Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 Beiträge in 12.383 Themen von 6.241 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Dudleynes
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Donnerstag, 2 Mai 2024, 15:39:01

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Donnerstag, 2 Mai 2024, 15:39:01

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6241
    Neuester: Dudleynes
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304419
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 117
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 88
    Gesamt: 89
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: T-rex 550dfc vs T-rex 700n dfc gasser osmax 15gt  (Gelesen 6341 mal)
    m1john
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 120



    « Antwort #15 am: Mittwoch, 14 Aug 2013, 18:15:59 »

    Δυστυχως βιντεο δεν υπαρχουν οποιος ενδιαφερεται για πληροφοριες εδω http://www.alphasportrc.com
    Gespeichert
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 148



    « Antwort #16 am: Donnerstag, 15 Aug 2013, 00:33:16 »

    παιδια οτι αρεσει στον καθενα αν ο φιλος μας θελει να δωσει 580 ευρω για τον βενζινα
    χωρια τα λεφτα του κιτ για το 700 κανενα προβλημα με τα ιδια χρηματα μπορει να στησει και ενα logo se και να ειναι αρχοντας και απροβληματιστος.
     
    Gespeichert

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #17 am: Donnerstag, 15 Aug 2013, 02:24:53 »

    Αν είχες εμπείρία με μοτέρ τότε να πας σε gasser  θα είναι καλός δάσκαλος μιας και μπορείς να πετάς πολυ ώρα..! Αλλά αν δν είσαι γνώστης τότε άστο γιατι μια ζωή θα είσαι με ενα κατσαβίδι θερμόμερο και εργαλεία στο χέρι...!

    Μπορείς στο ηλεκτρικό να φιάξεις σεταπ και να πετάς 10-12 λεπτά χωρις προβληματα χωρίς τπτ..!


    Το 700 με τον οσμαχ gt-15 μιας κι εχουμε στησει 2 μεχρι στιγμης ειναι οτι καλυτερο μπορεις να εχεις εκτος κι αν ανηκεις στην κατηγορια του x-trem 3d. Μεγαλος χρονος πτησεις καθολου κραδασμος οικονομια και πολυ ωραιος ηχος.

    καθόλου κραδασμός και βενζίνα δεν γίνεται...!! μην τα ισοπεδώσουμε ολα...!

    Gespeichert
    m1john
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 120



    « Antwort #18 am: Donnerstag, 15 Aug 2013, 09:53:24 »

    Το 700 με τον οσμαχ gt-15 μιας κι εχουμε στησει 2 μεχρι στιγμης ειναι οτι καλυτερο μπορεις να εχεις εκτος κι αν ανηκεις στην κατηγορια του x-trem 3d. Μεγαλος χρονος πτησεις καθολου κραδασμος οικονομια και πολυ ωραιος ηχος.

    καθόλου κραδασμός και βενζίνα δεν γίνεται...!! μην τα ισοπεδώσουμε ολα...!


    [/quote]

    Δεν ξερω αν τον εχεις δει απο κοντα σωστα ρυθμισμενο επειδη εγω τον ειδα  τον ειδα να περνει μπροστα χωρις η μιζα να παρει 2 στροφες το εκανα χοβερ θα σου πω οτι ειναι απλα εκπληκτικο. Φυσικα ολο το ελικοπτερο ειναι στημενο και ρυθμισμενο απο τον Κωστα Ζαχαριαδη.
    Gespeichert
    pagani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336


    Kostas Laliotis


    « Antwort #19 am: Donnerstag, 15 Aug 2013, 10:12:39 »

    κοιτα για να ειμαστε λιγο καχυποπτοι και εμεις απο την εμπειρια μας θα το λεμε, εχουμε δει βενζινες ελικοπτερα και μερικα δεν πεταξανε ποτε κιολας, βεβαια δεν ηταν εκει ο κωστας ζαχαριαδης να μας ρυθμισει το trex 700.  τωρα αν εχει αλλαξει τοσο πολυ η τεχνολογια που με 15κυβικα πετας 40 λεπτα θα με εψινε και εμενα για το 90αρι μου
    Gespeichert
    m1john
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 120



    « Antwort #20 am: Donnerstag, 15 Aug 2013, 11:09:55 »

    Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου κι εγω αν δεν το εβλεπα ισως να μην το πιστευα. Ο χρονος πτησης ισως και να υπερβαινει τα 40 λεπτα θεωρητικα παντα οι οδηγιες του κινητηρα παντως λενε να μην πετας πανω απο 20-25 λεπτα.
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #21 am: Freitag, 16 Aug 2013, 11:21:09 »

    Αντιγράφω από άλλο δικό μου post.

    Για να σε φτιάξω...και να ξεχάσεις θέματα περιττά όπως μπουζί, μπουζόπιπες, οπίσθια ρουλεμάν στροφάλου, ελατήρια πιστονιού, αναξιοπιστίο ρελαντί, σταφιδιασμένα σωληνάκια, μεγάλη διάρκεια πτήσης, φθηνό κόστος πτήσης, χωρίς να χρειάζεται να φορτίζεις κινέζικα βεγγαλικά στο σπίτι σου....χρησιμοποιείς απλά βενζινομηχανή !!!!

    Τα παρπάνω ισχύουν για ZENOAH κινητήρες.

    Προσωπικά τη βενζινοκίνηση τη βρίσκω εξαίσια για sport καταστάσεις.



    Gespeichert
    silvestorx
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 4


    « Antwort #22 am: Samstag, 24 Aug 2013, 13:13:06 »

    OS MAX GT15 HZ im T-Rex 700 Nitro, Sports-flight, Soft-3D
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: T-rex 550dfc vs T-rex 700n dfc gasser osmax 15gt
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.032 Sekunden mit 28 Zugriffen.