Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #105 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 00:21:57 » |
|
ακριβώς. με τα μονής το κάνουμε αυτό... με τα διπλής δεν χρειάζεται... σευχαριστώ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #106 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 00:27:30 » |
|
ακριβώς. με τα μονής το κάνουμε αυτό... με τα διπλής δεν χρειάζεται... σευχαριστώ Τώρα μου το χαλάς, είναι αντίστροφα φίλε μου. Διότι στο μονής έχει μέσα στο χρώμα το βερνίκι, ενώ το διπλής το βερνίκι το ρίχνεις σαν δεύτερη επίστρωση.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #107 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 00:31:10 » |
|
ε αυτό λεμε.\\στο μονης που έχει βερνίκι μέσα....αν θελεις να κανεις διχρωμια θα αφισει σκαλοπατι μεταξυ των χρωμάτων..εκει με 1000 το τριβουμε λιγο όλο για να το περασουμε βερνικι επιπλέων.... στα διπλής δεν χρειάζεται τριπσιμο γιατι αφενώς είναι πολύ λεπτότερα σαν χρώματα και αφετέρου πρέπει να βερνικώσουμε στο τέλος έτσι και αλοιώς...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #108 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 00:38:57 » |
|
ε αυτό λεμε.\\στο μονης που έχει βερνίκι μέσα....αν θελεις να κανεις διχρωμια θα αφισει σκαλοπατι μεταξυ των χρωμάτων..εκει με 1000 το τριβουμε λιγο όλο για να το περασουμε βερνικι επιπλέων.... στα διπλής δεν χρειάζεται τριπσιμο γιατι αφενώς είναι πολύ λεπτότερα σαν χρώματα και αφετέρου πρέπει να βερνικώσουμε στο τέλος έτσι και αλοιώς...
Φίλε μου σόρρυ δεν σου έδωσα μάλλον να καταλάβεις αυτό που εννοώ εγώ, εμείς τρίβαμε όλο το χρώμα (όλο το αυτοκίνητο) και όχι μόνο αν υπήρχαν σκαλοπάτια από διχρωμία.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
tasospap
|
|
« Απάντηση #109 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 00:39:57 » |
|
Βασικα το χρωμα οταν ειναι διπλης επιστρωσης κερδιζεις χρονο σε περιπτωση διχρωμιας και σχεδιων (βλεπε αερωγραφιες) οπως επισης και γυαλισμα απο το βερνικη ειδικα εαν πεση με την σωστη πιεση (αερα) και σε δυο χερια ενα μακρια και ενα κοντα με πολυ πιεση.Τα χρωματα μονης επιστρωσης γυαλιζουν αλλα υπαρχει μια θαμπαδα που δεν φευγει.Επισης στα διπλης μπορεις αναλογα με τι βαση θα βαλεις να βγαλεις τρομερες αποχρωσεις.Αυτα τα λιγα .Μαθε Τεχνη και αστην που λενε
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Hirobo Sceadu Evo 50 Hirobo SDX EP Mini TiTan E325 Mini Titan E325 FBL F86 SABRE
|
|
|
tasospap
|
|
« Απάντηση #110 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 00:47:08 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Hirobo Sceadu Evo 50 Hirobo SDX EP Mini TiTan E325 Mini Titan E325 FBL F86 SABRE
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #112 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 00:55:48 » |
|
Βασικα το χρωμα οταν ειναι διπλης επιστρωσης κερδιζεις χρονο σε περιπτωση διχρωμιας και σχεδιων (βλεπε αερωγραφιες) οπως επισης και γυαλισμα απο το βερνικη ειδικα εαν πεση με την σωστη πιεση (αερα) και σε δυο χερια ενα μακρια και ενα κοντα με πολυ πιεση.Τα χρωματα μονης επιστρωσης γυαλιζουν αλλα υπαρχει μια θαμπαδα που δεν φευγει.Επισης στα διπλης μπορεις αναλογα με τι βαση θα βαλεις να βγαλεις τρομερες αποχρωσεις.Αυτα τα λιγα .Μαθε Τεχνη και αστην που λενε
Φίλε μου δεν θέλω να ασχοληθώ με βάψιμο μοντέλων, απλώς ήθελα να δω αν οι τεχνικές είναι ίδιες, τα έχω παρατήσει από το 1994 μετά από 14 χρόνια σε αυτήν την δουλειά λόγω υγείας. Στα αυτοκίνητα είναι λίγο διαφορετικά, π.χ το μονής που λες ότι έχει θαμπάδα, αν το μελώσεις σωστά στο τελευταίο χέρι θα αστράφτει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
tasospap
|
|
« Απάντηση #113 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 01:01:13 » |
|
Φιλε μου και εγω τα παρατησα για να μην φτασω να εχω προβλημα υγειας(εσυ ξερεις την αισθηση οταν βγανεις απο το φουρνο ) εχεις δικιο δε αυτα που ειπες .Αν και εγω πιστευω οτι πλεον υπαρχουν τοσα μαγαζια που κανουν αερογραφιες που με ελαχιστο κοστος θα εχεις ενα τρομερο canopy και οχι μονο.Πλεον δεν αξιζει να ασχοληθεις .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Hirobo Sceadu Evo 50 Hirobo SDX EP Mini TiTan E325 Mini Titan E325 FBL F86 SABRE
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #114 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 01:07:08 » |
|
αυτό ήθελα να πώ και εγώ.....
πλέων δεν αξίζει παιδιά...μιλάμε για πολύ ταλαιπορία και πολύ ακριβά χρώματα που για να αποδώσουν χρειάζονται ειδικές συνθήκες.
δεν θα ξανα κάνω κάτι τέτειο με αυτά τα χρώματα είναι δύσκολα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #115 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 01:15:22 » |
|
Φιλε μου και εγω τα παρατησα για να μην φτασω να εχω προβλημα υγειας(εσυ ξερεις την αισθηση οταν βγανεις απο το φουρνο ) εχεις δικιο δε αυτα που ειπες .Αν και εγω πιστευω οτι πλεον υπαρχουν τοσα μαγαζια που κανουν αερογραφιες που με ελαχιστο κοστος θα εχεις ενα τρομερο canopy και οχι μονο.Πλεον δεν αξιζει να ασχοληθεις .
Τα πρώτα χρόνια που ασχολήθηκα οι φούρνοι ήταν ελάχιστοι στην Αθήνα, εμείς βάφαμε μέσα στο μαγαζί χωρίς ούτε ενα ανεμιστήρα για να τραβάει την άχνα για να μην λερώνουμε τα απλωμένα ρούχα της γειτονιάς. Αστα φίλε μου άθλιες οι συνθήκες δουλειάς, άσε που ήμουνα και φανοποιός και είχα άλλα απο εκεί. Τέλος περάσανε αυτά, σαν την υγεία μας δεν αξίζει τίποτα άλλο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
tasospap
|
|
« Απάντηση #116 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 01:17:50 » |
|
Μια απο τα ιδια απλα εγω ειμουν τυχερος.Εκει που δουλευα ''τσιρακι'' ηταν ο πρωτος που ειχε Φουρνο στην Εδεσσα κατα αλλα τα ιδια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Hirobo Sceadu Evo 50 Hirobo SDX EP Mini TiTan E325 Mini Titan E325 FBL F86 SABRE
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #118 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 10:53:48 » |
|
να σας την δείξω ? Ντροπή σου. Άκου να μας τη δείξεις !!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
papabill
|
|
« Απάντηση #119 στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 11:20:42 » |
|
Μπραβο Διονυση! Φοβερη δουλεια! Με βαζετε στη πριζα να επισκευασω-βαψω κατι σπασμενα canopy...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
|
|
|
|