Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.541 Posts in 12.389 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Mercoledì, 22 Mag 2024, 08:38:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Mercoledì, 22 Mag 2024, 08:38:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304541
    Topics Totali: 12389
    Online Oggi: 170
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 55
    Totale: 59
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 45 46 47 [48] 49 50 51     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: SHINDEN J7W1 BUILD  (Letto 170289 volte)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #705 il: Domenica, 1 Mar 2015, 22:26:43 »

    Αργύρη μην το βάζεις κάτω. Θα πετάξει και θα πεί και ένα τραγούδι.

    Από "την πολυθρόνα" ακούγεται πιο πολύ θέμα thrust line παρά CG. Ειδικά εάν έκανε να σηκωθεί με το που έκοψες γκάζι στο τέλος του διαδρόμου.

    Μια ιδέα: τί λές να κάνεις μια "reflex" μίξη canard-flap? Μόλις δίνεις λίγο up στο canard να βάζει ελάχιστο flap/flaperons για να αντισταθμίζει πίσω. Αυτό γιατί το canard έχει επιφάνεια ελέγχου με ιδιαίτερη γεωμετρία hinging το οποίο μπορεί να σου δίνει απότομες αντιδράσεις (λίγο deflection δεν ακούει - πολύ deflection και ακούει ξαφνικά λόγω αεροδυναμικού διάκενου). Με τη μίξη ίσως απαλύνεις την ισορροπία μεταβολών άντωσης μεταξύ της εμπρός και πίσω πτέρυγας...  worry Επίσης θα σηκώνεται χωρίς μεγάλες γωνίες (σαν ασανσέρ - έχεις δεί απογείωση "nose down" των B-52?)

    Λέμε τώρα...  idiot2
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.778



    WWW
    « Risposta #706 il: Domenica, 1 Mar 2015, 23:09:56 »

    Ευχαριστώ πολύ φίλε Παναγιώτη!Οτι κάνουμε ειναι δικό μας φταίξιμο η δικιά μας επιτυχία.Απλά τα διαπιστώνουμε εκ τον υστέρων.

    Φίλε Εκτωρα ευχαριστώ πολύ!
    Δεν εκοψα καθόλου .Ειχε πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με το ελληνικό .Στο ελληνικό με πολύ λιγοτερα χιλιόμετρα και με λιγοτερη κλιση στο canard σηκωθηκε σχεδόν μονο του και με πολύ ελαφρια αισθηση στα στικ και στις δυο δοκιμές.Τεραστια διαφορά.Ολο το θεμα ειναι οτι τα πειραξα συχρόνως και με λάθος εκτίμηση.Το 2.5 down thrust το πήγα 1 και ειναι πολύ βασικό.Συν το λιγο πιο μπροστα CG το ξεσετάρισα αρκετά ωστε να μην μπορει να σηκώσει το canard το βαρος που του αναλογεί .Η πτέρυγα ελαφρηνε αρκετα και αναλογικά αλλα μετα επενεργούν τα άλλα .Το CG ηταν σωστό στο ελληνικό και όσο έπρεπε.Λαθος ηταν η διαδρομή του canard .ΤΟ μονο που επρεπε να πειραξω ηταν το expo.θα εφτανε!Εγω τα πειραξα όλα απο λιγο και άλλαξαν όλα.
    Δεν πειραζει μαθαμε και κατι ακόμα .Βημα βημα αλλη φορά.Ενα παραπάνω σε τοσο δυσκολα και αχαρτογράφητα όρια μπορεί να φερει την ζημιά! Thumbs up
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    fokke
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 89



    WWW
    « Risposta #707 il: Domenica, 1 Mar 2015, 23:40:14 »

    Did you made first fly , how she fly ?
    Loggato

    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.778



    WWW
    « Risposta #708 il: Lunedì, 2 Mar 2015, 09:58:13 »

    Hallo dear Rumen!Not yet .She is sensitive! Grin and my mistakes also!My set up after the first test from November has change in some points.It was all ok then but little sensitive with canard.So I change little more the Cg front from 19.5 to 18 % and I change the down thrust also from 2.5 to 1 .These two change a lot of and at take of run she never get the nose up.The steering strut collapse  and stop with some damage at the and of runway.I had to fix the half wing the left canard and the front strut.I made the wrong decision to change everthing all together and not step by step.You can see some photos from my friends here https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=42386.15
    I believe I will be ready in a month for new test.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    fokke
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 89



    WWW
    « Risposta #709 il: Lunedì, 2 Mar 2015, 10:47:01 »

    I see !
    I think you can try  for the first fly help from gyroscope.
    I wish you success !
    Loggato

    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 442



    « Risposta #710 il: Lunedì, 2 Mar 2015, 11:11:15 »

    να πω κάτι που δεν ξέρω αν είναι σωστό αλλα πατάει στην απλή λογική. τα αεροπλανα πετάνε με το φτερό τους και με την ουρά τους κανονίζουμε την γωνία στο φτερό ώστε να πετάξει προς τα επάνω η προς τα κατο. το φτερο τορα για να μπορεί να πετάξει κινούμενο προς τα εμπρός,  πρέπει το κέντρο βάρους του να είναι 1/3 με 1/4 απο μπροστά προς τα πίσω. άρα αν ζυγίζεις το φτερο κανονικά στο 1/3 η 1/4 και μετα αφήσεις τα καναρ απλα να κάνουν την δουλειά της ουρας δεν θα πετάξει σοστα ? δεν ξέρω αλλα νομίζω πως εκεί είναι όλο το θέμα.
    Loggato

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #711 il: Lunedì, 2 Mar 2015, 15:17:27 »

    Όχι Μήτσο, δεν ισχύει.

    Στα τυπικά αεροπλάνα το οριζόντιο ουραίο δεν παράγει lift αλλά έχει αρνητική κλίση ώστε να παράγει γωνία γωνία πρόσπτωσης της κύριας πτέρυγας, και για να αντισταθμίζει την ροπή στρέψης της αεροτομής

    Στα canard designs το canard παράγει lift, με συνέπεια το ΚΒ  να βρίσκεται ανάμεσα σε canard και κύρια πτέρυγα. Στην περίπτωση του Shinden το ΚΒ είναι κοντά στο φτερό επειδή το pusher engine έχει το βάρος πίσω (δες σχετική συζήτηση στην σελ. 40).

    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #712 il: Lunedì, 2 Mar 2015, 15:41:12 »

    Αυτό που λές Νικο είναι μια μόνο περίπτωση.
    1. Το stab παράγει lift.
    2. Η γωνία που έχει μπορεί να είναι είτε θετική, είτε αρνητική, είτε 0.
    3. Ανάλογα με την γωνία του stab καθορίζεται και η γωνία του κεντρικού.
    4. Μπορεί να έχεις περίπτωση με 0-0 μοίρες.
    5. Μπορεί να έχεις ακόμα και συμμετρικές αεροτομές.
    6.
    .
    .
    Οι συνδυασμοί είναι άπειροι

    Κατα την γνώμη μου το σκάφος του Αργύρη 2-3 πραματάκια θέλει και θα πετάξει μια χαρά:
    1. Τα ailerons να δουλέψουν σαν elevons
    2. Τα canards να δουλέψουν βοηθητικά και με gyro. Όπως gyro θέλει και ο ρυναίος
    3. Το ΚΒ να πάει εκεί που το είχε ο Αργύρης στην τροχοδρόμηση του Ελληνικού.
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.778



    WWW
    « Risposta #713 il: Lunedì, 9 Mar 2015, 21:44:12 »

    Η επισκευη των ζημιών προχωρανε και τα κομματια ειναι ετοιμα.Και το δεξιο νεο καναρντ και το νεο κομματι απο την πληγωμένη πτερυγα.Τελικα τα τσιρότα δεν τα γλιτωσαμε  Grin. Μονο ο ρηναιος εμεινε να επισκευαστει.


    * 090320152631.jpg (93.03 KB, 1024x768 - visto 434 volte.)
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.778



    WWW
    « Risposta #714 il: Lunedì, 9 Mar 2015, 21:45:18 »

    .


    * 090320152632.jpg (71.26 KB, 768x1024 - visto 437 volte.)
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.778



    WWW
    « Risposta #715 il: Lunedì, 9 Mar 2015, 21:49:07 »

    Will be back soon! Grin


    * 010320152625.jpg (115.13 KB, 1024x768 - visto 441 volte.)
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    coyote216
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 610



    « Risposta #716 il: Lunedì, 9 Mar 2015, 22:25:31 »

    Αργύρη έχω την εντύπωση πως δεν πέτυχες την απόχρωση στο φτερό και πολύ σωστά.. knuppel2  lalala
    Loggato

    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.353



    WWW
    « Risposta #717 il: Martedì, 10 Mar 2015, 08:18:07 »

    We'll Fix It In Post
     Grin
    Loggato

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.778



    WWW
    « Risposta #718 il: Martedì, 10 Mar 2015, 09:28:17 »

     Grin ΑΑ...φιλαρακια ειναι η διαφορά στην καινουργια σάρκα!Ετσι ειναι οι πλαστικες εγχηρήσεις! Thumbs up GrinΤύφλα να χει ο Φουστάνος!
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.046



    « Risposta #719 il: Martedì, 10 Mar 2015, 16:40:05 »

    Μπραβο Αργυρακο μπραβο ρε φιλε ταχυτατη αναρρωση βλεπω μπραβο αντε με το καλο!!!!! Wink Wink Wink Wink Wink Wink
    Loggato

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    Pagine: 1 ... 45 46 47 [48] 49 50 51     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: SHINDEN J7W1 BUILD
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.044 secondi con 28 queries.