3DJunk
|
|
« στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 00:56:53 » |
|
Η ομαδα F3A-3DJunk (3DJunk και Αλεκος) μετα απο αρκετη προσπαθεια, (αφου το μοντελο απαιτησε αρκετες πατεντες για να βγει οπως θα θελαμε), τελειωσε την κατασκευη του CARF Integral. Θα ηθελα να ευχαριστησω τον Αλεκο για τη βοηθεια καθως για τις επιτυχημενες και ταυτοχρονα γρηγορες στη συλληψη λυσεις που παρειχε... Ξεκιναμε με φωτογραφιες.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 00:58:52 » |
|
..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 01:03:18 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 01:07:24 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 01:10:17 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 01:15:25 » |
|
...
To αεροπλανο εχει επανω την πολυδοκιμασμενη YS 160DZ σε δευτερη φαση θα μπει η 170DZ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 12:27:53 » |
|
Ομορφο μοντελο Νικολα. Με γεια,καλο πεταχτο και ευχομαι καλες νικες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 1 Ιούλ 2008, 11:07:38 » |
|
Ευχαριστω Κωστη να'σαι καλα. Οσο για τις νικες βλεπουμε... Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 7 Ιούλ 2008, 02:04:17 » |
|
Ευχαριστω το φιλο Μιχαλη για τις φωτογραφιες που τραβηξε εστω και σε ανυποπτο χρονο προπονησης... Δεν εχω να κανω πολλα σχολια για το μοντελο, ειναι απολυτα σχεδιασμενο για τη συγκεκριμενη χρηση μου δινει την αισθηση πραγματικης βοηθειας και οχι κυνηγητου για διορθωση κατι που συνεβαινε μεχρι τωρα σε οτι εχω πεταξει....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 8 Ιούλ 2008, 17:47:08 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 8 Ιούλ 2008, 17:48:01 » |
|
...
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 8 Ιούλ 2008, 17:48:58 » |
|
...
|
|
|
|
Γαβανάς Χάρης
|
|
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 9 Ιούλ 2008, 09:22:30 » |
|
Καλοπέταχτο Νίκο!!
Aντε τώρα καλή και πολλή προπόνηση....
(Δεν θυμάμαι να έχει το Ρ09 κάποιο high alfa knife edge passing) Ακόμη δεν το έστρωσες του άρχισες το πατσαβουροπέταγμα ρε παλαβέ..
Χάρης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 9 Ιούλ 2008, 10:26:42 » |
|
Ευχαριστω Χαρη. Εχω κανει γυρω στις 6 πτησεις του P09 με αερα σχετικα cross και με απνυα και παει καλα αν αναλογιστεις πως δε εχω κανει πολλες πτησεις με το μοντελο. Σχετικα με το πατσαβουροπεταγμα ναι δοκιμαστηκε και σε αυτον τον τομεα...και παει καλα, πρεπει να δεις snap νομιζεις πως θα διαλυθει... αλλα ενταξει δειχνει πως αντεχει. Τα λεμε, Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 9 Ιούλ 2008, 20:08:02 » |
|
πολυ καλο φαινετε Νικο εγω το εχο ριξει στο ηλεκτρικο για το καλοκαιρι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
Γαβανάς Χάρης
|
|
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2008, 17:53:18 » |
|
Στο τέλος.... το ανεμόπτερο μου ποιό ήσια θα πετάει Καλή επιτυχία!! Φιλικά Χάρης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 10:33:56 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2008, 03:08:34 » |
|
Μετα απο μερικα ξενυχτια ρυθμισεων μετρησεων κτλ. Το Ιntegral ειναι ετοιμο για πτηση. Το μοντελο μετρηθηκε σχολαστικα και χωρις υπερβολη δε φευγει ουτε χιλιοστο. H γωνια προσβολης των stab ρυθμιστηκε εκ νεου στις - 0.4 μοιρες σε σχεση με τη γωνια των φτερων. Οι κινησεις των servo κτλ. ξαναελεγθηκαν.
Μια αλλαγη που εγινε ειναι χρηση προπελας APC 18x10PN (Σχεδιαση Chip Hyde) η οποια δεν εχει το κλασσικο blade μαχαιρι της APC. H συγκεκριμενη προπελα ειναι λιγο ελαφρυα για YS 160/170 αλλα απ'οτι λενε εχει καλο break, μια δοκιμη θα μας πεισει. Μεχρι προσφατα χρησιμοποιουσα την APC 17x12, εχοντας δοκιμασει τις 18αρες APC 18.1x10 και Μejziic 18x10 κατεληξα οτι η 17x12 ειναι η καλυτερη προπελα και μαλιστα παντος καιρου αφου αποδιδει καλα τοσο σε συνθηκες απνυας οσο σε αερα και ειναι αρκετα ησυχη. Μενει λοιπον μια συγκριση της 17x12 με τη 18x10PN.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2008, 03:18:13 » |
|
Μια φωτογραφια του νεου setup προπελα, spinner κτλ. Ασχετο να και το Synergy με νεα σκελη (TS Composite Alutex) και προπελα APC 17x12 (που ανεφερθηκα πριν), αλλαξα και τα servo στα aileron (απο 9150 παλια σε 9154 λιγοτερη ροπη αλλα αρκετα πιο γρηγορα) και πλεον το μοντελο εχει μεταμορφωθει, ειναι απιστευτη η αλλαγη συμπεριφορας του σε σχεση με πριν. Ολα ετοιμα λοιπον για τη νεα season.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Serafim
|
|
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2008, 00:05:54 » |
|
Τέλεια Νίκο, ο dim (άντε κι εσύ λίγο ) έκανε καλή δουλειά. Καλές πτήσεις χωρίς ξενύχτια από δω και πέρα Σεραφείμ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There is no greater force in the world than wrong rudder
|
|
|
Γαβανάς Χάρης
|
|
« Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2008, 08:43:28 » |
|
Καινούργιο setup στο ΙΝΤΕGRAL προς το παρόν με YS DZ160 μέχρι να έρθει η DZ170 Φιλικά Χάρης
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2008, 13:50:36 » |
|
Τέλεια Νίκο, ο dim (άντε κι εσύ λίγο ) έκανε καλή δουλειά. Καλές πτήσεις χωρίς ξενύχτια από δω και πέρα Σεραφείμ Ευχαριστουμε Σεραφειμ ας ελπισουμε πως θα σταματησουν τα ξενυχτια καποια στιγμη. Χαρη πως παει το yen αληθεια? Δε μου αρεσει οπως εχει βαλει το σωληνακι με αυτο το φιλτρο , βαλε καμια ροδελα απο αλουμινιο για να μη κοπει και εκτος αυτου θα φαινεται και ωραιο. Καλα τι φιλτρο ειναι αυτο? Μαζι με την 170 παρει και κανενα φιλτρο ΥS.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γαβανάς Χάρης
|
|
« Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2008, 18:23:41 » |
|
Το YEN δεν με ενδιαφέρει καθόλου γιατί οι συναλλαγές μου γίνονται σε DOLLARS....
Τα σωληνάκια και τα υπόλοιπα θα παραμείνουν ως έχουν αφού είναι δοκιμασμένα και απροβλημάτιστα...
Σε ευχαριστώ πάντως για τις συμβουλές.
Χάρης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2008, 12:39:18 » |
|
χρόνια πολλά με υγεία Νικόλα και καλοπροσγείωτο πάντα το ανανεωμένο integral!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2008, 12:45:58 » |
|
Nικόλα χρονια πολλα για χθες , σου εύχομαι καλή και αποδοτική προπόνηση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Geοrge
|
|
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2008, 12:49:43 » |
|
Πολύχρονος για χτές !!!!!!!!!!!!! Στο Video κάτω από την μηχανή (στο 0:14') αυτό που κρέμεται είναι η μπουζόπιπα και πάει τόσο χαμηλά ? ή της εξάτμισης η κατάληξη ?
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 7 Δεκ 2008, 13:00:32 από Geοrge »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2008, 21:36:40 » |
|
Χρονια πολλα Νικο ...εστω και αργα θα τα πουμε ελπιζω και απο κοντα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2008, 21:45:03 » |
|
Χρονια πολλα Νικολα. Γερος να εισαι και οτι επιθυμεις!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 7 Δεκ 2008, 21:59:12 » |
|
Καλησπερα φιλοι μου, Σας ευχαριστω πολυ ολους, ευχομαι ολες σας οι επιθυμιες αερομοντελιστικες και μη να πραγματοποιηθουν καιι πανω απ'ολα υγεια. Γιωργο αυτο που εξεχει ειναι η προεκταση της εξατμισης. Για την ακριβεια ειναι πρεκταση σιλικονης της Hirobo πολυ καλης ποιοτητας. Μια φωτογραφια απο την προπονηση του Σαββατου, θα επακολουθησει και video freestyle. Καλο σας βραδυ, Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2008, 11:22:05 » |
|
Μερικα pics ακομα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 12 Δεκ 2008, 11:23:14 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 6 Φεβ 2010, 19:10:49 » |
|
Το νεο προγραμμα απαιτει αρκετα δυνατο rudder, οχι οτι το Integral δεν εχει αλλα θα προσπαθησουμε να το κανουμε πιο δυνατο καθως και να μειωσουμε τα ποσοστα μιξεων στο knife edge. T-Canalizer λοιπον ολο εποξικο, copy απο Osmose, ειναι πιο μεγαλο απο αυτο που εχω στο ProLine.
Ελπιζω αυριο να μου επιτρεψει ο καιρος να κανω μια δοκιμη, α ναι θα δοκκιμασω και την παλια 170 μετα απο service για να δουμε, η συμπιεση της ειναι πολυ υψηλη δε μπορω να γυρισω το στροφαλο...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 6 Φεβ 2010, 19:12:07 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
carapis
|
|
« Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 7 Φεβ 2010, 10:06:22 » |
|
Πολυ ωραιο ωραιο το T-C, αντε και καλες δοκιμες !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 13 Φεβ 2010, 10:33:10 » |
|
Χρηστο ευχαριστω,
Να δουμε τι θα πρωτοδοκιμασουμε...λογω καιρου δε μπορεσα ακομη. Ελπιζω αυριο και μεθαυριο.
Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #35 στις: Τρίτη, 16 Φεβ 2010, 00:09:50 » |
|
Eνα πολυ γεματο αερομοντελιστικα 3ημερο με αρκετες πτησεις, εναλλαγη μοντελοδρομιων και πανω απ'ολα καλη παρεα. Το μοντελο δοκιμαστηκε τοσο σε συνθηκες αερα οσο και απνυας και τα αποτελεσματα ειναι ικανοποιητικα. Μαρτυρας μου ο "Σοφος" πως λεμε ο "Θεος"... Αναγκαστηκα να αυξησω το expo στο rudder αφου το canaliser το εκανε πιο "δυνατο" και να πειραξω τις Rud to Elev μιξεις. Επισης το μοντελο πλεον δε χρειαζεται differential (δε ξερω γιατι...αλλα θα το διερευνησω) και το ελαχιστον δεξι rudder με το οποιο πετουσα πλεον δε χρειαζεται. Η 170 ακομη στρωνει και γενικα οσο τη δουλευω τοσο "ανοιγει"...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 24 Φεβ 2010, 18:26:30 » |
|
Φιλαράκι μου τελικά το integrale σου είναι τέλειο!. Μήπως να στείλουμε κανα e-mail στην Carf για τις διορθώσεις του αεροπλάνου;;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 24 Φεβ 2010, 20:51:31 » |
|
Δημητρη φιλε μου, Το αεροπλανο δεν θα πετουσε σε αυτη τη μορφη αν δεν ησουν εσυ, σιγουρα η CARF χρειζεται τις συμβουλες σου... Ενα video οχι pattern (freestyle - open holes in the sky... ) απο τις πρωτες πτησεις μετα την επισκευη πριν 1 χρονο+. Δυο προσφατες φωτογραφιες απο το συναδελφο Βαγγελη και οι τελευταιες σου παρεμβασεις. Τα λεμε συντομα, Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 27 Φεβ 2010, 19:34:51 » |
|
Μια ερωτησουλα?? Σε ποια γωνια σε σχεση με την πτερυγα ?με το οριζοντιο σταθερο ? μπαινει το τ-canalizer?. Ti ακριβως εξυπηρετει? Τι διορθωνει ? .Καποια αεροδυναμικα βοηθηματα στην πτερυγα οπως τα καθετα ημικυκλικα "φτερακια " βλεπε Angel30 -Wind 110? Eιναι μονο για την σταθεροποιηση στην θεση knife η γενικα βοηθαει και στην "ευθυβολια"του μοντελου?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|