Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 19:54:17

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 19:54:17

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304438
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 196
    Totale: 197
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 4 [5] 6 7     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Top Flite Mitsubishi A6M2 Zero ARF για 50cc  (Letto 20147 volte)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #60 il: Lunedì, 2 Gen 2017, 20:48:32 »

    Και ένα beauty shot στο "γραφείο"... Συγκρίνοντας τη λεπτομέρεια των panels που δίνει η Top Flite με τον τελειωμένο Saburo, αρχίζουμε να μπαίνουμε στο tripάκι για ολοκληρωτική βελτίωση του cockpit - ιδανικά με scratch τρόπο.  angel

    Νομίζουμε ότι η ανοιγόμενη καλύπτρα είναι πλεόν εκ των ούκ άνευ..  Tongue


    * 2017-01-02 20.18.56.jpg (24.39 KB, 640x360 - visto 503 volte.)

    * 2017-01-02 20.20.25.jpg (24.99 KB, 640x360 - visto 511 volte.)

    * 2017-01-02 20.22.04.jpg (20.96 KB, 640x360 - visto 515 volte.)

    * 2017-01-02 20.20.56.jpg (20.7 KB, 640x360 - visto 520 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #61 il: Mercoledì, 4 Gen 2017, 23:37:37 »

    Αναλογιζόμενοι την ανέλπιστα αληθοφανή scale εμφάνιση του Saburo που καταφέραμε, αρχίσαμε να εισερχόμαστε σε... μοντελιστικό οίστρο.
    Η προσοχή μας στράφηκε στο... "θρόνο"!

    Μελετώντας φωτογραφικό υλικό από διάφορες πηγές, έγινε αμέσως αντιληπτό ότι το μαμίσιο κάθισμα που προσφέρει η Top Flite είναι αρκετά απλοϊκό σε σχέση με το πραγματικό, το οποίο είναι αναρτημένο από το οπίσθιο former του cockpit με ένα σύστημα που επέτρεπε στον πιλότο να ανασηκώνεται γρήγορα στις φάσεις της απονήωσης/προσνήωσης για καλύτερη ορατότητα. Επίσης είναι διάτρητο για εξοικονόμηση βάρους.


    * 9e6b7c4f6b6d6969ae090b706fd70106.jpg (19.16 KB, 236x354 - visto 424 volte.)

    * zero-int-rear-cockpit.jpg (16.85 KB, 300x400 - visto 418 volte.)

    * hqdefault.jpg (17.67 KB, 480x360 - visto 411 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #62 il: Mercoledì, 4 Gen 2017, 23:43:49 »

    Πρώτη δουλειά η "ελάφρωση" του μασίφ καθίσματος.. Εδώ χρησιμοποιήσαμε την παραπάνω φωτογραφία για οδηγό.
    Το reamer της Hudy αποδεικνύεται άλλη μια φορά ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για διάνοιξη τέλειων τρυπών!

    (Ο Saburo αναρωτιέται εάν θα γίνει έτσι τρυπητήρι και η πλάτη του στις προσεχείς αερομαχίες...Wink

    Ένα μικρό κολπάκι που δοκιμάσαμε για να αποδώσουμε τις εκχειλώσεις από το σταμπάρισμα των τρυπών του πραγματικού καθίσματος ήταν να ζεστάνουμε τοπικά το κάθισμα με air gun και να σπρώξουμε λίγο με το reamer κάθε τρύπα προς τα έξω. Δυστυχώς όμως μαλάκωσε όλο το κάθισμα και το έκανε να "ρυτιδιάσει" λίγο. Δεν πειράζει διότι δε θα φαίνεται και πολύ, ενώ ήδη θυμίζει υποβαθμισμένη ποιότητα παραγωγής εν μέσω πολέμου (scale-οδικαιολογίες...  Tongue). Προσοχή λοιπόν με το ξαναζέσταμα των vacuformed κομματιών!


    * 2017-01-03 19.51.36.jpg (43.52 KB, 640x360 - visto 412 volte.)

    * 2017-01-03 20.06.43.jpg (52.92 KB, 640x360 - visto 416 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #63 il: Mercoledì, 4 Gen 2017, 23:58:46 »

    Από τα φωτογραφικά αρχεία βλέπουμε επίσης ότι το οπίσθιο former δεν είναι μασίφ όπως έρχεται με το αεροπλάνο. Δε μπορεί λοιπόν να βάλουμε πιο αληθοφανές κάθισμα και να ξεχάσουμε το background...

    Κόψαμε ένα πατρόν από σκληρό χαρτί με βάση το vacuformed κομμάτι της TF και σχηματίσαμε το άνοιγμα με το μάτι, χρησιμοποιώντας ως reference τις φωτογραφίες. Μετά τοποθετήσαμε το πατρόν πάνω στο former και μαρκάραμε.


    * 2017-01-03 20.24.54.jpg (27.34 KB, 640x360 - visto 421 volte.)

    * 2017-01-03 20.38.23.jpg (29.92 KB, 640x360 - visto 429 volte.)

    * 2017-01-03 20.41.58-2.jpg (27.27 KB, 640x360 - visto 429 volte.)

    * 2017-01-03 20.42.05.jpg (15.57 KB, 640x360 - visto 408 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #64 il: Giovedì, 5 Gen 2017, 00:03:49 »

    Κοπή με Dremel - δισκάκι πρώτα και τελείωμα με σβουράκι. Ας είναι καλά το attachment των 90 μοιρών - ιδανικό για κάτι τέτοιες δουλειές!

    Σημ. Χρειάστηκε να αφήσουμε ένα κομμάτι του former άθικτο διότι από πίσω περνά το rail των servo της ουράς. Στο τελειωμένο cockpit, μάλλον θα φαίνονται τα servo στο βάθος, αλλά έτσι θα δίνουν την εντύπωση τεποζίτων και άλλων παρελκομένων όπως στο πραγματικό (και άλλη.... scaleoδικαιολογία!).


    * 2017-01-04 16.36.31.jpg (26.01 KB, 640x360 - visto 409 volte.)

    * 2017-01-04 16.49.17.jpg (21.63 KB, 640x360 - visto 410 volte.)

    * 2017-01-04 21.50.21.jpg (55.02 KB, 640x360 - visto 436 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #65 il: Giovedì, 5 Gen 2017, 00:06:45 »

    Το σύστημα ανάρτησης του καθίσματος χρειάστηκε μερικές "scratchιές"...

    Αυτές έγιναν με τη βοήθεια balsa, φύλλου πλαστικού και σωλήνα αλουμινίου.

    Το δύσκολο σε τέτοιες δουλειές είναι να ταιριάξουν οι γενικές διαστάσεις όλων των κομματιών της πατέντας (π.χ. εάν έρθει το κάθισμα πολύ μπροστά, δε θα χωράνε τα πόδια του Saburo!) καθώς και να προβλεφθεί το πώς θα ασφαλιστούν τελικά μέσα στο cockpit (δηλ. να δίνει χέρι είτε να κολληθούν είτε να βιδωθούν - που το προτιμάμε).


    * 2017-01-04 21.46.10.jpg (52 KB, 640x360 - visto 407 volte.)

    * 2017-01-04 21.48.53.jpg (32.86 KB, 640x360 - visto 396 volte.)

    * 2017-01-04 21.49.00.jpg (29.48 KB, 640x360 - visto 412 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #66 il: Giovedì, 5 Gen 2017, 20:09:51 »

    Αφού κάναμε που κάναμε την όλη κατασκευή του συστήματος ρύθμισης του καθίσματος, γιατί να μην αποπειραθούμε να αποδώσουμε και το μοχλό ρύθμισης...;;
    (Λες και δεν είχαμε κάτι καλύτερο να κάνουμε  idiot2).

    Σημ. Η ζημιά του να κάθεται κανείς να διαβάζει πολλά scale resources...  devil


    * Seat Ratchet.jpg (74.81 KB, 418x471 - visto 340 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #67 il: Giovedì, 5 Gen 2017, 20:18:00 »

    Ξεκινάμε με μία λεπτή λωρίδα από φύλλο αλουμινίου 1mm. Αφού κόψουμε και γυαλοχαρτάρουμε για να έρθει στο σωστό (Wink μέγεθος, βγάζουμε το Dremel για τις σχισμές/τρύπες και κουρμπάρουμε με ένα κυλινδρικό αντικείμενο κοντά στην TLAR διάμετρο (εν προκειμένω μια ξύστρα μολυβιών των παιδιών).

    Για το μοχλό, κόβουμε ένα μικρό μήκος σωληνάκι αλουμινίου (από αυτά που έρχονται στα τεπόζιτα των ARF, εμείς τα βάζουμε στην άκρη και χρησιμοποιούμε μπρούτζινα πάντα) και φτιάχνουμε τη χειρολαβή από dowel (πρώην ντίζα elevator από ARF - μπαμπού;) το οποίο και τορνίραμε με μια λίμα και το Black & Decker. Η βάση του μοχλού είναι από φύλλο πλαστικού. Κολλήσεις με CA.


    * 2017-01-05 19.03.04.jpg (82.05 KB, 360x640 - visto 340 volte.)

    * 2017-01-05 19.04.18.jpg (39.79 KB, 640x360 - visto 345 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #68 il: Giovedì, 5 Gen 2017, 20:21:35 »

    Ένα αρκετά χαρακτηριστικό γνώρισμα των cockpits των Zero είναι και οι 2 τροχαλίες πίσω από το κάθισμα με το bungee επαναφοράς. Χρησιμοποιήσαμε 2 κουμπιά πουκαμίσου για την αναπαράσταση, τα οποία μετά από προσεκτικό ξετρύπημα και τορνίρισμα για να κάνουν το αυλάκι όπου τρέχει το κορδόνι μάλλον μας έβγαλαν ασπροπρόσωπους..! Για το τορνίρισμα, τα βιδώσαμε σε ένα κομμάτι dowel και τα βάλαμε στο Black & Decker με λίγες στροφές. Το αυλάκι το κάναμε ακουμπώντας ένα τρυπάνι 1mm.


    * 2017-01-05 19.25.18.jpg (64.99 KB, 640x360 - visto 339 volte.)

    * 2017-01-05 19.28.02.jpg (33.93 KB, 640x360 - visto 349 volte.)

    * 2017-01-05 19.23.28.jpg (70.51 KB, 640x360 - visto 348 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #69 il: Giovedì, 5 Gen 2017, 20:25:34 »

    Η όλη... "διαστροφή" τοποθετημένη μέσα στο cockpit. Νομίζουμε ότι ξεφύγαμε λιγάκι (για τα δικά μας δεδομένα)...

    Μένει να αποφασίσουμε πώς θα δώσει χέρι για να τα τοποθετήσουμε με μόνιμα/ασφάλεια μέσα.
    Όπως έχουμε πει, προτιμούμε το βίδωμα διότι έτσι μπορούμε να τα βγάζουμε κατά την κατασκευή/τοποθέτηση και πρίν το τελικό βάψιμο.
    (Μας φαίνεται ότι θα φτιάξουμε κάποιες γωνίες στα στηρίγματα των βραχιώνων του καθίσματος ώστε να βιδωθούν από μπροστά.)



    * 2017-01-05 19.45.36.jpg (54.99 KB, 360x640 - visto 339 volte.)

    * 2017-01-05 19.45.54.jpg (58.38 KB, 360x640 - visto 333 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.765



    WWW
    « Risposta #70 il: Giovedì, 5 Gen 2017, 20:50:49 »

    Αριστούργημα φίλε Εκτωρα!!!! Αυτο ειναι το όμορφο ...να φτιαχνεις κατι τοσο scale !! με μονο οπλο την φαντασια του μυαλου και μερικα απλα υλικά !!!Καλή συνέχεια !Περιμενουμε με ανυπομονεσία τα υπόλοιπα!!!! Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 214


    « Risposta #71 il: Venerdì, 6 Gen 2017, 09:48:10 »

    Απλά το τερμάτισες φιλε!!!!!!! Μπράβο σου.
    Loggato
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #72 il: Venerdì, 6 Gen 2017, 13:39:26 »

    Ευχαριστούμε για την παρακίνηση να συνεχίσουμε την... παράνοια!

    Είμαστε ευχαριστημένοι διότι καταφέραμε να βρούμε τρόπο που επιτρέπει το βίδωμα όλων των εξαρτημάτων έτσι ώστε να δίνει χέρι. Οι φωτό εξηγούν. Κόψαμε αλουμινάκια, τα στραβώσαμε πάνω σε ένα κομμάτι scrap από τον ίδιο σωλήνα της βάσης του καθίσματος και ανοίξαμε τρύπες 1mm για ξυλοβιδάκια μινιατούρες.


    * 2017-01-06 12.50.54.jpg (39.25 KB, 640x360 - visto 250 volte.)

    * 2017-01-06 13.20.14.jpg (46.11 KB, 360x640 - visto 250 volte.)

    * 2017-01-06 13.20.39.jpg (41.12 KB, 360x640 - visto 244 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #73 il: Venerdì, 6 Gen 2017, 13:41:06 »

    Να πούμε ότι δεν αντισταθήκαμε: μετά εκπλήξεως, το όλο πράγμα... δουλεύει ρεαλιστικά και κινηματικά!
    Κουνώντας το μοχλό, έχουμε μια παράλληλη μετακίνηση της τάξης του 1.5cm πάνω κάτω του καθίσματος!


    * Καθισμα Επάνω.jpg (58.94 KB, 360x640 - visto 251 volte.)

    * Κάθισμα Κάτω.jpg (61.38 KB, 360x640 - visto 243 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #74 il: Venerdì, 6 Gen 2017, 21:22:23 »

    Αρκετά με τις scale λεπτομέρειες για την ώρα - πήραμε τη δόση μας! Βαθιά ανάσα και ξεκινάμε την Οδύσσεια της ανοιγόμενης καλύπτρας.  police

    Βήμα πρώτο - τοποθέτηση των rails. Εδώ χρησιμοποιούμε 2 μπρούτζινες βέργες φρεζαρισμένες με κανάλι (μας είχαν μείνει απο το FW190).
    - Πρώτα τοποθετούμε την καλύπτρα όσο πιο σωστά γίνεται και μαρκάρουμε το αποτύπωμά της πάνω στην άτρακτο.
    - Μετά τσεκάρουμε ότι το μήκος των ραγών είναι διπλάσιο από το μετακινούμενο τμήμα (οι δικές μας ήταν ΟΚ).
    - Μετά τσέκαρουμε την εσωτερική δομή της ατράκτου για να δούμε πως θα πέσουν μέσα χωρίς να κάνουμε ζημιές στη δομή (stringers, κλπ).

    Στην άτρακτο του Zero υπάρχουν stringers από balsa 5x5mm ακριβώς πάνω στα πλαϊνά περβάζια του cockpit. Αποφασίσαμε να μην τα πειράξουμε για να αποφύγουμε ξεφορμάρισμα των πετσωμάτων και να τοποθετήσουμε τις ράγες ακριβώς από κάτω. Θα πέσουν αρκετά κοντά στις ακμές της κινητής καλύπτρας - ελπίζουμε να μην έχουμε πρόβλημα..  Undecided Από την άλλη, εάν τα βάζαμε ψηλότερα, μπορεί να είχαμε πρόβλημα στο πίσω/ακίνητο μέρος όπου θα έπρεπε είτε να ακολουθήσουν την κουρμπαριστή άτρακτο με πιθανότητες κολλημάτων στην κύλιση είτε να είναι στον "αέρα").

    - Μαρκάρισμα: μετρήσαμε 5mm κάτω από τα περβάζια, τοποθετήσαμε τις ράγες σε ρόλο χάρακα και μαρκάραμε γύρω-γύρω.
    - Κόψαμε τα πετσώματα με φρέσκο Xacto.

    Από πίσω βρήκαμε σε 2 formers τα οποία σκαλίσαμε με το Dremel για relief καθώς και τα μοναδικά stringers από hardwood(!) του αεροπλάνου, τα οποία μας ταλαιπώρησαν να τα φάμε.


    * 2017-01-06 18.16.18.jpg (25.85 KB, 640x360 - visto 219 volte.)

    * 2017-01-06 18.32.07.jpg (29.63 KB, 640x360 - visto 196 volte.)

    * 2017-01-06 18.17.32.jpg (52.04 KB, 640x360 - visto 213 volte.)

    * 2017-01-06 18.17.36.jpg (39.25 KB, 640x360 - visto 219 volte.)
    « Ultima modifica: Venerdì, 6 Gen 2017, 21:36:47 da hpergm » Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Pagine: 1 2 3 4 [5] 6 7     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Top Flite Mitsubishi A6M2 Zero ARF για 50cc
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.032 secondi con 28 queries.