετάξουμε στα μούτρα αλλά είναι μακριά. Κοντά όμως είναι ο Κούτσουλας ο οποίος μετά και από αυτό θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του, και να μη μένει αμέτοχος. Το τι θα κάνει είναι δική του υπόθεση. Αλλά τρία απανωτά χτυπήματα πάει πολύ.
    Το τρίτο είναι ότι περιμένουμε από Αμερική (HorizonHobby) να πάρουμε την απάντηση στο email που έχουμε στείλει και βλέπουμε.
    Καταγράφηκε
    xaris k,
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 12


    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2011, 06:26:40 »

       Φιλε chrismet για τον ιδιο τυπο μιλαμε την J.r. 9303 και με τα ειδια συπτοματα.
       Εαν εχεται απαντηση απο αμερικη ενημεροστεμε.Σε ευχαρηστω.
    Καταγράφηκε
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2011, 10:06:47 »

    φιλε χαρις πες μας τι σου παουσιασε περιεγραψε την βλαβη αναλυτικα και αν θες ανεφερε το S/N της τ/κ
    να δουμε αν ειναι ιδια παρτιδα εχει σημασια
    μας ειπαν οτι θα μας απαντησουν σε 5 μερες λογω φορτου εργασιας
    αθηνα εισαι ?
    μηπως τις στειλουμε και τις τρεις μαζι να δουν οτι το προβλημα ειναι στην αστοχια υλικου της jr
    φιλικα κοτσακ
    Καταγράφηκε
    gravitywins
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 147


    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2011, 11:05:10 »

    Επειδή στο παρελθόν είχα εμπειρία με την HH Αμερικής, θέλω να πω ότι είναι απίστευτα εξυπηρετικοί. Σας προτείνω, είναι δεν είναι στην εγγύηση οι πομποί και εφ' όσον δεν δουλεύουν, μπείτε στο site και κάπου στο support έχει μιά φόρμα που είτε την συμπληρώνεις online είτε την τυπώνεις. Κάντε ότι από τα δύο σας βολεύει, αν την τυπώσετε και την συμπληρώσετε πρέπει να την συμπεριλάβετε στην συσκευασία. Στείλτε την τ/κ με ΕΛΤΑ σε καλά δεμένο δέμα (εγώ χρησιμοποίησα το φελιζολ της συσκευασίας της με καλό χαρτί συσκευασίας και bubble wrap), προτείνω συστημένο, για να αποφύγετε τους τοπικούς "πίθηκους" και "καλοθελητές". Θέλει περίπου 15 ευρώ πάνω κάτω και θα κάνει περίπου 2 εβ. να πάει. Μόλις ο πομπός φτάσει εκεί θα σας σταλεί ένα email με ένα link  που θα σας οδηγήσει σε μία σελ. με το online το status επισκευής. Αν είναι στην εγγύηση η επισκευή είναι free εφ'όσον δεν υπάρχουν σημαδια κακής χρήσης. Αν δεν είναι υπάρχει στάνταρ τιμολόγιο και τιμοκατάλογος στο site της ΗΗ. Για να αποδειχτεί ότι είναι στην εγγύηση θα απαιτηθεί και το proof of purchase απόδειξη κοινώς. Επειδή όμως είναι στα ελληνικά εκεί θα πρέπει να εμπλέξετε τον ΓΚ να στείλει σε αυτόν που έχει σαν σημείο επαφής στην ΗΗ ένα email να τον ειδοποιεί ότι έρχονται από την Ελλάδα αυτά και αυτά τα s/n για επισκευή, αγορασμένα τότε και τότε και άρα στην εγγύηση, οπότε αυτός με την σειρά του να ειδοποιήσει εσωτερικά το department επισκευών. Όσο περισσότερο καθυστερείτε, κατά την ταπεινή μου άποψη, το μόνο που κερδίζετε είναι να χάνετε χρόνο. Μην περιμένετε απαντήσεις κλπ σε email, αυτό που θα σας πούνε είναι οκ στείλε τον πομπό. Πνίγονται στην κυριολεξία σε παγκόσμιο επίπεδο. Κάντε το προβλεπόμενα από το site τους, που κατά την άποψή μου είναι και απολύτως λογικά και βατά και θα ξεμπερδέψετε το ταχύτερο δυνατό. Σημείωστε ότι θέλει 2 εβ. να πάει εκεί, τουλάχιστο μία εβ. με 10 μέρες να την δούν, και 10 μέρες να έρθει πίσω. Σύνολο 1μιση μήνα.
    Επίσης αυτό που είχα κάνει για να μην μπλέξω με τελωνεία - τελώνηδες κλπ, μέσα στο πακέτο είχα τοποθετήσει σε εμφανές σημείο ένα χειρόγραφο σημείωμα "ΠΡΟΣ Ελληνικά Τελωνεία" όπου εξηγούσα ότι το προιόν ήταν μεταχειρισμένο και απλά στάλθηκε στις ΗΠΑ για επισκευή. Επίσης είχα και στα αγγλικά και δύο γραμμές για την ΗΗ να μήν πειράξει το σημείωμα που απευθύνονταν στα ΕΤ (Please don't mess with this note and put it back in place as it is a note for the Greek customs explaining the situation, ie that this is a used item send to the OEM for repair. Thanks) Δεν ξέρω άν το είδαν, oύτε είχα ένδειξη. Απλά ήταν στη θέση του.
    Καταγράφηκε

    Never argue with an idiot, he'll drive you down to his level and beat you by experience.
    chrismet
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 16


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2011, 11:17:04 »

    Αγαπητέ gravitywins,

    Ευχαριστούμε θερμά για την απάντηση και για τις λεπτομέρειες που περιγράφεις, καθώς και για το κείμενο στα Αγγλικά, που θα μας βοηθήσει μια και δεν γνωρίζουμε καλά Αγγλικά.
    Να είσαι καλά.

    Και πάλι ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε
    xaris k,
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 12


    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2011, 16:37:46 »

    Φιλε kotsak μου παρουσιασε ακριβος τα ειδια συπτοματα που αναφερες στην αρχη του post.
    Οσο για το s/n θα σου απαντησω αργοτερα γιατι την εχω αφησει εδω και τρεις μηνες στο ενλογω μαγαζι ψαχνοντας λυση.
    Καταγράφηκε
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2011, 17:47:59 »

    συνεπως υπαρχει θεμα με τις συγκεκριμενες τηλεκατευθυνσεις εμαθα οτι το εχει παθει και αλλος αυτο προβλημα με την ιδια σειρα οπως το περιγραφουμε
    το προβλημα λοιπον αναγεται στο λογισμικο της JR 9303 και απορω πως δεν εχει συμβει να εχει δηλαδη κυκλοφοριση αυτο στο φορουμ παλαιοτερα
    πιθανον να ειναι αυτη η  συγκριμενη παρτιδα αστοχια υλικου η κατι τετοιο  Αλλα δεν θα επρεπε η jr να εχει ενημερωσει να εχει αποσυρη την παρτιδα
    οταν μαλιστα ξερει οτι υπαρχει κινδυνος να σπασουν πανακριβα μοντελα χιλιαδων ευρο? και να γινουν και ατυχηματα ακομη ? δεν ειναι κινεζοι μεχρι τωρα πιστευα οτι ειναι μια αξιοπιστη εταιρεα και αυτο πληρωσαμε ,  θα δουμε τι θα μας απαντηση η ιδια η jr
    και μετα βλεπουμε τα γεγονοτα ενα ενα δεν πρεπει να μεινει ετσι ολο αυτο !!!!
    Καταγράφηκε
    chrismet
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 16


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2011, 19:08:14 »

    οκ, ότι γίνει θα ενημερωθείτε για να ξέρετε όλοι.
    Καταγράφηκε
    chrismet
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 16


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 14 Οκτ 2011, 16:23:03 »

    Τελικά ήρθε σήμερα το παρακάτω email σαν απάντηση στο email που έστειλα (μπορείτε να το διαβάσετε σε προηγούμενο post) στην Horizon Hobby για το πρόβλημα με την Τηλεκατεύθυνση.

    Η απάντηση τους όπως βλέπετε είναι ξερή, " στείλτο για service ". Στο email που τους έστειλα εγώ αποφεύγουν να απαντήσουν σαφώς.
    Ως εκ τούτου είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ζητήσουν χρήματα.
    Λόγω όμως της βλάβης - όπως έχει περιγραφεί αναλυτικά αλλά και της "τυχαίας σύμπτωσης" να εμφανίζεται το πρόβλημα σε τρεις ολόιδιες Τ/Κ, μέσα στο ίδιο ακριβώς διάστημα από την αγορά τους - εγώ προσωπικά τα έχω πάρει και δεν θέλω με καμία δύναμη να δώσω τζάμπα χρήματα για κάτι που δεν φταίω.

    Για το λόγο αυτό θα παρακαλούσα θερμά όποιον μπορεί να συμβάλει γνωρίζοντας πολύ καλά αγγλικά να συντάξουμε ένα κείμενο και να επιμένουμε στο πιο πάνω που λέω, και κατόπιν να προβούμε στην αποστολή τους για service. Επίσης να το αναφέρουμε και στο κατάστημα να ενεργήσουν και αυτοί τα δέοντα. Πιστεύω ότι και το κατάστημα έχει μέρος ευθύνης και θα έπρεπε να βοηθήσει.

    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΩ:
    Hello Christos,

    Thank you for contacting Horizon Hobby's Product Support Department.

    We apologize for the inconvience. Please send the transmitter to us for service. We would need to send a copy of your sales reciept along with the transmitter.

    Please click on the link below and fill out the form.
    http://www.horizonhobby.com/Service/RequestForm/

    For further assistance, please use the URL located on our website's Contact Us page. If you are referencing a past request, please include the following ticket number when prompted: 11,505

    Don't forget, our phone staff is available at 1-877-504-0233, Monday through Friday, 8am-7pm CST, Saturday 8-5pm CST and Sunday Noon-5PM CST.

    Thank you,
    Ken
    We help YOU have fun with Hobbies!
    Horizon Hobby Product Support
    4105 Fieldstone Rd.
    Champaign, IL 61822
    1-877-504-0233
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: εκλεισε jr9303 propo
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.