Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 16:58:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 16:58:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:11]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 13:05]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304419
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 117
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 91
    Συνολικά: 94
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: F3J ή F5J ;  (Αναγνώστηκε 10738 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « στις: Τετάρτη, 3 Αύγ 2016, 09:01:09 »

    F3J ή F5J ;

    Με αφορμή ένα μικρό σχόλιο του φίλου ανεμοπόρου Παντελή (Dapan), σκέφθηκα να αραδιάσω εδώ μερικές σκέψεις μου.

    Δεν νομίζω αν υπάρχει άλλο άθλημα με τόσες πολλές αγωνιστικές κατηγορίες, όσες ο αερομοντελισμός. Από τότε που παρακολουθώ τα αγωνιστικά δρώμενα, κάθε λίγο και λιγάκι, προστίθεται και μία κατηγορία. Και αν στις επίσημες κατηγορίες της CIAM / FAI προσθέσετε και τις τοπικές κατηγορίες μιλάμε για την υπερβολή, της υπερβολής, … ώ υπερβολή.

    Γαιτί κυκλοφορεί ένας νέος κανονισμός, όταν ο παλιός και ο νέος, έχουν μικρές διαφορές μεταξύ τους; (Ρητορική η ερώτηση).

    Από το 1970 είχαμε μία κατηγορία τ/κ ανεμοπτέρων, που είχε το διακριτικό F3B. Αναρρίχηση με νήμα, και στόχος η διάρκεια της ανεμοπορικής πτήσης.

    Λίγα χρόνια μετά, με το ίδιο διακριτικό F3B, η κατηγορία «αναβαθμίστηκε» σε αγώνα τριών στόχων, διάρκεια, απόσταση, ταχύτητα. Την έκαναν υψηλών απαιτήσεων, αλλά έτσι η συμμετοχή σιγά-σιγά έφθινε. Λίγοι είναι σήμερα οι υποστηρικτές της.

    Περί το 1996 είδαμε και πάλι κατηγορία μόνο ανεμοπορικής πτήσης, με το νέο διακριτικό F3J. H F3J κράτησε καλά, παρ’ όλα τα μειονεκτήματά της, το κυριώτερο ότι για την απογείωση χρειάζονται δύο τραβηχτές, αθλητικών προσόντων.

    Με την εξέλιξη της μοντελιστικής τεχνολογίας, είδαμε πολλές νέες κατηγορίες ανεμοπτέρων με κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια.

    Η F5B (σαν υποκατάστατο της F3B) έχει στόχους την απόσταση και την διάρκεια. Και εδώ οι προδιαγραφές είναι υψηλού επιπέδου, και την ακολουθεί περιορισμένος αριθμός αθλητών.

    Και κάποια στιγμή αναπήδησε η κατηγορία ηλεκτροκίνητων ανεμοπτέρων F5J, μία κατηγορία που μοιάζει πολύ με την F3J, και που επισημοποιήθηκε από την CIAM/FAI μόλις το 2016.

    Στις κατηγορίες F3J & F5J εμφανίζονται ακριβώς τα ίδια ανεμόπτερα (καθαρόαιμα ή με ηλεκτροκινητήρα), ενώ ο στόχος και των δυο είναι  ανεμοπορική πτήση 10 λεπτών και ακρίβεια προσγείωσης. Διαφέρουν μόνο στον τρόπο αναρρίχησης.

    Θεωρητικά στην F3J μπορεις να αναρριχηθείς με το νήμα όσο πιο ψηλά μπορείς, για να αποκτήσεις πλεονέκτημα ύψους εκκίνησης.  Όμως τα δεύτερόλεπτα που είσαι ακόμα σε επαφή με το άγκιστρο, αφαιρούνται από το συνολικό χρόνο εργασίας των 600¨. Ετσι καταλήγουν σε γρήγορη απαγκίστρωση, με αναρρίχηση μεγάλης ταχύτητας, από χαμηλό ύψος.

    Επειδή οι αθλητές έγιναν πολύ καλοί, και απέκτησαν σύγχρονα αγωνιστικά ανεμόπτερα, σχεδόν όλοι μπορούν να κρατηθούν στον αέρα για το υπόλοιπο του χρόνου εργασίας, έστω και από χαμηλό ύψος απαγκίστρωσης.

    Αρα η διαφοροποίηση της βαθμολογίας προέρχεται κατά βάση α) από τον μικρότερο χρόνο αναρρίχησης (μεγαλύτερος χρόνος ανεμοπορίας) και  β) από την προσγείωση στον στόχο.

    Είναι όμως σωστό ένας ανεμοπορικός αγώνας να εξαρτάται από την απογείωση και την προσγείωση των ολίγων δευτερολέπτων και όχι από την ανεμοπορική προσπάθεια των 10 λεπτών;

    Η F5J άργησε να επισημοποιηθεί, γιατί επί χρόνια δοκιμάζανε πολλούς τρόπους ισότιμης ανόδου. Εγινε όμως αμέσως δημοφιλής, μόλις κάποιος σκέφθηκε μία έξυπνη παράμετρο:  να επιλέγει ο αθλητής το ύψος που θα αναρριχηθεί μέσα στα πρώτα 30  δευτερόλεπτα, δηλ. το ύψος που θα κόψει το μοτέρ και θα αρχίσει την ανεμοπορία - «start height». Το ύψος αυτό καταγράφεται σε ηλεκτρονικό καταγραφέα που φέρει το ανεμόπτερο.

    Εδώ ισχύει το αντίθετο. Οσο πιο χαμηλά κόψεις το μοτέρ και ξεκινήσεις την ανεμοπορία τόσο λιγότεροι οι βαθμοί ποινής. Το ύψος το αποφασίζει ο κάθε αθλητής μόνος του, σταθμίζοντας και τις υπόλοιπες καιρικές συνθήκες που θα τον  βοηθήσουν να ολοκληρώσει τον χρόνο πτήσης από χαμηλό ύψος, Είναι προφανές ότι και στη F5J η επίτευξη ανεμοπορικής διάρκειας 10 λεπτών είναι εξ’ ίσου δύσκολη, αν όχι δυσκολότερη με αυτή στην F3J.

    Αρα μεταξύ των δύο κατηγοριών, η ουσιώδης διαφορά είναι ο τρόπος απογείωσης. Δύσκολα βρίσκεις δύο αθλητές/τραβηχτές, για τον αγώνα, πόσο μάλλον για τις προπονήσεις. Και ο λαστιχένιος καταπέλτης στην προπόνηση έχει αρκετά μειονεκτήματα τοποθέτησης και λειτουργικότητας. Με το ηλεκτρικό μοτέρ απογειώνεις μόνος σου.

    Είναι λοιπόν προφανές ότι όπως το ποτάμι ακολουθεί τον εύκολο δρόμο, έτσι και οι Ελληνες αερομοντελιστές, άφησαν την F3J, και στράφηκαν αρχικά προς την πιο φιλική στην νοοτροπία μας F5J-GR και σιγά - σιγά και στην επίσημη F5J της FAI.

    Ακόμα και αν εφαρμόσουν παγκοσμίως στην F3J την καταγραφή του χαμηλότερου ύψους απαγκίστρωσης (start height), το ερώτημα είναι γιατί να υπάρχουν δύο ανεμοπορικές κατηγορίες που η μόνη διαφορά τους θα είναι ο τρόπος αναρρίχησης, στα πρώτα δευτερόλεπτα του χρόνου εργασίας;

    Πιστεύω ότι και τότε οι Ελληνές ανεμοπόροι θα μείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση.

    Τα σχόλια όλων των φίλων είναι ευπρόσδεκτα.

    Ευχαριστούμε
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 3 Αύγ 2016, 15:04:21 »

    Θείε Γιάννη, ευχαριστούμε που  έκανες ένα refresh στη μνήμη των παλαιοτέρων και ίσως να μάθαν και κάτι πιο καινούργιο κάποιοι νεότεροι που ενδιαφέρονται σχετικά.
    To F3J σίγουρα δεν έχει τον κόσμο που υπήρχε παλιότερα και σε αυτό μεγάλο ρόλο έπαιξε κατ εμέ η ομοιότητα με τον F5J FAI.
    Μιλώντας με τον Stoil Dimitrov και τον πατέρα του, που λαμβάνει μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα  ως junior USA, εκείνο που μας είπε είναι πως πλέον, η απαγκρίστρωση  από τους κορυφαίους πιλότους γίνεται στο πρώτο δευτερόλεπτο, άρα μπορεί να μην έχουν το 600 αλλά οι "καλοί" έχουν το 599.
    O μικρός έχει για προπονητή του τον Darril Perkins, που νομίζω πως είναι ένας από τους κορυφαίους στο είδος.
    Από κει και πέρα η πτήση σίγουρα μοιάζει αρκετά με την F5J αλλά  η απογείωση δεν είναι το ίδιο, όσο κι αν μοιάζει να διαφέρει μόνο στο θέμα μοτέρ ή τραβηχτές.
    Στο F5J κατ εμέ το πλεονέκτημα που δίνει το μοτέρ, πέραν του επιθυμητού ύψους  απεμπλοκής του, (start height), σου δίνει την ευελιξία να κινηθείς κατά την απογείωση σε τοποθεσία που πιθανά να έχεις προ επιλέξει ώστε να "κόψεις" χαμηλά και μέσα σε περιοχή που εκτιμάς ότι υπάρχει θερμικό και θα σε ανεβάσει ώστε να πιάσεις τον επιθυμητό χρόνο των 10 λεπτών. Μη ξεχνάμε επίσης, ότι όπως και στο F3J όσο και στο F5J 600 από όσο ξέρω, δεν έχει υπάρξει ποτέ.
    Το ποτάμι σίγουρα δείχνει F5J αλλά παρόλο που σήμερα υπάρχουν μηχανές για τις βάρκες, κάποιοι ρομαντικοί επιμένουν στα κουπιά, άρα ας αφήσουμε τον καθένα να τραβήξει το δρόμο που του αρέσει.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 3 Αύγ 2016, 21:14:12 »

    Καλησπέρα,

    Μην βλέπετε μόνο τις συμμετοχές σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα, δείτε κυρίως τις συμμετοχές στα World Cups. Είναι πολύ πιο αντιπροσωπευτικές. Και εκεί θα δείτε ότι και το F3B ακόμα έχει ικανούς και αρκετούς θιασώτες. Σε ένα όμως Παγκόσμιο ή Πανευρωπαικό (δεν υπάρχουν άλλοι Ηπειρωτικοί αγώνες στα ανεμόπτερα) το σημαντικότερο στοιχείο είναι το κόστος. Τόσο της συμμετοχής όσο και του εξοπλισμού από την μία μεριά και από την αλλη το οργανωτικό κόστος. Για ένα αγώνα F3B χρειάζονται πολλά περισσότερα πράγματα και από εξοπλισμό και από έμψυχο υλικό. Εκτός δε από τα ανεμόπτερα πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος των μπαταριών και των βιντσιών.

    Στην F3J σε σχέση με την F5J ακόμα και το κόστος του ανεμοπτέρου είναι πιο ανεβασμένο. Επιπλέον χρειάζεσαι και τα θηρία που τραβάνε. Και μία καλή ομάδα που θεωρητικά έχει μεγάλες πιθανότητες να έχει αρκετούς αθλητές στους τελικούς, ο αριθμός των θηρίων είναι πολύ μεγαλύτερος.

    Το 2000 οι καλοί έκαναν περίπου 4 δευτερόλεπτα για άνοδο στο νήμα και ο ΜΟ ήταν κοντά στο 9 με 10, τώρα οι καλοί κάνουν από 1 έως 2 δευτερόλεπτα και ο ΜΟ είναι κοντά στα 7.  Το 2000 οι συμμετοχές σε σύνολο ξεπερνούσαν τους 120 αθλητές τώρα έχουν πέσει κοντά στους 85.

    Εκείνο το οποίο θα αλλάξει ριζικά τα πράγματα σε όλες τις κατηγορίες θα είναι η εμφάνιση των νέων ALTMTR. Ηδη δοκιμάζονται για όλες τις κατηγορίες τα νέα ALTMTR που θα έχουν την δυνατότητα και καταγραφής του πραγματικού χρόνου πτήσεως. Αυτό οταν ολοκληρωθεί θα μειώσει τον αριθμό των χρονομετρών που θα χρειάζονται. Πιστεύω οτι σε δύο χρόνια θα είναι διαθέσιμα και δοκιμασμένα. Και θα κάνουν και για F3B και για F3J και για F5J.

    Σίγουρα πάντως το F5J αυτή την στιγμή είναι σε άνοδο.



    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 07:30:25 »

    Ευχαριστούμε τον κ. πρόεδρο για την ενημέρωση.

    Το ερώτημα που θα έπρεπε να έχουμε θέσει είναι:

    Υπάρχει περίπτωση να γίνει στο μέλλον έστω και ένας αγώνας F3J στην Ελλάδα;

    Η δική μου θέση είναι : μηδενικές οι πιθανότητες

    Ενα μειονέκτημα των ηλεκτροκίνητων έναντι των καθαρόαιμων ανεμόπτερων, είναι οι κανονισμοί μεταφοράς (ή μη μεταφοράς) των Lipo με αεροπλάνο. Τα βαρίδια, τα πληρώνεις και τα μεταφέρεις. Τις μπαταρίες όμως;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    IKAROS14
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.455



    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 15:57:32 »




    με όλο το σεβασμό  για τι όχι και μια  ,, μικρη  ,, φθήνη  ,,  και   προσιτη  κατηγορια σε περισσότερο κοσμο
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 16:10:12 από IKAROS14 » Καταγράφηκε

    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΕΤΟΥΣ  ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 16:00:40 »

    Θείε Γιάννη, για να γίνει F3J στην Ελλάδα, θα πρέπει να υπάρχουν Έλληνες αθλητές οι οποίοι θα πρέπει να έχουν και τον κατάλληλο εξοπλισμό πέραν του αεροπλάνου για να λάβουν μέρος σε αυτόν και φυσικά ο σύλλογος τους να αιτηθεί την διοργάνωση του.
    Με τα όσα μέχρι τώρα γνωρίζουμε , ελάχιστοι έχουν αυτόν τον εξοπλισμό και πιθανά δεν ενδιαφέρονται για αγώνα.  Πιθανότερο βρίσκω να γίνει αγώνας F3K, (δεν ξέρω αν παλιότερα υπήρχαν τόσοι αθλητές παγκοσμίος σε αυτή την κατηγορία,  αλλά βλέπω πως τώρα γίνεται μεγαλύτερος πανικός κι από το F5J εκεί ), παρά F3J.
    Μακάρι να είχαμε, καθώς χάσαμε την ευκαιρία να δημιουργηθεί "μαγιά" και κουλτούρα  μετά το παγκόσμιο της Κέρκυρας, ικανή να συνεχίζει σε βάθος χρόνου.
    Ίσως και εμείς δεν είμαστε ώριμοι ως αθλητές να το διαχειριστούμε.
    Θα θελα εδώ να προσθέσω πως, όσοι εκ των αθλητών άλλων κατηγοριών βοήθησαν ως χρονομέτρες  αυτά τα 2 χρόνια στον αγώνα F5J FAI δηλώνουν ενθουσιασμένοι με αυτή και μάλιστα την θεωρούν εντυπωσιακή, ενώ στο μυαλό τους είχαν κάτι άλλο.
    Στο χέρι μας είναι λοιπόν έχοντας κατά νου όλα όσα ανέφερες σε άλλο νήμα για το "μεγαλείο του αερομοντελισμού" να γίνουμε περισσότεροι και με συνεχείς διοργανώσεις να γίνουμε και καλύτεροι.
    Οι φίλοι Βούλγαροι, διοργανώνουν και πετούν σε 7-8 τουρνουά κάθε χρόνο. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν τόσο καλά αποτελέσματα μα το κυριότερο, τόσο καλά "χέρια".
    Όραμα, θέληση και όρεξη να υπάρχει, όλα τα άλλα με τον καιρό θα έρθουν.

    ΥΓ: Πολύ ωραίο το βίντεο, ακόμη καλύτερο τα ανεμόπτερα!!!
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 19:31:20 »

    Παράθεση από: IKAROS14

    με όλο το σεβασμό  για τι όχι και μια  ,, μικρη  ,, φθήνη  ,,  και   προσιτη  κατηγορια σε περισσότερο κοσμο

    Υπάρχει Ελληνική κατηγορία για ηλεκτροκίνητα ανεμότερα F5J, με άνοιγμα φτερών έως 2,5 μέτρα. Οι επι μέρους διατάξεις του κανονισμού, είναι πιό ελεύθερρες, π.χ. δεν θα υπάρχει αλτίμετρο/κόφτης, αλλά όλα τα μοτέρ θα κόβουν μαζί με ηχητικό σήμα.

    Αναμένεται το σωματείο που θα πάρει την απόφαση να το δοκιμάσει. 
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 19:38:01 »


     Το πιό πιθανό Θείε, θα είναι να αναλάβει ο Α.Μ.Σ.Α.    Grin



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 19:55:12 »

    Καλησπέρα,

    Η μεταφορά των lipos δεν για το F5J δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα σύμφωνα με τις προβλέψεις για dangerous goods που υπάρχουν από τις αεροπορικές εταιρείες.

    Δεν έχουν πρόβλημα ακόμα και οι ασχολούμενοι με ελικόπτερα που εκεί οι μπατταρίες είναι πολύ ισχυρότερες από αυτες του F5J.

    Δεν έχω πρόχειρο το ενημερωτικό δελτίο που βγάζει η ΙATA αλλά είναι σίγουρο ότι υπάρχει στο internet.

    Για την F3K που αναφέρει ο Παντελής συμφωνώ αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν εντελώς διαφορετική φυσική κατάσταση από οποιαδήποτε αλλή κατηγορία. Η πλέον αθλητική κατηγορία του αερομοντελισμού.

    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 20:13:13 »

    ...

    Δεν έχω πρόχειρο το ενημερωτικό δελτίο που βγάζει η ΙATA αλλά είναι σίγουρο ότι υπάρχει στο internet.

    ...

    Εδώ είναι:  http://www.iata.org/whatwedo/cargo/dgr/Pages/lithium-batteries.aspx




    * lithium-battery-update.pdf (47.48 KB - έγινε λήψη 95 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 20:21:14 »


    Για την F3K που αναφέρει ο Παντελής συμφωνώ αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν εντελώς διαφορετική φυσική κατάσταση από οποιαδήποτε αλλή κατηγορία. Η πλέον αθλητική κατηγορία του αερομοντελισμού.


    Εδώ και κάτι χρόνια είμαι στον "όγκο", καιρός να μπούμε και στην γράμμωση  Grin Grin 
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 22:03:26 »

    ...

    Δεν έχω πρόχειρο το ενημερωτικό δελτίο που βγάζει η ΙATA αλλά είναι σίγουρο ότι υπάρχει στο internet.

    ...

    Εδώ είναι: http://www.iata.org/whatwedo/cargo/dgr/Pages/lithium-batteries.aspx





    Αυτό είναι που μας ενδιαφέρει http://www.iata.org/whatwedo/cargo/dgr/Documents/passenger-lithium-battery.pdf

    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 4 Αύγ 2016, 22:07:19 »


    Για την F3K που αναφέρει ο Παντελής συμφωνώ αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν εντελώς διαφορετική φυσική κατάσταση από οποιαδήποτε αλλή κατηγορία. Η πλέον αθλητική κατηγορία του αερομοντελισμού.


    Εδώ και κάτι χρόνια είμαι στον "όγκο", καιρός να μπούμε και στην γράμμωση  Grin Grin 

    Και μετά θα πάμε σε φέτες....
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 5 Αύγ 2016, 17:10:29 »

    Για να μη χαλάσω την αναφορά στους παγκόσμιους αγώνες στο άλλο thread, απλά επισημαίνω εδώ ότι η διαφορές στη βαθμολογία των πρώτων νικητών, και μετά από 6 γύρους, είναι της τάξης του 0,04/100.

    Κάπως μικρή η διαφορά για να πεις με σιγουριά ότι ο ένας είναι καλύτερος από τον άλλο
     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 5 Αύγ 2016, 17:13:14 »

    Για την F3K που αναφέρει ο Παντελής συμφωνώ αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν εντελώς διαφορετική φυσική κατάσταση από οποιαδήποτε αλλή κατηγορία. Η πλέον αθλητική κατηγορία του αερομοντελισμού.

    Συμφωνώ με την παράθεση.

    Ομως πιστεύω ότι αυτή η κατηγορία έχει τη μεγαλύτερη απαίτηση στην πιστότητα της χρονομέτρησης, από οιαδήποτε άλλη.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: F3J ή F5J ;
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.