Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 18:00:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 18:00:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:25]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304438
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 176
    Total: 177
    Choix de thème

    Pages: [1] 2  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αεροπλάνα & Κατασκευαστές  (Lu 7245 fois)
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 619



    WWW
    « le: Samedi, 22 Juil. 2006, 11:10:03 »

    Για κάθε απορία αλλά και σχόλιο σχετικά με συγκεκριμένο αεροπλάνο/κατασκευαστή είναι απαραίτητη η διακίνηση της πληροφορίας μεταξύ μας...
    Γνωρίζω τουλάχιστον 16 άτομα που στα 2 τελευταία χρόνια έχουν αγοράει απο 33% και επάνω..

    Από εδώ ίσως αρχίζουν όλα:
    Ποιο είναι καλύτερο, ποιο είναι φθηνότερο, ελαφρύτερο, σπαέι ποιο δύσκολα! και πάει λέγοντας... Στριφογύρισμα ματιών


    Μάνος
    Journalisée
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 619



    WWW
    « Répondre #1 le: Samedi, 4 Nov. 2006, 03:14:26 »

    Σε συνέχεια των παραπάνω αλλά και γιατί καποιοι θέλουν τροφή για το υπόλοιπο της βραδιάς:

    http://www.cmsmodell.ch/cgi-bin/index.php?Gallery:Motorflug


    Απολαύστε! Και οι ανεμοπτεράδες είμαι σίγουρος ότι θα θέλατε κάτι από αυτά να σας τραβάει!  Wink



    Καλό βράδυ!

    Μάνος..ζζζ.ζζζ.ζζζ
    Journalisée
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 431



    « Répondre #2 le: Samedi, 4 Nov. 2006, 10:17:18 »

    Ερώτηση επι της ευκαιρείας:
    Υπάρχουν κατασκευές από balsa/ply , fiberglass/carbon, πλαστικό. Εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι΄ένα μοντέλλο με fuselage από fiberglass είναι πιο ανθεκτικό από ένα αντίστοιχο από balsa/ply. Είναι έτσι???

    Ποια τα μεινεκτήματα του πρώτου μοντέλλου? (Εάν υπάρχουν...)


    Γιώργος
    Journalisée
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 619



    WWW
    « Répondre #3 le: Samedi, 4 Nov. 2006, 10:52:00 »

    Γιώργο καλημέρα!

    Θα είμαι σύντομος γιατί έχω ραντεβού να δω οικόπεδο!  (όχι για μοντελοδρόμο ...κρίμα)

    Ναι υπάρχουν όλα όπως προανέφερες. Παρά το γεγονός ότι ποτέ μου δεν έκατσα να φτιάξω ένα μεγάλο μοντέλο από κίτ, είμαι όσο μπορώ ενημερωμένος σχετικά με συγκεκριμένους κατασκευαστές που συνεργάζομαι ή και που χρησιμοποιώ για προσωπική μου χρήση.

    Πρέπει λοιπ΄ν να ξεκαθαρίσουμε τι εννουμε ποιο ανθεκτικό!
    Και τα μεν αλλά και τα δε μπορούν να έχουν (και έχουν) τις ίδιες ανοχές όσον αφορά το όριο των G. Ο σχεδιασμός αυτών των μοντέλων δεν είναι απλά μια μεγένθυση κάποιου μικρού που πήραμε τα σχεδια => ζοομ 200% και ωπ! έχουμε ένα γιγαντιαίο. (Έχει γίνει για αυτό και το αναφέρω).

    1. Γίνεται θεωρητική μελέτη=>ANSYS & Camtec Peps
    2. Γινονται στατικές δοκιμές σε αντοχές υλικών κλπ
    3. Γίνονται στατικές αντοχές σε catastrophic Failure Mode Effect Analysis (FMEA)
    4. Γίνονται πτητικές δοκιμές στα όρια των αεροπλάνων.

    Συνεπώς από θέμα πτητικής ανθεκτικότητας είναι και τα 2 άριστα. Έτσι αιτιολογείται και το κόστος τους. ( ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ!ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΛΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ)

    Εκεί που αυτά που ανέφερες (Βαλσα κλπ) υστερούν είναι σε ποιο απλά θέματα

    1. Μεταφορά & Ζημιές μεταφοράς
    2. Καθάρισμα & Μέσα καθαριότητας
    3. Βαθμός χρήσης & χρονοφθορά

    Συμπληρωματικά και για να προλάβω μερικά άτομα που θα κάνουν ένσταση! Εδώ και 3-4 χρόνια το συνολικό βάρος των 2 κατηγοριών είναι σχεδόν το ίδιο. Οι διαφορές της τάξεως 100-250 γραμμάρια σε τόταλ weight είναι πολύ μικρες. Συνεπώς το wing Loading σε 2 διαφορετικούς κατασκευαστές & με τα υλικά που περιέγραψες είναι σχεδόν το ίδιο.

    Είναι και πολλά άλλα που πορούν να αναλυθούν ( Στρεβλώσεις, ελαστικές παραμορφώσεις κλπ αλλα...ΟΙΚΟΠΕΔΟ!  Tongue)



    Μάνος



    Χαχαχαχ!!! Τώρα είδα πόσο σύντομος ήμουν πάλι.... Cheesy
    « Dernière édition: Samedi, 4 Nov. 2006, 10:53:57 par kerpinis » Journalisée
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 431



    « Répondre #4 le: Samedi, 4 Nov. 2006, 15:27:28 »

    Μάνο, καλό οικόπεδο(!)

    Τελικά αφού έκανα μεγάλες προσπάθειες με το Stearman, για να το βρω, να το παραγγείλω, να το φέρω μου είπε κάποιος Γερμανός φίλος, ότι ο κινητήρας των 45cc που έχω δεν χωράει μέσα στο cowl άσχετα αν διατίθεται σαν option για το συγκεκριμένο αεροπλάνο.

    Έτσι ρώτησα απευθείας στην JAMARA, αλλά ποτέ δεν μου απάντησαν(!). Από την άλλη το να το φέρω και να δω ο ίδιος αν χωράει ή δεν χωράει είχε τέτοιο κόστος μαζί με τα μεταφορικά που δεν χωρούσε πειραματισμούς.

    Υπήρχαν κάποιες άλλες επιλογές,πολύ καλές από Αμερική αλλά ένα Stearman που κοστίζει γύρω στα 400-500 ευρώ, θα μου στοίχιζε να το φέρω μαζί με μεταφορικά, φόρους, μόρους κ.λ.π. άλλα τόσα!!!.

    Έτσι τελικά παρήγγειλα ένα EXTRA 330L (ws:1.96m) που είναι κατασκευασμένο για μοτέρ των 45cc!

    Τώρα το περιμένω και ελπίζω όλα να πάνε καλά...

    Γιώργος
    Journalisée
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 247



    « Répondre #5 le: Samedi, 4 Nov. 2006, 16:42:05 »

    εαν ειχες τη διαθεση  και φυσικα το χρονο που απαιτει θα μπορουσες να παρεις το stearman της  Flair  που ειναι αριστουργημα  αλλα  ταυτοχρονα και δυσκολο κιτ. Ομως αξιζει τον κοπο σαν scale project.
    Journalisée

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 431



    « Répondre #6 le: Samedi, 4 Nov. 2006, 21:27:24 »

    Φίλε gregman δυστυχώς ο χρόνος είναι κάτι που λείπει. Στο παρελθόν είχα κάνει δύο κιτ αλλά τελικά ο χρόνος που χρειάσθηκα ήταν υπερβολικά πολύς αφού δεν είχα την δυνατότητα να προχωρώ στην κατασκευή παρά λίγες ώρες κάθε εβδομάδα.

    Έτσι ουσιαστικά αφαιρούσα χρόνο από τις ώρες πτήσης. Παρόλα αυτά το Stearman δεν το εγκαταλείπω. Κάποια στιγμή θα το πάρω, είτε σαν κιτ, είτε σαν ARF (η AEROWORKS έχει ένα καταπληκτικό). Απλά την δεδομένη στιγμή και μετά από ψάξιμο αρκετών εβδομάδων φάνηκε τελικά αδύνατο να το πάρω είτε λόγω μη διαθεσιμότητας στην κλίμακα που το ήθελα, είτε λόγω υψηλού κόστους εισαγωγής.

    Δυστυχώς και ο εξοπλισμός για gas setup είναι ένα έξοδο που μπήκε στον προγραμματισμό αφού μέχρι τώρα πετούσα μόνο glow. Κάθε αρχή και δύσκολη...

    Πάντως τελικά είδα ότι στην Ελλάδα μας πάλι είμαστε πίσω σε τέτοια giant scale planes....(Πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα!)

    Γιώργος
    Journalisée
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #7 le: Dimanche, 5 Nov. 2006, 11:55:29 »

    Κύριοι ,
    έχετε σκεφτεί ποτέ την κατασκευή μερών ή κομματιών τέτοιων Τεραστίων μοντέλων και στη χώρα μας ??
    Ξέρετε ... υπάρχουν πολλοί άρρωστοι με την Κατασκευή που θα μπορούσαν να ξεκινήσουν ένα εποικοδομητικό Διάλογο . Σάν και ΄μένα π.χ. ...  laugh
    Άν καταφέρουμε να φτιάξουμε κάτι σε Ανταγωνιστικές τιμές , δέν θα ήταν για όλους Καλό ? Να βρίσκεται το Ανταλλακτικό ανά πάσα στιγμή ?? Και να μένουν τα χρήματα στην χώρα μας ??
    Άχ ... πόσο θα ήθελα για κάθε 20 χιλιάρικα που στέλνουμε στην Αμερική , 1 χιλιάρικο να επιστρέφει (ή να μήν Φεύγει  Wink) απ'την Ελλαδίτσα μας ...  Δάκρυ

    Λοιπόν ... τί λέτε ?? 
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 247



    « Répondre #8 le: Dimanche, 5 Nov. 2006, 12:40:42 »

    αγαπητε Αποστολε

    χαιρομαι για την καλη σου διαθεση αλλα σε τετοια μοντελα δεν αρκει να φιαξεις ενα φτερο η μια ουρα ,ουτως η αλλως ειναι μικρη η αγορα και ο καθενας κοιταζει κατι ολοκληρωμενο και δοκιμασμενο,

    το να βρεθει μια ατρακτος απο ενα καλουπι καποια στιγμη η ενα φτερο απο ενα μοντελο δε λυνει το προβλημα.

    ο κλασικος κατασκευαστης δεν εχει προβλημα, ενα σχεδιο του φτανει, υλικα βρισκονται παντου,η πλειονοτητα ομως προτιμα κατι ετοιμο δοκιμασμενο , αριστα φινιρισμενο, και σε καλη τιμη, και αν ειναι κιτ να ειναι πληρες.
    Journalisée

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    angkouf
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 61



    « Répondre #9 le: Dimanche, 5 Nov. 2006, 21:15:53 »

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ

    ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΕ ΚΙΤ ΒΕΒΑΙΑ

    ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΖΙROLI ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΘΗΝΑ ΝΟΜΙΖΩ.

    ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ SITES ΕΙΝΑΙ

    www.classicbirds.ch/website/german/flugreug/ziroli/overview.htm

    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ

    www.ziroli.com

    ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ STEARMAN


    AΓΓΕΛΟΣ angel
    Journalisée
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 431



    « Répondre #10 le: Lundi, 6 Nov. 2006, 00:27:27 »

    Άγγελε ευχαριστώ για τα links. Ο ziroli είναι πραγματικό ευαγγέλιο για όσους ασχολούνται με scale κατασκευές. Δυστυχώς χρόνος δεν υπάρχει για κιτ, πόσο μάλλον για κατασκευή από σχέδια.
    Παρόλα αυτά κάποια στιγμή αν δω ότι μπορώ να ξεκλέψω λίγο χρόνο (από που?!) θέλω να κάνω το Stearman. Το πιθανότερο να το αγοράσω και κάποια στιγμή να το ξεκινήσω. Θα δούμε...

    Γιώργος
    Journalisée
    mpol
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 117



    « Répondre #11 le: Mardi, 28 Nov. 2006, 20:36:30 »

    αγαπητοι φιλοι καλησπερα,

    μηπως ξερει κάποιος απο εσας που θα μπορουσα να βρω στην Ελλαδα το Yak 54 73'' του somenzini.
    επίσης αν μπορείται να μου πειτε τα σχόλια σας για το αεροπλάνο αυτο, καθώς και τι μηχανή θα ήταν καλή και αξιόπιστη για το μοντέλλο αυτο.

    το είδα και το ερωτευτικα Cheesy
    « Dernière édition: Mardi, 28 Nov. 2006, 20:41:01 par Archaeopteryx » Journalisée

    αν το σήμερα ήταν τέλειο, δεν θα υπήρχε λόγος να έρθει το αύριο
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.031


    WWW
    « Répondre #12 le: Mardi, 28 Nov. 2006, 20:41:45 »

    Κι εγώ το 102".smitten Ρώτα τον Κερπινή......
    Journalisée

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 619



    WWW
    « Répondre #13 le: Samedi, 6 Janv. 2007, 22:02:04 »

    αγαπητοι φιλοι καλησπερα,

    μηπως ξερει κάποιος απο εσας που θα μπορουσα να βρω στην Ελλαδα το Yak 54 73'' του somenzini.
    επίσης αν μπορείται να μου πειτε τα σχόλια σας για το αεροπλάνο αυτο, καθώς και τι μηχανή θα ήταν καλή και αξιόπιστη για το μοντέλλο αυτο.

    το είδα και το ερωτευτικα Cheesy

    Κάποιος Απατεώνας στα Χaνιά θα τα έχει σε 1.5 μήνες. Τα αεροπλάνα τα καινούρια είναι out of stock και θα τα στείλει από Αμερική τέλος Φλεβάρη..Ωεο  idiot2

    Εάν βιάζεσαι δες στον Lindiger που τα φένει από κίνα.

    Manos

    p.s Kosma to diko sou einai in stock alla den symferei na erthei mono tou!

    Journalisée
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.031


    WWW
    « Répondre #14 le: Samedi, 6 Janv. 2007, 23:18:18 »

    Να το φορτώναμε σε κανα πλοίο παίζει;
    Journalisée

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Pages: [1] 2  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Αεροπλάνα & Κατασκευαστές
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.035 secondes avec 27 requêtes.