Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Sport - fun και γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: fotis400 στις Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 14:14:47



Τίτλος: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 14:14:47
Λοιπόν αποφάσισα να ασχοληθώ και εγώ με τα συστήματα καπνού (smoke system).
Διάβασα αρκετά  σε διάφορα forum και διάφορα Manual συστημάτων, πιστεύω έχω λύσει τα βασικά προβλήματα, όμως σε αυτό το forum κάπου είδα να γίνεται αναφορά στο ότι ο καπνός λερώνει το αεροπλάνο….

Ισχύει αυτό? Σε τι βαθμό? Δηλαδή απλά θα ψιλολερωθεί το αεροπλάνο (ώστε με ένα σκούπισμα να είμαι ΟΚ) ή γίνεται εντελώς άχρηστο???

Από τι προέρχεται το λέρωμα? Από άκαυτο λάδι ή από κατάλοιπα της καύσης αυτού??? Επηρεάζεται αυτό από το καύσιμο-λάδι? (Είδα κάτι για πετρέλαιο, με άλλο καύσιμο-λάδι???)

Τέλος γιατί δεν χρησιμοποιείτε λάδια όπως αυτά???? Δεν κάνουν δουλειά?
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXAN64&P=ML

Γενικότερα λέω να χρησιμοποιήσω το Skywriter της Sullivan, σε ένα αεροπλάνο με άνοιγμα φτερών 1,4m και κινητήρα OS 91FS,  πως σας φαίνεται η ιδέα???

Επίσης τι μεγέθους περίπου πρέπει να είναι το tank του λαδιού? Σε κάποιο άλλο forum διάβασα ότι η κατανάλωση είναι περίπου 30g/min, δεν είναι πολύ λίγο αυτό?

Φώτης


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: Serafim στις Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 15:07:30
Φώτη δες τα δύο παρακάτω links:

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=344.0

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=1053.0

Σίγουρα το μοντέλο δεν κατατρέφεται, απλά σε παιδεύει στο καθάρισμα.  Όσο για το πόσο υγρό καίει το λεπτό, είναι μάλλον ανάλογα την μηχανή, το πόσο πυκνό καπνό θες κ.λ.π.  Το σίγουρο είναι ότι καίει πολύ και μόνο πρακτικά μπορείς να το δεις αυτό.  Φαντάζομαι πάντως ότι το μοντέλο που έχεις τον OS 91FS, το οποίο θα πρέπει να είναι overpowered γιατί και σου κόβει δύναμη ο καπνός και πρέπει η μηχανή να σηκώσει το εξτρά βάρος, δεν θα χωράει και πολύ μεγάλο ντεπόζιτο για το υγρό καπνού, οπότε μάλλον θα πρέπει να βάλεις όσο μεγαλύτερο χωράει.

Όσο για το ειδικό smoke oil δεν ξέρω να υπάρχει κανένας στην Ελλάδα που να φέρνει.  Πιστεύω ότι όσοι δεν χρησιμοποιούν κάτι τέτοιο είναι είτε γιατί δεν μπορούν να το βρουν είτε για να έχουν χαμηλότερο κόστος.

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 16:18:44
Σεραφείμ έχω ήδη διαβάσει τα link που μου έδωσες, αλλά θα ήθελα μερικές απαντήσεις ακόμα από όσους τελικά έχουν δοκιμάσει το σύστημα.

Για πατέντα “δεν παίζει”, αφού τελικά δεν κερδίζω τίποτα, αλλά και μάλλον θα ταλαιπωρηθώ.

Από ισχύ ο κινητήρας μπορεί να σηκώσει και εμένα! (το μοντέλο είναι 70άρι). Δεν ανησυχώ για το βάρος. Επίσης δεν ανησυχώ ούτε για τον χώρο αφού και ένα λίτρο λάδι να θέλω να βάλω, θα το χωρέσω… :laugh:

Απλά θέλω μια ιδέα για το μέγεθος του tank.




Αυτό το οποίο πραγματικά με “καίει” είναι το καθάρισμα. Σίγουρα το αεροπλάνο δεν καταστρέφεται με την έννοια του να κοπεί κανένα φτερό ή να γίνει έκρηξη(!!!!) :idiot2: αλλά μακροπρόθεσμα φοβάμαι μήπως αρχίσει να ποτίζει λάδι, να ξεκολλάει το monokote και τα γνωστά. Και προκειμένου να μην γίνει αυτό, φοβάμαι την ταλαιπωρία του καθαρισμού-αποστείρωσης μετά από κάθε πτήση.

Τελικά τι ευθύνεται για το λέρωμα, το πετρέλαιο, ή η ιδέα γενικότερα? Και σε τι βαθμό (μήπως έχω τρομοκρατηθεί χωρίς λόγο?)

Φώτης


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 00:03:55
Hello Fotious rwthseous smokious

Μεγάλο και τρανό το θέμα....

1. Οι περισσότεροι που μιάνε για καπνό κλπ ΤΟ ΕΧΟΥΝ βάλει στα μοντέλα τους! Μικρά και μεγάλα.
2. Ο κάθε ένας μας θα σου λέει και κάτι διαφορετικό μιας και η χρήση έει να κάνει με το μοντέλο, με τον κινητήρα, με το μέγεθος, με την ποσότητα κλπ.

Σε ένα μοντέλο 1.4μ αμφιβάλω εάν μπορείς να χωρέσεις

1.Σύστημα καπνού
2.Τεπόζιτο για καπνό
3.Μπαταρία για αντίλα ( εάν το φτιάξεις μόνος σου)

Αλλά εάν απλός θέλεις να βάλεις έστω και εξωτερικά ή έστς και αν μικρύνεις το κανονικό τεπόζιτο του κινητήρα σου ώστε να μπει για καπνό...  :thumbs up:

(Α) Το πόσο θα κάψεις έχει να κάνει με το πόσο θα σπρώξεις μέσα στην εξάτμηση ώστε

α. Να μην αλλάζει η απόδοσή της δραματικά
β. Να μην σου τελειώνει σε δευτερόλεπτα
γ. Να μην πρέπει να ξεπλύνεις τον δέκτη μετά από το λάδι/πετρέλαιο που θα μπει μέσα στο αεροπλάνο κλπ

(Β) Η μονάδα παραγωγής/αντλια έχει τον ρόλο της

α. Μπορεί να λειτουργεί => ΟΝ-OFF. Συνεπώς η ροή έχει να κάνει με τα fittings poy θα βάλεις αλλά και με την μπαταρία που θα συνδέσεις για να λειτουργεί
β.Μπορεί να λειτουργεί με metering, συνεπώς θα έχεις την δυνατότητα να ρυθμίζεις την απόδοση όπως εσύ θέλεις και σε συγκεκριμένη ροή.


(Γ) Συνήθως σε πατέντα setup υπολόγιζε 3-4 λεπτά το λίτρο. Σε αγοραστό ματζαφλάρι (Slimline, sullivan,TM ) έχεις περίπου 20% παραπάνω χρόνο. Και πάλι αυτό έχει να κάνει με την συνδεσμολογία σου και με το controler που θα βάλεις.

Μπορώ να αρχίσω να στο κάνω ποιο πρακτικό αλλά πιστεύω ότι πήρες μια ιδέα.

Μάνος


ΥΓ. Check your mail



Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 12:16:40
Hello kerpinius apantiseous fotious rwtiseous smokious

Η αλήθεια είναι ότι δύο ίδιες απαντήσεις δεν περιμένω....


Στο μοντέλο μου μπορώ να χωρέσω τα πάντα (έχει αρκετό χώρο), αλλά όμως εσύ μιλάς για πολύ μεγάλη κατανάλωση... Αν χρειαστεί να βάλω ένα λίτρο λάδι, μιλάμε για σχεδόν ένα κιλό επιπλέον βάρος!!! Πάει το αεροπλανάκι...  :-\

Κάποιος σε άλλο forum για κινητήρα παρόμοιο με τον δικό μου έβαλε μόνο 100 γραμμάρια λάδι! Πως το κατάφερε?
Πρόβλημα βάρους επίσης δεν έχω, όσο μιλάμε για λογικά νούμερα. Αν πρόκειται να βάλω τίποτα λίτρα... Το αεροπλάνο είναι και 3D, δεν μπορώ να το περιωρίσω απλά για να βγάζει καπνό....


Για το καθάρισμα και τα "απόβλητα" της εξάτμισης δεν με ενημέρωσε τελικά κανένας...



Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: 3DJunk στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 12:37:34
Fotis400,

Νομιζω οτι ο Μανος εχει δικιο, το αεροπλανο ειναι αρκετα μικρο για να παρει smoke. Αν μπορεις πες μου τι αεροπλανο ειναι, τι πτερυγικη επιφανεια εχει και ποιο ειναι το βαρος του. Απλως θελω  να υπολογισω ποσο επιπλεον βαρος μπορει να παρει αν μπορει φυσικα, σε μοντελα τετοιου μεγεθους συνηθως δεν εχεις μεγαλα περιθωρια. Πες μας επισις τι ειδους πτηση προτιθεσαι να κανεις. Το target wing loading αλλαζει σε καθε περιπτωση γι'αυτο ρωταω.

Τα λεμε,

Νικος


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: mike@$ στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 14:28:43
Πόσο μεγαλο πρεπει να ειναι το αεροπλάνο για να μπορεις να βαλεις χωρίσ προβλημα smoke system???


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 14:37:07
mike@$

Eάν εξαιρέσεις το σημαντικό κομμάτι του loading λόγω βάρους τότε θα έλεγα ότι το ιδανικό μοντέλο για καπνό είναι αυτό που φοράει gas κινητήρα.Αυτόματα δηλώνει ότι το μέγεθός του είναι τετοιο ώστε να επιτρέπει στον τελικό χρήστη να προσθέσει αρκετό υγρό καπνού (500cc + ) για τα ακροβατικά του.Επίσης τα κυβικά των gas κινητήρων επιτέπουν την εισαγωγη καπνού στις εξατμήσεις χωρίς αυτο να επιδρά σημαντικά στην απόδοσή του.

ΔΕΝ σημαίνει όμως ότι δεν πειραματιζόμαστε και ότι δεν μπορούμε να βάλουμε καπνό και σε άλλα μοντέλα. ΌΛΑ γίνονται απλά εξαρτάται από το ποια μέτρα και σταθμά βάζεις...Στο τέλος της ημέρας και για μερικά δευτερόλεπτα να έχεις καπνό κάνει την διαφορά από το να μην έχεις καθόλου!
 
Μάνος


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: dim sofos στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 14:46:11
Nαι Μάνο, στο τέλος της ημέρας εκτός απο την διαφορά, ακούς και τον θαυμασμό απο τους φίλους
αερομοντελιστές με το γνωστό επιφώνημα ( ΔΩΣΕ-ΔΩΣΕ)  :D  :laugh:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 14:51:48
Πωπωπω!!

Τι μου θύμισες... :beer:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 14:56:34
Παιδιά έχω τσεκάρει τους χώρους και σίγουρα (!) χωράει το σύστημα, και πάρα πολλά γραμμάρια λαδιού... Το πρόβλημα είναι το βάρος, όχι ο χώρος. Πρόκειται για ένα Edge 540 της robbe. Ο κινητήτας OS 91FS. Πτερυγική επιφάνεια 45 τε.πα., βάρος περίπου 3 κιλά (ίσως και λιγότερο), δηλ πάνω στο νούμερο που λέει η εταιρία. Πιστεύω ότι όλο το σύστημα δεν θα πρέπει να ζυγίζει πάνω από 200-250γρ.

Το αεροπλάνο προωρίζεται για εντελώς 3D πτήση και θέλω να του κόψω το ελάχιστο από τις επιδώσεις, αλλά και να μην έχω τραγικές διαφορές στα τμήματα της πτήσης (σε μερικά δευτερόλεπτα να ελαφρήνει κατα μισό κιλό!)

Σύμφωνα με όσα έχω δεί υπολογίζω περίπου 100 γραμμάρια λαδιού για 2 περίπου λεπτά δηλ. περίπου 1 γραμμάριο το δευτερόλεπτο. Αυτό είναι πολύ, λίγο, ελάχιστο, οκ, τι??

Φώτης


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: dim sofos στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 15:03:52
Φωτάκο..

Πρίν κάνεις οτιδήποτε, δοκίμασε στατικά το μοτέρ με το κύκλωμα.
Πειραματίσου με την κατανάλωση και την απόδοση του καπνού(να βγάζει παχή καπνό).

Κάτι ακόμα, μπορείς να δοκιμάσεις αντί για πετρέλαιο με λάδι, υγρό φρένων dot4  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 15:42:57
xaxaxa!!! θα μας πάνε μέσα με το DOt-4 ρε!!Είναι chemical!

Άσε που θα πρέπει να φοράει Quarantine ρούχα ο Φώτης!

1gr/sec είναι λίγο. Παρα ταύτα όπως είπε και ο DIm πρέπει να πειραματιστείς!

1. Κουβα
2. Αντλία
3. Πετρέλαιο με magic mix (καστρινάκης/κερπινής)
4. χρονόμετρο
5. Flow meter? ουάου! (δεν χρειάζεται)
6. Το manual του Synergy  :D  xexe..

Μετά αλλάζεις το τσομπάκι ψεκασμού στην εξάτμιση και βλέπεις σε ποσο χρόνο αδειάζει ο κουβας.Μεγαλώνοντας τις τρύπες αδειάζει γρηγορότερα κλπ..

Μανος


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: dim sofos στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 17:57:34
Μα ρε Μάνο, ότι και να βάλουμε είναι chemical!!

Ότι και να βάλεις έχει χημικά, τα καύσιμα, μεθανόλη με νίτρα, συνθετικά λάδια.
Απλά για να κάνουμε την κ..λα μας δέν υπολογίζουμε τίποτα.

Τώρα θα μου πείτε πως σε σχέση με τα πραγματικά αεροσκάφη που παράγουν τόνους
βρωμιάς!!! έεεε. ::)


Τελικά δέν είμαστε και τόσο οικολόγοι όσο θα έπρεπε.. :knuppel2:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 18:31:54
xaxaxaxa!!

Re trele! Ennow oti einai Οξύ! Τα υγρά φρένων είναι διαβρωτικό και πολύ επικίνδυνο! Από την άλλη βγάζουν τον καλύτερο καπνό! (DO NOT TRY THIS AT HOME)

Manos


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: sfyris στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 19:28:29
Ρε παλαβιάρηδες το DOT4 είναι διαβρωτικό θα πρέπει να φοράμε μάσκες για να πετάξουμε  :laugh: :laugh: :laugh:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 20:01:34
Χαχαχαχα!! Αυτό λέω ρε συ! Ο Σοφός τρελάθηκε!  :teasing:

Smoke ON => 1 min
Smok ON => 3rd minute

Και μετά θα κατεβαίνει το αεροπλάνο χωρίς ουρά, χωρίς κόουλ ...όλα λιωμένα! :D



Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kmandila στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 20:08:41
 ;D :D Καλά εσείς έχετε Ξεφύγει.Τί θα λέγατε για καρβουνάκια ,θυμιατό ,λιβάνι και κανένα παπά να σας Ευλογήσει μπάς και συνέλθετε ! :buck2: :buck2: ;D


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 20:19:18
 :D :D


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: gregman στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 20:50:51
καλη ιδεα  , αμα γεμισετε  το muffler με θυμιατο και λιβανι θα γινει της κακομοιρας απ το ντουμανι που θα βγει .και ειναι  και πιο φτηνα υλικα. ;) ;) :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 21:22:06
Καλές οι ιδέες σας, αλλά εγώ σκεφτόμουν να βάλω ελαιόλαδο, μετά να ρίξω και καμία πατάτα να γίνει τηγανητή και θα είμαι κομπλέ...

Λοιπόν... έτσι θα γίνει... αντλία προς το παρόν δεν έχω, αλλά πριν αγοράσω, θα κάνω το εξής:

1.Κουβάς
2.Αντλία καυσίμου, συνδεδεμένη με μεταβλητό τροφοδοτικό για δυνατότητα αυξομοίωσης
3.Πετρελαιοζούμι (έτσι θα το λέω από 'δω και πέρα)
4.Χρονόμετρο
5.----------
6.Το manual έρχεται αύριο βράδυ.

Θα κάνω τα πειράματα μου μέσα στο σαββατοκύριακο, θα δω και την λίγδα, και την κατανάλωση και γενικότερα τι λέει το μαραφέτι.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα...... :thumbs up:

Φώτης


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kmandila στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 21:32:03
 :thumbs up: Μας άνοιξες στα αλήθεια τήν όρεξη.Τι θα έλεγες για το πιό κάτω?Πολύς καπνός και από νοστιμιά άλλο τίποτα ούτε χημικά και τέτοια συναφή. ;D ;D ;D


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 21:47:16
 >:( Κύριοι, σοβαραινόμαστε, που έλεγε και ένας φίλος μου Κρητικός  :laugh:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: coolvag στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 21:49:05
Γιατί  τι κάπνα  τι τσίκνα  το ιδιο ειναι ισα ισα που το δευτερο ειναι νοστιμότερο!!!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kmandila στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 22:01:34
 :thumbs up: Τέλος πάντων για να σοβαραινόμαστε δείτε καπνό από ελικόπτερο.Για οποιαδήποτε απορία απευθυνθείτε στον ιδιοκτήτη του Α.Σκουρλή ο οποίος σε κάτι τέτοια είναι μανούλα. ^-^


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: mike@$ στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 22:07:29
Μηπως καιγεται τι ακριβως εχει βαλει πανω??? :buck2: :buck2:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 23:53:30
Άγγελε? Δεν νομίζω η φωτό να είναι από το μάλεμε την μέρα που παίρναι φωτιά και ένα Olumpus και πετάει ο Μπαμπα Κερπινής το μπουφάν επάνω (και καλά δερμάτινο!) και λαμπαδιάζουν και τα 2 μια χαρα! ;D

Κάπου έχω κανα 2 τέτοια καπνά ( Northrop Grumman => gia tous periergous)...xexe!

Ξεφύγαμε από το θέμα κυριοι!! :D

Μάνος


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: dim sofos στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 09:49:27
Καλημέρα.


Όπως λέει και ο Μάνος για το dot4(DO NOT TRY THIS AT HOME). ;D

Bασικά έχει γίνει δοκιμή με Webra 61 και το αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό.

Προσοχή χρειάζεται.

Τώρα απο την άλλη όποιος δέν είναι σίγουρος για το αποτέλεσμα,μήν το δοκιμάσει καθόλου.!!!
Δέν τίθεται θέμα για καταστροφή του μοντέλο, δέν είναι Οξύ,αλλά θέλει προσοχή επαναλαμβάνω, στις αναθυμιάσεις που παράγονται και την επαφή με τα μάτια.(όπως και το πετρέλαιο)

"Όπως όλα τα συνθετικά υλικά πλήσιμο με νερό και σαπούνι... code 8"




Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: tanfoglio στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 09:50:51
Καημένε Φώτη!!! Κουφάθηκα...

Ειδικά με το DOT4 πάρε και μερικά μπλουζάκια για σιγουριά :D. (Για να μην φύγεις γυμνός από το field!!! ;) ;D)

Παιδιά εισαγωγή των ειδικών λαδιών γίνεται? Αν όχι γιατί?
Κάποιος φίλος χρησιμοποίησε λάδι από αυτό που κάνουν τα εφέ σε βραδινά μαγαζιά  με απόλυτη επιτυχία...

Γιώργος


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 10:56:16
Σε λίγο θα μου πείτε να βάλω και λοίπασμα να ψεκάσω τις διπλανές ελίες (Μέγαρα) :idiot2: :idiot2: :idiot2:


Όμως αλήθεια εισάγει κανένας ειδικό λάδι???? Θα ήταν το καλύτερο πιστέυω.... Σκεφτομαι, αν τελικά εγκαταστήσω τέτοιο σύστημα, μήπως φέρω εγώ απ' έξω μερικά γαλλόνια, για να βγάλλω τα επόμενα 2-3 χρόνια.......



Παράθεση
Κάποιος φίλος χρησιμοποίησε λάδι από αυτό που κάνουν τα εφέ σε βραδινά μαγαζιά  με απόλυτη επιτυχία...

Το λάδι αυτό που το βρίσκει κανείς????


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kerpinis στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 10:56:22
Εισαγωγές γίνονται.. ;)

Αλλά το κόστος χρήσης δεν είναι σε επιτρεπτά όρια και λίογ ασύμφορο. Έτσι είναι καλό να πειραματιζόμαστε που και που.
Παράθεση

Κάποιος φίλος χρησιμοποίησε λάδι από αυτό που κάνουν τα εφέ σε βραδινά μαγαζιά  με απόλυτη επιτυχία...

ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ!  :idiot2: μετα το οικόπεδο πάς να βρω!...Και νεότερα σύντομα

Μάνος


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kerpinis στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 10:59:45
To είχα ξανα αναφέρει....συνημμενο σε word...


Μάνος



Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 11:04:43
Ρε σείς!!!!! Τι σκέφτικα μόλις τώρα!!!! Σίγουρα θα έχετε δει κάτι μοντέλα τραίνων που κικλοφορούν (για στατική έκθεση).... Οι ατμομηχανές βγάζουν καπνό τον οποίο τον παράγουν με θέρμανση ειδικού λαδιού....... Ϊσως σε καταστήματα με στατικό μοντελισμό να βρούμε τέτοιο λάδι, όμως δεν έχω ιδέα τι κόστος θα έχει...... :( :( Αξίζει πάντος να το ψάξουμε.....


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 11:14:16
Η μπαταριούλα τι λέει?????? 12 βόλτ και 230 μιλιαμπέρ!!!! Μέγεθος μικρότερο από το δίευρω δίπλα και βάρος ίδιο με αυτό!

Σίγουρα η καλύτερη περίπτωση! Βαρος=Χώρος=0!


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: kmandila στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 11:17:30
 :thumbs up: Ρίξτε μιά ματιά εδώ http://www.3w-modellmotoren.com/zubehoer/detailseiten/eng_oil.htm υπάρχει στη 3W στη Γερμανία και από ότι γράφει έχει 5 ευρώ το λίτρο σε 5λιτρη συσκευασία.Τώρα υπολογίστε μεταφορικά προφανώς οδικώς μόνο θα σας έλθει τελική τιμή 40 ευρώ το 5λιτρο.Μήπως αν τα καίτε σε χαρτονομίσματα των 5 ευρώ συμφέρει καλύτερα και δεν περιμένετε την παραγγελία.! 8)smiley ;D ;D :D

Υ.Γ καταναλώσεις σε jet 1lit/minute ,σε gas 1lit/2minute περίπου


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: sfyris στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 15:18:13
Βάλτε και λίγο τσίπουρο να ερχόμαστε και στα ίσια μας ορέ  :buck2:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: tanfoglio στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 15:31:47
Πάντως θα ψάξω το λάδι για τα εφέ. Πρέπει να είναι πολύ φθηνό. Ο καπνός που κάνει είναι μια χαρά. Το έχω δει και μου άρεσε πολύ!!!

Γιώργος


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 16:24:35
Λοιπόν σήμερα το πρωί το δοκίμασα!!! Άλλο πράμα ρε παιδιά!!!! Δεν το συζητάω, έρχεται το skywriter!

Θα πω μόνο ότι δούλεψε αρκετά καλά, έβγαλε τρομερή τσίκνα! Οι γείτονες είχαν βγει όλοι στα μπαλκόνια, κοιτούσαν και έλεγαν : πάει, αυτός είναι εντελώς καμένος, και δεν είχαν και άδικο με τόσο ντουμάνι που σήκωσα!

Χρησιμοποίησα κάποιο είδος πετρελαιόζουμου, με πετρέλαιο και λάδι, αλλά δεν ξέρω σε ποιες αναλογίες, απλά βρήκα στο υπόγειο ένα μπετόνι με ήδη ανακατεμένα τα υλικά.

Από κατανάλωση βλέπω περίπου τα 100 γραμμάρια για ένα λεπτό, αλλά αύριο θα κάνω καλύτερες μετρήσεις, σήμερα κοίταζα τον καπνό όχι το χρονόμετρο!



Παράθεση
Ρίξτε μιά ματιά εδώ http://www.3w-modellmotoren.com/zubehoer/detailseiten/eng_oil.htm υπάρχει στη 3W στη Γερμανία και από ότι γράφει έχει 5 ευρώ το λίτρο σε 5λιτρη συσκευασία.Τώρα υπολογίστε μεταφορικά προφανώς οδικώς μόνο θα σας έλθει τελική τιμή 40 ευρώ το 5λιτρο.Μήπως αν τα καίτε σε χαρτονομίσματα των 5 ευρώ συμφέρει καλύτερα και δεν περιμένετε την παραγγελία.!   

Υ.Γ καταναλώσεις σε jet 1lit/minute ,σε gas 1lit/2minute περίπου

Όσο για το κόστος του ειδικού λαδιού, υπολογίζω πως από Αμερική μπορώ να έχω τα 5 γαλόνια (19 λίτρα) μόνο 50 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά, και όχι 50 ευρώ τα πέντε λίτρα!!! Μιλάμε για τετραπλάσια τιμή!


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: Serafim στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 16:39:38
Όσο για το κόστος του ειδικού λαδιού, υπολογίζω πως από Αμερική μπορώ να έχω τα 5 γαλόνια (19 λίτρα) μόνο 50 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά, και όχι 50 ευρώ τα πέντε λίτρα!!! Μιλάμε για τετραπλάσια τιμή!

Το Tower για 5 γαλόνια υγρού έχει τα παρακάτω μεταφορικά:

International Surface         $64
International Air              $155
UPS Worldwide Express    $215

Αυτό σημαίνει στην καλύτερη περίπτωση 100 ευρώ με surface, και οι αποστολές surface κάνουν 3-4 μήνες συνήθως.  Η επόμενη καλύτερη επιλογή πάει στα 200 ευρώ περίπου για τα 5 γαλόνια.  Αν πάντως βρεις φθηνό τρόπο να φέρεις υγρό πες μας κι εμάς.

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: tanfoglio στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 21:32:02
Απίστευτα μεταφορικά Σεραφείμ, δεν τα είχα προσέξει.

Αναρωτιώμουνα μόνο εάν επιτρέπεται η αποστολή τέτοιων υλικών (λαδιών, καυσίμων, χρωμάτων, καπνογόνων κ.λ.π.) overseas.

Γιώργος


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 21:42:00
Παράθεση
Το Tower για 5 γαλόνια υγρού έχει τα παρακάτω μεταφορικά:

International Surface         $64
International Air              $155
UPS Worldwide Express    $215

Σοβαρά!?!?! Κάποιο λάθος θα έκανα, κάτι δεν θα είδα σωστά.... Τότε σε καμία περίπτωση δεν συμφέρει.... Πιο πριν ο Μάνος είπε ότι γίνονται εισαγωγές και στην Ελλάδα, μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια τιμή? Και σε ποιό μαγαζί? :worry:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 21:46:01
Παράθεση
Αναρωτιώμουνα μόνο εάν επιτρέπεται η αποστολή τέτοιων υλικών (λαδιών, καυσίμων, χρωμάτων, καπνογόνων κ.λ.π.) overseas.

Αυτό είναι πρόβλημα. Πιο παλιά που ήθελα να φέρω κινητήρες πυράυλων (οπλισμένους με στερεά κάυσιμα, όχι βέβαια κανένα τρομερό μέγεθος!) μου είχαν πει πως υπάρχει πρόβλημα για την εισαγωγή τέτοιων προιόντων, και τα παράτησα, δεν ασχολήθηκα άλλο...


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: Serafim στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 22:29:01
Το Tower έχει μαρκαρισμένα τα προϊόντα που δεν μπορεί να στείλει εκτός Αμερικής (καύσιμα π.χ.), στο συγκεκριμένο υγρό δεν βλέπω κάποιον περιορισμό, δείχνει ότι στέλνει κανονικά και με air.

Εγώ βρήκα το παρακάτω από Αυστρία:

http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=33745&osCsid=7efedc6cee0904fea5d208fa4088be9d

Είναι 2 λίτρα, κάνει 12,90 ευρώ, αλλά απ' ότι λέει το ανακατεύεις με πετρέλαιο και γίνεται 5-6 λίτρα, οπότε μάλλον συμφέρει.  Βέβαια δεν ξέρω μεταφορικά και δεν ξέρω κι αν αξίζει, αν θα κάνει δηλαδή την διαφορά από το home-made πετρέλαιο-λάδι.

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: harrysvr στις Κυριακή, 5 Νοέ 2006, 08:18:10
Το Tower έχει μαρκαρισμένα τα προϊόντα που δεν μπορεί να στείλει εκτός Αμερικής (καύσιμα π.χ.), στο συγκεκριμένο υγρό δεν βλέπω κάποιον περιορισμό, δείχνει ότι στέλνει κανονικά και με air.

Εγώ βρήκα το παρακάτω από Αυστρία:

http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=33745&osCsid=7efedc6cee0904fea5d208fa4088be9d

Είναι 2 λίτρα, κάνει 12,90 ευρώ, αλλά απ' ότι λέει το ανακατεύεις με πετρέλαιο και γίνεται 5-6 λίτρα, οπότε μάλλον συμφέρει.  Βέβαια δεν ξέρω μεταφορικά και δεν ξέρω κι αν αξίζει, αν θα κάνει δηλαδή την διαφορά από το home-made πετρέλαιο-λάδι.

Σεραφείμ
Για το Lindinger πάρτε τηλ. να ρωτήσετε για μεταφορικά:+437584-33180


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: mrkaza στις Σάββατο, 16 Δεκ 2006, 11:28:55
Τελικα τι εγινε με τον καπνο ?

Βρεθικε η super duper λυση ?

Καθως τελικα αγορασα 9c :D οποτε τα καναλια περιμενουν :P


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Σάββατο, 16 Δεκ 2006, 17:38:22
Φυσικά και την βρήκα.... Τι, θα μου ξέφευγε??? :laugh:

Λάδι για μηχανίματα καπνού. Το πιο κατάλληλο πιστεύω.

Τώρα οι τιμές παίζουν....  Συνήθως πωλείται σε 5λίτρο. Στο κατάστημα Σταυριανός που ρώτησα, μου είπαν 25 ευρώ. :P

Όμως το παρακάτω site το δίνει 9 ευρώ το "ελαφρύ" και 15 το "βαρύ". (5λίτρο πάντα...)
Μάλλον το "βαρύ", "ελαφρύ" εννοεί την πυκνώτητα του καπνού.


http://djshop.gr/ProductList.asp?ITMID=10580&OfferMode=&BRANDID=&SEARCH=&PRICEMIN=&PRICEMAX=&ORDERBY=1&NPP=10&PAGE=2


Μάλιστα πουλάνε και πρόσθετα για να δώσετε άρωμα στον καπνό :D


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: v_tolias στις Σάββατο, 16 Δεκ 2006, 21:25:43
Φυσικά και την βρήκα.... Τι, θα μου ξέφευγε??? :laugh:

Λάδι για μηχανίματα καπνού. Το πιο κατάλληλο πιστεύω.

Τώρα οι τιμές παίζουν....  Συνήθως πωλείται σε 5λίτρο. Στο κατάστημα Σταυριανός που ρώτησα, μου είπαν 25 ευρώ. :P

Όμως το παρακάτω site το δίνει 9 ευρώ το "ελαφρύ" και 15 το "βαρύ". (5λίτρο πάντα...)
Μάλλον το "βαρύ", "ελαφρύ" εννοεί την πυκνώτητα του καπνού.


http://djshop.gr/ProductList.asp?ITMID=10580&OfferMode=&BRANDID=&SEARCH=&PRICEMIN=&PRICEMAX=&ORDERBY=1&NPP=10&PAGE=2


Μάλιστα πουλάνε και πρόσθετα για να δώσετε άρωμα στον καπνό :D

Μηπως πρεπει να παρουμε και αυτο μαζι?
Βασικα γνωριζει κανεις πως δουλευει αυτο το το μηχανημα,και τι γινεται με το υγρο?Απλα με θερμανση(π.χ. ριχνουμε το λαδι την εξατμιση)??

Λοιπόν σήμερα το πρωί το δοκίμασα!!! ’λλο πράμα ρε παιδιά!!!! Δεν το συζητάω, έρχεται το skywriter!

Θα πω μόνο ότι δούλεψε αρκετά καλά, έβγαλε τρομερή τσίκνα! Οι γείτονες είχαν βγει όλοι στα μπαλκόνια, κοιτούσαν και έλεγαν : πάει, αυτός είναι εντελώς καμένος, και δεν είχαν και άδικο με τόσο ντουμάνι που σήκωσα!

Χρησιμοποίησα κάποιο είδος πετρελαιόζουμου, με πετρέλαιο και λάδι, αλλά δεν ξέρω σε ποιες αναλογίες, απλά βρήκα στο υπόγειο ένα μπετόνι με ήδη ανακατεμένα τα υλικά.

Από κατανάλωση βλέπω περίπου τα 100 γραμμάρια για ένα λεπτό, αλλά αύριο θα κάνω καλύτερες μετρήσεις, σήμερα κοίταζα τον καπνό όχι το χρονόμετρο!



Παράθεση
Ρίξτε μιά ματιά εδώ http://www.3w-modellmotoren.com/zubehoer/detailseiten/eng_oil.htm υπάρχει στη 3W στη Γερμανία και από ότι γράφει έχει 5 ευρώ το λίτρο σε 5λιτρη συσκευασία.Τώρα υπολογίστε μεταφορικά προφανώς οδικώς μόνο θα σας έλθει τελική τιμή 40 ευρώ το 5λιτρο.Μήπως αν τα καίτε σε χαρτονομίσματα των 5 ευρώ συμφέρει καλύτερα και δεν περιμένετε την παραγγελία.!   

Υ.Γ καταναλώσεις σε jet 1lit/minute ,σε gas 1lit/2minute περίπου

Όσο για το κόστος του ειδικού λαδιού, υπολογίζω πως από Αμερική μπορώ να έχω τα 5 γαλόνια (19 λίτρα) μόνο 50 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά, και όχι 50 ευρώ τα πέντε λίτρα!!! Μιλάμε για τετραπλάσια τιμή!


Σε τι κινητηρα δοκιμασες?


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Κυριακή, 17 Δεκ 2006, 20:53:01
Παράθεση
Μηπως πρεπει να παρουμε και αυτο μαζι?
Βασικα γνωριζει κανεις πως δουλευει αυτο το το μηχανημα,και τι γινεται με το υγρο?Απλα με θερμανση(π.χ. ριχνουμε το λαδι την εξατμιση)??

Ποιό αυτό???

Γενικότερα ρίχνεις λάδι στην εξάτμηση, από την υψηλή θερμοκρασία αυτό καίγεται και παράγεται καπνός...


Παράθεση
Σε τι κινητηρα δοκιμασες?

Σε     OS 91 II    FS

Βασικά έμεινα ικανοποιήμενος με την απόδοση. Όμως λεπτομερείς δοκιμές δεν έχω κάνει ακόμα, μόνο μερικά γενικά... Μέσα σε αυτή την εβδομάδα έρχεται και η αντλία....


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: v_tolias στις Κυριακή, 17 Δεκ 2006, 21:09:21
Αυτο http://djshop.gr/displayITM2.asp?ITMID=10628
Το ξεχασα στο προηγουμενο ποστ :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: sfyris στις Κυριακή, 17 Δεκ 2006, 21:36:18
Φώτη εύκολα τα αποκτάς όλα μπράβο στον μπαμπά σου πάντως έτσι; :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: mrkaza στις Κυριακή, 17 Δεκ 2006, 23:07:05
O kaza εχει φαντασια εχει σκευτη κανεις αν καπω με καποιο servo θα ηταν εφικτο να ψεχαζουμε απο αυτο  http://djshop.gr/displayITM2.asp?ITMID=10748  ?

Δεν ξερω την ποσοτιτα που πεταει αλλα δεν πρεπει να ειναι και πολυ βαρη :D


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: Serafim στις Δευτέρα, 18 Δεκ 2006, 00:33:12
Βασικά έμεινα ικανοποιήμενος με την απόδοση. Όμως λεπτομερείς δοκιμές δεν έχω κάνει ακόμα, μόνο μερικά γενικά... Μέσα σε αυτή την εβδομάδα έρχεται και η αντλία....

Φώτη αυτό που χρειάζεται να προσέξεις είναι αν αυτό το υγρό είναι συμβατό με την αντλία γιατί υπάρχει περίπτωση να στην καταστρέψει.  Τώρα βέβαια δεν ξέρω με ποιον τρόπο θα μπορούσες να το τσεκάρεις, εκτός βέβαια από ψάξιμο στα ξένα forum για αναφορές.  Όλο και κάποιος θα το έχει σκεφτεί,  εκτός αν είσαι τόσο άτυχος που το σκέφτηκες πρώτος  :D

Περιμένουμε νέα

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Δευτέρα, 18 Δεκ 2006, 19:05:40
Φίλε v_tolias είσαι απαράδεκτος!!!   Δεν το βλέπεις? Το γράφει ξεκάθαρα: για μικρή ποσότητα καπνού...

Μα εγώ θέλω τεράστια ποσότητα καπνού :laugh: :laugh: :laugh:


Πάντως δεν μου πέρασε καθόλου από το μυαλό  το θέμα της συμβατότητας....  Πρέπει οποσδήποτε να το ψάξω, μην χαλάσω καινούργια αντλία...  (Αν και δεν νομίζω ότι θα υπάρχει πρόβλημα)


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: mrkaza στις Δευτέρα, 18 Δεκ 2006, 20:01:16
Αντλια για καυσιμο 12 V δεν κανει ? http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=27&products_id=118 

300 mha θα φτανουν για την ωρα που θελουμε ?

http://www.flightpower.co.uk/core/datasheets/EVO20_Data_3s1p0300.htm και οσο για βαρος ... 34 γρ :D

Οσο για την αντλια ... αφου αντεχει το Nitro


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Δευτέρα, 18 Δεκ 2006, 22:08:27
Παράθεση
Αντλια για καυσιμο 12 V δεν κανει ?


Όχι!!! Για δύο λόγους:
Αρχικά δεν είναι συμβατή με το λάδι, πρέπει να βάλεις αντλία για βενζίνη (ή πετρέλαιο, το ίδιο είναι). Δεν κάνουν οι αντλίες νίτρου (βασικά η δικιά μου δεν έχει πάθει ακόμα τίποτα στις δοκιμές εδάφους :devil:, αλλά δεν ρισκάρω και πιθανή διαρροή στον αέρα!)

Επίσης, αυτή η αντλία ανοιγοκλείνει με διακόπτη. Πως θα την ενεργοποιήσεις στον αέρα? Θα ανοίξεις τον διακόπτη? :laugh:
Και φυσικά δουλέυει πάντα σε πλήρη ισχύ, πράγμα που σημαίνει ότι θα πετάει υπερβολικά πολύ λάδι, ενώ οι άλλες ρυθμίζονται από την τηλ/ση. Συγκεκριμένα σκοπέυω την δικιά μου να την συνδέσω με μία μίξη καμπύλης με το κανάλι του γκαζιού, ώστε να ρίχνει πάντα την κατάλληλη ποσότητα, σε όποια φάση και να βρίσκεται ο κινήτηρας.

Παράθεση
300 mha θα φτανουν για την ωρα που θελουμε ?
Και περισσεύουν! Αλλά εγώ θα βάλω μία με 23 Αh! :devil: (Δεν έχω ελέγξει ακόμα τι εκφόρτηση δίνει όμως :-\ )
 
Παράθεση
Οσο για την αντλια ... αφου αντεχει το Nitro


Δεν το αντέχει... Και προσοχή! Όποιοι δοκιμάσουν να βάλουν λάδι από μηχανή καπνού, πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτό το λάδι μετά από μερικές μέρες ξερένεται, στεγνώνει, με κίνδυνο να κάνει ζημιά στην αντλία. Κανονικά χρειάζεται ειδικό διαλυτικό για τον καθαρισμό, αλλά και κοινό πετρέλαιο νομίζω ότι θα κάνει.


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: sfyris στις Δευτέρα, 18 Δεκ 2006, 22:13:10
φώτη ελπίζω να σε δούμε σε κανένα μοντελοδρόμιο σε καμιά εκδήλωση έτσι;


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Δευτέρα, 18 Δεκ 2006, 23:07:40
Βασικά τώρα ξέμεινα από ιδέες...


Πώς θα χρωματίσουμε τον καπνό?????????????

Μηπως γνωρίζει κανείς τι μπορώ να προσθέσω για να φτιάξω λίγο το χρωματάκι??????


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: Serafim στις Δευτέρα, 18 Δεκ 2006, 23:38:13
Δεν θα το χρωματίσεις.  Έχω διαβάσει πολύ γύρω από το θέμα και δεν υπάρχει καλή μέθοδος για να προσθέσεις χρώμα.  Επίσης αν υπάρχει τέτοιο θέμα μ' αυτό το λάδι (να ξεραίνεται) θα σου έλεγα καλύτερα να το ξεχάσεις, ειδικά αν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις μια ακριβή αντλία που είναι ειδικά για καπνό.  Για πειραματισμούς θα πρότεινα φθηνή αντλία καθαριστήρων, lipo για ρευμα, speed control για ρύθμιση ροής και καμιά μονόδρομη βαλβίδα για να μην παίρνει πίεση το ντεπόζιτο από την εξάτμιση.  Τουλάχιστον αν χαλάσει αλλάζεις μόνο την αντλία.  Και σε φθηνό μοντέλο γιατί μπορεί να ψάχνεις το monokote μετά από λίγο καιρό.

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: mastoras στις Δευτέρα, 18 Δεκ 2006, 23:51:07
Μπουρλοτιεριδες και καπνιστες , αιντε βαλτε βαζελινη για να δουμε τι θα γινη .

Μια προταση .                                                            mastoras


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: mrkaza στις Δευτέρα, 18 Δεκ 2006, 23:57:27
Φωτη δεν βαζεις αντι για καπνό κανένα κινητηράκο για πύραυλο που φτιάχνεις  :devil:

Αντι για καπνό θα εχεις πολυ πυκνό καπνό και afterburner :P

τώρα που θα βάλεις το εργαλείο για να μην παρη φωτιά το μοντέλο δεν ξερω  :angel:

Η ιδεα μου ηρθε απο το μπουρλιοτιεριδες :D


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: tanfoglio στις Τρίτη, 19 Δεκ 2006, 08:33:23
Η απλή αντλία καυσίμου (field type) κάνει μια χαρά. Αλλά πρέπει να την διαλύσεις και να επέμβεις στην ρύθμιση της με ενα servo. Δεν το έχω κάνει εγώ αλλά γνωστός μου πολύ καλός στα ηλεκτρονικά. Ρυθμίζει με servo την παροχή της αντλίας και δουλεύει άξογα.

Βέβαια μην ρωτήσετε κατασκευαστικές λεπτομέρειες γιατί δεν μπορώ να σας τις πω...Στα ηλεκτρονικά :-[

Γιώργος


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: sfyris στις Τρίτη, 19 Δεκ 2006, 18:02:39
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και ένα παλιό Speed Control  ;)


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Τρίτη, 19 Δεκ 2006, 19:05:36
Παράθεση
Δεν θα το χρωματίσεις.  Έχω διαβάσει πολύ γύρω από το θέμα και δεν υπάρχει καλή μέθοδος για να προσθέσεις χρώμα

Γιατί όχι? Έχω δει διάφορα μπουκαλάκια που διαλύεις το περιεχόμενο στο λάδι και δίνει χρώμα... Όπως και με τις μυρωδιές  :laugh: . Ποιά τα προβλήματα? Που μου προτείνεις να ενημερωθώ σχετικά (όχι μέχρι τώρα δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά με την ιδέα....)

Παράθεση
Επίσης αν υπάρχει τέτοιο θέμα μ' αυτό το λάδι (να ξεραίνεται) θα σου έλεγα καλύτερα να το ξεχάσεις, ειδικά αν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις μια ακριβή αντλία που είναι ειδικά για καπνό.


Αυτό είναι φυσιολογικότατο. Και τα λάδια για τις καπνομηχανές, αλλά και τα μοντελιστικά παρουσιάζουν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά, ξεραίνονται μετά από μερικές μέρες. Κοιτάχτε σε καταστήματα που πουλάνε λάδι για μοντελιστικό καπνογόνο, και θα δείτε και το αντίστοιχο διαλυτικό. Επίσης αναφέρεται και στο manual όλων των αντλιών, πως το λάδι ξεραίνεται, και πως χρειάζεται καθάρισμα. Αν και δεν το τονίζουν ιδιαίτερα, που σημένει πως μάλλον δεν είναι και τραγικό το θέμα. Πάντως την κατάσταση αυτή την γνωρίζουν οι εταιρίες...



Παράθεση
Φωτη δεν βαζεις αντι για καπνό κανένα κινητηράκο για πύραυλο που φτιάχνεις


Έχω κάνει δοκιμές με καπνογόνα στερεών καυσίμων, αλλά ποτέ σε αεροπλάνο... Γενικότερα δεν μου αρέσει η ιδέα, με την αντλία αλάζεις την ροή, σταματάς και ξακινάς όποτε θές, και μόλις αδειάσει, απλά ξαναγεμίζεις και πετάς, ενώ τα στερεά κάυσιμα, θέλουν λίγη δουλίτσα.....


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: Serafim στις Τρίτη, 19 Δεκ 2006, 21:25:32
Γιατί όχι? Έχω δει διάφορα μπουκαλάκια που διαλύεις το περιεχόμενο στο λάδι και δίνει χρώμα... Όπως και με τις μυρωδιές  :laugh: . Ποιά τα προβλήματα? Που μου προτείνεις να ενημερωθώ σχετικά (όχι μέχρι τώρα δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά με την ιδέα....)

Φώτη εγώ έχω διαβάσει στο RC Universe (www.rcuniverse.com) σχετικά με το τι υγρά χρησιμοποιούν.  Ο λόγος για να μην χρησιμοποιήσεις χρωστική ουσία είναι για να μην καταστραφεί η αντλία, το μοντέλο, τα ρούχα σου κ.λ.π.  Ένα πράγμα θα σου πω.  Έχεις δει ποτέ βίντεο με χρωματιστό καπνό (δεν μιλάω για καπνογόνα);  Αν υπήρχε τέτοια δυνατότητα γιατί όλοι, ακόμα και στους μεγάλους διαγωνισμούς, χρησιμοποιούν τον κλασικό άσπρο καπνό;  Μακάρι να υπάρχει τρόπος αλλά αν υπήρχε θα τον είχαν χρησιμοποιήσει.


Αυτό είναι φυσιολογικότατο. Και τα λάδια για τις καπνομηχανές, αλλά και τα μοντελιστικά παρουσιάζουν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά, ξεραίνονται μετά από μερικές μέρες. Κοιτάχτε σε καταστήματα που πουλάνε λάδι για μοντελιστικό καπνογόνο, και θα δείτε και το αντίστοιχο διαλυτικό. Επίσης αναφέρεται και στο manual όλων των αντλιών, πως το λάδι ξεραίνεται, και πως χρειάζεται καθάρισμα. Αν και δεν το τονίζουν ιδιαίτερα, που σημένει πως μάλλον δεν είναι και τραγικό το θέμα. Πάντως την κατάσταση αυτή την γνωρίζουν οι εταιρίες...

Πρώτη φορά ακούω για διαλυτικό λαδιού.  Που το είδες;  Δεν έχω ακούσει κανέναν να χρησιμοποιεί τέτοιο πράγμα.  Ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα στο Towerhobbies το οποίο έχει διάφορα είδη smoke fluid δεν έδειξε να υπάρχει κάτι τέτοιο, εκτός αν εννοείς κάτι σαν κι αυτό:

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXSR97&P=7

Αυτό όμως είναι για μηχανές που παράγουν καπνό για τρενάκια και δεν έχει καμία σχέση με smoke systems αεροπλάνων.  Η δικιά μου αντλία δεν λέει τίποτα για ξεραμένο υγρό και καθάρισμα.  Δείξε μας κάτι πιο συγκεκριμένο για να καταλάβω τι εννοείς.

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Τετάρτη, 20 Δεκ 2006, 13:22:12
Όχι δεν εννοώ αυτό....   Βασικά δεν είναι κοινό λάδι, είναι κάτι άλλο σαν και αυτό που περιγράφεται στο αρχεία που ανέβασε ο Μάνος.

Τώρα δυστηχώς δεν προλαβάινω, αλλά ίσως το απόγευμα να σου στείλω το σχετικό κομμάτι του manual και τις σελίδες που πουλάνε το σχετικό καθαρηστικό......


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: fotis400 στις Τετάρτη, 20 Δεκ 2006, 14:15:48
http://djshop.gr/displayITM2.asp?ITMID=5820 (http://djshop.gr/displayITM2.asp?ITMID=5820)


Στις παρακάτω εικόνες βλέπεις τμήματα των manual των δύο αντλιών. Και οι δύο το αναφέρουν, με τα ίδια ακριβώς λόγια! (Αν θες, εσύ ή κάποιος άλλος που διαβάζει, μπορώ να κάνω την μετάφραση, αν και δεν νομίζω ότι χρειάζεται…)

Στo παραπάνω link βλέπεις το καθαριστικό υγρό… Υπήρχε και στο towerhobbies, αλλά τώρα έχει γίνει κάποια ανανέωση και δεν μπορώ να το βρώ...  Σίγουρα όμως υπήρχε!


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: mrkaza στις Τετάρτη, 20 Δεκ 2006, 14:34:33
παιδες και το καστορελαιο πηζει οποτε τι λεμε τωρα εχει αφηση ποτε καυσημο κανεις μεσα σε μοντελο ? Το εκανε ενας φιλος σε αυτοκινιτακι και ...


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: lellis στις Πέμπτη, 5 Απρ 2007, 15:44:33
giasas den kserw an exw ksefigi apo to thema ala ithela na sas diksw tin  adlia kapnou pou exw kataskebasi..
stin arxi tin ixa kani me enan aplo diakopti kai ena servo ala min to epixirisete giati egw kathos ekline to kikloma ixa paremboles!! kathos diabasa to forum me thema to smok katergisa ton diakopti kai ebala ena speeed condrol ala akoma den to exw dokimasi en ptisi!!


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: lellis στις Πέμπτη, 5 Απρ 2007, 15:49:00
..


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: TOLIS στις Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 22:10:55
δες τε και αυτο.....
πολυ ελαφρυ, χωρις αντλια, παιρνει πιεση απο τον στροφαλοθαλαμο του κινητηρα, δεν χρειαζεται ρευμα, παρα μονο ενα μικρο σερβο και φυσικα την σχετικη επεμβαση στον κινητηρα για την τοποθετηση του niple καθως και στην εξατμιση.
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=15392
και ειναι και τζαμπα....σχεδον ;D ;D


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: TOLIS στις Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 23:01:26
βεβαια αυτο το συστημα υποτιθεται οτι ειναι μονο για διχρονους κινητηρες...
και εγω ερωτω... γιατί??????
αφου και  οι τετραχρονοι εχουν ήδη εξοδο απο την στροφαλοκασα για την αναπνοη τους η οποια συνηθως καταληγει ή στον λαιμο της εισαγωγης ή στο καρμπυρατερ.
και ξαναρωτω λοιπον....τι μπορει να συμβει εαν παρω πιεση απο την στροφαλοκασα για το τανκ του καπνου και σφραγισω με καποιον τροπο την εισοδο της αναπνοης στην εισαγωγη????
για πεστε ρε μαστορια εσεις οι παλαιοτεροι και εμπειροτεροι???? :) :) :) :) :)

 


Τίτλος: Απ: Smoke...
Αποστολή από: nik00ss στις Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 23:11:56
πολυ ωραια η ιδεα του καπνου και γω ψηνομαι να βαλω, και 2 βιντεακια που βοηθανε......
http://www.youtube.com/watch?v=D5qK_QjbQVA
http://www.youtube.com/watch?v=nPdVIf2kpv8&watch_response