Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 20:41:29

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 20:41:29

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 174
    Gesamt: 174
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4 ... 23     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Τηλέμαχος - Διάφορες κατασκευές  (Gelesen 51879 mal)
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 48


    « am: Montag, 19 Jan 2009, 22:52:43 »

    ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΚΑΙ ΓΩ..........

    ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΞΙ

    ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΤΟΙΜΟ

    ΚΑΙ Η ΕΝΩΣΗ
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 8 Okt 2014, 16:43:49 von evan » Gespeichert
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 48


    « Antwort #1 am: Montag, 19 Jan 2009, 23:00:20 »

    ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ........ΘΕΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΕΝΩ ΕΚΟΨΑ ΤΑ ΚΟΝΤΡΑ ΠΛΑΚΕ ΤΗΣ ΔΙΕΔΡΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ ΑΝΤΙ 14 .
    ΜΕΤΡΗΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ , ΜΗΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ (ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟ ΦΥΛΑΩ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ)
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΕΒΑΝ (14 ΠΟΝΤΟΥΣ ΥΨΟΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΤΕΡΥΓΙΟ) ΕΦΤΑΞΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΙΕΔΡΟ ΤΩΝ 7 ΜΟΙΡΩΝ.
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #2 am: Dienstag, 20 Jan 2009, 07:34:34 »

    ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ........ΘΕΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΕΝΩ ΕΚΟΨΑ ΤΑ ΚΟΝΤΡΑ ΠΛΑΚΕ ΤΗΣ ΔΙΕΔΡΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ ΑΝΤΙ 14 .
    ΜΕΤΡΗΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ , ΜΗΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ (ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟ ΦΥΛΑΩ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ)
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΕΒΑΝ (14 ΠΟΝΤΟΥΣ ΥΨΟΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΤΕΡΥΓΙΟ) ΕΦΤΑΞΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΙΕΔΡΟ ΤΩΝ 7 ΜΟΙΡΩΝ.
    Πράγματι οι μοίρες της διέδρου στο σχέδιο είναι 12. Αλλά είτε 12 είτε 13 είτε 14 αποδίδει το ίδιο.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #3 am: Dienstag, 20 Jan 2009, 19:47:27 »

    Δείτε και το βίντεο:

    « Letzte Änderung: Donnerstag, 31 Jan 2013, 16:12:17 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    nikostantan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 45



    « Antwort #4 am: Dienstag, 20 Jan 2009, 20:31:09 »

    ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ  Thumbs up
    Gespeichert
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 48


    « Antwort #5 am: Dienstag, 27 Jan 2009, 23:27:39 »

    ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΡΑΚΤΟ........ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 2009 ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΕΝΑ........ FACE LIFT
    ΠΡΩΤΑ ΚΟΠΗΚΑΝ ΤΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΑΦΟΥ  ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΤΜΗΜΑ ΞΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ FACE LIFT ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΟΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ .

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #6 am: Samstag, 7 Feb 2009, 20:54:08 »

    Για όσους θέλουν να το έχουν στον υπολογιστή τους, η παρουσίαση της κατασκευής του Τηλέμαχου επεξεργάσθηκε και έγινε ένα εύχρηστο αρχείο PDF 53 σελίδων.

    Το μέγεθος του αρχείου είναι 4ΜΒ, download από τη Λήψη αρχείων: Τηλέμαχος - Η Κατασκευή.

    « Letzte Änderung: Samstag, 7 Feb 2009, 21:29:58 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    nikostantan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 45



    « Antwort #7 am: Samstag, 7 Feb 2009, 23:49:05 »

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!!!!
    Gespeichert
    Spak73
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 182


    Είναι Kill από ώρα !!!


    WWW
    « Antwort #8 am: Mittwoch, 11 Feb 2009, 17:51:01 »

    Mπράβο σου Evan !!!!

    Αξιος !!!

     Thumbs up

    Gespeichert

    Futaba 6EX 2.4 GHz / Wilga 2000 / Phoenix 2000 / Fantom EP / Easystar  / Alleycat 17" / BluBaby 33" /  

    http://spak73.blogspot.com/
    nendosstelios
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 9



    « Antwort #9 am: Donnerstag, 12 Feb 2009, 12:37:03 »

    μπραβω και απο εμενα   steliosnendos
    Gespeichert

    ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΛΛΑ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ
     ΕΝΩΣΗ ΑΕΡΟΠΤΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 48


    « Antwort #10 am: Mittwoch, 18 Feb 2009, 08:27:48 »

    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ....... FACE LIFT


    ΧΤΙΣΤΗ Η ΟΥΡΑ


    ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ


    Gespeichert
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 97


    « Antwort #11 am: Sonntag, 8 Mδr 2009, 22:21:21 »

    Ωραίο - κλασσικό εκπαιδευτικό μοντέλο ο Τηλέμαχος!

    Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω που ελπίζω να μην ακουστεί ιεροσυλεία....

    Επειδή έχω μια "αλλεργία" με τις εξατμήσεις των τρέινερς που εξέχουν στο πλάι, θα μπορούσαμε να γυρίσουμε τον κινητήρα κατά 90 μοίρες έτσι ώστε ο κύλινδρος να είναι οριζόντιος προς τα αριστερά και το μάφλερ να κρέμετε από κάτω (ως τέιλντράγγερ δεν θα υπάρχει πρόβλημα απόστασης από το έδαφος).

    Βασικά μάλλον γίνεται εύκολα στο μοντέλο αυτό, οπώτε η ερώτηση μου συνοψίζεται στο εξής: επιρρεάζει την λειτουργεία του κινητήρα η οριζόντια θέση του? Δυσκολία στη ρύθμιση κλπ...

    Δημήτρης
    Gespeichert
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Antwort #12 am: Sonntag, 8 Mδr 2009, 22:49:15 »

    Ο Τηλέμαχος έχει σχεδιασθεί σαν εκπαιδευτικό και έχει επιλεχθεί η πιο βολική θέση του κινητήρα για αρχάριο. Η αισθητική έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Αν είναι για πρώτο μοντέλο καλό είναι να μην αλλάξει η θέση του κινητήρα.
    Gespeichert

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 97


    « Antwort #13 am: Sonntag, 8 Mδr 2009, 23:02:01 »

    Ο Τηλέμαχος έχει σχεδιασθεί σαν εκπαιδευτικό και έχει επιλεχθεί η πιο βολική θέση του κινητήρα για αρχάριο. Η αισθητική έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

    Ναι το γνωρίζω ότι είναι πιο βολικό σε αυτή τη θέση. Απλά αναρωτιέμαι εάν ο κινητήρας σε πλάγια θέση δεν εργάζεται τόσο στρωτά/αξιόπιστα λόγω π.χ. μη ιδανικής λειτουργείας του καρμπυρατέρ, των θυρίδων εισ-/εξάγωγης κλπ... τώρα εάν η βελόνα είναι στο πλάι ή κάτω - μικρό το κακό  Wink
    Gespeichert
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Antwort #14 am: Montag, 9 Mδr 2009, 06:20:45 »

    Δες το Βάσεις στερέωσης των κινητήρων στο βιβλίο του jkon.

    Από εκεί

    Zitat
    Εχει σημασία η θέση του κυλίνδρου;

    Η θέση του κυλίνδρου (όρθια, πλάγια, ανάποδα) δεν επηρεάζει την λειτουργία του κινητήρα. Η τελική του θέση υποδεικνύεται από τις σχεδιαστικές και λειτουργικές ανάγκες (κατανομή της μάζας, έξοδος σιγαστήρα ή πίπας).

    Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο ανάποδα στερεωμένος κινητήρας έχει προβλήματα στο ρελαντί. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Το μόνο πρόβλημα από τον ανάποδο κύλινδρο ίσως εμφανιστεί στην αρχική εκκίνηση αν δεν προσέξεις και προλάβει να μπουκώσει ο κύλινδρος.
    Gespeichert

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Seiten: [1] 2 3 4 ... 23     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: Τηλέμαχος - Διάφορες κατασκευές
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 27 Zugriffen.