Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.434 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 01:01:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 01:01:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:38]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:31]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304434
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 31
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 28
    Συνολικά: 29
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ  (Αναγνώστηκε 16007 φορές)
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #60 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 12:49:22 »

    αμα σου πω οτι το σκεφτηκα αντρεα μου....... Grin Grin Grin idiot2 idiot2 idiot2 idiot2
    φανταζεσαι harier landing στην θαλασσα με πλωτηρες?Huh
    ωρε  τρελα που μας δερνει.....
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 238



    « Απάντηση #61 στις: Κυριακή, 12 Ιούλ 2009, 06:28:44 »

    Gia esas pou sas aresoun ta float planes.
    Yparxi ena modelo nomizo akoma apo Balsa USA to NORTH STAR. Einai delta wing amphibious,me oura, kai i mixani sto piso meros tis ouras.To eftiaxa scratch build me dika mou sxedia apo to model magazine (re-disign).prin apo 20-25 xronia kai akoma to petao se float flying events.Opou to pao to xazeyoun.Einai exeretiko modelo kai poly prototypo. Peta akribos opos ta Jet(engine in the rear)Ola ayta taproblimata pou diabasa pos exete ,den yparxoun se ayto to modelo.Engine K&B 61,Baros 4-5 pounts,Taxitis exeretiki.apogiosis-prosgiosis 100% apsogi.Gia metrious me experience pilots.Kit Price $65.All balsa.Note: tora pou erxome stin Ellada ferno ena megalo SEAMASTER Amphibious 2.0 sachs gas pou molis to eftiaxa .Tha to petao sto Laurio pou tha kano diakopes.
    Mia diorthosi se kati pou diabasa:Ta floats min ta topothetite oste na sikonoun ti miti tou modelou apano giati alazete tin gonia tis pterigas(megalliteri gonia)kai to modelo kani Premature STOL. Sto nero xriazete taxitita gia apogiosi.Mi kratate poli up elevator stin troxodromisi.Otan apoktisi arketi taxitita(megaliteri apo oti sti steria)tote trabixte up elevator SIGA-SIGA,kai pote den tha exete problimata
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #62 στις: Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 04:19:39 »

    oi πλωτήρες  είναι μέρος του αεροπλάνου δεν είναι κάτι ανεξάρτητο

    στην φωτό από ότι βλέπω τους εξής τοποθέτηση μάλλον λίγο λάθος με την γωνια του φτερού

    πρέπει να είναι τοποθετημένη έτσι ώστε το φτερό να έχει θετικές μοίρες (να είναι λίγο προς τα επάνω) στην φωτό είναι προς τα κάτω με αποτέλεσμα να μην βοηθα καθόλου κατά την απογείωση

    προσπαθω να καταλαβω σε τι βοηθανε οι θετικες μοιρες της πτερυγας σε σχεση με τους πλωτηρες

    κατα την απογειωση οι θετικες μοιρες βοηθουν στο να σηκωθει το μοντελο αφου ο αερας θα χτυπαει ευκολοτερα το κατω μερος του φτερου


    στην προσγειωση ομως δεν θα υπαρχει προβλημα?Huh\\

    το λεω γιατι το μοντελο την ωρα της πτησης εχει το φτερο του σχετικα παραλληλα με το εδαφος οποτε τοτε οι ''θετικες μοιρες'' θα δινουν κλιση των πλωτηρων προς τα εμπρος και τοτε λογικα θα μπουνε μεσα στο νερο

    μηπως η καλυτερη θεση ειναι παραλληλα το φτερο με τους πλωτηρες??


    δεν ξερω αν τα λεω σωστα απλα προσπαθω να καταλαβω την λειτουργια τους

    βασικά θα σου πω κάτι και η απόφαση δίκια σου

    μην βάλεις μοντέλο από μπάσα στο νερό
      για τη αν συμβεί οτιδήποτε το μοντέλο θα γίνει άχρηστο
    να ψεκάζεις τον κινητήρα πριν και μετά την χρήση με wd-40
     και να βάλεις το δεκτή και μπαταρίες μέσα σε φούσκα η προφυλακτικό


    αν ψεκαστει ο κινητηρας με wd40 τοτε δεν θα εχουμε προβλημα με την ψυξη του κινητηρα?
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 04:43:04 από ilias » Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #63 στις: Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 07:24:55 »

    Στο αεροπλάνο με ρόδες, το αφήνουμε να πάρει ταχύτητα και μετά τραβάμε up στο elevator για να ΠΕΡΙΣΤΡΑΦΕΙ και να φέρει το φτερό σε μεγαλύτερη γωνία προσβολής ώστε να απογειωθεί.

    Στο  υδροπλάνο το σημείο περιστροφής είναι το σκαλοπάτι των πλωτήρων, αυτό μπαίνει ακριβώς κάτω από το κέντρο βάρος του αεροπλάνου.

    Το περιθώριο στη γωνία περιστροφής για την αποθαλάσσωση, περιορίζεται από το πίσω μέρος των πλωτήρων, αν ακουμπήσουν στο νερό το αεροπλάνο θα φρενάρει. Αρα αφού δεν μπορουμε να το περιστρέψουμε τόσο πολύ, όπως αυτό με τις ρόδες, θα πρέπει να υπάρχει ήδη μία γωνία προσβολής, τη στιγμή που έχει αποκτήσει την ταχύτητα πάνω στο νερό, ώστε να βοηθήσει το αεροπλάνο να αποθαλασσωθεί.

    Αυτό βοηθάει και τη στιγμή της επαφής με το νερό. Ναι μεν το μπροστινό μέρος των πλωτήρων έχει ήδη μία ικανή γωνία για να αφήσει να πιάσουν πρώτα τα σκαλοπάτια, αλλά αν έπρεπε να τραβήξουμε το ίδιο up με το συμβατικό , θα πιάσει με το πίσω μέρος των πλωτήρων, σίγουρα δεν θα κάνει και την καλύτερη προσθαλάσσωση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #64 στις: Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 08:20:27 »

    κατανοητο

    αν μπει στο νερο πρωτα το πισω μερος των πλωτηρων τι αποτελεσμα θα ειχε στην προθαλασσωση??

    βλεπω οτι υπαρχει διαφορετικη αποψη για την σχεση σκαλοπατιου και κεντρο βαρους

    Εσυ θειε λες οτι το σκαλοπατι πρεπει να ειναι ακριβως στο κεντρο βαρους ενω αλλοι λενε οτι το σκαλοπατι πρεπει να ειναι 1-2 ποντους πιο πισω

    εχει ουσιαστικη διαφορα ή οχι??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #65 στις: Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 10:33:20 »

    Ο καθένας ας βάλει το σκαλοπάτι εκεί που τον βολεύει. Ας μη ξεχνάμε ότι όταν το αεροπλάνο είναι σε ηρεμία και το Κ.Β. βρίσκεται ακριβώς επάνω από το σκαλοπάτι, την στιγμή που επιταχύνει, και η γωνία όλου του σκάφους αυξάνει, το Κ.Β. βρίσκεται τεχνικά πίσω απο το σκαλοπάτι.

    Το κάθε αεροπλάνο έχει τις ιδιαιτερότητές του, και επι πλέον παίζει ρόλο και η κατακόρυφη απόσταση του Κ.Β. από το σκαλοπάτι των πλωτήρων. Αλλιώς θα συμπεριφερθεί ένα υψηλοπτέρυγο, και αλλιώς μία αεράκατος που το Κ.Β. είναι πολύ χαμηλά.

    Επειδή όμως ο συνδυασμός της θέσης του Κ.Β. και σκαλοπατιού είναι πολλές φορές κρίσιμη, φτιάχνουν τα σκαλοπάτια σε απόληξη V ώστε να μην υπάρχει σαφής θέση του σκαλοπατιού, και να παντρεύεται με πολλές θέσεις του Κ.Β. αλλά καλό είναι να ξεκινήσει και πάλι σε θέση επάνω από τη συμμετρία του V.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #66 στις: Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 12:07:22 »

      Έχω ενα βοήθημα για τις διάφορες επιμέρους διαστάσεις ενός μοντέλου, αν κάποιος κατασκευάζει, καθώς και για την θέση και τις διαστάσεις που πρέπει να έχουν οι πλωτήρες, δυστυχώς είναι σε xls και δεν μπορώ να το επισυνάψω γιατί δεν είναι στα επιτρεπόμενα.


      Για τους πλωτήρες αναφορικά έχει ένα σχήμα που το σκαλοπάτι είναι πίσω απο το Κ.Β. κατα 1/2" αυτό γίνεται προφανώς γιατί όταν αρχίζει να παίρνει κλίση το μοντέλο για απογείωση, το σκαλοπάτι τότε θα βρεθεί στην κάθετη του Κ/Β.


    * angle2.jpg (57.11 KB, 708x647 - εμφανίστηκε 476 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #67 στις: Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 12:25:47 »

    σωστη σκεψη Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    megasmbg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 66


    Πλαγιά και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!!!!!!


    « Απάντηση #68 στις: Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 17:13:17 »

    Καλησπέρα σας και από μένα!!!
    Το υδροπλάνο που αναφέρει ο Demetre ως NORTH STAR είναι το παρακάτω...
    http://www.youtube.com/watch?v=12J1iaO_mpc&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=Y2UjdWGwX14&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=oXuJjV6WAPc&feature=related

    Σήμερα μιας και τα ηλεκτρικά έχουν κάνει επανάσταση... το συγκεκριμένο μοντέλο το ονομάζουν POLARIS και από ότι βλέπω στα βίντεο, τόσο τότε όσο και τώρα, φαίνεται να έχει άψογη συμπεριφορά για υδροπλάνο...
    http://www.youtube.com/watch?v=-ZJfeib8feQ
    http://www.youtube.com/watch?v=AlwyDp-7T8Y&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=QIxi19qWYOI&feature=related
    Και είναι και ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.....!!!!!!!!!!!!
    Σχέδια για όποιον ενδιαφέρεται θα βρει εδώ:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=922465

    Φιλικά megasmbg!!!
    Καταγράφηκε
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 238



    « Απάντηση #69 στις: Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 21:36:50 »

    Για εσάς που σας αρέσουν τα float planes. Υπάρχει ένα μοντέλο νομίζω ακόμα από Balsa USA το NORTH STAR. Είναι δέλτα wing amphibious,με ουρα, και η μηχανή στο πίσω μέρος τις ουράς.Το έφτιαξα scratch build με δικά μου σχέδια από το model magazine (ρε-disign).πριν από 20-25 χρονια και ακόμα το πετάω σε float flying events.Όπου το παο το χαζεύουν.Είναι εξαιρετικό μοντέλο και πολύ πρωτότυπο. Πετα ακριβώς όπως τα Jet(engine in the rear)Όλα αυτά ταπροβλήματα που διάβασα πως έχετε ,δεν υπάρχουν σε αυτό το μοντέλο.Engine K&B 61,Βάρος 4-5 πούντς,Ταχύτης εξαιρετική.απογείωσης-προσγείωσης 100% άψογη.Για μετριους με experience pilots.Kit Price $65.All balsa.Note: τώρα που έρχομαι στην Ελλάδα φέρνω ένα μεγάλο "ΣΕΑΜΑΣΤΕΡ" Amphibious 2.0 sachs gas που μόλις το έφτιαξα .Θα το πετάω στο Λαύριο που θα κάνω διακοπές. Μια διόρθωση σε κάτι που διάβασα:Τα floats μην τα τοποθετείται ώστε να σηκώνουν τι μύτη του μοντέλου απάνω γιατί αλλάζετε την γωνια τις πτέρυγας(μεγαλύτεροι γωνια)και το μοντέλο κάνει Premature STOL. Στο νερό χρειάζεται ταχύτητα για απογείωση.Μη κρατάτε πολύ up elevator στην τροχοδρόμηση.Όταν απόκτηση αρκετή ταχύτητα(μεγαλύτερη από ότι στη στεριά)τότε τραβήξτε up elevator ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ,και ποτε δεν θα έχετε προβλήματα
    Καταγράφηκε
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 238



    « Απάντηση #70 στις: Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 22:04:59 »

    Τα floats πρέπει να:
    Βρίσκονται παράλληλα με το Thrust Line,ώστε στην τροχιοδρόμηση να δύναται το aeropl. να τρέχει χωρίς να "απογhωνετε" πριν την "κατάλληλη ταχύτητα",στην δε προσγείωση,η" Tuch and Go,να έxη ξανά την απαιτουμενη ταχύτητα.χωρίς να κάννη STOL.
     Το σκαλοπάτι να βρίσκετε περίπου 2.5 cm μετά το C.G. Ο λόγος είναι ξανά για Stability,και τροχιοδρόμηση.(κάτι παρόμοιο με το tricycle gear στα μοντέλα,και C.G
    Αυτά όλα γίνονται ευκόλως αντιληπτά αν στο σχέδιο που έχετε από τον "Dεπρον" mania αλλάξουμε την γωνια των floats (πάνω η"κάτω) σε σχέση με το Thrust Line του aeropl.και σκεφτούμε τι θα γίνη αν:Απογείωσης,Προσγείωσης.Tuch and Go με κάποια ταχύτητα.
    Note: Ακόμα το έχω το North Star,και ότι δεν τα κατάφερα να πετάξω το Sea Master πέρσι το καλοκαίρι που ήρθα λόγο μεγάλων ανεμων και πυρκαγιών. Φιλικά Jim
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 16 Ιούν 2010, 02:24:35 από Demetre » Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #71 στις: Τρίτη, 15 Ιούν 2010, 21:52:10 »

    μηπως εχει προσπαθησει να φτιαξει καποιος αυτο το υδροπλανο??


    * IMG_8262_800x600.jpg (50.12 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 352 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #72 στις: Τρίτη, 15 Ιούν 2010, 23:27:31 »


     Το σκαλοπάτι να βρίσκετε περίπου 2.5 cm μετά το C.G. Ο λόγος είναι ξανά για Stbility,και τροχιοδρόμηση.(κάτι παρόμοιο με το tricycle gear στα μοντέλα,και C.G


      Φίλε Δημήτρη γειά σου,
      Να ρώτήσω τα 2,5εκ είναι βάση του τρίκυκλου συστήματος; γιατί πιστεύω λόγο της τριβής του πλωτήρα με το νερό ίσως να μην χρειάζεται τόσο πολύ,.. αναρωτιέμαι δεν ξέρω... white flag

    μηπως εχει προσπαθησει να φτιαξει καποιος αυτο το υδροπλανο??

      Λόγω επικείμενης κατάργησης της αποθήκης/εργαστηρίο μου Δάκρυ .... (οικονομική κρίση γαρ).... έχω μείνει με τα.... χαρτονένια πατρόν στο χέρι....

    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Thanos Mouchos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 223


    KEEP CALM AND FLY HIGH


    « Απάντηση #73 στις: Τρίτη, 15 Ιούν 2010, 23:46:52 »

    sorry παιδια......επειδη εχω μπερδευτει λιγακι με ολα αυτα που διαβαζω......πως θα μπορεσω να υπολογισω το που θα τοποθετησω τους πλωτηρες σε ενα αεροπλανο μου που θελω να το κανω υδδροπλανο?
    Καταγράφηκε
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336



    « Απάντηση #74 στις: Τετάρτη, 16 Ιούν 2010, 00:42:16 »

    μηπως εχει προσπαθησει να φτιαξει καποιος αυτο το υδροπλανο??
    Τό μοντέλο τής φωτογραφίας είναι τό North Star σχεδιασμένο άπό τόν L.Mikulasko καί κιτ-αρισμένο άπό τήν
    Balsa USA.
    Τό έχει κατασκευάσει ό Χρ.Μπανάβας στήν Θεσσαλονίκη καί πετάει πολύ καλά.
    Γιά τήν θέση τού κέντρου βάρους άν είναι μπροστά άπό τό step τό μοντέλο συμπεριφέρεται σάν νά έχει
    μπροστινό τροχό ,ένώ έάν είναι πίσω τότε συμπεριφέρεται σάν νά έχει πίσω τροχό.
    Προσωπικά προτμώ τήν έμπρός θέση.
    Γιά τήν γωνία προσβολής τού φτερού έγώ βάζω 2-3 μοίρες θετική.
    Ό κορμός πρέπει νά είναι 75% τού όλικού μήκους τού κορμού
    Καταγράφηκε

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.