Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:31:09

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:31:09

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 25
    Total: 26
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: VIPER 500 ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ PYLON  (Lu 4640 fois)
    ΤΣΑΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 29



    « le: Lundi, 5 Fιvr. 2007, 00:11:16 »

    ΠΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ VIPER 500 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΑΓΩΝΕΣ?Huh
    Journalisée
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 229


    tiger


    « Répondre #1 le: Lundi, 5 Fιvr. 2007, 00:51:02 »

                                Φιλε Χρηστο.Απο τα λιγοστα που γνωριζω το ονομα κλειδι ειναι NELSON.Καλο ειναι να σου απαντησουν οι ειδικοι του ειδους που ασχολουνται με τους συγκεκριμενους αγωνες.                                                                             
                                                                           Τετραδακος Δ.
    Journalisée

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    tasos_argos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 30



    « Répondre #2 le: Lundi, 5 Fιvr. 2007, 01:59:18 »

    Ούτε εγώ ξέρω, πάντως οι nelson είναι πραγματικά κοσμήματα!
    Journalisée
    ΤΣΑΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 29



    « Répondre #3 le: Lundi, 5 Fιvr. 2007, 11:21:15 »

    Η NELSON ΕΙΝΑΙ .40αρα?
    ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ 46αρα ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ VIPER 500 ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ?

    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ NELSON MHXANH???

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!!!
    Journalisée
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #4 le: Lundi, 5 Fιvr. 2007, 11:22:52 »

    Χρήστο καλημέρα,

    Την καλύτερη απάντηση στην ερώτηση σου την δίνει ο αγωνιστικός κανονισμός τον οποιο και σου παραθέτω για ευκολία εδώ.
    *********
    2. Κιvητήρας
    Ο κιvητήρας θα είvαι τύπoυ παλιvδρo΅ικoύ ε΅βόλoυ ΅ε συvoλικό κυβισ΅ό ΅έχρι 6 ,6 cm3 ΅ε ΅πρoστιvή εισαγωγή και πλαιvή εξάτ΅ιση.
    2.1. Καρ΅πυρατέρ
    Κάθε κιvητήρας θα είvαι εφoδιασ΅έvoς ΅ε καρ΅πυρατέρ, ΅εγίστης δια΅έτρoυ εισαγωγής αέρα 9mm, τo oπoίo θα ελέγχεται από αvεξάρτητo και ξεχωριστό servo και θα ΅πoρεί ΅ε τηλεχειρισ΅ό vα σβύvει τov κιvητήρα ή vα τov ελέγχει αvαλoγικά από τo ρελαvτί ΅έχρι τo ΅έγιστo τωv στρoφώv τoυ, στo έδαφoς ή στov αέρα χωρίς vα επηρεάζεται η καvovική τρoχιά της πτήσης.
    2.2 Σιγαστήρας
    Ο κιvητήρας θα είvαι εφoδιασ΅έvoς ΅ε τov εργoστασιακό σιγαστήρα ΅αζί ΅ε τov oπoίo πωλείται στo ε΅πόριo.
    Απoκλείovται κιvητήρες oι oπoίoι πωλoύvται χωρίς σιγαστήρα και για τoυς oπoίoυς πρέπει vα αγoραστεί ξεχωριστά εξάτ΅ιση, έστω και τoυ ιδίoυ κατασκευαστή.
    Σιγαστήρες ελεύθερης ρoης(flow through mufflers),συvτovισ΅έvες ’’πίπες’’(tuned pipes), και minipipes απαγoρεύovται. Στov σιγαστήρα δεv επιτρέπovται ΅ετατρoπές εκτός της τoπoθέτησης ειδικoύ ακρoφυσίoυ για παρoχή πίεσης στηv δεξα΅εvή καυσί΅oυ.

    *************

    Ο Nelson είναι ένας κινητήρας που γίνεται μεγάλη χρήση του στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Είναι αξιόπιστος αλλά και ακριβός τόσο στην αγορά του όσο και στην συντήρηση του.

    Και άλλες εταιρείες έχουν κινητήρες για q500 όπως Jett, MVVS, Super Tigre, Rossi.

    Υπάρχουν και ρώσικοι οι CYCLON και από ότι άκουσα και οι ολλανδικοί ΜΒ έχουν τώρα έκδοση και για Q500. Αλλά άντε βρες τους γιατί ειδικά οι τελευταίοι έχουν και waiting list αρκετά μεγάλο.

    Ισως οι άμεσα ασχολούμενοι με το θέμα (Σοπέογλου, Πασχαλούδης Νταναβάρας) που είναι και μέλη του forum θα σου δώσουν περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες ΄και ίσως να υπάρχει και καμία σε καλή κατάσταση που να την δίνει κάποιος.

    Με PM σε παρακαλώ στείλε μου το τηλέφωνο σου.

    ’ντώνης Παπαδόπουλος
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #5 le: Lundi, 5 Fιvr. 2007, 11:33:44 »

    Οσοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με pylon-Q500, μπορούν να ενημερωθούν εδώ:

    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-093.htm

    Η συμβουλή μου είναι : Μην βάλετε από τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις ένα Nelson.

    Βάλτε μία άλλη 40άρα για να νιώσετε το αεροπλάνο, τις ταχύτητες, τις στροφές, την προσγείωση, να μπορέσετε να το τριμάρετε.

    Οταν είσαστε έτοιμοι μπορείτε να βάλετε την ακριβή μηχανή.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #6 le: Lundi, 5 Fιvr. 2007, 11:43:16 »

    Και μερικά sites σχετικά με το pylon προς ενημέρωση.

    http://www.jettengineering.com/
    http://www.mh-aerotools.de/airfoils/pylon_engines.htm
    http://www.pspec.com/

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #7 le: Lundi, 5 Fιvr. 2007, 12:32:26 »

    Καλημέρα
    Nelson σε vipper 500 είναι μια αρκετή καλή λύση εφοσον βέβαια ενισχύσεις αρκετα το firewall και την ουρά του vipper.
    Εαν θέλεις να  ασχοληθείς με τα Q500 καλό είναι για αρχή να μη βάλεις Nelson αλλά μια απλή 40αρα μηχανή έτσι ώστε να μπορέσεις να μπεις στο κλίμα.Αν πάλι σε ενδιαφέρει η Nelson σε used μορφή νομίζω πως έχω μια σε αρκετά καλή κατάσταση για πούλημα. Στείλε μου pm αν ενδιαφέρεσαι.Για καινούρια μπορείς να δεις στο http://www.pspec.com/
    Για ότι απορια εδώ είμαστε, μη διστάσεις
    Πάντως η Nelson που υπάρχει στην φωτογραφία δεν είναι Q500 αλλά QM40
    Ελπίζω να βοήθησα

    Φιλικά
    dapan
    Παντελής Νταναβάρας


    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 251



    « Répondre #8 le: Lundi, 5 Fιvr. 2007, 16:33:50 »

    Αν αποφασίσεις να μπεις δυνατά στην κατηγορία πουλάω ολα τα υπάρχοντά μου (οχι φτηνά)

    Αν εισαι αρχάριος πάντως πάνε για απλη 40αρα



    Journalisée

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Fil de discussion: VIPER 500 ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ PYLON
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 25 requêtes.