Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.537 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 21 Μάι 2024, 18:40:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 21 Μάι 2024, 18:40:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:16]

    [Σήμερα στις 11:27]

    από ilias
    [Σήμερα στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 15:56]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 22:09:44]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304537
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 191
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 26
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αγορά τηλεκατεύθυνσης 8 ή 9 καναλιών 2.4ghz  (Αναγνώστηκε 17578 φορές)
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.293


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #60 στις: Πέμπτη, 29 Ιούλ 2010, 15:46:55 »

    η  μπαταρια μπορει να βρεθει εδω..http://www.ariesrc.gr/5347-outrage-nrg-transmitter-pack-2500mah-futaba-jr-spektrum.html

    οσο για τον χρονο χρησεως, εδω και δυο περιπου μηνες, πεταω ενα ηλεκτρικο στην χαλκιδικη οπου κανω καμπινγκ, καθε παρασκευη-σαββατο-κυριακη πεταω απο 3 εως 4 μπαταριες. δηλαδη 10 περιπου πτησεις ανα τρεις μερες των 8 λεπτων, επι 8 εβδομαδες , μας κανει 640 λεπτα πτησεων, χονδρικα 10 ωρες πτησεων και ο πομπος μου δειχνει 11v......
    γενικοτερα , η lipo ειναι πολυ καλυτερη σε ολες τις εφαρμογες, απλα χρηζει ιδαιτερης προσοχης....
    ελπιζω να βοηθησα.. τολης..

    Να συνεχίσω την πρόταση του TOLIS, πρέπει η μπαταρία να βγαίνει από την τ/κ και να
    φορτίζεται μέσα σε Lipo Bag, να ξεκουράζεται μετά την φόρτιση περίπου μισή ώρα στην Lipo Bag
    και μετά να τοποθετείται στην τ/κ.
    TOLIS μήπως θα έπρεπε για λόγους ασφαλείας όταν τελειώνουμε τις πτήσεις να βγαίνει η μπαταρία
    και να μπαίνει σε  Lipo Bag?? Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό αλλά καλό είναι να παίρνουμε όλα τα
    κατάλληλα μέτρα με αυτές τις μπαταρίες.  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #61 στις: Παρασκευή, 30 Ιούλ 2010, 12:44:05 »

    φιλε markhelis, προσωπικα δεν βγαζω την μπαταρια απο την θηκη της στον πομπο, για τον μοναδικο λογο, του οτι βαλε- βγαλε, μπορει να επελθει πιθανη αστοχια στο μπριζακι της παροχης ρευματος στον πομπο, δηλαδη να χαλαρωσουν οι επαφες και να εχω διακοπη παροχης ρευματος, οποτε και πτωση του μοντελου...τωρα θα μου πεις, μοντελο ή πομπο?Huh Grin Grin Grin Grin Grin Grin
    προσωπικα αυτο που κανω ειναι να ανοιξω το πορτακι του πομπου, και αφου επιθεωρησω την μπαταρια , και δω οτι ειναι σε καλη κατασταση, δηλαδη δεν εχει φουσκωσει ή οτιδήποτε αλλο μου φανει υποπτο, την φορτιζω με την παροχη που εχει ο πομπος σε συνδυασμο με balancer..
    συνηθως, σε μπαταριες πομπων , δεν παρουσιαζονται προβληματα, καθως δεν υπαρχουν μεγαλες απαιτησεις σε αμπερ, οποτε και οι μπαταριες λειτουργουν πολυ πιο ξεκουραστα και με μεγαλυτερη διαρκεια ζωης....
    αυτα.... Χαμόγελο Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    johnraptor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 413



    « Απάντηση #62 στις: Παρασκευή, 30 Ιούλ 2010, 13:59:56 »

    η  μπαταρια μπορει να βρεθει εδω..http://www.ariesrc.gr/5347-outrage-nrg-transmitter-pack-2500mah-futaba-jr-spektrum.html

    οσο για τον χρονο χρησεως, εδω και δυο περιπου μηνες, πεταω ενα ηλεκτρικο στην χαλκιδικη οπου κανω καμπινγκ, καθε παρασκευη-σαββατο-κυριακη πεταω απο 3 εως 4 μπαταριες. δηλαδη 10 περιπου πτησεις ανα τρεις μερες των 8 λεπτων, επι 8 εβδομαδες , μας κανει 640 λεπτα πτησεων, χονδρικα 10 ωρες πτησεων και ο πομπος μου δειχνει 11v......
    γενικοτερα , η lipo ειναι πολυ καλυτερη σε ολες τις εφαρμογες, απλα χρηζει ιδαιτερης προσοχης....
    ελπιζω να βοηθησα.. τολης..

    Να συνεχίσω την πρόταση του TOLIS, πρέπει η μπαταρία να βγαίνει από την τ/κ και να
    φορτίζεται μέσα σε Lipo Bag, να ξεκουράζεται μετά την φόρτιση περίπου μισή ώρα στην Lipo Bag
    και μετά να τοποθετείται στην τ/κ.
    TOLIS μήπως θα έπρεπε για λόγους ασφαλείας όταν τελειώνουμε τις πτήσεις να βγαίνει η μπαταρία
    και να μπαίνει σε  Lipo Bag?? Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό αλλά καλό είναι να παίρνουμε όλα τα
    κατάλληλα μέτρα με αυτές τις μπαταρίες.  Χαμόγελο
    Βρε παιδιά μην τρελαθούμε έαν την φορτίσεις με το 1/3 της χωριτικότητας της ουτε θα φουσκώσει ούτε τίποτα μην τις μπαινοβγάζετε απο την τηλ\νση θα σπάσουν οι επαφές τω πιν και θα γίνει η διακοπή 1000 της 1000 σε πτήση και όχι τίποτα άλλο μη πέσει μοντέλο σε άνθρωπο΄. Τέλοσ πάντων πόσοι από εσας όταν φορτίζουν κινητό βγαζουν την μπαταρία από το κινητό για να την φορτίσου κανένας σίγουρα πόσοι απο εσας κοιμάστε και το κινητό φορτίζει στο κεφάλισας κοντά πολλόι ξ'ερω λοιπόν να μην περιαυτολογούμε για να πάρει φωτιά η μπαταρία πρέπει να υπάρξουν ακραίες καταστάσει και όχι νορμάλ συνθήκες έαν θες για σιγουριά όταν φορτίζεισ τη μπαταρία βάλε ένα blower να φυσάει την μπαταριοθήκη για ψυχολογικούσ λόγους και μόνο
    Καταγράφηκε
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.293


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #63 στις: Παρασκευή, 30 Ιούλ 2010, 14:43:08 »

    Επειδή κατά καιρούς έχουν ακουστεί ατυχήματα με τ/κ καλό είναι να προσέχουμε
    για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
    Τώρα αν βάζουμε στην ίδια κατηγορία κινητά και Lipo μπαταρίες το θεωρώ λίγο "άτοπο". Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #64 στις: Παρασκευή, 30 Ιούλ 2010, 15:23:41 »

     γεια σας και παλι
    δε ξερω ποσες ωρες πετατε και δε σας φτανει το ρευμα απο τη μπαταρια της τ/κ
    εχω παρει μια μπαταρια lipo  για τη τ/κ μου σε περιπτωση που χρειαστει να <<παιξω>>πολυ ωρα με το μενου στο αερ/μιο
    και την εχω στο βαλιτσακι αν και οποτε χρειαστει
    μεχρι στιγμης δε την εχω βαλει ουτε μια φορα
    θα ελεγα οποιος θελει ας κανει το ιδιο
    τη μαμα μπαταρια κανονικα να δουλευει και οταν και αμα χρειαστει βαζει τη <<ρεζερβα>>
    γιατι βαλε-βγαλε και τα φυσακια μπορει να χαλασουν αλλα και το καπακι
    Καταγράφηκε
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #65 στις: Παρασκευή, 30 Ιούλ 2010, 15:26:28 »

    στην 9303 που πούλησα δούλευα αυτή την μπαταρία http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6955&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_2500mAh_Transmitter_Pack_%28Futaba/JR%29 πέταγα αρκετές ώρες που συνεπώς σε πηγαίνουν σε μέρες και μήνες φόρτιζα περίπου μια φορα το δίμηνο.

    κανένα πρόβλημα δεν είχα με την τάση ούτε με θερμοκρασίες Thumbs up Wink
    Καταγράφηκε
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.293


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #66 στις: Παρασκευή, 30 Ιούλ 2010, 16:41:48 »

    Επειδή είδα από πολλούς να αναφέρονται στο μην τυχόν και χαλάσουν τα φισάκια από το βάλε
    βγάλε, να τους υπενθυμίσω ότι το ίδιο δεν κάνουμε και με τα φισάκια του μοντέλου μας και
    μετά τα αντικαταστούμε με καινούργια??
    Ποια η διαφορά, ότι μάλλον είναι πιο δύσκολα στην τ/κ θα πουν κάποιοι, αλλά μπορούν
    όμως να αντικατασταθούν.


    Βρε παιδιά μην τρελαθούμε έαν την φορτίσεις με το 1/3 της χωριτικότητας της ουτε θα φουσκώσει ούτε τίποτα μην τις μπαινοβγάζετε απο την τηλ\νση θα σπάσουν οι επαφές τω πιν και θα γίνει η διακοπή 1000 της 1000 σε πτήση και όχι τίποτα άλλο μη πέσει μοντέλο σε άνθρωπο΄.

    Η γνώμη μου είναι ότι όταν έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρονικά και καλώδια
    ελοχεύει και ο κίνδυνος βραχυκυκλώματος με ότι συνεπάγεται αυτό.
    Αυτά τα λέω για καλό δικό σας μιας και εγώ δεν έχω τέτοια μπαταρία, μόνο επαναφορτιζόμενες
    τις οποίες φορτίζονται έξω από την τ/κ, ξεκουράζονται και μετά τις τοποθετώ.  Χαμόγελο 






    Καταγράφηκε
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 562



    « Απάντηση #67 στις: Παρασκευή, 30 Ιούλ 2010, 20:21:17 »

    Εχουμε ξεφυγει απο το θεμα .....

    τις αποψεις σχετικα με li-po σε τ/κ μπορειται να τις συνεχισετε εδω     https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=10773.0

    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #68 στις: Σάββατο, 31 Ιούλ 2010, 23:52:38 »

    καλε μου φιλε Δημητρη ισως δεν εδωσα καλα να καταλαβεις

    οταν γραφω για ρελαντι δεν εννοω σε τουρμπινα αλλα σε κινητηρες με νιτρο και βενζινη

    Οταν λοιπον θα εχω ρυθμισει τον κινητηρα σε ρελαντι δεν θα εχω προβλημα αν κουνηθει το τριμ απο λαθος??
    στο ψηφιακο τριμ δεν υπαρχει αυτη η πιθανοτητα λαθους

    δεν μου ειπες ομως πως ξεχωριζεις την 9303 την ελικοπτερικη απο την αεροπλανικη και ποσο ευκολο ειναι να σεταριστει για αεροπλανο η ψηφιακη

    Καλησπέρα και απο μένα,

    Το γράφει επάνω της εαν ειναι Αir η HELI.
    Περισότερα για σεταρίσματα μπορείς να δεις στα θέματα που με πολύ μεράκι έφτιαξε ο PaNT εδώ στο Φόρουμ μας.
    Εγω απο πλευράς μου σου παραθέτω αυτά :
    Manual DSX9 : http://www.macgregor.co.uk/support/radio/DSX9_manual.pdf
    Manual x9303 : http://www.horizonhobby.com/ProdInfo/Files/X9303_2.4G_US-LoRes_Manual.pdf

    Review JR X9503 : http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1182229


    Εχεις κατασταλάξει απο ότι κατάλαβα στην JR x9303 h sthn DSX9.

    Air η Ηeli εκτιμώ ότι ειναι αποφαση του τέλους.

    Αρα να κλείσουμε το θέμα ??
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Αγορά τηλεκατεύθυνσης 8 ή 9 καναλιών 2.4ghz
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.