Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 23:00:08

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 23:00:08

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304439
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 3
    Visitatori: 167
    Totale: 170
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5 6     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κανονισμός drones (ΣΜΗΕΑ)  (Letto 24478 volte)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #15 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 07:13:49 »

    εγω νομιζω ότι το καλυτερο που πρεπει να γινει είναι να αντιγράψουμε το κανονισμο ασφαλειας για drones τηs  USA που οι ανθρωποι σε  θεματα ασφαλειας πτησεων δεν παιζουν και είναι 100 χρονια μπροστα από εμας

    Όπως π.χ. ποτο-απαγόρευση 1920-1933, Patriot Act 2001 που επιτρέπει την παρακολούθηση χωρίς εισαγγελική εντολή, και άλλα πολλά

    https://en.wikipedia.org/wiki/Prohibition_in_the_United_States

    https://en.wikipedia.org/wiki/Patriot_Act

    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #16 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 09:52:16 »

    Η ερωτηση μου ειναι τελειως πρακτικη. Τι διαφοροποιει στο ματι του νομου ενα αερομοντελο απο ενα ΣμηΕΑ?

    Η γνωμη μου ειναι ο διαχωρισμος να γινεται βασει σκοπου. Ενα μη επανδρωμενο α/φος ειτε θα ειναι για αναψυχη/αεραθλητισμο, ειτε για επαγγελματικο σκοπο.Απο κει και περα θα ισχυουν οι αντιστοιχοι κανονισμοι.

    Με τον ορο μη επανδρωμενο α/φος εννοω αεροπλανο, ελικοπτερο, πολυκοπτερο, αυτογυρο, ορνιθοπτερο, αεροστατο, κλπ κλπ...

    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #17 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 10:53:19 »

    Μάλιστα, ας υποθέσουμε ότι θέλω να πετάξω από την γειτονική μου αλάνα η ακόμα και από την αυλή μου για σκοπούς ψυχαγωγίας, με καλύπτει ο υπάρχον κανονισμός αερομοντέλων;
    Ξέρω θα μου πείτε ότι με καλύπτει εφόσον το σωματείο που είμαι μέλος το έχει ορίσει ως χώρο αερομοντέλων, αν δεν το έχει ορίσει όμως αν ο χώρος που πετάω είναι άσχετος;

    Σημείωση: οι ασάφιες είναι βούτυρο στο ψωμί.
    Loggato
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 604


    « Risposta #18 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 11:18:28 »

    Μάλιστα, ας υποθέσουμε ότι θέλω να πετάξω από την γειτονική μου αλάνα η ακόμα και από την αυλή μου για σκοπούς ψυχαγωγίας, με καλύπτει ο υπάρχον κανονισμός αερομοντέλων;
    Ξέρω θα μου πείτε ότι με καλύπτει εφόσον το σωματείο που είμαι μέλος το έχει ορίσει ως χώρο αερομοντέλων, αν δεν το έχει ορίσει όμως αν ο χώρος που πετάω είναι άσχετος;

    Σημείωση: οι ασάφιες είναι βούτυρο στο ψωμί.

    Οχι δεν σε καλυπτει γιατι πετας σε κατοικημενη περιοχη. Επισης ο νομος για τα αερομοντελα επιτρεπει την πτηση τους σε χωρους εκτος μοντελοδρομιων αρκει αυτοι οι χωροι να ειναι εκτος κατοικημενης περιοχης και μακρια απο ανθρωπους.
    Loggato
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #19 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 11:24:25 »

    Καλημέρα,

    Νομίζω ότι ο υπάρχων κανονισμός είναι αρκετά σαφής στο τι επιτρέπει και τι δεν επιτρέπει.

    Επιτρέπει: 
    Οι πτήσεις αερομοντέλων θα είναι περιορισμένες στον εναέριο χώρο που προσφέρεται για τον σκοπό αυτό και σε απόσταση ασφαλείας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα, εγκαταστάσεις κλπ., εξαιρουμένων του χειριστή, των συνεργατών του, των κριτών ή χρονομετρών και οχημάτων ή άλλων βοηθητικών συσκευών, που εξυπηρετούν την πτήση.
    Οι απογειώσεις και προσγειώσεις θα εκτελούνται σε χώρους ελεύθερους εμποδίων.
    Ο εναέριος χώρος πτήσεων πρέπει να περιορίζεται σε τέτοια απόσταση, ώστε να μη δημιουργεί ηχορύπανση σε χώρους όπου η ησυχία είναι απαραίτητη (υπαίθριες συναθροίσεις ατόμων, νοσοκομεία, σχολεία, εκκλησίες κλπ).

    Δεν επιτρέπονται πτήσεις αερομοντέλων χωρίς άδεια από την αρμόδια αρχή:
    •   σε απαγορευμένες, περιορισμένες, επικίνδυνες και δεσμευμένες περιοχές όπως αυτές αναφέρονται στις πάσης φύσεως αεροναυτικές εκδόσεις της ΥΠΑ.
    •   σε ύψος μεγαλύτερο των 400 ποδών από την επιφάνεια του εδάφους.
    •   σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιομέτρων από ελεγχόμενο αεροδρόμιο.
    •   εντός πολιτικών ή στρατιωτικών αεροδρομίων.
    •   άνωθεν, πλησίον ή εντός στρατιωτικών εγκαταστάσεων.
    •   άνωθεν ή πλησίον κατοικημένων περιοχών.
    •   άνωθεν ή πλησίον εγκαταστάσεων κοινής ωφέλειας.
    •   άνωθεν ή πλησίον αρχαιολογικών χώρων.

    Αρα εαν η αυλή σου ή η γειτονική αλάνα είναι σε ότι δεν επιτρέπεται αρχικά μπορείς να κάνεις αίτημα στην αρμοδία αρχή και εφόσον πάρεις άδεια όλα καλά. Την άδεια μπορείς να την πάρεις και σαν ιδιώτης. Ως προς τον ορισμό του πλησίον θεώρησε τα ελάχιστα όρια που προβλέπει ο νέος κανονισμός.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

     
    Loggato
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 604


    « Risposta #20 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 11:31:49 »

    Αυτα ακριβως ισχυουν συν οτι απαγορευεται η πτηση σε αποσταση μικροτερη των 3 χλμ απο οργανωμενο μοντελοδρομιο.

    Αρα ειναι ειναι δυσκολος ο διαχωρισμος του αερομοντελου απο το ΣμηΕΑ συμφωνα με το χωρο πτησης και τον χειριστη οπως αναφερθηκε παραπανω.

    Αρα απο οτι καταλαβαινω ο νομος δεν εχει τροπο να διαχωρισει επαρκως τα αερομοντελα απο τα ΣμηΕΑ.
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.766



    WWW
    « Risposta #21 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 11:35:57 »

    Πιστευω πως μερικες φορες τα φαινομενα απατούν....λογω χρησεως.Το τι διαφοροποιει στο ματι το αερομοντελο απο το ΣμηΕΑ ειναι αυτο που λέει απλά η καθε λεξη.Δεν ειναι δικαιο μια φωτογραφική μηχανη με τεσσερις προπέλες να τα βαπτιζουμε αερομοντέλα , ούτε το αντίθετο...Το οτι κινείται μεσα στον ιδιο χωρο (αερα) και κανει αλλη χρηση το καθένα δεν τα βαπτιζει το ιδιο...Αλλο αερα και άλλο οπουδήποτε του ρθει του καθένα...και απο οποινδήποτε!!!Αυτο δημιουργησε το drone ....Καλό ειναι να μπει μια ταξη σεβασμού.....
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #22 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 11:43:27 »

    Αρα εαν η αυλή σου ή η γειτονική αλάνα είναι σε ότι δεν επιτρέπεται αρχικά μπορείς να κάνεις αίτημα στην αρμοδία αρχή και εφόσον πάρεις άδεια όλα καλά. Την άδεια μπορείς να την πάρεις και σαν ιδιώτης. Ως προς τον ορισμό του πλησίον θεώρησε τα ελάχιστα όρια που προβλέπει ο νέος κανονισμός.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    συγνώμη ξεχάστηκα και δεν σας ανέφερα ότι η γειτονική μου αλάνα όπως και η αυλή μου απέχει πάνω από εκατό μέτρα από την πλησιέστερη κατοικία και αυτή είναι ακατοίκητη εγκαταλελειμμένη όπως και οι περισσότερες κατοικίες στη γειτονιά μου. Μπορω να θεωρώ εαυτόν ευνοημένο.
    Πλην όμως ο υπάρχον κανονισμός επιβάλει ασφαλιστική κάλυψη, που δε απαιτείται για την ανοικτή κατηγορία για ερασιτεχνική χρήση από τον καινούργιο
    Ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις σας, είναι πολύτιμες.
    « Ultima modifica: Giovedì, 26 Mag 2016, 11:53:47 da friar » Loggato
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #23 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 11:59:26 »

    Επισης ο νομος για τα αερομοντελα επιτρεπει την πτηση τους σε χωρους εκτος μοντελοδρομιων αρκει αυτοι οι χωροι να ειναι εκτος κατοικημενης περιοχης και μακρια απο ανθρωπους.
    Για αυτό δεν θα ορκιζόμουνα.
    Η διατύπωση " εναέριο χώρο που προσφέρεται για τον σκοπό αυτό" μου δημιουργεί ερωτηματικά.
    Loggato
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #24 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 12:18:55 »

    Γενική παρατήρηση

    Ένας Αμερικάνικος κανονισμός ειναι 3 σελιδες και περιγράφει τι απαγορεύεται. Ένας αντίστοιχος ευρωπαϊκός ειναι 20 σελίδες γιατί περιγράφει τι επιτρέπεται και με ποιον τροπο.

    Ένας ελληνικός κανονισμός ειναι 50 σελίδες γιατί περιέχει και τα δυο και επιπλέον έχει και την "δημιουργικη ασάφεια" που τα μπερδεύει όλα.

    Χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω?
    « Ultima modifica: Venerdì, 27 Mag 2016, 06:25:51 da Αντώνης Παπαδόπουλος » Loggato
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #25 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 12:35:22 »

    Humour mode on
    Ε για αυτό είμαστε Έλληνες... Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
    και που να αρχίσουν και οι τροπολογίες... Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
    Humour mode off
    Loggato
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #26 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 13:11:06 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Οσο καλοπροαιρετος και να ειναι καποιος σε οτι αφορα την εφαρμογη νεων τεχνολογιων στην καθημερινοτητα μας δεν μπορει παρα να επαναστατησει οταν διαβαζει αυτο....και κανει την συγκριση.
    "Ολλανδοί φοιτητές δημιούργησαν το πρώτο Drone Café στο οποίο τα ποτά δεν σερβίρουν σερβιτόρες αλλά ένα drone με το όνομα Blue Jay."

    Παρακαλω να το ενταξετε στις σκεψεις σας και να απαιτησουμε σχετικη τροπολογια!!
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος


    * dronne waiting drinks.jpg (66.92 KB, 800x532 - visto 382 volte.)

    * waitress.jpg (87.88 KB, 338x507 - visto 403 volte.)
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 604


    « Risposta #27 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 13:15:04 »

    Επισης ο νομος για τα αερομοντελα επιτρεπει την πτηση τους σε χωρους εκτος μοντελοδρομιων αρκει αυτοι οι χωροι να ειναι εκτος κατοικημενης περιοχης και μακρια απο ανθρωπους.
    Για αυτό δεν θα ορκιζόμουνα.
    Η διατύπωση " εναέριο χώρο που προσφέρεται για τον σκοπό αυτό" μου δημιουργεί ερωτηματικά.

    Δεδομενου οτι αναφερει πως απαγορευονται οι πτησεις σε αποσταση μικροτερη των 3 χλμ απο οργανωμενα μοντελοδρομια, αρα αν πας στα 4 χλμ μπορεις να πεταξεις (εφοσον ο χωρος πληρει τις προδιαγραφες που οριζει ονομος) θεωρω οτι με τη φραση που παραθετεις εννοει το χωρο που ειναι μακρια απο κατοικημενη περιοχη, χωρις εμποδια και υψος μικροτερο των 400 ft, οχι απαραιτητα τα μοντελοδρομια.

    Οτι δεν απαγορευεται επιτρεπεται και ο νομος δεν απαγορευει την πτηση εκτος μοντελοδρομιων.

    Ετσι το διαβαζω εγω τουλαχιστον.
    Loggato
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #28 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 13:20:20 »

    Δεδομενου οτι αναφερει πως απαγορευονται οι πτησεις σε αποσταση μικροτερη των 3 χλμ απο οργανωμενα μοντελοδρομια, αρα αν πας στα 4 χλμ μπορεις να πεταξεις (εφοσον ο χωρος πληρει τις προδιαγραφες που οριζει ονομος) θεωρω οτι με τη φραση που παραθετεις εννοει το χωρο που ειναι μακρια απο κατοικημενη περιοχη, χωρις εμποδια και υψος μικροτερο των 400 ft, οχι απαραιτητα τα μοντελοδρομια.

    Οτι δεν απαγορευεται επιτρεπεται και ο νομος δεν απαγορευει την πτηση εκτος μοντελοδρομιων.

    Ετσι το διαβαζω εγω τουλαχιστον.
    Σεβαστό, επέτρεψε μου να έχω κάποια επιφύλαξη.
    Loggato
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #29 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 13:22:44 »

    "Ολλανδοί φοιτητές δημιούργησαν το πρώτο Drone Café στο οποίο τα ποτά δεν σερβίρουν σερβιτόρες αλλά ένα drone με το όνομα Blue Jay."

    Παρακαλω να το ενταξετε στις σκεψεις σας και να απαιτησουμε σχετικη τροπολογια!!
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Το ανέκδοτο "φέρτε πίσω τις εργάτριες" το γνωρίζεις;


    Loggato
    Pagine: 1 [2] 3 4 5 6     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων (Moderatore: kolotoympas)  |  Topic: Κανονισμός drones (ΣΜΗΕΑ)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.039 secondi con 28 queries.