Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.499 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 21:39:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 21:39:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 19:17]

    από tasospap
    [Χθες στις 20:04]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304499
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 61
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 66
    Συνολικά: 69
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 ... 26     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΥΑΚ 55Μ 50-60cc  (Αναγνώστηκε 79559 φορές)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #285 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 20:24:39 »

    Καλησπέρα,

    Δυστυχώς δεν πετάμε λόγω "ανωτέρας βίας" παρά το ότι ο καιρός είναι καλός, ωστόσο τις τελευταίες εβδομάδες δουλέψαμε λίγο στο αεροπλάνο κάνοντας service στον κινητήρα και φυσικά κάνοντας ελέγχους στο μοντέλο για τη νέα σεζον.

    Ο κινητήρας με λάδι Red Line 2,5% και προπέλα PT Model 23x8 δουλεύει εκπληκτικά και καλύτερα από ποτέ. Thumbs up Πολύ smooth λειτουργία και top end.

    Επιπλέον σετταρα το αεροπλάνο με τη Futaba 8FG SUPER την τελευταία Version η οποία έχει παρεμφερές menu με τη 14ΜΖ αλλά όπως έχω γράψει σε ένα άλλο θέμα είναι λίγο πλαστικούρα. Μου πήρε γύρω στη 1 ώρα να σεττάρω το μοντέλο με αυτή τη ΤΚ χωρίς να μετακινήσω ούτε ένα φισάκι κάνοντας assign τα κανάλια εύκολα όπου ήθελα ακριβώς όπως τα έχω και στη 14ΜΖ. Στα χέρια μου κάθεται καλύτερα από τη 14αρα (επειδή κυρίως πετάω με δύο δάχτυλα στα στικ) και μάλλον θα είναι η ΤΚ απο εδώ και εμπρός που θα πετάω τα 3D μοντέλα μου. F3A όμως με 14αρα για πιο στιβαρο κράτημα Χαμόγελο.




    * 8FG_1.jpg (63.46 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 508 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 20:54:39 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #286 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 20:26:04 »

    ...


    * 8FG_2.jpg (62.88 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 495 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #287 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 20:26:38 »

    ...


    * 8FG_3.jpg (57.75 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 498 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #288 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 20:27:22 »

    ...


    * 8FG_4.jpg (69.19 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 493 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #289 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 20:38:19 »

    ειχα υποσχεθει και καποιες φωτος με τα smoke tips...ευκαιρια λοιπον...


    * ΥΑΚ_Smoke_Tips_1.jpg (83.55 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 504 φορές.)
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #290 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 21:17:55 »

    Νικο μια ισως ασημαντη ερωτηση. Η 8FG ειναι ζυγισμενη καλα γιατι επιτελους αλλαξαν την θεση του κρικου με τον διακοπτη. Με την μεταλλικη προεκταση που εχεις βαλει δεν κρεμεται πολυ μπροστα ο πομπος;
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #291 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 21:28:54 »

    Καθε ερωτηση έχει τη σημασία της. Χαμόγελο

    Χρησιμοποιώ τη μέσα τρύπα της προέκτασης. Η ΤΚ είναι οντως ζυγισμένη και η κεραία ειναι παράλληλη με το έδαφος όταν την κρεμάς από τη βασική τρύπα. Ωστόσο η προέκταση με βολεύει γιατί θέλω η κεραία να δείχνω προς τα κάτω οταν πετάω. Είναι λίγο περιέργος ο συγκεκριμένος τρόπος αλλά δυστυχώς έτσι έχω μάθει.

    Φιλικά,
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #292 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 21:38:37 »

    Καλησπερα Νικ.
    Τι στροφες max σου εδειξε τελικα η 23''prop?

    Κατα τα session του ΣΚ -που δυστυχως δεν ησουν μαζι μας- η δικια μου εδειξε εμφανη σημαδια υπερστροφιας με την 22''...

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #293 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 21:49:46 »

    George δεν μετρήσαμε, γιατί ειχε βραδιάσει ωστόσο το άκουσμα ήταν εξαιρετικό.

    Πριν το service είχαμε μετρήσει 6900 rpm με την 23x8 PT και κάπου 7050 rpm με τη 23x8 Mejzlik με Bel Ray 2,8%. Η PT έχει πιο φαρδύ blade αλλά είναι πιο ελαφρυά άρα καλύτερο break και αμεσότερο spool στο mid range κι αυτό είναι εμφανές με το γρήγογο (gyro) servo που βάλαμε στο γκάζι.

    Ναι ήθελα να έρθω αλλά δυστυχώς... Θυμός
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 4 Νοέ 2012, 22:03:19 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #294 στις: Δευτέρα, 5 Νοέ 2012, 07:28:43 »

    Καλησπερα Νικ.
    Τι στροφες max σου εδειξε τελικα η 23''prop?

    Κατα τα session του ΣΚ -που δυστυχως δεν ησουν μαζι μας- η δικια μου εδειξε εμφανη σημαδια υπερστροφιας με την 22''...



    ..., ωπαααα τιι εγινε, 'ανοιξε' & δεν του φτανει το βημαααα...?!
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #295 στις: Δευτέρα, 5 Νοέ 2012, 07:30:29 »

    George δεν μετρήσαμε, γιατί ειχε βραδιάσει ωστόσο το άκουσμα ήταν εξαιρετικό.

    Πριν το service είχαμε μετρήσει 6900 rpm με την 23x8 PT και κάπου 7050 rpm με τη 23x8 Mejzlik με Bel Ray 2,8%. Η PT έχει πιο φαρδύ blade αλλά είναι πιο ελαφρυά άρα καλύτερο break και αμεσότερο spool στο mid range κι αυτό είναι εμφανές με το γρήγογο (gyro) servo που βάλαμε στο γκάζι.

    Ναι ήθελα να έρθω αλλά δυστυχώς... Θυμός

     
     Νικολα τα servo του gyro εχουν ενα θεματακι με τους κραδασμους, εκει τιιι γινεται....?1
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #296 στις: Δευτέρα, 5 Νοέ 2012, 23:57:08 »

    Καλησπερα Νικ.
    Τι στροφες max σου εδειξε τελικα η 23''prop?

    Κατα τα session του ΣΚ -που δυστυχως δεν ησουν μαζι μας- η δικια μου εδειξε εμφανη σημαδια υπερστροφιας με την 22''...



    ..., ωπαααα τιι εγινε, 'ανοιξε' & δεν του φτανει το βημαααα...?!

    7750 και αρχισα να φοβαμαι για τις γνωστες συνεπειες της υπερστροφειας! angel
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #297 στις: Τρίτη, 6 Νοέ 2012, 19:10:08 »

    George δεν μετρήσαμε, γιατί ειχε βραδιάσει ωστόσο το άκουσμα ήταν εξαιρετικό.

    Πριν το service είχαμε μετρήσει 6900 rpm με την 23x8 PT και κάπου 7050 rpm με τη 23x8 Mejzlik με Bel Ray 2,8%. Η PT έχει πιο φαρδύ blade αλλά είναι πιο ελαφρυά άρα καλύτερο break και αμεσότερο spool στο mid range κι αυτό είναι εμφανές με το γρήγογο (gyro) servo που βάλαμε στο γκάζι.

    Ναι ήθελα να έρθω αλλά δυστυχώς... Θυμός

     
     Νικολα τα servo του gyro εχουν ενα θεματακι με τους κραδασμους, εκει τιιι γινεται....?1


    Χρήστο στο ProLine χρησιμοποιω στο Elevator gyro servo (1) της Futaba το οποιο δέχεται αρκετό κραδασμό από τον 4χρονο κινητήρα που έχω επάνω, κι εχω κάνει πάνω από 200 πτήσεις χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. To servo αυτό δίνει κίνηση σε ένα αεροπλάνο βάρους κοντα στα 5Kg.


    * PL_Pitts3_.JPG (47.67 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 353 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #298 στις: Τρίτη, 6 Νοέ 2012, 19:13:19 »

    Καλησπερα Νικ.
    Τι στροφες max σου εδειξε τελικα η 23''prop?

    Κατα τα session του ΣΚ -που δυστυχως δεν ησουν μαζι μας- η δικια μου εδειξε εμφανη σημαδια υπερστροφιας με την 22''...



    ..., ωπαααα τιι εγινε, 'ανοιξε' & δεν του φτανει το βημαααα...?!

    7750 και αρχισα να φοβαμαι για τις γνωστες συνεπειες της υπερστροφειας! angel


    Πολύ καλό νούμερο George. Πρέπει να κόψεις στροφές βάζοντας μεγαλύτερη προπέλα. Οταν έστρωνε η δικια μου ανέβαζε με MenzS 22x8 γύρω στις στις 7600 αλλά η MenzS έχει πιο πλατύ φύλλο άρα σίγουρα κόβει. Ας κάνουμε ένα test σύντομα με την 23x8. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #299 στις: Τετάρτη, 7 Νοέ 2012, 09:06:11 »

    Στο επομενο session λοιπον...
    Ισως συγκρινουμε και την διαφορα επιδοσεων αναμεσα στα δυο top brands (mej/pt) στο ιδιο μεγεθος! SUPER!!!!

    +1 Σε οτι αφορα το gyro σερβο. Εχω χρησιμοποιησει το 9254 για γκαζι σε διαφορα α/π επι σειρα ετων χωρις κανενα απολυτως προβλημα.
    Σημαντικοτερο ολων για τη μακροβιοτητα ειναι η σωστη τοποθετηση ωστε να αποκλειεται η μεταφορα υψισυχνου αλλα τετοιο θεμα στο δκο σου α/π + με τον συγκεκριμενο master engineer  Azn προφανως δεν τιθεται.

    Oι προβλεψεις για τον καιρο το ΣΚ δειγνουν καλες...
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 ... 26     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΥΑΚ 55Μ 50-60cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.