Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Μηχανές - καύσιμα - έλικες => Μήνυμα ξεκίνησε από: dimo72 στις Δευτέρα, 14 Νοέ 2016, 10:43:18



Τίτλος: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: dimo72 στις Δευτέρα, 14 Νοέ 2016, 10:43:18
Εχω ενα ελικοπτερικο μοτερ (osmax-37) μπορω να τον τοποθετησω σε αεροπλανακι;


Τίτλος: Απ: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 14 Νοέ 2016, 12:31:20
Yes


 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: dimo72 στις Δευτέρα, 14 Νοέ 2016, 12:36:08
Αρα λοιπον αγοραζω ενα αεροπλανακι (να υποθεσω calmato 40) τοποθετω το μοτερακι που εχω και "πεταμε", δεν θελει καμια αλλη ρυθμιση;


Τίτλος: Απ: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 14 Νοέ 2016, 12:58:19
Δεν είμαι αεροπλανάς αλλα πιστεύω ότι ναι, δεν θα χρειαστεί κατι αλλο..

Το αντίθετο θα ήταν πρόβλημα (όχι άλυτο όμως), το να βαλεις δηλαδη αεροπορικο μοτερ σε ελικόπτερο.. θα χρειαζόταν αρκετή δουλειά στη σχέση μετάδοσης και την ψύξη..


Τίτλος: Απ: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: jnkmilos στις Δευτέρα, 14 Νοέ 2016, 15:14:17
Γεια σου φίλε μου έχω δει το μοτέρ αυτό πάνω σε ένα sonic 25αρι (είναι το μέγεθος του αεροπλάνου)
Και το πήγαινε απίστευτα γρήγορα μιλάμε για ταχύτητες πάνω από 100χλμ την ώρα σε περάσματα με τέρμα το γκάζι αλλά και στην αργή πτήση επειδή το μοτέρ είναι ελαφρύ πέταγε σαν παπί.και το Καλαμάτο θα το πατάει απλά θα κάνει απλή πτήση λόγο ότι είναι ποιο μεγάλο αεροπλάνο
 Κατά την ταπεινή μου άποψη ψάξε για αεροπλάνο 25αρι
 Θα χρειαστείς έναν ανταπτορα για να σφίξεις την έληκα και μια εξάτμιση αεροπορικού τύπου



Τίτλος: Απ: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Δευτέρα, 14 Νοέ 2016, 15:16:12
Οι ελικοπτερικοί κινητήρες δεν έχουν prop-drive.


Τίτλος: Απ: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: ΝΙΚΟΣ στις Δευτέρα, 14 Νοέ 2016, 17:56:02
Μια χαρα υα δουλεψει


Τίτλος: Απ: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: levitron στις Δευτέρα, 14 Νοέ 2016, 19:56:38
Οι ελικοπτερικοί κινητήρες δεν έχουν prop-drive.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D το prop - drive μου αρεσε γραψε ελληνικα να καταλαβη ο ανθρωπος αυτό που ρωτησε


Τίτλος: Απ: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: 0 teo στις Τρίτη, 15 Νοέ 2016, 11:34:05
Αρα λοιπον αγοραζω ενα αεροπλανακι (να υποθεσω calmato 40) τοποθετω το μοτερακι που εχω και "πεταμε", δεν θελει καμια αλλη ρυθμιση;

Πολύ λάθος προσέγγιση του θέματος!

Δεν αγοράζεις αεροπλάνο (σχετικά μεγάλο και ακριβό εφόσον είναι θερμικό - τα 40άρια και 60άρια που θα μπορούσες να πάρεις θα σου κοστίσει "στον αέρα" 100άδες ευρώ) επειδή έχεις διαθέσιμο ένα και μόνο εξάρτημά του (αν υποθέσουμε πως θα σου κάνει τελικά) πολύ φθηνότερο από το ολικό κόστος του μοντέλου "στον αέρα". Αλήθεια αν τον πούλαγες τον κινητήρα σου πόσα θα έπιανε; Για δες τον συσχετισμό του πόσα πας να γλυτώσεις σε σχέση με το πόσα θα ξοδέψεις.

Θα σου πρότεινα να πουλήσεις τον κινητήρα σου σε κάποιον που θα τον αξιοποιούσε καλύτερα από όλους (σε έναν ελικοπτερά δηλαδή) και με τα χρήματα που θα πάρεις να ξεκινήσεις την είσοδό σου στα  θερμικά αεροπλάνα. Έστω με 10-20 ευρώ περισσότερα στον προϋπολογισμό σου λ.χ., αλλά ακολουθώντας την προβλεπόμενη οδό.

Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλη μετάβαση από ένα πεδίο Α σε ένα πεδίο Β πολύ διαφορετικό (όχι επειδή σου περισσεύουν προπέλες να μπεις στα drones).

Τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες επίδειξης τεχνικών γνώσεων και εμπειριών που φυσικά μπορείς να ακολουθήσεις στην γενική αρχή του "όλα πετάνε" που ακούγεται συχνά - πυκνά στα αερομοντελιστικά δρώμενα (βλ. πίτσα-πλάνο = μοντελάκι φτιαγμένο από το κουτί της πίτσας που έφαγες χθες το βράδυ...).


Τίτλος: Απ: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: Elias G στις Τρίτη, 15 Νοέ 2016, 11:47:20
Αρα λοιπον αγοραζω ενα αεροπλανακι (να υποθεσω calmato 40) τοποθετω το μοτερακι που εχω και "πεταμε", δεν θελει καμια αλλη ρυθμιση;

Πολύ λάθος προσέγγιση του θέματος!

Δεν αγοράζεις αεροπλάνο (σχετικά μεγάλο και ακριβό εφόσον είναι θερμικό - τα 40άρια και 60άρια που θα μπορούσες να πάρεις θα σου κοστίσει "στον αέρα" 100άδες ευρώ) επειδή έχεις διαθέσιμο ένα και μόνο εξάρτημά του (αν υποθέσουμε πως θα σου κάνει τελικά) πολύ φθηνότερο από το ολικό κόστος του μοντέλου "στον αέρα". Αλήθεια αν τον πούλαγες τον κινητήρα σου πόσα θα έπιανε; Για δες τον συσχετισμό του πόσα πας να γλυτώσεις σε σχέση με το πόσα θα ξοδέψεις.

Θα σου πρότεινα να πουλήσεις τον κινητήρα σου σε κάποιον που θα τον αξιοποιούσε καλύτερα από όλους (σε έναν ελικοπτερά δηλαδή) και με τα χρήματα που θα πάρεις να ξεκινήσεις την είσοδό σου στα  θερμικά αεροπλάνα. Έστω με 10-20 ευρώ περισσότερα στον προϋπολογισμό σου λ.χ., αλλά ακολουθώντας την προβλεπόμενη οδό.

Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλη μετάβαση από ένα πεδίο Α σε ένα πεδίο Β πολύ διαφορετικό (όχι επειδή σου περισσεύουν προπέλες να μπεις στα drones).

Τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες επίδειξης τεχνικών γνώσεων και εμπειριών που φυσικά μπορείς να ακολουθήσεις στην γενική αρχή του "όλα πετάνε" που ακούγεται συχνά - πυκνά στα αερομοντελιστικά δρώμενα (βλ. πίτσα-πλάνο = μοντελάκι φτιαγμένο από το κουτί της πίτσας που έφαγες χθες το βράδυ...).

Πάρα πολύ σωστή προσέγγιση , ωραίος !   :thumbs up:  :thumbs up:  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Μοτερ ελικοπτερου σε αεροπλανο
Αποστολή από: ΝΙΚΟΣ στις Τρίτη, 15 Νοέ 2016, 12:03:02
Εγω παλι να πω για την συγκεκριμενη περιπτωση οτι ειμαι υπερ να τον κρατησεις τον κινητηρα και να παρεις ενα καλματο πχ με 80-90 ευρο και να τον βαλεις επανω γιατι αν θες να τον πουλησεις δεν νομιζω να παρεις παραπανω απο 40 ευρο και αν τα παρεις γιατι πλεον θερμικο ελικοπτερο και ποσο μαλλον 30αρη δεν περπαταει καθολου.Ηδη πλεον τα θερμικα τινουν να εξαφανιστουν ποσο μαλλον και τα 30αρια θερμικα τα οποια θεωρουντε δεινοσαυροι.Αν εχεις και τιποτα απλα μεταχειρισμενα σερβο τα βαζεις επανω και εισαι οκ.
Μιλαω παντα για την συγκεκριμενη περιπτωση.Φυσικα οπως προειπαν οι παραπανω συμφορουμιστες δεν ειναι σκεπτικο το εχω μια ζαντα ας παρω και ανταλακτικα να κανω ενα αμαξι...Αλλα στην παρουσα φαση εγω αυτο που λες θα εκανα.Βεβαια υπαρχει περιπτωση και να βρεθει καποιος να τον θελει τον κινητηρα σου αλλα σπανιο και δυσκολο μιλωντας παντα στατιστικα.
Την καλημερα μου σε ολους.