Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:26:31

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:26:31

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 36
    Total: 38
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!  (Lu 22478 fois)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « le: Mercredi, 9 Dιc. 2009, 00:41:03 »

    Κραδασμοι

    Στο ξεκινημα:

    1.οταν πατε να ξεκινησετε και τα φτερα δεν ειανι ευθυγραμμισμενα τοτε ισως εχετε κραδασμο εως οτου να ευθυγραμμισουν απο τις στροφες που θα παρει..
    2.Αν τα φτερα δεν ειναι το ιδιο σφιχτα τοτε μεχρι να ευθυγραμμισουν θα αργισουν αρκετα
    3.Αν τα φτερα ειναι πολυ χαλαρα θα προκληθει παλι κατι παρομοιο..

    Στην προσγειωση:
    Πολλες φορες ειδικα σε σκληρο εδαφος μολις προσγειωθειτε και κλεισετε το γκαζι τοτε δημιουργουντε κραδασμοι οι οποιοι ισως ωφειλονται στα παρακατω..
    1.το 25% του γκαζιου ειναι αρκετα ψηλα.
    2.το 25% των μοιρων ειναι πολυ χαμηλο
    3.ο κινητηρας δεν εχει ρυθμιστει σωστα, η μιγμα της μικρης ιεναι φτωχο
    4.αν τα φτερα ειναι πολυ χαλαρα

    Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
    1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
    2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
    5.στραβο blade grip ή σπασμενο
    6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
    7.χαλαρος ιμαντας
    8.στραβος κεντρικος αξονας
    9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)

    Ταλαντωση του πισω Fin της Boomas
    Σιγουρα το προβλημα βγρισκεται στην ουρα... συγκεκριμενα στο πισω μερος της ουρας.
    1.αξονας
    2.αζυγιστα tailblades
    3.σταραβος ενας απο τους 2 αξονες της ουρας.
    4.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων


    Fuel Foaming (Αφρισμα του καυσιμου στο τανκ, οταν βραζει το καυσιμο)

    Αυτο σιγουρα ωφειλετε στον χωρο του κινητηρα. Αυτα που πρεπει να κοιταξετε ειναι τα εξης:
    1.Πρωτον δειτε την φανα αν ειανι ζυγισμενη
    2.Δειτε το starter shaft αν ειανι στραβο
    3.Πρεπει να σιγουρευτειτε οτι και ο στροφαλος δεν εχει καποιο προβλημα
    4.Επισης οτι το starter Coupler εχει βιδωθει σωστα και γυρναει ισχια...
    5.Τα ρουλεμαν του starter shaft
    6.Επισης μπορειτε να φατε λιγο απο το Frame ετσι ωστε να μην μπαινει σφιχτα

    Γενικα τριξιμο σε ολοκληρο το Heli

    1.Tα φτερα ειναι πολυ σφιχτα
    2.Τα dampeners στα φτερα εχουν φαγωθει η ειναι παρα πολυ σφιχτα
    3.Τα links ειναι πολυ σφιχτα και θελουν resizing
    4.Το Seesaw hub ειναι πολυ σφιχτο
    5.δεν εχετε αρκετες στροφες

    Soz για τυχον Λαθη θα διορθωθουν..
    « Dernière édition: Lundi, 18 Oct. 2010, 13:28:52 par PaNt » Journalisée
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 810



    « Répondre #1 le: Mardi, 12 Janv. 2010, 19:58:50 »

    +1 απο εμενα
    Journalisée
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #2 le: Mardi, 12 Janv. 2010, 22:52:12 »

    Πολυ καλο PaNT!  Thumbs up
    Να προσθεσω ισως οτι χαμηλης συχνοτητας κραδασμοι στο Κ.στροφειο συνοδευομενοι απο επιμονο tracking αντιμετωπιζονται -συνηθεστερα- με καινουρια head dumpers (οπως ανεφερες) και -σπανιοτερα- απο νεα thrust bearings.
    Επισης χαμηλης συχνοτητας κραδασμους πολλες φορες γενουν τα αζυγιστα , και κακοευθυγραμισμενα paddles.
    Journalisée
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268



    « Répondre #3 le: Mardi, 12 Janv. 2010, 23:33:32 »

    Περιστασιακό ,δυνατό τρέμουλο στα skid του ελικοπτέρου, κατά τη διάρκεια του χόβερ που μπορεί να οφείλεται?
    Journalisée

    Πετάμε ?
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #4 le: Mercredi, 13 Janv. 2010, 00:05:01 »

    Eαν ειναι περιστασιακο οπως λες πιθανοτατα να προκειται για συντονισμο. Αλλαξε (κατεβασε) στροφες στο gov και ψαξε για το υποπτο ρουλεμαν police.
    Journalisée
    Piper
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 39



    « Répondre #5 le: Vendredi, 5 Fιvr. 2010, 12:46:23 »

    Πολύ καλός οδηγός, θα βοηθήσει πολύ κόσμο.  Thumbs up
    Journalisée

    Fly without limits...
    Helilander
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1


    « Répondre #6 le: Mercredi, 10 Fιvr. 2010, 14:17:33 »

    Πολύ καλός οδηγός και ευχαριστώ
    Αλλά επειδή είμαι αρχάριος δεν μπορώ να καταλάβω την ορολογία. Υπάρχει καποιο άλλο σμείο στο forum ή εκτός που να εξηγεί την ορολογία? Μου φαίνονται ακαταλαβίστικα όλα αυτά. Κοιταξα και στο manual του ελικοπτέρου μου Sceadu 50 αλλά δεν τα εχει πολλά με αυτήν την ορολογία.

    ευχαριστώ.
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #7 le: Mercredi, 10 Fιvr. 2010, 14:47:57 »

    ναι φιλε μου διαβασε εδω..

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11704.0
    Journalisée
    denouas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 65


    Πετάω........ τα βασικά.


    « Répondre #8 le: Lundi, 18 Fιvr. 2013, 20:36:02 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;
    Journalisée
    pagani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 336


    Kostas Laliotis


    « Répondre #9 le: Lundi, 18 Fιvr. 2013, 20:48:14 »

    το εχουμε πει 100 φορες, δενεις με ενα δεματικο το beast πανω στο ελικοπτερο και σταματανε οι κραδασμοι
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #10 le: Lundi, 18 Fιvr. 2013, 21:33:28 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

    Δν ειναι καθολου λογικο... Δες να balancatreis φανα και ναζυγισεις main kai tail blade...
    Το δεματικο ειναι ειναι λυση απλα οτανεχεις λιγο κραδασμο στα σταματηματα κτλ κτλ... Αν εχεις συνεχεια θα βοηθησει αλλα κατα την γνωμη μου πρεπει να το ψαξεις...

    Επισης αν μπορεις δες το με velcro
    Journalisée
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 228



    « Répondre #11 le: Mardi, 19 Fιvr. 2013, 09:57:57 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

    συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
    δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
    επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
    εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
    απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.
    « Dernière édition: Mardi, 19 Fιvr. 2013, 10:46:54 par ahilleas » Journalisée

    helis
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #12 le: Mardi, 19 Fιvr. 2013, 11:41:18 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

    συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
    δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
    επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
    εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
    απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.


    Επειδη και εγω το ξερω και εχω φιαξει αρκετα τρεξ τπτ δν ειναι ζυγισμενο και ειδικα η φανα...  !  Κινεζικο και ζυγισμενο δν πανε μαζι..!!
    Journalisée
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 228



    « Répondre #13 le: Mardi, 19 Fιvr. 2013, 11:52:47 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

    συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
    δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
    επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
    εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
    απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.


    Επειδη και εγω το ξερω και εχω φιαξει αρκετα τρεξ τπτ δν ειναι ζυγισμενο και ειδικα η φανα...  !  Κινεζικο και ζυγισμενο δν πανε μαζι..!!

    διευκρινιζω.στο συγκεκριμενο ελικοπτερο εχω ζυγισει εγω προσωπικα τη φανα και τα blades.
    Journalisée

    helis
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #14 le: Mardi, 19 Fιvr. 2013, 12:23:36 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

    συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
    δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
    επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
    εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
    απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.


    Επειδη και εγω το ξερω και εχω φιαξει αρκετα τρεξ τπτ δν ειναι ζυγισμενο και ειδικα η φανα...  !  Κινεζικο και ζυγισμενο δν πανε μαζι..!!

    διευκρινιζω.στο συγκεκριμενο ελικοπτερο εχω ζυγισει εγω προσωπικα τη φανα και τα blades.
    Τοτε παω πασο γοα το ζυγισμα.. Νομιζα οτι ελεγες γενικα... Λαθος μου ΧαμόγελοΧαμόγελο

    Αρα μηπως εχεις λιγες στροφες;;
    Το μοτερ λειτουργει οκ;;
    Μηπως εχει κατι ελαττωματικο πανω του το ελικοπτερο;; Πχ στραβο main hub??

    Παντως δν ειναι σωστο να τρεμει και απλα με το σφυξιμο του beast να λες οτι ολα ειναι οκ..
    Journalisée
    Pages: [1] 2 3 4     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.025 secondes avec 24 requêtes.