Δημήτρης
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 20
|
|
« στις: Σάββατο, 31 Μάρ 2007, 09:21:17 » |
|
Αγόρασα μια jr mx 12 κ την άφησα να φορτίσει ολο το βράδυ το πρώι πάω να ανοίξω τον πομπο κ τίποτα ούτε κάν δουλευε δεν φτάνει αυτο όλο το manual ήταν γραμμενο στα γερμανικά και δεν κατάλαβα τίποτα το λάθος που έκανα ήταν κατα την διάρκεια της φόρτισης άνοιξα τον πομπό λετε να έχει πάθει ζημέια.Αυτο γιατι το λέω γιατι σήμερα βρήκα το manual το αγγλικό απο το internet και έλεγε οτι πότε να μην ανοίγουμε κατα την διαρκεια της φόρτισης γιατι υπάρχει περίπτωση βλάβης .Λετε να έκανα μεγάλη βλακεία .Δεν φτάνει αυτο μετα απο τόσες ώρες φόρτισεις ούτε καν ανοιγει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 31 Μάρ 2007, 10:47:29 » |
|
Δημήτρη,
το αν έχει πάθει κάτι ο πομπός δεν μπορώ να το ξέρω. Ομως σίγουρα δεν έχουν φορτίσει οι μπαταρίες, γιατί στη θέση του διακόπτη ON δεν υπάρχει επαφή μεταξύ του φορτιστή και της μπαταρίας του πομπού.
Βάλε τες να φορτίσουν ξανά με τον διακόπτη κλειστό. Μετά από 10 λεπτά διάκοψε την φόρτιση και άνοιξε τον πομπό να δεις αν λειτουργεί. Ετσι θα ξέρεις ότι δεν έχει πάθει ζημιά. Μετά συνέχισε κανονικά την φόρτιση με κλειστό τον διακόπτη.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
spirosta
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 85
|
|
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 31 Μάρ 2007, 11:58:40 » |
|
Δημητρη αγορασα και εγω την ιδια τ/κ. Σαν πομπος ειναι φοβερος.... Και εγω ανοιξα τον διακοπτη ενω φορτιζε και τον ξανακλεισα αλλα δεν εγεινε τιποτα. Οταν την πρωτοπηρες την ανοιξες να δεις αν λειτουργει?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
nitro35%
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 108
nitro powered
|
|
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 17 Απρ 2007, 22:16:19 » |
|
ΤΙ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
line up and hold...
|
|
|
spirosta
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 85
|
|
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 17 Απρ 2007, 22:25:30 » |
|
Εναν προγραματιζομενο πολυφορτιστη της multiplex
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
nitro35%
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 108
nitro powered
|
|
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 26 Απρ 2007, 13:21:04 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
line up and hold...
|
|
|
hlsat
|
|
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 26 Απρ 2007, 18:48:14 » |
|
Φιλε μοντελιστη ο πομπος επαθε βλαβη γιατι η πολικοτητα στο βυσμα φορτησης στην JR mx12 ειναι αναποδο το συν και πλην και αν δεν το προσεξες μεχρι που σκανε και οι μπαταριες.Το ευτιχημα ειναι απο την πειρα μου οτι η βλαβη περιοριζεται στο μαδερ μποαρτ του πομπου και οχι στην πλακετα του ψηφιακου Καλη επισκευη
Μετα τιμης ο επαγγελματιας ηλεκτρονικος και μοντελιστης hlsat
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 26 Απρ 2007, 19:09:39 » |
|
Είσαστε σίγουροι ότι ο συγκεκριμένος πομπός δεν έχει δίοδο για να προστατεύεται από την ανάποδη πολικότητα;
Αν έχει, τότε ούτε η ασφάλεια καίγεται, ούτε η μπαταρία χαλάει, ούτε μπορεί να φορτίσει με φορτιστή που λειτουργεί με θετικούς και αρνητικούς παλμούς φόρτισης.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
hlsat
|
|
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 27 Απρ 2007, 13:49:30 » |
|
Επειδη τυνχανω επαγγελματιας ηλεκτρονικος με μαγαζι και εχω ανοιξη πολλες τηλεκατευθηνσης για την συγκεκριμενη δεν εχει προστασια και δεν εχει συμβατοτητα στο φις φορτησεως δηλαδη στο κεντρικο σιδερακι του φις ενω οι αλλες περνουν συν + τασι και μειον - στο εξωτερικο οπως futaba-hitec-esky κ.λ.π αυτη δεχεται το αντιθετο. Στην τελευταια που παρελαβα εσκασαν οι μπαταριες και επαθε αρκετη ζημια αλλα επισκευαστηκε
hlsat
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
heliland
|
|
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 27 Απρ 2007, 15:44:19 » |
|
Ακριβώς έτσι είναι, στην GRAUPNER-JR η πολικότητα είναι ανάποδη,οπότε όταν εσύ έβαλες το βύσμα να φορτίσει ουσιαστικά την Ξεφόρτισες τελείως.Αυτό που μπορείς να κάνεισ είναι να κόψεις τα καλώδια του φορτιστή που ήδη έχεις και να τα ξαναενώσεις ανάποδα,δηλαδή το μαύρο καλώδιο με το κόκκινο και το κόκκινο με το μαύρο αντίστοιχα.Ετσι θα σου φορτίσει μια χαρα! Φιλικά, Διαμαντής
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hlsat
|
|
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 27 Απρ 2007, 18:14:23 » |
|
δεν ξεφωρτησες απλος τις μπαταριες αλλα τους αλλαξες τα φωτα απλα την πολικοτητα κοινος χαιρεται μπαταριες αν μειναται παλυ ωρα στο ρευμα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
GRELE
|
|
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 27 Απρ 2007, 19:29:39 » |
|
Φιλε Δημήτρης Μεχρι αυτη την ωρα δεν μας ειπες αν δουλευε ο πομπος οταν τον αγορασες και πριν τον φορτισεις.Ουτε με τι φορτιστη τον φορτιζες. Οσο για το αν παθαινει κατι ο πομπος αν τον ανοιξεις κατα την διαρκεια της φορτισης ο Κος Κωνσταντακατος και αλλοι σωστα λενε οτι δεν παθαινει τιποιτα απλως διακοπτεις την φορτιση Απαντησε σε αυτα και μετα βλεπουμε
Φιλικα Βασιλης Παπαδοπουλος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
......electrics are here to stay......
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 27 Απρ 2007, 21:18:21 » |
|
Οσο για το αν παθαινει κατι ο πομπος αν τον ανοιξεις κατα την διαρκεια της φορτισης ο Κος Κωνσταντακατος και αλλοι σωστα λενε οτι δεν παθαινει τιποιτα απλως διακοπτεις την φορτιση
Ναι, εγώ το είπα. Μίλησα από την πείρα μου. Ομως στο manual του πομπού, ο Graupner επισημαίνει να μην ανοίξει ο διακόπτης του πομπού την στιγμή της φόρτισης, γιατί ... μπορεί να δεχθεί στιγμιαία την τάση του φορτιστή και να χαλάσει. Μήπως κάποιος αντιλαμβάνεται γιατί μερικοί πομποί κοστίζουν 1000 ευρώ και άλλοι κάτω από 100?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
GRELE
|
|
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 27 Απρ 2007, 23:43:11 » |
|
Αγαπητε Κυριε Κωνσταντακατε Αυτο που αναφερεται στο manual του πομπού του Graupner μαλλον εχει να κανει με τον τροπο που δουλευουν αυτοι οι συρομενοι διακοπτες των πομπων.Αν τους ανοιξουμε θα δουμε οτι ενα πλακε λαμακι συρεται και ενωνει μια κεντρικη επαφη ποτε απο την μια και ποτε απο την αλλη μερια οπου υπαρχουν οι αλλες επαφες.Υπαρχει λοιπον καποια πιθανοτητα (το λαμακι να ακουμπα ταυτοχρονως) να δει στιγμιαια το υπολοιπο κυκλωμα του πομπου την μεγαλυτερη ταση της φορτισης αλλα εαν προκειται περι ενος απλου φορτιστη το ρευμα που μπορει να δωσει δεν ειναι και πολυ(100mA περιπου) και μαλλον δεν μπορει να προκαλεσει ζημια γιατι αφενος ειναι στιγμιαιο και αφετερου ειναι μικρο.Γιαυτο και εσεις και εγω και αλλοι και να το καναμε δεν παθαμε τιποτα. Αν χρησιμοποιουμε δε "εξυπνο" φορτιστη τοτε αυτος θα αντιληφθει την αποσυνδεση της μπαταριας και θα διακοψει την φορτιση επισης. Παντως δεν καταλαβα τι εννοειτε με τις συγκρισεις των τιμων σχετικα με το θεμα αυτο.
Ολη τη συζητηση βεβαια την κανουμε περιμενοντας αυτον που αρχισε το θεμα να δουμε τι εκανε ακριβως η τι επαθε .
Φιλικα Βασιλης Παπαδοπουλος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
......electrics are here to stay......
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 28 Απρ 2007, 10:33:54 » |
|
Αγαπητέ ανηψιέ Βασίλη,
ακριβώς τον συρόμενο διακόπτη εννοώ, που μπορεί να γεφυρώσει τον φορτιστή με τον πομπό. Ο Graupner (αν θυμάμαι καλά) φοβάται τη βλάβη από την μεγαλύτερη τάση που μπορεί να έχει ο φορτιστής. Εγώ θα ήθελα να μου πει κάποιος ηλεκτρονικός αν μπορεί να επέλθει και arc.
Πάντως, για να υπάρχει η προειδοποίηση από τον Graupner, κάτι θα έχει υπ' όψη του.
Κατά τα άλλα, η ανάγκη παραγωγής φθηνών πομπών, οδηγεί στην απάλειψη ορισμένων σταθμών ασφάλειας, ή την επιλογή φθηνών διακοπτών κ.λ.π.
Περιμένω σήμερα να μου φέρουν ένα ΜΧ-12 να δω ακριβώς πως είναι φτιαγμένος.
Και θα συμφωνήσω ότι αν δεν μας πει ο ενδιαφερόμενος τι ακριβώς διαπιστώνει , δεν μπορούμε παρά μόνο εικασίες να κάνουμε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
|