Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 21:48:27

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 21:48:27

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304439
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 175
    Totale: 176
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Πανελλήνιοι Αγωνες F3A GR  (Letto 7031 volte)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « il: Martedì, 5 Apr 2005, 22:36:09 »

    Γεια και χαρα,

    Ενδιαφερομαι, εφοσον μπορεσω τελικα γιατι ειμαι στρατεuσιμος στις ενοπλες δυναμεις προς το παρον, να παρω μερος στους Αγωνες Ακροβατικων του Σεπτεβρη στην κατηγορια F3A GR. Εχει κανεις το προγραμμα των ασκησεων σε ηλεκτρονικη μορφη για να αρχιζω να το κοιταζω σιγα σιγα;

    Με φιλικους χαιρετισμους,

    Νικος Κιορογλου
    Loggato
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #1 il: Martedì, 5 Apr 2005, 23:13:21 »

    Καλησπέρα Νίκο,

    Νομίζω ότι εδώ θα βρεις αυτό που θέλεις:

    http://www.elao.gr/am_el_reg.htm

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #2 il: Martedì, 5 Apr 2005, 23:37:45 »

    Καλωσόρισες Νίκο

    Εκτός από το επίσημο site που σου έδωσε ο Σεραφείμ, συγκεντρωμενα όλα τα links για τους κανονισμούς της F.A.I., ΕΛ.Α.Ο., το πρόγραμμα και λίγα ακόμα για αγώνες στο:
    Αγώνες και κανονισμοί
    από το κεντρικό "Αερομοντελλισμός στην Ελλάδα (Aeromodelling GR)" https://www.aeromodelling.gr, το οποίο θα υποβληθεί σε γερό lifting μόλις στρώσει λίγο ακόμα το φόρουμ.
    « Ultima modifica: Martedì, 5 Apr 2005, 23:46:34 da Κώστας Κωστόπουλος » Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #3 il: Martedì, 5 Apr 2005, 23:50:16 »

    Φιλε Νικο
    Η κατηγορια που θα ηθελες να λαβεις μερος ειναι η F3A GR A ,ειναι η πιο απλη κατηγορια που υπαρχει στα ακροβατικα αυτη την στιγμη στην Ελλαδα ,ο εξοπλισμος σου δεν χρειαζεται να ειναι τιποτα παραπανω απο ενα sport 40αρι . Περισυ ο φιλος μοντελιστης Κλειδαρας Ηλιας  απο την Θεσσαλονικη που ελαβε μερος για πρωτη  φορα σε αγωνες ακροβατικων κατελαβε την τριτη θεση στην κατηγορια αυτη με ενα σπορ 40αρι ! Τις μανουβρες τις πεταξε υπεροχα λογο τις στοιχειωδους προπονησης που εκανε πριν τους αγωνες .
    Τις μανουβρες θα τις βρεις στη σελιδα τις ΕΛΑΟ , επισεις οποια αλη σου αποροια θα χαρω να σου απαντησω απλα γραψε την στην υποκατηγορια "f3a gr"
    Tωρα που ξαναδιαβασα την απαντηση μου νομιζω οτι απαντω και στο αλλο το μηνυμα ...
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #4 il: Mercoledì, 6 Apr 2005, 00:16:12 »

    Αγαπητοι φιλοι,

    Ευχαριστω για τις απαντησεις. Θα ριξω μια ματια στα προγραμματα για να δω και το βαθμο δυσκολιας του καθενος. θα αρχισω να τα μαθαινω απεξω στο simulator πρωτα και προς το καλοκαιρακι, καλως εχοντων των πραγματων, λεω να αρχισω να ετοιμαζω το μοντελο μου το οποιο 8α δουμε τι θα ειναι. Υπαρχει καποιος περιορισμος στις κατηγοριες GR απο Α και ανω, για τα χαρακτηριστικα του μοντελου; πχ μπορω να παρω με 120αρι semi scale μοντελο η καποιο freestyle; Μιλαμε για 120-140 μεγεθος αλλα οχi κα8αροαιμο pattern 2x2.

    Τωρα αν δεν υπαρχει χρονος και καταλληλο μοντελο, 8α παρω με ενα 40αρι trainer 3καναλο. Πλακα κανω φυσικα... laugh

    Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες, χαιρετισμους,

    Νικος
    Loggato
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #5 il: Mercoledì, 6 Apr 2005, 00:27:50 »

    Οχι δεν υπαρχει περιορισμος στον τυπο του μοντελου

    Κωστα μηπος θα μπορουσες να μεταφερεις τα μηνυματα αυτα στο F3A GR ?

    Ηλιας
    Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #6 il: Mercoledì, 6 Apr 2005, 00:57:56 »

    Well master your will is accomplished. Next command? Ανεση

    Αν θέλεις μπορώ να βάλω και το άλλο μήνυμα της F3A μέσα σ' αυτό.

    Ο ταλαίπωρoς σας Administrator.
    « Ultima modifica: Mercoledì, 6 Apr 2005, 00:59:45 da Κώστας Κωστόπουλος » Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 6 Apr 2005, 01:24:42 »

    Με συγχωρειτε που δεν απαντησα στο θεμα F3A GR, στη βιασυνη μου βλεπετε... Cheesy

    Λοιπον, παρατηρω οτι το το Α ειναι ακριβως ιδιο με το παλιο GR, το Β ειναι ασιθητα πιο δυσκολο απο το Α κατα τη γνωμη μου.

    Αυτα προς το παρον τα λεμε συντομα,

    Νικος
    Loggato
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #8 il: Giovedì, 7 Apr 2005, 22:59:34 »

    To F3A GR A ειναι το παλιο F3A GR απλα μετονομαστηκε ετσι γιατι δημιουργηθηκε αλλη μια κατηγορια ,η F3A GR B η οποια εχει σκοπο να γεφυρωσει το τεραστιο χασμα που υπαρχει μεταξυ GR A kai F3A .Το καθαρο FAI F3A ειναι μια κατηγορια της οποιας το προγραμμα των ακροβατικων αλλαζει και δυσκολευει καθε 2χρονια και σκοπο εχει την αναδειξη του παγκοσμιου προταθλητη. Aξιζει να σημειωθει οτι το F3A GR μεχρι και το 93 ,τοτε που ξεκινουσα εγω να πεταω   pattern με δασκαλο τον Ρειζη,ειχε 15 και ανω συμμετοχες !,ηταν οντος η κατηγορια για εισαγωγη στο pattern , ειναι λυπηρο τωρα να ακουγονται απο ατομα που  εχουν επιρροη στον κοσμο και που δεν εχουν παρακολουθησει ποτε αγωνα πατερν και δεν εχουν ασχοληθει ποτε με την κατηγορια ,να γραφουν οτι εμεις οι "παλιοι" δεν θελουμε να μπουν νεοι στο χωρο για να μην μας παρουν την πρωτια!!
    Ας ρωτησουν τα νεα μελη της λεσχης μας ,ποσες φορες κατσαμε απο πισω τους οταν πετουσαν να τους δειξουμε τα βασικα προτρεποντας τους να λαβουν μερος σε αγωνα ??
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #9 il: Giovedì, 7 Apr 2005, 23:38:38 »

    Ηλια γεια και χαρα,

    Εχεις δικιο το χασμα αναμεσα στο GR και στο FAI ειναι τεραστιο καλως λοιπον και δημιουργηθηκε η κατηγορια Β. Ναι θα διαφωνησω κι εγω μ'αυτο που ειπωθηκε οτι δηλαδη οι παλιοι αποτρεπουν τους νεους, βεβαια αρκει να υπαρχουν οργανωμενες λεσχες και μοντελιστες που πραγματικα γνωριζουν προκειμενου προτρεψουν τους νεους.

    Στην Αθηνα παρα το οτι πλεον υπαρχουν μοντελοδρομια κτλ δεν υπαρχουν κλασσικοι παττερνατζιδες που 8α μπορουσαν να βοηθησουν τους νεους. Ο μοναδικος που 8α μπορουσα να σκεφτω ειναι ο Kος Γιαννης Κωνσταντακατος ο οποιος βεβαια πλεον δεν ειναι ενεργος αθλητης στο F3A. Πραγματικα ζηλευω οργανωμενα σωματεια τυπου ΕΑΘ, Κρητης και Κυπρου οπου μπορει ενας νεος αθλητης να εχει σαν σημειο αναφορας καποιους αλλους και να μαθει απο αυτους.

    Με την ευκαιρια εγω αρχισα να ασχολουμαι με τον pattern το 95 αλλα το 96 αναγκαστικα να φυγω στο εξωτερικο και τα εγκατελειψα. Ειχαμε πεταξει μαζι στο F3A GR του Αγρινιου το 96, θυμαμαι το μοντελο σου ενα Conquest αν δε κανω λαθος με μια YS 91AC που την ειχες λυσει επι τοπου  Χαμόγελο. Εγω τοτε πετουσα ενα Saphir I με μια ΥS 61 Long Stroke. θα ηθελα να σημειωσω στους αγωνες αυτους ειχα παρει μερος με την προτροπη του Κου Κωνσταντακατου, ο οποιος με ειχε βοηθησει παρα πολυ. Αυτο προς απαντηση σ'αυτους που λενε οτι οι παλιοι δεν θελουν νεους στους αγωνες.

    Αυτα προς το παρον χαιρετισμους,

    Νικος
    Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #10 il: Venerdì, 8 Apr 2005, 00:51:55 »

    Δεν πετάω F3A (ήμουνα F2B, F2D) αλλά έχω καθήσει πολλές φορές στην καρέκλα του κριτή F3A μαζί με τον Γιώργο Σεβαστό, που δυστυχώς δεν έχουμε πιά και τον Αντώνη Παπαδόπουλο.

    Η κατηγορία F3A GR αναπτύχθηκε ακριβώς για να μπορεί κάποιος να διαγωνισθεί χωρίς ακριβό εξοπλισμό. Θυμάμαι ότι σε δοκιμαστικό στήσιμο αγώνα, στα μέσα προς τέλος του '80 στα Σπάτα ο Γιώργος Σεβαστός έβαλε κάποιον καλό να πετάξει ένα δικό του σχέδιο με κινητήρα .20, έβγαλε όλο το F3A GR (και το τότε F3A παρεπιπτόντως) άνετα και βαθμολογήθηκε πολύ καλά.

    Αυτό που πρέπει να καταλάβει ένας που θέλει ν' αγωνιστεί είναι ότι στην ακροβασία μετράει η πτήση και τίποτα άλλο. Ο κριτής που θα τον βαθμολογήσει δεν πρόκειται να εξετάσει ούτε αν είναι όμορφος αυτός ή το μοντέλο του, ούτε πόσο μεγάλο είναι, ούτε τι μηχανή έχει, ούτε τι servo, ούτε ...

    Ο κριτής θα βαθμολογήσει τις ασκήσεις που βλέπει. Ετσι θα πάρει βαθμούς ο αθλητής, έτσι θα βγει η κατάταξη. Εχουμε δει πάρα πολλές φορές μοντέλα απλά να κερδίζουν πανάκριβες κατασκευές που λάμπουν. Γιατί; Γιατί αυτός που πέταγε το απλό έκανε τις ασκήσεις όπως έπρεπε και καλύτερα από τον άλλο. Στην F3A δεν ποζάρεις, πετάς.

    Για να προχωρήσει ο αθλητής στην F3A GR θέλει ένα απλό καλό μοντέλο που να μπορεί να κάνει τις ασκήσεις και να σταματήσει να κλαίγεται για το ότι του φταίει μια η μηχανή και μια το μοντέλο. Να διαβάσει, να ρωτήσει, να δοκιμάσει και να πετάει με στόχο, να προπονείται. Οταν θέλησα να στρώσω άτομα για προπόνηση, το πρόβλημα ήταν ότι μετά από λίγο δεν πειθαρχούσαν γιατί ανακάλυπταν ότι το "ευθεία - οριζοντία πτήση" τους δεν ήταν ούτε ευθεία ούτε οριζοντία, ότι το loop τους ήταν σαν αυγό και τρία μαζί ήταν σαν αυγά σε θήκη με σκαλοπάτια και... Σταματούσαμε και αρχίζανε τα βζν..., βζν... και όπου πάει το μοντέλο.

    Αν δεν δει κάποιος τα λάθη του δεν πρόκειται να βελτιωθεί. Θέλει ταλέντο, θέλει δουλειά, θέλει προπόνηση, θέλει βοήθεια.

    Θα πω και κάτι άλλο. Η έλλειψη ανταγωνισμού βλάπτει και τους καλύτερους και φέρνει πτώση του επιπέδου. Αυτό φέρνει πτώση και στο επίπεδο των νέων κριτών που θα βγουν γιατί δεν έχουν δει πραγματικά καλές πτήσεις. Δε λέω υπάρχει ο κανονισμός αλλά το να δει κάποιος πολλές καλές πτήσεις οξύνει την κριτική ικανότητα.

    Η βοήθεια ένός έμπειρου είναι σημαντική πρέπει όμως να υπάρχει και η διάθεση να την δεχθεί κάποιος.

    Η F3A GR, όπως και άλλες κατηγορίες (αμφιβάλλω αν πολλοί που εκφέρουν γνώμη τις ξέρουν) είναι αποτέλεσμα προβληματισμού του πως θα εισαχθούν νέοι ταλαντούχοι στον χώρο του αθλητικού αερομοντελλισμού και πως θ' αρχίσει ν' αναπτύσσεται αεραθλητικό πνεύμα. Η ΕΛ.Α.Ο και συγκεκριμένα η ΕΠ.ΑΕ. δουλεύει όπως αντίστοιχες ομοσπονδίες και επιτροπές αθλημάτων στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο και καταβάλλεται σημαντική προσπάθεια όπως και από άλλα στελέχη συλλόγων για να πάμε πιό μπροστά.

    Υ.Γ. Ισως κάποια στιγμή αναφερθώ και στην ετυμολογία του "Πανελλήνιοι αγώνες"  Ποοολύ αστείο αλλά προς το παρόν   Wink
    « Ultima modifica: Venerdì, 8 Apr 2005, 01:02:40 da Κώστας Κωστόπουλος » Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #11 il: Venerdì, 8 Apr 2005, 09:58:10 »

    Προσωπικα πιστευω οτι η επιτυχια στους αγωνες ακροβατικων ειναι συναρτηση πολλων παραγοντων οπως προπονηση (δηλαδη ελευθερος χρονος), χρηματα (για καυσιμα και εξοπλισμο), γνωση και ταλεντο.

    Το μοντελο παιζει αρκετα σημαντικο ρολο κατα τη γνωμη ακομα και στις μικρες κατηγοριες. Οταν λεω μοντελο δεν εννοω το ταδε η το δεινα σχεδιο που το εχει λανσαρει ο ταδε η ο δεινα Προωταθλητης στο εξωτερικο. Εννοω οτι το μοντελο πρεπει να ειναι στημενο και τριμμαρισμενο προκειμενου να πεταει το παττερν με οσο λιγοτερες διορθωσεις γινεται. Για να τριμαρει καποιος το μοντελο 8ελει γνωση και αρκετο χρονο και πιστευω οτι αυτο κανει τη διαφορα ακομα και στις μικρεις κατηγοριες. Οταν λεω τριμαρισμα φυσικα δεν εννοω την μετακινηση των τριμ προκειμενου το μοντελο να πεταει ευθεια οριζοντια. Ο Ηλιας σιγουρα γνωριζει τι εννοω και μπορει να μας διαφωτησει περαιτερω.

    Πιστευω οτι καποιος που ασχολειται με ακροβατικα οτι και να ειναι αυτα 3D, Fun fly, freestyle κτλ πρεπει να γνωριζει να γνωριζει τα βασικα μιας πτησης παττερν γιατι συνδιαζοντας αυτη την ικανοτητα του με τα παραπανω κανουν την πτηση πιο ομορφη και πιο εντυπωσιακη. Δεν ειναι τυχαιο οτι υπαρχουν πλεον κατηγγοριες της FAI οπως αυτη που ειναι πλεον γνωστη και ως Artistic Aerobatics που συνδιαζει ολα τα παραπανω.

    Αυτα προς το παρον χαιρετισμους,

    Νικος
    Loggato
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #12 il: Venerdì, 8 Apr 2005, 19:02:37 »

    Ναι Νικο σαφως και σε θυμαμαι ! Εχω και πολλες φωτογραφειες απο εκεινο τον Αγωνα
    Παρεπιπτοντος εκεινη την εποχη ημουνα εγω Φανταρος  στο κεντρο εκπαιδευσης της κορυνθου ,δεν ειχα καλα καλα μηνα στο στρατο.
    Την συμμετοχη μου στους αγωνες του Αγρινιου την  ειχα πλεον ξεχασει μετα απο ενα "ΟΧΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ !" που ακουσα απο τον Λοχαγο μου τολμοντας να ζητησω αδεια  στην πρωινη αναφορα ! Δεν χρειαστηκε τιποτα αλλο απο ενα τηλεφωνημα στον Ανωνη τον Παπαδοπουλο γαμματεα  της τοτε" Ελληνικης Ομοσπονδιας Αερομοντελισμου"(πρωην επιτροπη αερομοντελισμου )  ζητωντας του αν θα ηταν δυνατο να εστελνε μια επιστολη για συμμετοχη μου στους αγωνες .Την αλλη μερα με ειδοποιησαν οτι ειχε εγκριθει η αδεια μου !! δεν μπορουσα να το πιστεψω ο Αντωνης μου φαινοταν σαν καποιος ο οποιος ειχε ενα μαγικο ραβδι και απλα εκπληρωνε τις επιθυμιες των αλλων !!Το αστειο ειναι οτι ενωψει της τυχον εγκρυσης της αδειας μου ειχα ειδοποιησει ηδη τους γονεις μου να φορτοσουν τα μοντελα απο την Θεσσαλονικη απ το προηγουμενο βραδυ και να ερθουν εξω απο την πυλη να με περιμενουν.Οδηγησαμε κατευθειαν για Αγρινιο και μολις που ειχα προφτασει την πτηση μου στον πρωτο γυρο !!
    Το ακομη πιο αστειο ειναι οταν συνηδητοποιησα οτι για την συμμετοχη μου στην κατηγορια Q500 ,μου εχαν φερει την σωστη ατρακτο αλλα το λαθος φτερο !!
     Η ολη φαση θα μου μεινει αξεχαστη για παντα !
    Οσο για το τριμμαρισμα τα εχει πει ολα μια και καλη Ο Γιαννης ο Κωσταντακατος στο τευχος "Τριμμαρισμα F3A " !! Ειναι ενα τευχος που το εχω μαζι μου στο κουτι της τηλεκατευθυνσης απο το 91  !!
    Γιαννη μας ακους ...Huh σ'αγαπαμε !!! και το θελουμε να μας το στειλεις σε ηλεκτρονικη μορφη !!
    Ηλιας


    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #13 il: Sabato, 9 Apr 2005, 02:14:38 »

    Πω πω περιπετεια για να ερθεις στο Αγρινιο...!!! Καταφερες να φυγεις απο την προπαιδευση και να ερθεις στους αγωνες ; Φοβερο!! Ευτυχως ολα πηγαν καλα αν εξαιρεσεις το φτερο του Q500... Wink

    Το αρθρο αυτο το εχω κι εγω ειναι απο το περιδικο "Αερομοντελιστης" ...παω πολλα χρονια πισω τωρα.

    Απ'οτι μου ειχε πει ο Γιαννης την τελευταια φορα που ειχα παει στο εργαστηριο του, ετοιμαζει ενα Web site με μεγαλο ευρος θεματων αερομοντελισμου. Φαινεται πολυ καλο απο μια ματια που εριξα. Το αρθρο αυτο σιγουρα θα υπαρχει μεσα στο site.

    Ισως την αλλη βδομαδα περασω απο το εργαστηριο του για ενημερωση περι ηλεκτρικων και του ζητησω το αρθρο σε ηλεκτρονικη μορφη. Δυστυχως τωρα με το Ναυτικο δεν υπαρχει αρκετος χρονος για μοντελοδρομιο (απεχει πανω απο 100 Κm απο το σπτι μου) και λεω να παρω ενα ηλεκτρικο να πεταω σε ενα γηπεδακι εδω κοντα. Aπο τελη Μαιου και μετα ευελπιστω οτι  τα πραγματα θα γινουν πιο χαλαρα αρα θα υπαρχει χρονος.

    Χαιρετισμους,

    Νικος
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #14 il: Sabato, 16 Apr 2005, 17:30:09 »

    Γεια σας,

    Για αυτους που ενδιαφερονται για τριμμαρισμα ακροβατικου μοντελου, εδω ειναι ενα trimchart απο τον Michael Chpichase της NSRCA. Ειναι βολικο για το μοντελεδρομιο οταν κανετε τις δοκιμες σας.

    Χαιρετσμους,

    Νικος

    * fs9-trimchart.pdf (57.27 KB - scaricato 850 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #15 il: Sabato, 16 Apr 2005, 17:36:16 »

    Επισις ενα καλο link για αρχαριους;

    http://www.nsrca.org/beginnerA.htm

    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #16 il: Martedì, 20 Set 2005, 12:47:08 »

    Κανενας απο Αθηνα που σκεφτεται να παρει μερος;
    Loggato
    Pagine: 1 2 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatori: 3DJunk, stavros)  |  Topic: Πανελλήνιοι Αγωνες F3A GR
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.038 secondi con 29 queries.