Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 23:25:25

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 23:25:25

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304439
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 192
    Totale: 193
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4 ... 23     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Τηλέμαχος - Διάφορες κατασκευές  (Letto 51885 volte)
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 48


    « il: Lunedì, 19 Gen 2009, 22:52:43 »

    ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΚΑΙ ΓΩ..........

    ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΞΙ

    ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΤΟΙΜΟ

    ΚΑΙ Η ΕΝΩΣΗ
    « Ultima modifica: Mercoledì, 8 Ott 2014, 16:43:49 da evan » Loggato
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 48


    « Risposta #1 il: Lunedì, 19 Gen 2009, 23:00:20 »

    ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ........ΘΕΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΕΝΩ ΕΚΟΨΑ ΤΑ ΚΟΝΤΡΑ ΠΛΑΚΕ ΤΗΣ ΔΙΕΔΡΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ ΑΝΤΙ 14 .
    ΜΕΤΡΗΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ , ΜΗΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ (ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟ ΦΥΛΑΩ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ)
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΕΒΑΝ (14 ΠΟΝΤΟΥΣ ΥΨΟΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΤΕΡΥΓΙΟ) ΕΦΤΑΞΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΙΕΔΡΟ ΤΩΝ 7 ΜΟΙΡΩΝ.
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #2 il: Martedì, 20 Gen 2009, 07:34:34 »

    ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ........ΘΕΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΕΝΩ ΕΚΟΨΑ ΤΑ ΚΟΝΤΡΑ ΠΛΑΚΕ ΤΗΣ ΔΙΕΔΡΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ ΑΝΤΙ 14 .
    ΜΕΤΡΗΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ , ΜΗΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ (ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟ ΦΥΛΑΩ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ)
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΕΒΑΝ (14 ΠΟΝΤΟΥΣ ΥΨΟΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΤΕΡΥΓΙΟ) ΕΦΤΑΞΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΙΕΔΡΟ ΤΩΝ 7 ΜΟΙΡΩΝ.
    Πράγματι οι μοίρες της διέδρου στο σχέδιο είναι 12. Αλλά είτε 12 είτε 13 είτε 14 αποδίδει το ίδιο.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #3 il: Martedì, 20 Gen 2009, 19:47:27 »

    Δείτε και το βίντεο:

    « Ultima modifica: Giovedì, 31 Gen 2013, 16:12:17 da evan » Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    nikostantan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 45



    « Risposta #4 il: Martedì, 20 Gen 2009, 20:31:09 »

    ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ  Thumbs up
    Loggato
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 48


    « Risposta #5 il: Martedì, 27 Gen 2009, 23:27:39 »

    ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΡΑΚΤΟ........ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 2009 ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΕΝΑ........ FACE LIFT
    ΠΡΩΤΑ ΚΟΠΗΚΑΝ ΤΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΑΦΟΥ  ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΤΜΗΜΑ ΞΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ FACE LIFT ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΟΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ .

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ
    Loggato
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #6 il: Sabato, 7 Feb 2009, 20:54:08 »

    Για όσους θέλουν να το έχουν στον υπολογιστή τους, η παρουσίαση της κατασκευής του Τηλέμαχου επεξεργάσθηκε και έγινε ένα εύχρηστο αρχείο PDF 53 σελίδων.

    Το μέγεθος του αρχείου είναι 4ΜΒ, download από τη Λήψη αρχείων: Τηλέμαχος - Η Κατασκευή.

    « Ultima modifica: Sabato, 7 Feb 2009, 21:29:58 da evan » Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    nikostantan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 45



    « Risposta #7 il: Sabato, 7 Feb 2009, 23:49:05 »

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!!!!
    Loggato
    Spak73
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 182


    Είναι Kill από ώρα !!!


    WWW
    « Risposta #8 il: Mercoledì, 11 Feb 2009, 17:51:01 »

    Mπράβο σου Evan !!!!

    Αξιος !!!

     Thumbs up

    Loggato

    Futaba 6EX 2.4 GHz / Wilga 2000 / Phoenix 2000 / Fantom EP / Easystar  / Alleycat 17" / BluBaby 33" /  

    http://spak73.blogspot.com/
    nendosstelios
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 9



    « Risposta #9 il: Giovedì, 12 Feb 2009, 12:37:03 »

    μπραβω και απο εμενα   steliosnendos
    Loggato

    ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΛΛΑ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ
     ΕΝΩΣΗ ΑΕΡΟΠΤΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 48


    « Risposta #10 il: Mercoledì, 18 Feb 2009, 08:27:48 »

    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ....... FACE LIFT


    ΧΤΙΣΤΗ Η ΟΥΡΑ


    ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ


    Loggato
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 97


    « Risposta #11 il: Domenica, 8 Mar 2009, 22:21:21 »

    Ωραίο - κλασσικό εκπαιδευτικό μοντέλο ο Τηλέμαχος!

    Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω που ελπίζω να μην ακουστεί ιεροσυλεία....

    Επειδή έχω μια "αλλεργία" με τις εξατμήσεις των τρέινερς που εξέχουν στο πλάι, θα μπορούσαμε να γυρίσουμε τον κινητήρα κατά 90 μοίρες έτσι ώστε ο κύλινδρος να είναι οριζόντιος προς τα αριστερά και το μάφλερ να κρέμετε από κάτω (ως τέιλντράγγερ δεν θα υπάρχει πρόβλημα απόστασης από το έδαφος).

    Βασικά μάλλον γίνεται εύκολα στο μοντέλο αυτό, οπώτε η ερώτηση μου συνοψίζεται στο εξής: επιρρεάζει την λειτουργεία του κινητήρα η οριζόντια θέση του? Δυσκολία στη ρύθμιση κλπ...

    Δημήτρης
    Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #12 il: Domenica, 8 Mar 2009, 22:49:15 »

    Ο Τηλέμαχος έχει σχεδιασθεί σαν εκπαιδευτικό και έχει επιλεχθεί η πιο βολική θέση του κινητήρα για αρχάριο. Η αισθητική έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Αν είναι για πρώτο μοντέλο καλό είναι να μην αλλάξει η θέση του κινητήρα.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 97


    « Risposta #13 il: Domenica, 8 Mar 2009, 23:02:01 »

    Ο Τηλέμαχος έχει σχεδιασθεί σαν εκπαιδευτικό και έχει επιλεχθεί η πιο βολική θέση του κινητήρα για αρχάριο. Η αισθητική έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

    Ναι το γνωρίζω ότι είναι πιο βολικό σε αυτή τη θέση. Απλά αναρωτιέμαι εάν ο κινητήρας σε πλάγια θέση δεν εργάζεται τόσο στρωτά/αξιόπιστα λόγω π.χ. μη ιδανικής λειτουργείας του καρμπυρατέρ, των θυρίδων εισ-/εξάγωγης κλπ... τώρα εάν η βελόνα είναι στο πλάι ή κάτω - μικρό το κακό  Wink
    Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #14 il: Lunedì, 9 Mar 2009, 06:20:45 »

    Δες το Βάσεις στερέωσης των κινητήρων στο βιβλίο του jkon.

    Από εκεί

    Citazione
    Εχει σημασία η θέση του κυλίνδρου;

    Η θέση του κυλίνδρου (όρθια, πλάγια, ανάποδα) δεν επηρεάζει την λειτουργία του κινητήρα. Η τελική του θέση υποδεικνύεται από τις σχεδιαστικές και λειτουργικές ανάγκες (κατανομή της μάζας, έξοδος σιγαστήρα ή πίπας).

    Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο ανάποδα στερεωμένος κινητήρας έχει προβλήματα στο ρελαντί. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Το μόνο πρόβλημα από τον ανάποδο κύλινδρο ίσως εμφανιστεί στην αρχική εκκίνηση αν δεν προσέξεις και προλάβει να μπουκώσει ο κύλινδρος.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Pagine: [1] 2 3 4 ... 23     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Τηλέμαχος - Διάφορες κατασκευές
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.037 secondi con 28 queries.