Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:53:25

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:53:25

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 21
    Totale: 21
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: setup για f3c GR-A  (Letto 7915 volte)
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.200



    « il: Mercoledì, 18 Mag 2011, 16:16:05 »

    Γεια σας σκεφτομαι να ξεκινησω να παρω μερος σε αγωνες f3c gr-a.
    Θα πεταω με ενα ελικοπτερο Jr vibe 50.
    θα ηθελα να ρωτησω πως να σεταρω το ελικοπτερο σε νορμαλ πτηση?
    ποσες στροφες πρεπει να εχει το στροφειο?
    ακομη σκεφτομαι να του βαλω fuselage,αλλα δεν ξερω ποιο να βαλω?
    βρηκα ενα fuselage το gracy 50,ταιριαζει στο  Jr vibe 50?
    ευχαριστω .


    * gracy-2.jpg (21.45 KB, 580x174 - visto 610 volte.)

    * gracy-3.jpg (28.27 KB, 580x264 - visto 585 volte.)
    « Ultima modifica: Mercoledì, 18 Mag 2011, 16:50:06 da giles 202 » Loggato
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.264



    « Risposta #1 il: Mercoledì, 18 Mag 2011, 18:46:38 »

    χωρις να γνωριζω, απλα ερωτω...ειναι απαραιτητο το body στο f3c-gra???
    εαν δεν ειναι, γιατι να ξοδευτεις???  περιμενε να δεις πως θα πας στον αγωνα, και μετα στο grb την αγοραζεις...λεω τωρα εγω...
    βεβαια υπαρχουν εδω πολλα παιδια που ξερουν τι ζηταει ο αγωνας και θα σου πουν πολυ καλυτερα απο εμενα..
    « Ultima modifica: Mercoledì, 18 Mag 2011, 22:21:48 da TOLIS » Loggato

    cogito ergo sum....
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.200



    « Risposta #2 il: Mercoledì, 18 Mag 2011, 18:50:39 »

    χωρις να γνωριζω, απλα ερωτω...ειναι απαραιτητο το body στο f3c-gra???
    εαν δεν ειναι, γιατι να ξοδευτειςHuh  περιμενε να δεις πως θα μας στον αγωνα, και μετα στο grb την αγοραζεις...λεω τωρα εγω...
    βεβαια υπαρχουν εδω πολλα παιδια που ξερουν τι ζηταει ο αγωνας και θα σου πουν πολυ καλυτερα απο εμενα..
    ξερω οτι δεν ειναι απαραιτητο το body,απλα ρωτάω για το μελλον.
    Δεν ξερω αν βοηθαει στις ασκησεις,γιατι γινεται πιο αεροδυναμικο.
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #3 il: Giovedì, 19 Mag 2011, 08:13:05 »

    λοιπον ενα ε/π στην Α κατηγορια δεν  ειναι απαραιτητο να εχει fuselage λογο βαρους και λογο του οτι δεν εχει ασκησεις εκτος του box για να χρειαζεσαι αεροδυναμικη κκαι ταχυτητα. το ε/π πρεπει να ειναι οσο το δυνατον πιο ζυγισμενο και πολυ μαλακο στις κινησεις του. αυτο επιτηνχανεται με αρκετο expo σε elavetor aileron αλλα και στο rader .τωρα οι ρυθμισεις σε colective αλλα και στο cycline ειναι περιπου ιδιες με αυτες που πετας hover .δηλαδη 4.5 με 5 μοιρες .τωρα για το θεμα των στροφων πεζει ρολο τη μηχανη εχεις τι ελικες  τη εξατμιση κτλ. θα σου ελεγα οτι πρεπει να κανεις χοβερ αβιαστα χωρις να ειναι νευρικο το ε/π .αυτο που πρεπει να πετηχεις για αρχη ειναι να απογειωνεσαι και να προσγειωνεται το ε/π καθετα χωρις να χρειαζεται να προσπαθεις παρα πολυνα το διωρθωνεις.το ιδιο πρεπει να κανεις και στο χοβερ.να κανει χοβερ το ε/π χωρις να κανεις μεγαλη προσπαθεια διωρθωσεων.θα σου ελεγα να ερθεις μια βολτα απο την κοζανη το σαββατοκυριακο για να δεις περισοτερα απο κοντα .καλη επιτυχια. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.200



    « Risposta #4 il: Giovedì, 19 Mag 2011, 09:22:13 »

    λοιπον ενα ε/π στην Α κατηγορια δεν  ειναι απαραιτητο να εχει fuselage λογο βαρους και λογο του οτι δεν εχει ασκησεις εκτος του box για να χρειαζεσαι αεροδυναμικη κκαι ταχυτητα. το ε/π πρεπει να ειναι οσο το δυνατον πιο ζυγισμενο και πολυ μαλακο στις κινησεις του. αυτο επιτηνχανεται με αρκετο expo σε elavetor aileron αλλα και στο rader .τωρα οι ρυθμισεις σε colective αλλα και στο cycline ειναι περιπου ιδιες με αυτες που πετας hover .δηλαδη 4.5 με 5 μοιρες .τωρα για το θεμα των στροφων πεζει ρολο τη μηχανη εχεις τι ελικες  τη εξατμιση κτλ. θα σου ελεγα οτι πρεπει να κανεις χοβερ αβιαστα χωρις να ειναι νευρικο το ε/π .αυτο που πρεπει να πετηχεις για αρχη ειναι να απογειωνεσαι και να προσγειωνεται το ε/π καθετα χωρις να χρειαζεται να προσπαθεις παρα πολυνα το διωρθωνεις.το ιδιο πρεπει να κανεις και στο χοβερ.να κανει χοβερ το ε/π χωρις να κανεις μεγαλη προσπαθεια διωρθωσεων.θα σου ελεγα να ερθεις μια βολτα απο την κοζανη το σαββατοκυριακο για να δεις περισοτερα απο κοντα .καλη επιτυχια. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    φιλε θα ειμαι στον αγωνα της Κοζανης. Thumbs up
    ευχαριστω για τις συμβουλες σου,αμα εισαι εκει θα τα πουμε απο κοντα.
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #5 il: Giovedì, 19 Mag 2011, 11:19:58 »

    ok θα τα πουμε κοζανη.
    Loggato
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.200



    « Risposta #6 il: Giovedì, 19 Mag 2011, 16:44:07 »

    Ξερει κανεις να μου πει αν ταιριαζει το fuselage αυτο στο vibe 50?
    Εχει να μου πρωτινει καποιος ,καποιο αλλο που να ταιριαζει στο vibe 50?
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #7 il: Giovedì, 19 Mag 2011, 18:06:49 »

    αυτο που εχεις στη φωτο ειναι  για 90αρι ε/π. ριξε μια ματια εδω.http://www.world-of-heli.de/en/sportruempfe/sportrumpf-black-shark-50-weiss-m-leitwerk.html
    Loggato
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.200



    « Risposta #8 il: Giovedì, 19 Mag 2011, 19:16:48 »

    αυτο που εχεις στη φωτο ειναι  για 90αρι ε/π. ριξε μια ματια εδω.http://www.world-of-heli.de/en/sportruempfe/sportrumpf-black-shark-50-weiss-m-leitwerk.html
    Δεν ξερω ομως κατα ποσο μπορει να ταιριαζει στο δικο μου. Huh
    Σε raptor 50 ταιριαζει το εχω δει.
    « Ultima modifica: Giovedì, 19 Mag 2011, 19:30:16 da giles 202 » Loggato
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #9 il: Giovedì, 19 Mag 2011, 20:50:06 »

    Δεν ειναι καλυτερα τα λεφτα που κανει το fuselage, να τα καψεις καυσιμο σε προπονηση; Λεω τωρα εγω...
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.200



    « Risposta #10 il: Giovedì, 19 Mag 2011, 22:03:32 »

    Δεν ειναι καλυτερα τα λεφτα που κανει το fuselage, να τα καψεις καυσιμο σε προπονηση; Λεω τωρα εγω...
    Δεν εχω σκοπο να το αγορασω συντομα αλλα μελοντικα το σκεφτομαι...
    Loggato
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο  |  F3C και κατηγορίες GR (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: setup για f3c GR-A
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.