Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 21:08:59

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 21:08:59

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 181
    Gesamt: 183
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 17     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: FPV plane (platform)  (Gelesen 76137 mal)
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 820


    ../../..


    WWW
    « Antwort #135 am: Samstag, 23 Jul 2011, 20:47:31 »

    να πω μονο ότι στο video που έβαλες με τον τύπο που πετάει έχει μερικά πλανα που τον ακολουθούν από μακριά...
    αυτά τα έχουν γυρίσει τα blacksheeps που έχεις το link από κάτω Cheesy


    άλλο η πτέρυγα με μέγιστο βάρος 2.5kg και foam και άλλο βενζίνη 25cc με καύσιμο κτλ.
     το να χάσεις το αεροπλάνο είναι πολλή εύκολο και σε καμια περίπτωση δεν θα ήθελα να επιβαρύνω μια τέτοια περίπτωση με 5kg φορτίου και υγρό καύσιμο.
    εάν ψάξετε λίγο στο internet θα δείτε εκτος από τα φοβερα video που είναι αποτέλεσμα μοντάζ  μερικά που έχουν ξεφύγει η δείχνουν στο ελάχιστο τα ατυχήματα που γίνονται.

    και εάν βάλω και την δικη μου μικρή έμπειρα από το χάσιμο του δικού μου FPV με τα υποτιθέμενα ηλεκτρονικά που θα με σώνανε τότε η άποψη περί μεγάλης πλατφορμας απομακρύνεται περισσότερο


    κοιτάξτε στο 0.34 τα ηλεκτρονικά τι κάνουν... τον τεχνικό ορίζοντα προσέξτε

    http://www.youtube.com/watch?v=HtOs8VNzw6M
    « Letzte Änderung: Samstag, 23 Jul 2011, 20:59:50 von wizard » Gespeichert

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #136 am: Samstag, 23 Jul 2011, 21:17:51 »

    Ώωωω... αλήθεια έχουν γυρίσει πλάνα με wingsuits οι BlackSheeps?  Καλό, αυτό δέν τό 'ξερα...  Χαμόγελο

     Σίγουρα μιλάμε για άλλη κατηγορία, απλά λόγω Μεγέθους και όχι την επιλογή που θα κάνεις σε κινητήριο δύναμη. Για το μέγεθος έχεις Απόλυτο δίκιο, μπαίνουμε περισσότερο στα "χωράφια" των UAV's, απλά κάτι με έχει πιάσει τώρα τελευταία με τα μεγαλύτερα μοντέλα, δέν ξέρω... ίσως επειδή τα πετάω πρώτα στην πλαγιά σαν ανεμόπτερα για να τα Ζυγίσω και μου φαίνονται απολαυστικότερα, έτσι, επιβλητικότερα στον αέρα, προκαλούν μεγαλύτερο δέος και πετούν καλύτερα εν γένει... Είναι και μιά περίοδος τώρα που κάναμε "κοιλιά" λίγο με τις κατασκευές, διακοπές,ζέστη τρελή εδώ κλπ, και κάνουμε και λίγο πιό... προσωπικά projects που θέλαμε...
     Σίγουρα θα μπορούσε να γίνει σε μικρότερο Μέγεθος, εκπέτασμα κλπ, και ίσως εκεί να είναι και το λάθος μου άν θέλεις. Αλλά θέλω να το δώ σάν πλατφόρμα ΚΑΙ αυτό τον τύπο, και έπειτα, βήμα-βήμα, αποφασίζουμε τί θα φτιάξουμε...

     Στο black-out όμως που έπαθες, και είδαμε στο βίντεο, κάτι δέν είναι σωστό... Τί συνέβει και Σβήσανε τα πάντα?
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 820


    ../../..


    WWW
    « Antwort #137 am: Samstag, 23 Jul 2011, 22:17:38 »

    http://vimeo.com/21572394 αυτό είναι το video από τα γυρίσματα που κάνανε με τον Jeb Corliss. κοιτάξτε τα δοκιμαστικά μπαίνοντας στην χαράδρα
    και αυτό είναι το video που βγήκε τελικά.
    http://www.youtube.com/watch?v=sgKiAooWfsU


    το να χάσεις το video 1-2 sec δεν είναι μεγάλο θέμα. τότε δεν είχα και το tracker.
    αλλα αν παρατηρήσεις την ώρα που αποφασίζω να γυρίσω και βάζω το αυτό pilot να γυρίσει μονο tou ο ορίζοντας έχει τρελαθεί και κάνει βλακείες με αποτέλεσμα να ρίξει το αερόπλανο.
    Αυτή είναι η απάντηση από το εργοστάσιο.

    Dear A.      Halaris
    From the video analysis  Maybe the accelerometer sensor have problem. it is could be Loose or damage.

    Αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι απόλυτα τα ηλεκτρονικά ακόμα και υπάρχουν προβλήματα
    Gespeichert

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #138 am: Dienstag, 26 Jul 2011, 09:46:16 »

    Καλημέρα Κύριοι, καλημέρα Wizard...

    Σίγουρα τα ηλεκτρονικά δέν είναι και ότι καλύτερο, υπάρχουν διαβαθμίσεις και όταν απευθύνεσαι σε χομπίστες ψάχνεις το φθηνότερο, κάθε αύριο όμως αφήνει το χθές πίσω ειδικά στον τομέα της ηλεκτρονικής... Στον τομέα των Σκαφών, κατασκευής και δομής , Δέν είναι τόσο Violent οι εξελίξεις όπως είναι στα Ηλεκτρονικά... Σάν ταινία του James Bond μας φαίνεται η σημερινή εποχή εμάς τους "κλασσικούς", λίγο παλιότερους κλπ...
    Απο ότι καταλαβαίνω δλδ ο αισθητήρας Επιτάχυνσης (acceleration) κάτι έπαθε? Αυτό ισχυρίζεται τουλάχιστον ο κατασκευαστής έ? Καλά, και πώς εμπλέκεται αυτό με όλο το σύστημα κατ'αυτόν τον τρόπο? Εσύ λές ότι τρελάθηκε ο τεχνητός ορίζοντας... Επηρεάζεται τόσο απο αυτόν τον αισθητήρα? Φαίνεται θέλω να πώ σαν να έφυγε κάποια μπαταρία απο πάνω γιατί σβήσαν όλα... Μάλλον θα έκανε κάτι σάν Reset γιατί "έφυγε" ο/κάποιος αισθητήρας?

    Έχετε διαβάσει ή σκεφτήκατε ποτέ αν ήταν δυνατό το tracking ΚΑΙ πάνω στο μοντέλο? Δλδ σε μιά μεγαλύτερη πλατφόρμα, θα μπορούσαμε να έχουμε και απο το μοντέλο tracking για Μέγιστη εμβέλεια?
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 820


    ../../..


    WWW
    « Antwort #139 am: Dienstag, 26 Jul 2011, 11:57:12 »

    καλημέρα και σε σένα.
    το FY-21 έχει 3 γυροσκόπια εάν μπορώ να τα πω έτσι. Αυτά αναλαμβάνουν τον έλεχο του μοντέλου περνώντας αναφορά από την θέση που είναι.
    εάν dld το αεροπλάνο γέρνει δεξιά δίνουν εντολή στα ailerons να ισιώσει και ταυτόχρονα στα elevator να κρατήσει το ύψος.
    τώρα εάν κάποιο από αυτά έχει δυσλειτουργία όλες οι εντολές είναι λάθος. για την ιστορία το ίδιο που έκανε το πρόβλημα το έχω ξαναχρησιμοποιήσει και είναι εντάξει (προς το παρόν)

    Το video που έσβησε είναι γιατί βγήκε εκτος πεδίου κεραίας.
    τώρα με το tracker έχει διορθωθεί πολλή το φαινόμενο αυτό.
     Δεν έχω διαβάσει κάτι τέτοιο ούτε και για UAVτα οποια επικοινωνούν με δορυφόρους. Η λύση (Μέγιστη εμβέλεια) είναι 2 κεραίες με Divercity και tracker.
    Αυτό ισχύει και για την κατεύθυνση. μπορεί να έχεις 433 αλλα θέλεις και εκεί μια κεραία


    σας παραθέτω και αυτό το video το οποιο είναι πολλή επεξηγηματικό σχετικά με το θέμα
    http://vimeo.com/8826952
    « Letzte Änderung: Dienstag, 26 Jul 2011, 12:07:58 von wizard » Gespeichert

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Antwort #140 am: Dienstag, 26 Jul 2011, 15:25:36 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Όπως έχω ξαναπεί, πολλές ιδέες και λειτουργίες υιοθετούνται από τις στρατιωτικές εφαρμογές. και εξηγούμαι: Όντως κανένα ηλεκτρονικό δεν είναι πανάκεια, όπως πολύ σωστά δίνει για παράδειγμα ο φίλος Wizzard το FY, γιαυτό σιγά-σιγά αρχίσαμε να προσθέτουμε σένσορες,
    όπως μαγνητική πυξίδα-για ορθότερη περιστροφή- που και πάλι το magnetic declination είναι διαφορετικό για κάθε περιοχή πτήσης, airspeed sensors- για να ελέγχει ο πιλότος και το γκάζι, gps, σωρεία πρόσθετων accelerometers και oilpans.
    Έτσι με τη μέθοδο του ελαχίστου εάν κάτι χαλάσει να μπορεί να ελεγχθεί από δυο αλλά υποσυστήματα.... και ερχόμαστε στις στρατιωτικές εφαρμογές και UAV, η επικοινωνία τους γίνετε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως με τα FPV δηλαδή με κλασικές συχνότητες και συνήθως πιο απλά πρωτόκολλα (δεν μεταφέρουν βίντεο και δε χαλάνε τόσο εύκολα) από τα 900 έως τα 5.4. ΑΛΛΆ!!! α: οι λίγο πιο εξελιγμένοι επεξεργαστές έχουν την δυνατότητα reboot στον αέρα β: υιοθετήθηκαν οι ηλεκτροκινητήρες όπου με μια απλή killswitch  εντολή τίθεται εκτός λειτουργίας και Γ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΌΤΑΤΟ όταν όλα πάνε σκατά δηλαδή δεν έχεις gps για να βρει το δρόμο για το HOME ή όλα τα υποσυστήματα τεθούν εκτός ή μείνεις απο γκάζι να μη γίνει το μοντέλο έρμαιο του ανέμου και της τύχης του κάθε περαστικού, μπήκε η πιο απλή λύση... το αλεξίπτωτο! έτσι το αεροπλανάκι πέφτει σιγά-σιγά με σήμανση (π.χ. καπνό) απαλά και με ασφάλεια στο έδαφος.

    οπότε ίσως, όσοι φίλοι ασχολούνται με long range FPV να ρίξουν μια ματιά εάν θέλουν και στα military αδελφάκια τους και τι διαθέτουν. Εγώ έχω 12 αισθητήρες στη διάθεση μου και πάλι οι μισές εντολές αφορούν failsafe περιπτώσεις.

    Όσον αφορά το tracking Απόστολε, στην ουσία γίνετε από τον οπουδήποτε αυτόματο σαν γλώσσα προγραμματισμού, αφου πάντα κοιτάει το HOME, αλλα στην ουσία δεν χρειάζεστε μεγάλη εμβέλεια αμφίδρομα-αρκεί του εδάφους. Και εδώ κολάει η μέθοδος του ελαχίστου, θεωρητικά λοιπόν η τηλεμετρία μου και το fly by wire, εχουν εμβέλεια τα 20χλμ ή 200χλμ σαν UAV, ωστόσο σαν ενεργοποίηση failsafe  εχω βάλει την εμβέλεια της futaba, με άλλα λόγια όσο φτάνει το χέρι ΜΟΥ και όχι των ηλεκτρονικών. ΠΑΝΤΑ οι πιο απλές και λογικες λύσεις είναι οι καλήτερες..
    Gespeichert
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #141 am: Dienstag, 26 Jul 2011, 18:12:34 »

    Καλησπέρα σας παιδιά.

    Να με συμπαθάτε με τις τόσες ερωτήσεις, αλλά είμαι πολύ Rookης στο αντικείμενο, και δέν πρόκειται ποτέ να φτάσω τις Τόσες ώρες που έχετε ρίξει σε διάβασμα, μελέτη και στησίματα... Καταλαβαίνω αρκετά απο ηλεκτρονικά μιάς και οι "σπουδές" μου ήταν οι Τηλεποικινωνίες σε επίπεδο ΤΕΙ αλλά επίσης ήταν και πρώην χόμπυ μου οι μικροεπεξεργαστές και ο προγραμματισμός τους, αλλά μέχρι εκεί πρέπει ο φίλος αερομοντελιστής που διαβάζει Αυτό το θέμα να ακούσει...  Wink

     Είδα πολύ προσεκτικά το Βίντεο που έβαλε ο Wizard σχετικά με τις Πολώσεις διαφόρων τύπων κεραιών, την ποικιλομορφία τους στη λήψη σήματος και την ενεργό κλιμάκωση του πόσο δυνατό είναι το σήμα βάσει των Decibels... Ήπια και όλο το τσάι να πούμε, πήρα και δυό λεξοτανίλ, γιατί να ακούς διάλεξη σε διαφορετική της μητρικής γλώσσα και να προσπαθείς να συγκεντρωθείς είναι άλλο πράμα...  Cheesy
    Έτσι λοιπόν, βλέπουμε καθαρά τις διαφορές των απλών "μαστιγίων" των 2 dB, μέχρι και τις κατευθυντικότατες Yagi των 16 dB, εκείνο όμως που σας έλεγα, είναι να χρησιμοποιήσεις ΚΑΙ στην Εκπομπή, ΠΑΝΩ στο αερομοντέλο τέτοια κεραία και να την κατευθύνεις σωστά... Σε μιά μεγάλη Πλατφόρμα (μιάς και αυτό είναι το θέμα μας εδώ), πιστεύω πως αυτό θα μπορούσε έστω και εν μέρει να γίνει... Σε όλη του την παρουσίαση, ο Πολύ Καλός Andy Lawson, "άφησε" πάνω στο μοντέλο το πανκατευθυντικό μαστίγιο των 2 dB...  Wink
    Φαντάσου δλδ να κάθεσαι σε ένα βουνό, να σημαδεύεις το μοντέλο με κατευθυντική Yagi ενώ εκείνο φεύγει προς τον κάμπο, και να σε σημαδεύει ΚΑΙ το μοντέλο με τέτοια κεραία (απ'την ουρά και προς τα πίσω)... ε, ρέ γλέντια...  Wink
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #142 am: Dienstag, 26 Jul 2011, 20:06:08 »

    Ήθελα επίσης να πώ και κάτι άλλο επειδή μέχρι τώρα όλο για μπλάκ άουτ λέμε, πτώσεις κλπ...

    Ναί, είναι επικίνδυνο, αλλά είναι κάτι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. Τώρα αρχίζουμε να το ξύνουμε οι μεγαλύτερες μάζες μοντελιστών και σίγουρα υπάρχουν ενδοιασμοί. Πάντα έτσι είναι με κάτι καινούργιο... Δείτε τους πρώτους μοντελιστές που πετάγανε με ηλεκτρικά... Τους σνομπάρανε οι υπόλοιποι... 

    Θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και θα πώ ότι όσο αυξάνουν τα μάτια στον ουρανό με ασφάλεια...
    * τόσο πιό εύκολο να δεί κάποιος απ'την ΑΡΧΗ την εστία της φωτιάς πρίν κάψει 750.000 πεύκα και να ενημερώσει ή
    * τόσο πιό άμεσα θα ανταποκριθεί το Λιμενικό όταν κανένας FPVάκιας δεί στην απογευματινή παραλιακή του "βόλτα" κανένα ναυαγό ή καμιά βαρκούλα λαστιχένια με τίποτα πιτσιρίκια μέσα που έχει ξεσύρει στα ανοιχτά... !

    Θέλω να πώ ότι πρέπει να βλέπουμε με ΑΝΟΙΧΤΟ μυαλό κάθε αλλαγή, κάθε Νέο, γιατί ειδάλλως ίσως μείνουμε πίσω στο χρόνο και πίσω στις καρδιές των άλλων...

    DM
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 820


    ../../..


    WWW
    « Antwort #143 am: Dienstag, 26 Jul 2011, 23:31:36 »


    Θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και θα πώ ότι όσο αυξάνουν τα μάτια στον ουρανό με ασφάλεια...
    * τόσο πιό εύκολο να δεί κάποιος απ'την ΑΡΧΗ την εστία της φωτιάς πρίν κάψει 750.000 πεύκα και να ενημερώσει ή

    DM
    σίγουρα θα το δει γιατί θα την έχει βάλει αυτός με την Lipo  Cheesy

    Πέρα από την πλακα και το πείραγμα ένας παράγοντας που είναι καταλύτης είναι το κόστος.
    Γιατί καλά τα military UAV και άλλες εξωτικές λέξεις αλλα όταν θέλεις 1200- 1500 euro για ένα αποδεκτό και όσο γίνετε ασφαλές FPV τότε εύκολα μπορεί κάποιος να καταλάβει το κόστος που μπορεί να φτάσει.
    ενδεικτικά αναφέρω το upgrade τις FReya που για να βάλεις waypoint και να έχεις control από pc θέλεις 1200 euro

    Όσο αφορά το tracker από το σκάφος δεν έχω δει κάτι τέτοιο πουθενά. Δεν ξέρω στα "επαγγελματικά συστήματα" αλλα όσο έχω ψάξει δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου κάτι τέτοιο.
    νομίζω όμως ότι δεν γίνετε για έναν απλό λόγο. επειδή οι κεραίες έχουν πολλή στενή δέσμη και η θέση του μοντέλου βρίσκετε μέσο του GPS που έχει σφάλμα είναι δύσκολο 2 στενές δέσμες να είναι πάντα σε ευθεία.

    Άσχετο με το θέμα αλλα εάν κάποιος που διαβάζει το θέμα μπορεί να σκεφτεί κάτι θα με βοηθούσε.
    Έχω στο FPV Frsky 2.4 και με την +2 stock antenna άντε το πολλή να πάει 800 μετρα. με +9 antenna φτάνω τα 1200 και κάτι παραπάνω ...( χωρίς να μπει το fail save ) και τέλος με boost έφτασα τα 2km.
    Φαίνεται ότι οι αποστάσεις είναι μικρές και δεν μπορώ να καταλάβω τι φτάει. υποψιάζομαι ότι έχω πολλή θόρυβο στο σκάφος με αποτέλεσμα την μειώσει τις αποστάσεις.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 26 Jul 2011, 23:49:24 von wizard » Gespeichert

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 698



    « Antwort #144 am: Mittwoch, 27 Jul 2011, 07:09:28 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Όπως έχω ξαναπεί, πολλές ιδέες και λειτουργίες υιοθετούνται από τις στρατιωτικές εφαρμογές. και εξηγούμαι: Όντως κανένα ηλεκτρονικό δεν είναι πανάκεια, όπως πολύ σωστά δίνει για παράδειγμα ο φίλος Wizzard το FY, γιαυτό σιγά-σιγά αρχίσαμε να προσθέτουμε σένσορες,
    όπως μαγνητική πυξίδα-για ορθότερη περιστροφή- που και πάλι το magnetic declination είναι διαφορετικό για κάθε περιοχή πτήσης, airspeed sensors- για να ελέγχει ο πιλότος και το γκάζι, gps, σωρεία πρόσθετων accelerometers και oilpans.
    Έτσι με τη μέθοδο του ελαχίστου εάν κάτι χαλάσει να μπορεί να ελεγχθεί από δυο αλλά υποσυστήματα.... και ερχόμαστε στις στρατιωτικές εφαρμογές και UAV, η επικοινωνία τους γίνετε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως με τα FPV δηλαδή με κλασικές συχνότητες και συνήθως πιο απλά πρωτόκολλα (δεν μεταφέρουν βίντεο και δε χαλάνε τόσο εύκολα) από τα 900 έως τα 5.4. ΑΛΛΆ!!! α: οι λίγο πιο εξελιγμένοι επεξεργαστές έχουν την δυνατότητα reboot στον αέρα β: υιοθετήθηκαν οι ηλεκτροκινητήρες όπου με μια απλή killswitch  εντολή τίθεται εκτός λειτουργίας και Γ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΌΤΑΤΟ όταν όλα πάνε σκατά δηλαδή δεν έχεις gps για να βρει το δρόμο για το HOME ή όλα τα υποσυστήματα τεθούν εκτός ή μείνεις απο γκάζι να μη γίνει το μοντέλο έρμαιο του ανέμου και της τύχης του κάθε περαστικού, μπήκε η πιο απλή λύση... το αλεξίπτωτο! έτσι το αεροπλανάκι πέφτει σιγά-σιγά με σήμανση (π.χ. καπνό) απαλά και με ασφάλεια στο έδαφος.

    οπότε ίσως, όσοι φίλοι ασχολούνται με long range FPV να ρίξουν μια ματιά εάν θέλουν και στα military αδελφάκια τους και τι διαθέτουν. Εγώ έχω 12 αισθητήρες στη διάθεση μου και πάλι οι μισές εντολές αφορούν failsafe περιπτώσεις.

    Όσον αφορά το tracking Απόστολε, στην ουσία γίνετε από τον οπουδήποτε αυτόματο σαν γλώσσα προγραμματισμού, αφου πάντα κοιτάει το HOME, αλλα στην ουσία δεν χρειάζεστε μεγάλη εμβέλεια αμφίδρομα-αρκεί του εδάφους. Και εδώ κολάει η μέθοδος του ελαχίστου, θεωρητικά λοιπόν η τηλεμετρία μου και το fly by wire, εχουν εμβέλεια τα 20χλμ ή 200χλμ σαν UAV, ωστόσο σαν ενεργοποίηση failsafe  εχω βάλει την εμβέλεια της futaba, με άλλα λόγια όσο φτάνει το χέρι ΜΟΥ και όχι των ηλεκτρονικών. ΠΑΝΤΑ οι πιο απλές και λογικες λύσεις είναι οι καλήτερες..

    +1000 Thumbs up Thumbs up

    Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι προσπάθειες που κάνουμε για να μετατρέψουμε τα FPV σε UAV δεν γίνονται με Ηλεκτρονικά από εταιρίες όπως η Honeywell ή Rockwell Collins αλλά από μικρές εταιρίες που φτιάχνουν υποτυπώδη συστήματα που προσφέρουν μηδενικό airworthiness !!  Έχοντας αυτό λοιπόν σαν γνώμονα πιστεύω ότι όσο και να προσπαθήσουμε όσο και αν βγαίνουν συστήματα με αισθητήρες κσι υποτυπώδη flight by wire πάντα θα υπάρχει ο ασταθμητος παράγοντας. ΓΝώμη μου είναι το που θέλει να φτασει ο καθένας. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι στην μετεξέλιξη του ένα FPV/UAV σύστημα 15ης γενίας θα μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα όπως και ένα εργοστασιακό σύστημα AVIONICS αλλά με την τιμή που θα έχει συμφέρει καλύτερα να νοικιάζεις κάθε ΠΣΚ ένα ιδιωτικό αεροπλάνο και να πηγαίνεις βόλτα στα Ελληνικά νησία. Βγαίνει πιό φτηνό!!! χεχεχεχεχεχε
    Τι θέλω να πω? Φυσικά όχι να ειρωνευτώ αλλά να τονίσω ότι ...βρε παιδά....παιχνίδια είναι...... !!!!!!!
    Gespeichert

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Antwort #145 am: Mittwoch, 27 Jul 2011, 10:48:07 »


    AVIONICS αλλά με την τιμή που θα έχει συμφέρει καλύτερα να νοικιάζεις κάθε ΠΣΚ ένα ιδιωτικό αεροπλάνο και να πηγαίνεις βόλτα στα Ελληνικά νησία. Βγαίνει πιό φτηνό!!! χεχεχεχεχεχε
    Τι θέλω να πω? Φυσικά όχι να ειρωνευτώ αλλά να τονίσω ότι ...βρε παιδά....παιχνίδια είναι...... !!!!!!!


    Γιατί καλά τα military UAV και άλλες εξωτικές λέξεις αλλα όταν θέλεις 1200- 1500 euro για ένα αποδεκτό και όσο γίνετε ασφαλές FPV τότε εύκολα μπορεί κάποιος να καταλάβει το κόστος που μπορεί να φτάσει.
    ενδεικτικά αναφέρω το upgrade τις FReya που για να βάλεις waypoint και να έχεις control από pc θέλεις 1200 euro

    Όσο αφορά το tracker από το σκάφος δεν έχω δει κάτι τέτοιο πουθενά. Δεν ξέρω στα "επαγγελματικά συστήματα" αλλα όσο έχω ψάξει δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου κάτι τέτοιο.
    νομίζω όμως ότι δεν γίνετε για έναν απλό λόγο. επειδή οι κεραίες έχουν πολλή στενή δέσμη και η θέση του μοντέλου βρίσκετε μέσο του GPS που έχει σφάλμα είναι δύσκολο 2 στενές δέσμες να είναι πάντα σε ευθεία.

    Άσχετο με το θέμα αλλα εάν κάποιος που διαβάζει το θέμα μπορεί να σκεφτεί κάτι θα με βοηθούσε.
    Έχω στο FPV Frsky 2.4 και με την +2 stock antenna άντε το πολλή να πάει 800 μετρα. με +9 antenna φτάνω τα 1200 και κάτι παραπάνω ...( χωρίς να μπει το fail save ) και τέλος με boost έφτασα τα 2km.
    Φαίνεται ότι οι αποστάσεις είναι μικρές και δεν μπορώ να καταλάβω τι φτάει. υποψιάζομαι ότι έχω πολλή θόρυβο στο σκάφος με αποτέλεσμα την μειώσει τις αποστάσεις.

    Καλημέρα παίδες, νομίζω οτι έχουμε παρεξηγήσει κάτι και εσείς θα έπρεπε να το ξέρετε 1000 φορές πιο καλά απο εμένα.. οτι οτηδήποτε βαφτίζεται χόμπι ΚΑΡΑ-υπερτιμολογείται ... εαν χαλάσεις ενα οποιδήποτε κινητό με ARM, εχεις απ'ευθείας 10φορές ισχυρότερο επεξεργαστή και παρελκόμενα απο οποιοδήποτε εμπορική εφαρμογή UAV!! όλοι οι σένσορες και πλακέτες απο το εξωτερικό μου στοίχισαν 450 Ε ενώ μόλις χτές συνειδητοποιησα οτι υπάρχουν μεμονομένοι και Ελλάδα με κόστος μόλις 400!! Προφανώς αναφέρεστε σε out of the box... υερτιμολογιμένα παιχνίδια, ενω εγώ αναφέρομαι σε fully mission capable επαγγελματική εφαρμογή. ολα θέλουν λιίγο διάβασμα, βοήθεια και αγάπη γιαυτό που καταποιάνεσαι.   

    Wiz έχεις απόλυτο δίκιο, το τράκινκ είναι μια απλή 1βαθμια εξισωση ευθείας που δε βγάζει κανένα νόημα πάνω στο μοντέλο γιαυτό χτίζουμε όσο μπορούμε τη βάση.
    Στο θέμα σου τώρα: Δεν έχω ιδέα ποιες είναι οι νόμιμες συχνότητες και Mw στην Ελλάδα που απαιτούν αδεια τεχνικου ή όχι, όποτε θα παίξουμε ένα υποθετικό σενάριο  Ποοολύ άνεση. Α. εαν θες να μείνεις στη Frsky σου τότε υπάρχει πακετάκι με boosteraki kai 7dbi ant, με πρόσφατη διαφήμηση μέλους οτι αγγίζει τα 12 χλμ. Β. ακολουθείς την περπατημένη και φυσικά τη τσέπη σου και βάζεις ενα 1.2 1000+mw και παίζεις προφανώς πιο μακρια με λιγότερες θερμοκρασίες, βέβαια στο δευτερο σενάριο συνεπάγεται και το κόστος νεων κεραιών κλπ, οπότε κατα τη γνώμη μου boostare το 2.4 αφου έχεις και προίκα  Wink σιγουρα οι δονήσεις μπορούν να σου μειώσουν μεχρι και 80% την εμβελεια, εγώ πρωτη φορά που σεταρα το δικό μου στα 900mhz δεν εφτανα ούτε μέχρι το μπαλκόνι μου να κάνω δοκιμή!!

    Οσο για το upgrade: εαν θές βάζεις το Ηappykillmore GCS και είναι τσαμπε  Cheesy για το μοντουλάκι απ'οτι είδα στο thread της πτερυγας FPV τα χέρια σου ποιανουν απο κολητηρια!!  Thumbs up
    Gespeichert
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 820


    ../../..


    WWW
    « Antwort #146 am: Mittwoch, 27 Jul 2011, 14:05:51 »

    Καλημέρα
    καταρχή συγνώνη για το εκτος θέματος αλλα θα επανέλθουμε στις πλατφόρμες.
    Φταίω εγώ που δεν το έγραψα σωστά. με booster και και +9 db κεραία έφτασε 2km.
    Δεν θα μείνω στην Frrsky αλλα ας φτάσω τα 6-7 km για αρχή και μετά θα πάρω ένα 433 και τέλος.
    Όταν αναφέρομαι σε θόρυβο δεν εννοώ δονήσεις αλλα RF Noise ηλεκτρονικό θόρυβο ο οποιος παράγεται από όλα τα συστήματα.

    Εκεί έρχονται η πτέρυγες σαν πλατφόρμες και τοποθετείς τον δεκτη από την μια πλευρά και το video ΤΧ από την άλλη με το ESC στην μέση.
    το Ηappykillmore GCS δεν το ξέρω θα το ψάξω για να μάθω. πρωτίστως με ενδιαφέρει να πετάω εγώ. μου αρέσει η ελευθερια που σου δίνετε

    Για το κόστος μιλάω συνολικά και όχι μονο για επιμέρους κομμάτια.
     γιατί 450euro το ένα 300 euro ένα tracker κεραίες μοντέλο μπαταρίες μοτέρ και όλα μαζί κάπου εκεί φτάνεις 1200 με 1500 χωρίς να υπολογίσουμε πιθανή πτώση

    "ολα θέλουν λιίγο διάβασμα, βοήθεια και αγάπη γιαυτό που καταποιάνεσαι." +1000  Thumbs up


    Gespeichert

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #147 am: Mittwoch, 27 Jul 2011, 21:16:23 »

    Καλησπέρα μάγκες, χέ, χέ...  Χαμόγελο

    Μετά απο 34 χρόνια ζωής καταλαβαίνω ότι σε ΟΛΕΣ τισ συζητήσεις, το Δίκιο και σωστό βρίσκεται κάπου στη Μέση...  Wink
    6-7 χλμ. με τα σημερινά δεδομένα, πρέπει να έχεις οπωσδήποτε, αλλά παίζει ρόλο και το πού έχεις την Βάση σου, τον Δέκτη... Άν είσαι πάνω σε Λοφάκι, γίνεται καλύτερο νομίζω έ?
    * Μήπως ξέρει κανείς μέγεθος και βάρος απο αυτές τις κατευθυντικές Yagi?

    Θα σας δείξω και μερικές φωτό απο την πλατφόρμα στύλ Predator που ετοιμάζω... εκπέτασμα 2,30μ. ενώ η άτρακτος είναι στο 1,7μ. μήκος όπως είναι μέχρι εδώ, Χωρίς τα 20 εκ. του "Γυάλινου" κόκπιτ που ονειρεύομαι...



    * 27July_2011 002.jpg (103.02 KB, 791x472 - angeschaut 362 Mal.)
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #148 am: Mittwoch, 27 Jul 2011, 21:17:37 »

    2η φωτό με το εσωτερικό... Εκεί που θα "πιάνει" το φτερό, έχει ενισχυθεί εσωτερικά με κόντρα πλακέ το πλαινό styrofoam των 12 χιλ. πάχους...

    Eπίσης στον πάτο, στην κοιλιά του, στο ύψος του Χ.Π. του φτερού, φαίνεται και η ενίσχυση με 8άρι κόντρα πλακέ (δύο τεσσάρια) για να βιδωθεί πάνω το Σύστημα Προσγείωσης...


    * 27July_2011 003.jpg (116.77 KB, 598x765 - angeschaut 366 Mal.)
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #149 am: Mittwoch, 27 Jul 2011, 21:18:23 »

    Και μία 3η με τον γάτο μου τον Παντελή στο φόντο...  laugh

    Ο κινητήρας (ότι και άν είναι αυτός), θα μπεί στο τελευταίο "διαμέρισμα" που φαίνεται, αλλά άν χρειαστεί μπορεί να τον βάλω και στο Πρότελευταίο και να φτιάξω ένα αξονάκι στον Τόρνο με ένα ρουλεμάν πίσω για έδραση πρίν την έξοδο προς τον Προσαρμογέα έλικα (Prop. Adaptor) και το spinner...


    * 27July_2011 004.jpg (120.2 KB, 856x478 - angeschaut 356 Mal.)
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Seiten: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 17     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Thema: FPV plane (platform)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.043 Sekunden mit 26 Zugriffen.