Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 21:39:12

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 21:39:12

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 20:47]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304515
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 40
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τροπος μετρησης βαρους μοντελων F3A  (Αναγνώστηκε 8097 φορές)
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 11:30:27 »

    Αγαπητοι φιλοι

    Θελω να ρωτησω αν ξερει κανεις τι γινεται με το γνωστο θεμα του πως μετρειται το  βαρος προκειμενου για ηλεκτρικα μοντελα F3A.
    Υπαρχει καμμια εξελιξη ωστε να διορθωθει αυτη η ,κατα την γνωμη μου, αδικια εις βαρος των ηλεκτρικων  ?

    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 11:50:40 »

    Σε πρωτη φαση φαινεται αδικια, αν ομως συγκρινεις το συνολικο βαρος ενος κινητηρα glow με header - pipe, βαση για την πιπα,  ελαστικη βαση κτλ, με το συνολικο βαρος ενος ηλεκτρικου μοτερ, ESC και βαση μοτερ, νομιζω πως θα ηταν αδικια το βαρος του ηλεκτρικου να μη μετριεται χωρις μπαταρια.

    Το βαρος του ηλεκτρικου δε μεταβαλεται ανεξαρτητως του αν η μπαταρια ειναι φορτισμενη η οχι. Στο glow μοντελο ομως μεταβαλεται αφου το καυσιμο καταναλωνεται κατα τη διαρκεια της πτησης. Θα ηταν μη λογικο καποιο μοντελο να ειναι εντος κανονισμου βαρους στο τελος της πτησης ενω στην αρχη λογω του οτι η δεξαμενη ειναι γεματη να ειναι εκτος.
    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 12:42:59 »

    Σε πρωτη φαση φαινεται αδικια, αν ομως συγκρινεις το συνολικο βαρος ενος κινητηρα glow με header - pipe, βαση για την πιπα,  ελαστικη βαση κτλ, με το συνολικο βαρος ενος ηλεκτρικου μοτερ, ESC και βαση μοτερ, νομιζω πως θα ηταν αδικια το βαρος του ηλεκτρικου να μη μετριεται χωρις μπαταρια.

    Το βαρος του ηλεκτρικου δε μεταβαλεται ανεξαρτητως του αν η μπαταρια ειναι φορτισμενη η οχι. Στο glow μοντελο ομως μεταβαλεται αφου το καυσιμο καταναλωνεται κατα τη διαρκεια της πτησης. Θα ηταν μη λογικο καποιο μοντελο να ειναι εντος κανονισμου βαρους στο τελος της πτησης ενω στην αρχη λογω του οτι η δεξαμενη ειναι γεματη να ειναι εκτος.


    Μα ακριβως αυτο γινεται αγαπητε Νικο και το λες μονος σου!!!! .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ να ξεκινας εκτος οριου και να τερματιζεις πιθανως εντος οριου και 'νομιμος' .
    Σε ολες τις περιπτωσεις αγωνων που υπαρχουν ορια βαρους η απλα δηλωνεται το επιπλεον του ελαχιστου καταμετρημενου(π.χ.  βλεπε ιστιοπλοια  για βαρος πληρωματος) ΔΕΝ επιτρεπεται μεταβολη κατα την διαρκεια του αγωνα.Γιατι να μην γινει και εδω κατι αναλογο ?
    Καποιος πιστευω απο τους  "ηλεκτρικους " θα εχει ηδη ξεκινησει κατι σε επιπεδο FAI.
    Μηπως υπαρχει καμια πληροφορια?

    Νομιζω οτι θα επρεπε να υπαρξει διαχωρισμος μοντελων και πιστευω οτι αυτο θα γινει στο τελος.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 12:50:51 »

    Καλημέρα κι από μένα

    Πριν λίγες μέρες έγινε παρόμοια ερώτηση στο RCU, στον πίνακα που αφορά τα pattern.

    http://www.rcuniverse.com/forum/m_7290425/tm.htm

    Από τις απαντήσεις εγώ τουλάχιστον καταλαβαίνω ότι δεν προβλέπεται να γίνει κάποια αλλαγή στον κανονισμό σύντομα.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 13:50:24 »

    Καλημέρα,

    Εφόσον μιλάμε για αγώνες, τα πάντα βασίζονται στους κανονισμούς που έχουν θεσπιστεί από την FAI. Στους κανονισμούς αυτούς υπάρχει το γενικό μέρος που στο site του αερομοντελισμού της FAI www.fai.org/aeromodelling αναφέρεται ως ABR section και έχει όλα τα γενικά και αφορούν όλες τις κατηγορίες και υπάρχει και το ειδικό μέρος που αναφέρεται σε κάθε συγκεκριμένη κατηγορία. Πολλές φορές το γενικό τμήμα αγνοείται αν και είναι πολύ σημαντικό.

    Ετσι λοιπόν σε αυτό σε σχέση με το βάρος αναφέρονται τα παρακάτω.

    1.4.2. Weight
    The weight taken to determine the minimum loading and minimum weight is that of the complete model aircraft in flying order but without fuel.

    Στο είδικό τώρα τμήμα για την F3A αναφέρονται τα παρακάτω.

    General Characteristics of Radio Controlled Aerobatic Power Models:
    Maximum overall span ............................................................................... 2000mm
    Maximum overall length ............................................................................ 2000mm
    Maximum total weight, with batteries ............................................................ 5000g
    A tolerance of 1% will be allowed for possible inconsistencies in measurement instruments for size, weight, and voltage unless otherwise stated.

    Ετσι τουλάχιστον όπως ισχύουν μέχρι σήμερα, οι μετρήσεις για το βάρος στα μεν θερμικά γίνονται χωρίς καύσιμο, στα δε ηλεκτρικά γίνονται με τις μπαταρίες.

    Θεωρητικά να το βάρος των μπατταριών άλλαζε με την φόρτιση τότε ίσως να υπήρχε κάποια σκέψη.

    Το αυτό φυσικά γίνεται και με την κατεξοχή κατηγορία που κάνει χρήση μπατταριών δηλαδή την F5 (ηλεκτρικά) Και να ήταν κάτι να γίνει θα γινόταν από αυτή την κατηγορία και στην συνέχεια θα είχε εφαρμογή και στις υπόλοιπες.

    Σίγουρα έχουν γίνει συζητήσεις τόσο σε επίπεδο FAI, όσο και σε επίπεδο Εθνικών Ομοσπονδιών (που είναι και υπέυθυνες για να υποβάλλουν νέες προτάσεις ή τροποποιήσεις υπαρχόντων) αλλά καμία μέχρι αυτή την στιγμή δεν ήταν πάνω σε αυτό το θέμα.

    Αυτό σημαίνει ότι για να μην υπάρχει κάποια πρόταση σχετική, μάλλον δεν υπάρχει κάτι σωστα τεκμηριωμένο, ώστε να έχει λόγο αφενός μεν να συζητηθεί αφετέρου να εγκριθεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν υπάρξει κάτι τεκμηριωμένο στο μέλλον δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει.

    Επίσης και κάτι για τους αγωνιζόμενους. Η μέτρηση του βάρους ή άλλων χαρακτηριστικών του μοντέλου δεν περιορίζεται μόνο στον τεχνικό έλεγχο. Είναι δυνατόν να γίνει οποιαδήποτε στιγμή στην διάρκεια του αγώνα και συνήθως γίνεται, αν παραστεί ανάγκη, αμέσως μετά από προσγείωση. Σε αυτή την περίπτωση το μοντέλο αφού προσγειωθεί με συνοδεία κάποιου υπευθύνου γίνεται από τον αθλητή η άντληση του καυσίμου και στην συνέχεια ζυγίζεται. Θα πρέπει και σε αυτή την περίπτωση να μην υπερβαίνει το όριο των 5 κιλών.

    Σε ότι δε ανέφερε ο Βασίλης ξεκινώντας την συζήτηση αυτή, δεν ξέρω πως μπορεί να τεκμηριωθεί η "αδικία". Και το λέω γιατί και οι δύο επιλογές (ηλεκτρικά - Θερμικά) έχουν τόσο σύν όσο και πλήν. Και φυσικά είναι θέμα του κάθε αθλητή να σταθμίσει και να επιλέξει τι θα ακολουθήσει.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 14:01:40 »

    5000gr + 1% 5050 σωστά?? idiot2

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 14:40:54 »

    Παράθεση
    Επίσης και κάτι για τους αγωνιζόμενους. Η μέτρηση του βάρους ή άλλων χαρακτηριστικών του μοντέλου δεν περιορίζεται μόνο στον τεχνικό έλεγχο. Είναι δυνατόν να γίνει οποιαδήποτε στιγμή στην διάρκεια του αγώνα και συνήθως γίνεται, αν παραστεί ανάγκη, αμέσως μετά από προσγείωση. Σε αυτή την περίπτωση το μοντέλο αφού προσγειωθεί με συνοδεία κάποιου υπευθύνου γίνεται από τον αθλητή η άντληση του καυσίμου και στην συνέχεια ζυγίζεται. Θα πρέπει και σε αυτή την περίπτωση να μην υπερβαίνει το όριο των 5 κιλών.

    Ισως πρέπει να ξαναδιαβάσω τον κανονισμό αλλά έτσι μάλλον προβλέπεται το ότι

    - Τα ηλεκτρικά ενδεχομένως θα μπορούσαν να "κλέψουν" στον τεχνικό έλεγχο με μια μπαταρία με χαμηλά C (πιο ελαφριά) και να την αντικαταστήσουν με την κανονική.
    - Θα μπορούσε να γίνει πρόσθεση βάρους για καλύτερη συμπεριφορά με πολύ αέρα.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 14:58:02 »

    Αγαπητε Αντωνη και υπολοιποι φιλοι

    Καθε φορα που ενας κανονισμος καταληγει σε "δυο μετρα και δυο σταθμα" υπαρχει και τεκμηριωνεται αδικια.
    Οσον αφορα βεβαιως το οτι αυτοι ειναι οι κανονισμοι που ισχυουν επι του παροντος δεν τιθεται θεμα ,τους ακολουθουμε γιατι αλλιως δεν θα γινει τιποτα το ωφελιμο.
    Ειπες ομως οτι


    Σίγουρα έχουν γίνει συζητήσεις τόσο σε επίπεδο FAI, όσο και σε επίπεδο Εθνικών Ομοσπονδιών (που είναι και υπέυθυνες για να υποβάλλουν νέες προτάσεις ή τροποποιήσεις υπαρχόντων) αλλά καμία μέχρι αυτή την στιγμή δεν ήταν πάνω σε αυτό το θέμα.

    Αυτό σημαίνει ότι για να μην υπάρχει κάποια πρόταση σχετική, μάλλον δεν υπάρχει κάτι σωστα τεκμηριωμένο, ώστε να έχει λόγο αφενός μεν να συζητηθεί αφετέρου να εγκριθεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν υπάρξει κάτι τεκμηριωμένο στο μέλλον δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει.






    Εχει δει κανενας το ολον θεμα σε ενεργειακο επιπεδο?
    Δηλαδη
    Ενας θερμικος απογειωνεται με μεγαλη διαφορα αποθηκευμενης ενεργειας στο μοντελο σε σχεση με εναν ηλεκτρικο.
    Εξηγω τι λεω .Ενα ηλεκτρικο εχει συνεχως μειουμενη ενεργεια απο την πρωτη στιγμη της πτησης καθως πεφτει η μπαταρια και αρα μειωμενο χρονο maximum αποδοσης.Ενω ενα θερμικο εχει το maximum μεχρι την τελευταια ρανιδα καυσιμου.
    Νομιζω οτι εδω επανω μπορει να βασισει κανεις την θεμελιωση (argument) της "αδικιας".
    Διοτι για εχουμε μεχρι το τελος της πτησης αντιστοιχο max power πρεπει να μπουν extra μπαταριες αρα και βαρος οποτε φευγουμε απο το οριο των 5 κιλων.

    Ειμαι απολυτως σιγουρος οτι αυτα που λεω ειναι σωστα και ισως αρμοδιως μπορουν να προωθηθουν.
    Το θεμα το ανοιξα διοτι το βρισκω ενδιαφερον αλλα και για να μπαινουμε σιγα σιγα στο κλιμα των επερχομενων αγωνων F3A.
    Θα ηθελα και τις αποψεις αλλων ασχετως εαν ειναι αθλητες  F3A η καποιας αλλης κατηγοριας.

    Το θεμα του τεχνικου ελεγχου ανα πασα στιγμη δεν χρειαζεται να το συζηταμε διοτι ισχυει παντου και  για αγωνες ολων των ειδων  .
    Και εδω ειναι που ο ιδιος ο κανονισμος F3A το καταστρατηγει επιτρεποντας να φευγεις βαρυτερος και να γυρνας ελαφρυτερος ,κατι που δεν συμβαινει στα ηλεκτρικα.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
     
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 15:07:42 »

    Βλεποντας τωρα και την απαντηση του Κυριου Κωστοπουλου προσθετω το οτι αφου ΔΕΝ μετραει το βαρος του καυσιμου για τα 5 κιλα ας σκεφτουμε ποσο βαρος μπορει να προστεθει σε ενα θερμικο προκειμενου να βελτιωσει το penetration στον πολυ αερα.
    Αυτο το επιχειρημα λειτουργει περισσοτερο για ωφελεια των θερμικων παρα των ηλεκτρικων.
    Βασιλης
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 16:15:34 »

    H άποψη του Βασίλη είναι σωστή και όπως και να το δεί κανείς υπάρχει σαφές πλεονέκτημα στη μέτρηση του βάρους
    ανάμεσα στα θερμικά και τα ηλεκτρικα υπέρ των πρώτων.
    Η δικιά μου άποψη όπως και πολών άλλων είναι ότι μπορούσε να το λύσει το θέμα η FΑΙ βάζοντας το όριο στα
    5400-5500 γραμ με καύσιμο για τα θερμικά και με τις μπαταρίες για τα ηλεκρικά.
    Αλλά υπάρχουν και άλλα παιχνίδια και συμφέροντα που παίζονται κάτω από τα τραπέζια και δεν αλλάζει τίποτα
    προς το παρόν τουλάχιστον.

    Φιλικά Χάρης
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 16:59:34 »

    Καλησπέρα,

    Το πρόβλημα δεν είναι αν είναι σωστή ή λάθος η άποψη του Βασίλη. Το θέμα είναι πως τεκμηριώνεις το πρόβλημα, και πως η λύση που βάζεις λύνει τα συγκεκριμένα προβλήματα.

    Παράδειγμα.

    Πέρσι στην συνάντηση του CIAM υπήρχε η παρακάτω πρόταση από την Ελβετία.

    Την παραθέτω όπως ήταν στην agenda.

    a) 5.1.2 General Characteristics of Radio Controlled Aerobatic Power Models Switzerland

    Amend third line of the paragraph as follows, page 7:
    Maximum total weight……………..5 kg 6 kg without fuel

    Reason(s): The weight of today's models is in average about 4.9 kg. The proposal will create scope for:
    - innovative engines (reduced nitromethane consumption, e.g. twincylinder gasoline engines),
    - alternative and less expensive electric power sources,
    - design of more robust and thus safer model structure.

    Η πρόταση δεν έγινε δεκτή, πρώτα πρώτα γιατί η επιτροπή F3A έκρινε τις αιτιολογίες ανεπαρκείς και στην συνέχεια θα ήταν πολύ δύσκολο να περάσει από την ολομέλεια.

    Αρα το θέμα χρειάζεται συντονισμό και επικοινωνία με την επιτροπή F3A εκ των προτέρων πριν κατατεθεί η τελική πρόταση. Αυτό κανονικά θα γίνει τον Νοέμβριο.

    Οσο αφορά το θέμα των "παιχνιδιών" που αναφέρει ο Χάρης για το συγκεκριμένο θέμα δεν νομίζω ότι υπάρχει αντικείμενο, γιατί όσο ενδιαφέρον θα έχουν οι εταιρείες των θερμικών κινητήρων να επικρατήσουν, άλλο τόσο θα έχουν και οι αντίστοιχες εταιρείες με τις μπατταρίες και τα ηλεκτρομοτέρ.

    Και για να είναι αυτή την στιγμή τα πράγματα μοιρασμένα (αυτό προκύπτει από τους πίνακες με την ανάλυση του εξοπλισμού από Παγκόσμια ή Πανευρωπαικά πρωταθλήματα) τότε σημαίνει ότι τουλάχιστον όπως είναι οι κανονισμοί δεν υπάρχουν τρομακτικά συν ή πλην  της κάθε επιλογής γιατί τότε τουλάχιστον οι καλοί δεν θα ήταν μοιρασμένοι. Δεν νομίζω ότι κανείς σε αυτή την κατηγορία θέλει να ξεκινήσει με μειονέκτημα. Και πχ ο Matt που γίνεται sponsored από την Futaba και την Hacker δεν θα είχε πρόβλημα να πεί στην Futaba, θέλω YS για κινητήρα.

    Αρα για να καταλήξω, το οποιδήποτε πρόβλημα λύνεται με την σωστή μεθοδολογία και με ανάλογη τεκμηρίωση.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 17:04:44 »

    Το προβλημα θα λυθει μονο αν οι κατασκευαστριες εταιρειες μπαταριων φτιαξουν στοιχεια τα οποια θα ειναι ελαφρυα οταν ειναι ξεφορτισμενα και αρκετα βαρυτερα οταν ειναι φορτισμενα.... Tongue Cheesy. Τοτε ναι θα ειναι δικαιο τα ηλεκτρικα μοντελα να ζυγίζονται χωρις μπαταριες. Azn

    Η τεχνολογια των μπαταριων συνεχως εξελισσεται πηγαινοντας σε υψηλοτερους λογους χωρητικοτητας/βαρους, απο την αλλη η τεχνολογια καυσιμου και κινητρων glow εχει μεινει στασιμη αναφορικα με τους τυπους καυσιμου και την καταναλωση.  Γι'αυτο μη τα θελουμε ολα δικα μας, αυτοι που εκατσαν και εβγαλαν τις αποφασεις αυτες εχουν σκεφτει και αναλυσει σε βαθος τα θεματα, σιγουρα υπαρχει καποιο rationale απο πισω...οχι εμπορικο και οικονομικο κατα τη γνωμη μου.

    Νικος




    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 17:24:40 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 19:51:49 »

    Aντώνη έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφεις και όντως δεν μπορείς να τεκμηριώσης τίποτα
    για την αδικία κατά των ηλεκτρικών αφού υπάρχουν χιλιάδες απο αυτά που πετούν, είναι ασφαλή, και είναι και εντός κανονισμών.
    Αλλά αν πιστεύεις ότι οι άνθρωποι αυτοι που παίρνουν τις αποφάσεις δεν πιέζονται ή δεν επιρεάζονται από εταιρείες, μάλλον είσαι ακόμη πολύ ρομαντικός.
    Πέρα απο τις εταιρείες με τις μηχανές glow μην ξεχνάς και αυτές με τα καύσιμα που διαθέτουν τεράστιες ποσότητες για αυτό τον σκοπό και τα λεφτά που κινούνται ειναι ΠΟΛΛΑ.

    Νίκο και εγώ είμαι υπέρ των glow αλλά δυστηχώς το μέλλον είναι ηλεκτρικό.

    Φιλικά Χάρης 
       
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 21:27:46 »

    Χάρη καλησπέρα,

    Από το 1984 έχω προσωπική άποψη για το CIAM που λαμβάνει τις σχετικές αποφάσεις. Πολλές φορές μαλιστα με την εξουσιοδότηση και της Κύπρου. Αρα θα έλεγα ότι έχοντας 2 ψήφους, κάτι σχετικά προνομιακό, θα με είχαν πλησιάσει εταιρείες ή κάποιο εκπρόσωποι τους. Σου λέω ξεκάθαρα πως όχι.

    Μπορεί να παίζονται παιχνίδια για το που θα γίνουν οι αγώνες και αυτό με την έννοια του lobbying αλλά ειδικά σε θέματα των κανονισμών είναι δύσκολο.

    Ο τρόπος που ακολουθείται είναι συγκεκριμένος. Δηλαδή στο CIAM υπάρχουν οι υποεπιτροπές για τις κατηγορίες. Μέσα σε αυτές όλο το χρόνο γίνονται συζητήσεις για τους υπάρχοντες κανονισμούς και τις νέες προτάσεις. Κάθε Νοέμβριο υπάρχουν οι προτάσεις τόσο από τις ίδιες τις υποεπιτροπές όσο και από τα κράτη μέλη.

    Μετά από αυτό οι υποεπιτροπές επικεντρ'ωνονται σε αυτές καθεαυτές τις προατάσεις που θα αποτελούν και μέρος της agenda του Μαρτίου.

    Τον Μάρτιο πριν από την ολομέλεια γίνονται οι επιμέρους συναντήσεις των υποεπιτροπών και στην συνέχεια την επομένη γίνεται η ολομέλεια. Εκεί το κάθε κράτος που παρίσταται έχει μία ψήφο. Και πάρα πολλές φορές προτάσεις ισχυρών κρατών (ΗΠΑ, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία κλπ) καταψηφίζονται και δεν υπάρχουν προβλήματα.

    Εκείνο που είναι το μόνο σίγουρο είναι ότι αν μία υποεπιτροπή ομόφωνα συμφωνήσει σε μία αλλαγή ή ομόφωνα την απορρίψει, τότε σπάνια το αποτέλεσμα της ολομέλειας είναι αντίθετο. Αρα την όλη δουλειά την κάνουν οι υποεπιτροπές.

    Μετέχω στην υποεπιτροπή των ανεμοπτέρων από το 1986. Ποτέ δεν υπήρξε παρέμβαση εξωτερική για την λήψη απόφασης. Ο τρόπος που γίνεται σε όλη την διάρκεια του έτους η διαδικασία της ανταλλαγής των απόψεων είναι ξεκάθαρη.

    Αν θέλεις ρώτα και τον Βαγγέλη να σου πεί πως μία πρόταση που κατέθεσαν οι Γερμανοί για μια κατηγορία των ελικοπτέρων, και δεν είχε την έγκριση της υποεπιτροπής τι έγινε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 22:06:52 »

     Φίλε Αντώνη

    Η μοντελιστική μου εμπειρία είναι τόσο μικρή σε σχέση με τη δική σου που δεν μπορώ να αμφισβητώ τα λεγόμενα σου.
    Η εμπειρία από την ίδια τη ζωή που ζούμε μου έχει δείξει ότι όταν οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις και  αυτές επηρεάζουν (χρηματικά) κάποιους, συνήθως υπάρχει δάκτυλος κακού.
    Μακάρι στην συγκεκριμένη επιτροπή όλες οι αποφάσεις να παίρνονται σωστά και αξιοκρατικά
    για το καλό του χόμπυ μας.

    Φιλικά Χάρης 
    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 22:10:33 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Νομιζω οτι απο καπου πρεπει να ξεκινησουν καποια πραγματα ωστε καποτε οπως υποδεικνυει και ο Αντωνης να παρουν τον δρομο τους.
    Εαν αυτο σημαινει οτι το σωματειο μου πρεπει να ξεκινησει αυτο το θεμα τοτε θα το κανει.Δηλαδη θα απευθυνω την προταση μου στην ΕΑΘ η ΕΑΘ στην ΕΛΑΟ κ.ο.κ.
    Παντως το πρωτευον δεν ειναιι ο τροπος υποβολης -υποστηριξης αλλα η συζητηση γυρω απο το θεμα διοτι ετσι θα ακουστουν διαφορες αποψεις.
    Κατ αρχην πρεπει να συζητησουμε αν υπαρχει η δεν υπαρχει αδικια η λαθος αντιμετωπισης απο τον κανονισμο .
    Αυτο που ενδιαφερει ειναι εαν  το 'κοινον περι δικαιου αισθημα' συμπιπτει με την δικη μου εκτιμηση η οχι .
    Δεν καταλαβαινω γιατι ενω εχουμε κανονισμο αγωνων ο οποιος ΠΡΟΦΑΝΩΣ προσπαθει να θεσει ιδια ορια δυνατοτητων στα μοντελα στην συγκεκριμενη περιπτωση κανει αυτη τη διακριση?
    Κατα την γνωμη μου οποιο οριο βαρους και εαν ισχυει πρεπει να ειναι το "πτησιμο"( και οχι αυτη η "αλχημεια" δηλ. χωρις καυσιμο) διοτι πλεον υπαρχουν και τα ηλεκτρικα που ΔΕΝ αυξομειωνουν το βαρος τους οπως υποθετω χιουμοριστικα αναφερει ο Νικος.

    Αυτο που υποστηριζω σαφως επιφερει αλλαγες στο σκηνικο αλλα ας ειμαστε καλοπροαιρετοι και ας πιστεψουμε οτι βλεποντας η FAI το λαθος του κανονισμου θα τον μετατρεψει.(δεν το ειδε κανεις αλλος μεχρι τωρα?)
    Θα ηθελα να ακουσω τον αντιλογο ομως ,δηλαδη γιατι να ειναι ετσι οπως ειναι τωρα ο κανονισμος και πως δικαιολογει αυτη τη διαφοροποιηση.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 12:22:51 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Προσφατως διαπιστωσα  οτι ο Κυριος Κωνσταντακατος (ο δικος μας Θειος)  αναφερεται ως μελος  στην υποεπιτροπη για το F3A στο site της FAI .
    Εαν ειναι ετσι τοτε μηπως μπορει να συνεισφερει με την εμπειρια του επι του θεματος και σαν πιο μεσα στα πραγματα?

    Παρεπιπτοντως αναφερω οτι παρακολουθω και συμμετεχω ακριβως  στην  ιδια  συζητηση στο rcuniverse που ο φιλος serafim ειχε την ευγενη καλοσυνη να φερει εις γνωση μας.
    http://www.rcuniverse.com/forum/m_7290425/tm.htm

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 12:55:49 »

    Βασίλη καλησπέρα

    Απ' ότι ξέρω το site της FAI δεν είναι ενημερωμένο και πλέον ο εκπρόσωπος που συμμετέχει στην υποεπιτροπή F3A είναι ο Ηλίας.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 13:05:07 »

    Σεραφειμ  ευχαριστω για την ενημερωση.
    Θα μιλησω και με τον Ηλια επ αυτου.
    Παντως μιας που εκτος απο τις κατα καποιον τροπο επισημες πληροφορησεις που εκανε μεχρις στιγμης ο Αντωνης ο Παπαδοπουλος θα ηταν καλο και χρησιμο να ακουσουμε και (φυσικα εαν το θελει) τις αποψεις του Θειου που φανταζομαι μπορουν να μας διαφωτισουν ακομα περισσοτερο.
    Εγραψα "μας" διοτι νομιζω οτι και εσυ πλεον ηρθες στην παρεα των ηλεκτρικων(καλως ηρθες).
    Βασιλης
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 13:15:08 »

    Εγραψα "μας" διοτι νομιζω οτι και εσυ πλεον ηρθες στην παρεα των ηλεκτρικων(καλως ηρθες).

    Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα  Thumbs up

    Όντως ήρθα στον κόσμο των ηλεκτρικών, και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου.  Υπάρχουν φυσικά κάποια μειονεκτήματα αλλά και πολλά πλεονεκτήματα.

    Το δίμετρο πάντως που ετοιμάζω το φτιάχνω glow.  Σίγουρα και τα δύο 'στρατόπεδα' θα ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο θέμα.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 16:19:09 »

    Αγαπητά ανήψια,

    νομίζω ότι το θέμα απασχολεί μάλλον τους νεοφερμένους (παγκοσμίως), παρά τους καραβανάδες που πετάνε F3A, αλλιώς θα είχε ήδη αλλάξει ο κανονισμός.

    Επί της ουσίας. Ποιά είναι η απορία;
    α) γιατί το ηλεκτροκίνητο οφείλει να απογειώνεται ελαφρύτερο από το εμβολοφόρο;
    ή
    β) γιατί το εμβολοφόρο επιτρέπεται να απογειώνεται βαρύτερο από το ηλεκτροκίνητο;

    Ποιά είναι η κατανάλωση καύσιμου μιάς 170άρας; (μη ξεχνάτε ότι όταν έγινε ο κανονισμός δεν υπήρχαν μεγαλύτερες απο 120άρες). 400 - 500 γραμμάρια καύσιμου ; Γι' αυτό το νούμερο γίνεται η συζήτηση;

    Γιατί κανείς δεν αναρωτιέται το αυτονόητο;
    Το γιατί όλοι οι πρωταθλητές αγοράζουν τα ακριβότερα και ελαφρύτερα κομμάτια από τιτάνιο ή ανθρακονήματα αλλά στο εμβολοφόρο τους κουβαλάνε τουλάχιστον 50% παραπάνω καύσιμο που δεν θα χρειαστεί;

    Γιατί όλοι να προσπαθούν να κάνουν το μοντέλο τους ελαφρύτερο ενώ άλλοι βαρύτερο;

    Η κατηγορία F3A ήταν κατηγορία εμφολοφόρων κινητήρων. Ξαφνικά, με την προσφορά των κατάλληλων υλικών, μπήκαν και τα ηλεκτροκίνητα. Λίγο χαζό, όταν προϋπήρχε δεύτερη κατηγορία ηλεκτροκίνητων ακροβατικών F5A με διαφορετικές προδιαγραφές. Γιατί δεν άλλαζαν κατ' ευθείαν την F5A να μην έχουμε αυτές τις ανισότητες;

    Η θέση μου είναι ίδια με τη δική σας, ότι υπάρχει ανεξήγητη διαφοροποίηση στο πως μετράται το βάρος, αλλά και σε άλλες πολλές αναπάντητες σωστές ερωτήσεις.

    Αλλά εγώ δεν θα έδινα τόση έμφαση. Ο κανονισμός είναι ο ίδιος για όλους. Διαλέξτε τον τύπο ελκτικής μηχανής που θέλετε, και φτιάξτε το ίσιο - τριμάρετέ το σωστά. Προπονηθείτε με κάθε καιρό.

    Σταματήστε να σας απασχολεί γιατί το άλλο είναι κατά 400 γραμμάρια ελαφρύτερο ή βαρύτερο.

    Το πως σκέπτονται τα σαϊνια στο CIAM είναι δύσκολο να αναλυθεί. Απλά θυμηθείτε το παραμύθι με τον πύργο της Βαβέλ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 14:00:57 »

    Ευστοχος ο Θειος
    Αυτο που φαινεται μεχρις στιγμης ειναι οτι μαλλον ολοι αναγνωριζουν οτι ΔΕΝ υπαρχουν σωστοι και δικαιολογημενοι επαρκως  λογοι για την διαφοροποιηση αυτη ,του τροπου της μετρησης του βαρους, εκτος απο το οτι θα φερει καποιες ανατροπες στο υπαρχον σκηνικο χωρις απο την αλλη μερια να δημιουργει και καποιο σοβαρο προβλημα στους ηλεκτρικους.
    Φυσικα συμφωνω οτι η προπονηση και μονον αυτη ειναι η σωστη επιλογη για να αντισταθμισει κανεις οποιαδηποτε διαφοροποιηση.
    Απλως πιστευω οτι καποτε πρεπει να γινει κατι και με αυτο το θεμα.
    Βασιλης


    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 15:36:56 »

    Καλησπέρα,

    Για να γίνει σωστά και τεκμηριωμένα μία πρόταση αλλαγής κανονισμού, πρέπει να μάθεις καταρχάς γιατί είναι έτσι ο σημερινός. Εγινε συμπτωματικά επειδή έτσι γινόταν στις ηλεκτρικές κατηγορίες ή υπάρχει κάποιο σκεπτικό.

    Το ίδιο θέμα ακριβώς υπάρχει και στα ελικόπτερα. Και αν στα αεροπλάνα μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι τα ηλεκτρικά πλεονεκτούν σε σχέση με τα θερμικά σε βάρος λόγω ελαφρότερης  κατασκευής στα ελικόπτερα δεν νομίζω να ισχύει, τουλάχιστον με όσα ξέρω.

    Αυτό που ήδη έχω κάνει αυτή την στιγμή είναι να ρωτήσω και να μάθω για το σκεπτικό.

    Μετά τα ξαναλέμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 16:05:11 »

    Συμφωνω απολυτα με την απαντηση που μολις εδωσε ο Αντωνης. Σιγουρα υπαρχει καποιο σκεπτικο (rationale) οπως προανεφερα κι εγω.

    Το θερμικο εκτος απο το οτι ειναι πιο βαρυ σαν κατασκευη εχει και βαρυτερο κινητηρα με τα παρελκομενα του, το ηλεκτρικο απο την αλλη ειναι ελαφρυτερο σε αυτους τους τομεις.  Επισης τα τελευταια 4 χρονια η τεχνολογια της μπαταριας αναφορικα με το λογο χωρητικοτητας/βαρους εχει κανει μεγαλα βηματα, απο την αλλη τα glow εχουν μεινει στασιμα οσο αφορα στην καταναλωση και την τεχνολογια καυσιμου που "καταπινουν" οι "δυνατοι" κινητηρες glow.

    Γι'αυτο θα ηθελα να επαναλαβω..."Ας μη τα θελουμε ολα δικα μας..." το σκεπτικο και ζητουμενο της CIAM θελω να πιστευω οτι ειναι η δικαιη μεταχειριση των αθλητων οι οποιοι εχουν δυο βασικες επιλογες 1) Glow 2) Ηλεκτρικο. Προσωπικα δε νομιζω πως υπαρχουν οικονομικα συμφεροντα απο πισω, σιγουρα υπαρχει μια αλυσιδα αξιας μεσω τις οποιας συσχετιζονται ολοι οσοι εμπλεκονται με αυτο το αθλημα αλλα σε καμια περιπτωση προσωπικα δε πιστευω οτι η CIAM εχει καποιον απώτερο στόχο.

    Αντωνη λες αν ρωτησεις την CIAM να σου εξιστορησουν το παραμυθι με τoν Πυργο της Βαβελ; Grin

    Χαιρετισμους,
    Νικος
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 16:18:24 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 11:21:16 »

    Καλημέρα,

    Η απάντηση που έλαβα σχετικά με το θέμα είναι ότι έτσι είχε συμφωνηθεί να γίνει από την αρχή που ο κανονισμός είχε τροποποιηθεί για να δέχεται και την συμμετοχή των ηλεκτρικών. Δηλαδή κάπου 15 χρόνια πίσω.

    Αρα επί της ουσίας δεν υπάρχει κάτι δικαιολογημένο επί του θέματος. Κανείς δεν ασχολήθηκε μετά γιαυτό. Και όταν λέω κανείς εννοώ κανένα κράτος δεν έκανε πρόταση αλλαγής ή η ίδια η υποεπιτροπή ακροβατικών.

    Για να αλλάξει αυτό θα πρέπει να υπάρξει συγκεκριμένη πρόταση από κάποιο κράτος μέχρι της 15 Νοεμβρίου. Η συζήτηση θα γίνει τον Μάρτιο του 2009, και το 2009 είναι έτος που συζητούνται προτάσεις για το F3A. Αν η πρόταση υπερψηφιστεί τότε θα ισχύσει από τον Ιανουάριο του 2010.

    Μετά από αυτά εφόσον υπάρχει αιτιολογημένη πρόταση θα πρέπει αφενός μεν να κατατεθεί μέσω σωματείου στην ΕΛΑΟ μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2009, που είναι και το απλό. Το πιο σημαντικό όμως θα είναι αυτό να ξεκινήσει να κυκλοφορεί και μεταξύ των μελών της υποεπιτροπής ακροβατικών ώστε να υπάρξει και εσωτερική αποδοχή ή μή. Είναι κανόνας που σπάνια δεν ισχύει, οτι αν κάποιο κράτος φέρει κάποια πρόταση για οποιαδήποτε κατηγορία και παρακάμψει την υποεπιτροπή τότε η πρόταση κατά 99% θα καταψηφιστεί.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 11:39:03 »

    βεβαια η κουβεντα ξεκίνησε  για τα βάρη ηλεκτρικών θερμικών , αλλά  θα ειχε καποια τύχη μια πρόταση , για αύξηση του επιτρεπόμενου βάρους , ας  πούμε κατα 500gr ?


    Δεν ξερω πόσο και πως πρέπει να τεκμηριωθεί μια τέτοια πρόταση .  αλλά ο λόγος που το σκέφτομαι  ειναι πρώτα πρώτα η χρήση μηχανών βενζίνης , αλλα και κατά δεύτερο ,όπως μου είπε ο φίλος Σεραφείμ,  αλλά όχι λιγότερο σημαντικό ,  , η χρήση μπαταριών Α123
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 12:22:26 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 11:55:29 »

    θα ειχε καποια τύχη μια πρόταση , για αύξηση του επιτρεπόμενου βάρους , ας  πούμε κατα 500gr ?


    Καλημέρα,

    Γιάννη "χλωμό" το βλέπω !!!!

    5000 +/- 1%
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 12:31:04 »

    Αγαπητε Αντωνη
    Ευχαριστω προσωπικα για την ενημερωση .
    Εισαι σαφης οσον αφορα τον τροπο υποβολης και προωθησης μιας τετοιας προτασης.
    Ηδη απο χτες στο σεμιναριο κριτων F3A μιλησαμε λιγο και για αυτο το θεμα και θα υπαρξει συντομα η υποβολη του αιτηματος απο την ΕΑΘ.
    Η προταση ομως σημαινει οτι προτεινεις κατι,δηλαδη τι πρεπει να γινει στο συγκεκριμενο θεμα του βαρους.
    Εδω θα μπορουσε το forum να εξυπηρετησει συλλεγοντας/συζητωντας διαφορες αποψεις ετσι ωστε να υποβληθει μια πιο "ραφιναρισμενη" προταση για προωθηση.
    Για τα ηλεκτρικα δεν υπαρχει προβλημα διοτι οπως ειναι το μοντελο με την μπαταρια του πριν την πτηση ετσι ειναι και μετα απο αυτην αρα πρεπει να δουμε τι θα γινει με τα θερμικα και μονον.

    Ξεκινω λεγοντας οτι δεν νομιζω οτι πρεπει να αυξηθει το βαρος (περαν των 5 κιλων για να ισχυει παλι ο ιδιος τροπος ζυγισματος) αλλα να βρεθει ενας λειτουργικος τροπος μετρησης του "πτησιμου" βαρους και αυτο να ειναι μεχρι 5 κιλα.

    Αυτο ειναι το πιο απλο κατα την γνωμη μου παρολο που δεν ειναι καθολου απλη η πρακτικη εφαρμογη του κατα τον τεχνικο ελεγχο και την διαρκεια του αγωνα.
    Ο λογος ειναι οτι το μοντελο πρεπει να ζυγισθειι πληρες καυσιμου ,να ειναι μεχρι 5 κιλα και να πεταξει ετσι(αυτο ειναι το ζητουμενο).
    Εαν γεμιζει καυσιμο με αποδεδειγμενο τροπο οτι γεμισε το ρεζερβουαρ του(π.χ σωληνας υπερπληρωσης) τοτε η ζυγιση θα δειχνει το μεγιστο πτησιμο βαρος.Αυτο θα εισαγει χρονικη καθυστερηση κατα τον τεχνικο ελεγχο αλλα αντιμετωπισιμη κατα την γνωμη μου.
    Δυνητικα μπορει να γινονται δειγματοληπτικοι ελεγχοι αμεσως μετα απο την πτηση οποτε και πρεπει να βρισκεται λιγοτερο απο 5 κιλα.
    Αυτα σκεφτηκα μεχρις στιγμης και ελπιζω να ενδιαφερθουν και αλλοι να πουν την γνωμη τους.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 12:49:50 »

     
    Για μένα  βασικό είναι  η κάθε προωθούμενη αλλαγή να βοηθάει στην διάδοση, επέκταση , και ευκολότερη  ενασχόληση με το αντικείμενο 
     Μιλάω παντα βλέπωντας τα πραγματα απο την πλευρα του ερασιτέχνη.

    Και όπως εξηγησα και πριν πιστευω ( μεχρι τουλαχιστον να δω επιχειρήματα που θα με πείσουν για το αντίθετο )  οτι μια αύξηση , θα ήταν για το καλο  οσων ασχολούνται με το F3A .

    Οσο αφορα  το θεμα  ηλεκτρικών vs  θερμικών  δεν εχω άποψη για το αν κάποια κατηγορία αδικείται .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 12:56:59 »

    Βασίλη καλημέρα,

    Μην ξεχνάς ότι αυτή την δεδομένη στιγμή οι κανονισμοί στα ακροβατικά (αλλά και σε άλλες μικτές κατηγορίες) έχουν γίνει σύμφωνα με τα πρότυπα θερμικών κινητήρων. Τα ηλεκτρικά ήρθαν εκ των υστέρων.

    Αρα άμα θα "θίξεις" κάτι στα θερμικά πιθανόν είναι να δημιουργήσεις "αντιπάλους" χωρίς να υπάρχει λόγος.

    Αρα εκείνο που πρέπει κανείς να τεκμηριώσει είναι το "πρόβλημα" που υπάρχει με τα ηλεκτρικά και όχι το αντίθετο.

    Θα επανέλθουμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    ΥΓΡ. Σου έχω στείλει και ένα email
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Τροπος μετρησης βαρους μοντελων F3A
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.027 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.