Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.486 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 07:18:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 07:18:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:35]

    από dominicm
    [Χθες στις 14:53]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από snoopy
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 21:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 19:37:57]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304486
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 46
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 33
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126133 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #330 στις: Σάββατο, 14 Φεβ 2015, 11:04:32 »

    Προσεκτικό μαρκάρισμα του cowl, ευθυγράμμιση με το πατρόν που φτιάξαμε και κόψιμο των ανοιγμάτων με ψαλιδάκι νυχιών (αφού κάναμε μια τρύπα εκκίνησης της κοπής με το Dremel). Τελείωμα των ακμών με Dremel και σβουράκι με γυαλόχαρτο - το οποίο δίνει και "τέλειες" γωνίες στο άνοιγμα. Το φινίρισμα στις ευθείες γίνεται με γυαλόχαρτο τοποθετημένο σε τάκο φελλού και μονή φορά κατεργασίας (από το gelcoat προς τα μέσα) για να μη "σηκώσει".

    Για τα σχαράκια: αφού στραβώθηκαν για να ακολουθήσουν τις καμπύλες του cowl, αγριεύτηκε η ανοδιωμένη επιφάνεια του αλουμινίου γύρω-γύρω με το ίδιο σβουράκι γυαλόχαρτου για να πιάσει η καλά κόλλα. Τα στραβώματα έγιναν κυρίως με το χέρι, μετά από ζέσταμα του αλουμινίου με MAPGAS και κρύωμα. Η γωνίες στις γρίλιες στραβώθηκαν με πενσάκι, το οποίο όμως προσέδωσε μια ανομοιογένεια - την οποία βαφτίζουμε "scale" (βλ. ταλαιπωρία στο μέτωπο) και τελειώνουμε  Στριφογύρισμα ματιών. Οι τεμπέληδες  devil .

    Για την κόλλα: είπαμε να δοκιμάσουμε ισχυρό υλικό το οποίο είναι για δομικά, αλλά το οποίο βαστά ένα μικρό βαθμό ελαστικότητας όταν στεγνώσει. Περίπου 15€ η φιάλη από το Praktiker. Είδομεν  Huh (Με αυτήν θα κολλήσουμε και το baffle).

    Μόλις κολληθούν τα σχαράκια, θα πέσει χρώμα ίδιο με το κίτρινο του cowl (φυσικά  angel) και δε θα φαίνεται τίποτα στον αέρα (ελπίζουμε).

    Η δίοδος του αέρα μέσα από τα συγκεκριμένα ανοίγματα θα λύσει το πρόβλημα ψύξης τουλάχιστον των 2 κάτω κυλίνδρων. Για τον πάνω ακόμα το σκεφτόμαστε (και ελπίζουνε να παίξει έτσι όπως είναι). Θα δούμε θερμοκρασίες πάνω στο αεροπλάνο με τις δοκιμές εδάφους.


    * 2015-02-14 10.03.33.jpg (58.93 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 722 φορές.)

    * 2015-02-14 10.29.11.jpg (50.03 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 742 φορές.)

    * 2015-02-14 10.03.56.jpg (49.32 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 687 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 14 Φεβ 2015, 16:33:16 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #331 στις: Σάββατο, 14 Φεβ 2015, 12:06:40 »

    ...


    * 2015-02-14 11.53.25.jpg (27.95 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 735 φορές.)

    * 2015-02-14 11.53.33.jpg (24.73 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 727 φορές.)

    * 2015-02-14 14.59.09.jpg (33.79 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 705 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 14 Φεβ 2015, 16:33:00 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #332 στις: Σάββατο, 14 Φεβ 2015, 16:32:35 »

    Μόλις έδεσε αρκετά η κόλληση, μασκάραμε το cowl και αναμείξαμε λίγο Yellow με 1-2 σταγόνες Red για να ταιριάξει όσο το δυνατόν πιο καλά το χρώμα με αυτό του cowl. 4-5 χέρια μετά (με αερογράφο), είχαμε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα..  Ανεση


    * 2015-02-14 16.11.45.jpg (36.71 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 701 φορές.)

    * 2015-02-14 16.11.54.jpg (36.78 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 710 φορές.)

    * 2015-02-14 16.12.09.jpg (13.52 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 701 φορές.)

    * 2015-02-14 16.13.01.jpg (28.59 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 698 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #333 στις: Σάββατο, 14 Φεβ 2015, 16:43:00 »

    Η επιφάνεια εξόδου τώρα υπολογίζεται σε 2,320mm2 (και οι δυο πλευρές).
    Η επιφάνεια εισόδου με το baffle υπολογίζεται σε 3,548mm2 (περίγραμμα baffle x ~4mm διάκενο μεταξύ μηχανής και baffle γύρω-γύρω).
    Για να πετύχουμε αναλογία >1:1 (τουλάχιστον...), πρέπει να βρούμε άλλα 3,548 - 2,320 = 1,228mm2.

    Θα πρέπει δηλ. να τοποθετηθούν και γρίλλιες στο cowl. Η επιφάνεια εξόδου αυτών υπολογίζεται σε 1,280 ανά γρίλια.
    Άρα, με 2 τεμάχια εκατέρωθεν της εξάτμισης θα πάρουμε μια αναλογία ~1: 1.4. Όχι ιδιαίτερα ενθουσιώδη...  Δάκρυ
    (Γι'αυτό και προσπαθήσαμε πολύ να φτιάξουμε πολύ "αγκαλιαστό" baffle...)

    Να κάνουμε και μια διόρθωση στο παραπάνω, τώρα που είχαμε τη δυνατότητα να το ξανασκεφτούμε.... Οι τρύπες που ανοίξαμε για να μπούν οι γρίλιες ήταν 78mm x 83mm = 6,474mm2 η μία. Στραβώνοντας τις γρίλιες σε μεγαλύτερη γωνία (για να βοηθήσουμε να "πάρουν"και τις καμπύλες του cowl) στην ουσία ανοίξαμε αρκετά την επιφάνεια αναπνοής. Εάν υποθέσουμε πολύ συντηρητικά ότι οι ακμές τους κοστίζουν ~10% της επιφάνειας της τρύπας τοποθέτησης, τότε μιλάμε για 6,474 x2 - 10% = 11,563mm2. Σύν τις ανοιγμένες εξατμίσεις/πλάγιες γρίλιες (2,320mm2)= 15,883mm2.

    Δηλαδή αναλογία εισόδου-εξόδου 1:4.5.  Χαμόγελο Μάλλον καλό.
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #334 στις: Κυριακή, 15 Φεβ 2015, 07:09:52 »

    Καλό μου φαίνεται κι εμένα

    Το πολύ σημαντικό είναι το baffle ώστε ότι αέρας περνάει στο cowl να περνάει από τις ψύκτρες των κεφαλών και να απάγει θερμότητα

    Και εγώ τώρα φτιάχνω baffles και γρίλλιες για το 109 Emil (έχω υλικό για να ανοίξω thread κάποια στιγμή ...)



    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 16 Φεβ 2015, 06:55:37 από w1ndsurfer » Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #335 στις: Κυριακή, 15 Φεβ 2015, 10:58:30 »

    Το πολύ σημαντικό είναι το baffle ώστε ότι αέρας περνάει στο cowl να περνάει από τις ψύκτρες των κεφαλών ώστε να απάγει θερμότητα
    Και εγώ τώρα φτιάχνω baffles και γρίλλιες για το 109 Emil (έχω υλικό για να ανοίξω thread κάποια στιγμή ...)

    Νίκο, μας φαίνεται πως εσύ έχεις το ακριβώς αντίστροφο πρόβλημα από το δικό μας: οι κεφαλή σου είναι έξω και έχει μεγάλες ψήκτρες - το καζανάκι σου όμως πρέπει να "ανάβει" διότι δεν έχει πουθενά να απάγει. Συν ότι μπλοκάρει τον αέρα από το να "τρέξει" πίσω από την κεφαλή (είναι σαν τοίχος)...

    Εάν βάλεις γρίλιες, ίσως πίσω από το καζανάκι στη flat περιοχή, να δημιουργεί υποπίεση και έτσι να τραβάει πίσω και από τα δύο (κεφαλή ΚΑΙ καζανάκι);;  Huh

    Πάντως υπάρχει πραγματικά πρόβλημα υπερθέρμανσης στην εγκατάστασή σου με την κεφαλή έτσι έξω; Δεν φαίνεται από τις "δύσκολες"...
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #336 στις: Δευτέρα, 16 Φεβ 2015, 06:40:12 »

    Καλημέρα Έκτωρα και πάλι συγχαρητήρια για την υπέροχη παρουσίαση της δουλειάς σου!

    Συνεχίζοντας την παραπάνω παρένθεση, στο 109 όλα γίνονται "βάσει σχεδίου".
    Όταν λέω "σχέδιο" κυριολεκτώ, χρησιμοποιώντας προφιλογράφο έχω περάσει σε CAD όλη την γεωμετρία του cowl, firewall, κινητήρα, pitts muffler και δουλεύω με ανοχές 1-2 mm.

    Φτιάχνω 2 baffles: οριζόντια θα σφραγιστεί το κατω μέρος του cowl ώστε ο εξαερισμός να ψύχει μόνο το πάνω μισό του κινητήρα, και κάθετα ώστε ο αέρας να αναγκάζεται να περνάει από τις ψύκτρες και πέριξ του muffler.

    Η "πατέντα" όμως σε αυτό το μοντέλο είναι η εκμετάλλευση της θέσης των εξατμίσεων (θυμίζω ότι το 109 είχε inverted V), έχω φροντίσει τα οριζόντια baffles να ευθυγραμμίσουν με τις εξατμίσεις ώστε να χρησιμοποιηθούν για απαγωγή.

    Φυσικά θα γίνουν 2 γρίλλιες στο κάτω μέρος (εκεί ήταν το ψυγείο λαδιού του 109 και είχε γρίλλια) άρα δεν χάνουμε scale πόντους  Χαμόγελο


    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #337 στις: Δευτέρα, 16 Φεβ 2015, 06:43:52 »

    Οριζόντια baffles:



    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #338 στις: Δευτέρα, 16 Φεβ 2015, 19:46:51 »

    Συνεχίζοντας την παραπάνω παρένθεση, στο 109 όλα γίνονται "βάσει σχεδίου".
    Όταν λέω "σχέδιο" κυριολεκτώ, χρησιμοποιώντας προφιλογράφο έχω περάσει σε CAD όλη την γεωμετρία του cowl, firewall, κινητήρα, pitts muffler και δουλεύω με ανοχές 1-2 mm.

    Φτιάχνω 2 baffles: οριζόντια θα σφραγιστεί το κατω μέρος του cowl ώστε ο εξαερισμός να ψύχει μόνο το πάνω μισό του κινητήρα, και κάθετα ώστε ο αέρας να αναγκάζεται να περνάει από τις ψύκτρες και πέριξ του muffler.

    Η "πατέντα" όμως σε αυτό το μοντέλο είναι η εκμετάλλευση της θέσης των εξατμίσεων (θυμίζω ότι το 109 είχε inverted V), έχω φροντίσει τα οριζόντια baffles να ευθυγραμμίσουν με τις εξατμίσεις ώστε να χρησιμοποιηθούν για απαγωγή.

    Φυσικά θα γίνουν 2 γρίλλιες στο κάτω μέρος (εκεί ήταν το ψυγείο λαδιού του 109 και είχε γρίλλια) άρα δεν χάνουμε scale πόντους  Χαμόγελο

    Σ'ωραίος!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #339 στις: Πέμπτη, 19 Φεβ 2015, 21:37:06 »

    Λίγα λόγια για τα επόμενα βήματα (μιάς και λείπουμε...):

    - Για να τελειώσει το χοντρό μαστόρεμα του cowl (βάσεις ΟΚ, εξαερισμός ΟΚ) μένει η τοποθέτηση του baffle. Αυτό, ενώ είναι έτοιμο σαν κομμάτι, δεν μπορούμε να το βάλουμε διότι περιμένουμε ακόμα τον fake radial της Top Flite στην 1/5 να έρθει. Χωρίς την προετοιμασία και κόλληση αυτού επάνω στο ply, δε μπορούμε να προχωρήσουμε διότι η διάμετρος του χείλους προσβολής του cowl είναι αρκετά μικρότερη από το baffle αυτό καθ'αυτό - οπότε και το fake radial δε μπορεί να περαστεί τελευταίο, πρέπει να είναι ήδη κολλημένο έτοιμο στο ply πριν την τελική τοποθέτηση...  Undecided

    - Άπαξ και τελειώσει το cowl μετά τα παραπάνω βήματα, σειρά έχουν τα τελειώματα του διαμερίσματος κινητήρα (δηλ. τελική εγκατάσταση): γκάζι και ανάφλεξη, καθώς και τα τρυπήματα για την εξάτμιση και τα διάφορα σωληνάκια. Έχουμε επίσης να σκεφτούμε και την προστασία/απομόνωση της χωάνης του καρμπυρατέρ από τύρβες/υποπιέσεις....

    - Τελοσπάντων - η μεν συνδεσμολογία του γκαζιού της μηχανής (ντίζα, τοποθέτηση servo, κλπ) δεν είναι τόσο απλή όσο φαντάζεται κανείς, διότι η γραμμή κίνησης τυχαίνει να πέφτει επάνω στη "φάτσα" του τεπόζιτου μέσα στην άτρακτο (στενό καρμπυρατέρ με φαρδύ τεπόζιτο από πίσω). Οπότε, η ντίζα θα πρέπει να μπεί υπό γωνία.  Huh

    - Και μιάς μιλάμε για ηλεκτρονικά, έχουμε αρχίσει να σκεφτόμαστε την όλη εσωτερική εγκατάσταση. ΟΚ, τα servo των επιφανειών είναι βαλμένα έτοιμα, αλλά μένουν ακόμα το servo γκαζιού (βλ. παραπάνω), το servo της βαλβίδας των retracts, 2 μπαταρίες δέκτη, regulator, o δέκτης, μπαταρία ανάφλεξης, optical cut-off για τη μηχανή και συνάμα όλο το routing των σωληνακίων αέρα. Και κάτι άλλα καλούδια που αφορούν τηλεμετρίες.

    - Εδώ έχουμε 2 αντιπαρερχόμενες παραμέτρους: το δύσκολο ζύγισμα του κοντομούρικου μοντέλου (όλα μπροστά!) εν αντιθέσει με τη minimum απόσταση ασφαλείας των ηλεκτρονικών από την 3πλή ανάφλεξη (6 inches ή 15cm, καλύτερα το... διπλάσιο - όλα πίσω!). Και όταν λέμε ηλεκτρονικά δεν εννοούμε μόνον το δέκτη, αλλά οτιδήποτε συνδέεται με αυτόν και δεν είναι γαλβανικά απομονωμένο. Δύσκολο εγχείρημα, διότι π.χ. θα έχουμε θερμοστοιχεία να πηγαίνουν στους κυλίνδρους με το ηλεκτρονικό τους να καταλήγει πίσω στο δέκτη. Μας βλέπω να βάζουμε... φερρίτες για να ζυγίσει!
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 20 Φεβ 2015, 07:02:05 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #340 στις: Παρασκευή, 20 Φεβ 2015, 19:47:01 »

    Μερικές φωτό από την εσωτερική διαρρύθμιση.

    Τα μαύρα πιαστράκια που δένουν την όδευση των καλωδίων των servo (βλ. κάτω από τα servo) είναι φοαμένια και τα βρήκαμε στο spares box μας.

    Τα άλλα μαύρα πιαστράκια που κλειδώνουν την όδευση των πνευματικών είναι από HobbyKing και είναι συμπαγή, αλλά δυστυχώς τα σωληνάκια της Robart είναι λίγο ... φυρά μέσα σε αυτά. Για να κλικάρουν καλά -χωρίς να "πλέουν"- τα περάσαμε με μερικούς γύρους sellotape και όλα καλά (εκτός του κοσμητικού).

    Τις μονές ζεύξεις τις συρματασφαλίσαμε (π.χ. το τάνκ, τη βαλβίδα πλήρωσης και το πιεσόμετρο). Τα ταυάκια του πνευματικού κίτ τα αλλάξαμε όλα με μπρούτζινα του Robart και χρησιμοποιήσαμε τα ειδικά παξιμαδάκια για να ασφαλίσουμε τα σωληνάκια.


    * 2015-02-20 18.05.17.jpg (55.61 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 325 φορές.)

    * 2015-02-20 18.05.10.jpg (43.78 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 330 φορές.)

    * 2015-02-20 18.04.46.jpg (24.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 330 φορές.)

    * 2015-02-20 18.34.30.jpg (21.91 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 336 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #341 στις: Παρασκευή, 20 Φεβ 2015, 19:53:47 »

    Ήρθε και η fake radial.. Μας κάνει!


    * 2015-02-20 16.57.19.jpg (57.22 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 318 φορές.)

    * 2015-02-20 16.57.37.jpg (36.49 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 328 φορές.)

    * 2015-02-20 17.00.23.jpg (23.63 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 325 φορές.)

    * 2015-02-20 17.01.38.jpg (27.42 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 327 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #342 στις: Σάββατο, 21 Φεβ 2015, 21:29:29 »

    Πρίν όμως ξαναρχίσουμε με τα κοσμητικά, να τελειώνουμε τα πρακτικά. Σήμερα είχαμε ελεύθερη όλη τη μέρα και κάναμε αρκετά.

    Ξεκινάμε με τις πλατφόρμες των μπαταριών. Θα χρησιμοποιήσουμε 3 Lipo, 2 για το δέκτη/sevo και 1 για την ανάφλεξη.
    Το kit έδινε μόνον μία πλατφόρμα για μπαταρία - αυτή κολλιέται μεταξύ 2 formers στη μία πλευρά της ατράκτου και έχει εγκοπές για τη χρήση velcro straps.

    Ξεπατικώσαμε λοιπόν μία ακόμα από Ply 2.5mm για να μπορέσουμε να βάλουμε συμμετρικά/εκατέροθεν τις μπαταρίες μας.


    * 2015-02-21 12.21.02.jpg (41.68 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 256 φορές.)

    * 2015-02-21 12.17.32.jpg (45.64 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 267 φορές.)

    * 2015-02-21 12.22.11.jpg (47.38 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 268 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #343 στις: Σάββατο, 21 Φεβ 2015, 21:40:08 »

    Ώρα να τελειώνουμε και με τη ντίζα του γκαζιού. Εδώ, χρησιμοποιήσαμε "snake" αφ'ενός για να καταφέρουμε τη λοξή όδευση (αποφυγή τεποζίτου) και αφ'εταίρου να αποφύγουμε μεταλλικές ντίζες οι οποίες φέρνουν μέσα ηλεκτρονικό "θόρυβο" από τη μηχανή/ανάφλεξη. Εδώ, η εναλλαγή μεταξύ πλαστικού και μετάλλου είναι απαραίτητη.

    Στη μεριά του καρμπιρατέρ βάλαμε ball link της DuBro 2/56, το οποίο και είναι απαραίτητο πάλι λόγω της λοξής κίνησης της ντίζας. Πάντα βάζουμε ροδέλα στην εξωτερική πλευρά σε περίπτωση που πάει να ξεκουμπώσει - τουλάχιστον να μη χάσουμε τελείως τον έλεγχο του γκαζιού. Locktite στο παξιμαδάκι είναι εκ των ουκ άνευ.

    Από την πλευρά του servo, κλασσικό ακρόντιζο sullivan με "αυτάκι" ασφαλείας. Χρησιμοποιήσαμε και μια έτοιμη τρύπα στην πλατφόρμα των servo (ΟΚ, την ανοίξαμε ελαφρά) για να τοποθετήσουμε ένα mini με μεταλλικά γρανάζια (πάντα!) σώζοντας έτσι χώρο και χρόνο.

    Μικρό στράβωμα των μεταλλικών ντιζών για να μην υπάρχουν ζόρια, τεστάρισμα ότι το βαρελάκι του καρμπιρατέρ φτάνει στα μηχανικά του άκρα, τσίμπημα της εξωτερικής ντίζας με λεπτή CA στα σημεία που περνά από formers και τέλος.


    * 2015-02-21 12.26.36.jpg (49.23 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 257 φορές.)

    * 2015-02-21 12.26.57.jpg (32.19 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 243 φορές.)

    * 2015-02-21 13.00.11.jpg (41.58 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 248 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 24 Φεβ 2015, 20:07:34 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #344 στις: Κυριακή, 22 Φεβ 2015, 08:52:00 »

    Μια μικρή παρένθεση εδώ, που ξεχάσαμε να αναφέρουμε. Αποφασίζοντας να χρησιμοποιήσουμε πνευματικό ουραίο - έναντι του.... μηχανικά(!) ανασυρόμενου που προτείνει η Top Flite, απελευθερώσαμε 2 σωλήνες από τους πολλούς που έχει προβλέψει και προ-εγκαταστήσει η εταιρία για την καθοδήγηση των ντιζών στο πίσω μέρος της ατράκτου. Έτσι καταφέραμε να περάσουμε τα σωληνάκια του αέρα ανάσυρσης μέσα από αυτούς, γλυτώνοντας έτσι μια "χύμα" εγκατάσταση πίσω (με σωληνάκια να κοπανάνε γύρω-γύρω, κλπ - δε δίνει "χέρι").


    * 2015-02-21 13.04.02.jpg (56.11 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 193 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.