Τελικά ήρθε σήμερα το παρακάτω email σαν απάντηση στο email που έστειλα (μπορείτε να το διαβάσετε σε προηγούμενο post) στην Horizon Hobby για το πρόβλημα με την Τηλεκατεύθυνση.
Η απάντηση τους όπως βλέπετε είναι ξερή, " στείλτο για service ". Στο email που τους έστειλα εγώ αποφεύγουν να απαντήσουν σαφώς.
Ως εκ τούτου είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ζητήσουν χρήματα.
Λόγω όμως της βλάβης - όπως έχει περιγραφεί αναλυτικά αλλά και της "τυχαίας σύμπτωσης" να εμφανίζεται το πρόβλημα σε τρεις ολόιδιες Τ/Κ, μέσα στο ίδιο ακριβώς διάστημα από την αγορά τους - εγώ προσωπικά τα έχω πάρει και δεν θέλω με καμία δύναμη να δώσω τζάμπα χρήματα για κάτι που δεν φταίω.
Για το λόγο αυτό
θα παρακαλούσα θερμά όποιον μπορεί να συμβάλει γνωρίζοντας πολύ καλά αγγλικά να συντάξουμε ένα κείμενο και να επιμένουμε στο πιο πάνω που λέω, και κατόπιν να προβούμε στην αποστολή τους για service. Επίσης να το αναφέρουμε και στο κατάστημα να ενεργήσουν και αυτοί τα δέοντα. Πιστεύω ότι και το κατάστημα έχει μέρος ευθύνης και θα έπρεπε να βοηθήσει.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΩ:
Hello Christos,
Thank you for contacting Horizon Hobby's Product Support Department.
We apologize for the inconvience. Please send the transmitter to us for service. We would need to send a copy of your sales reciept along with the transmitter.
Please click on the link below and fill out the form.
http://www.horizonhobby.com/Service/RequestForm/For further assistance, please use the URL located on our website's Contact Us page. If you are referencing a past request, please include the following ticket number when prompted: 11,505
Don't forget, our phone staff is available at 1-877-504-0233, Monday through Friday, 8am-7pm CST, Saturday 8-5pm CST and Sunday Noon-5PM CST.
Thank you,
Ken
We help YOU have fun with Hobbies!
Horizon Hobby Product Support
4105 Fieldstone Rd.
Champaign, IL 61822
1-877-504-0233