Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 20:16:07 » |
|
Καλησπέρα, Πήρα ένα foam (arttech edge 540), αλλά με την μπαταρία του πετάει μόνο 7 λεπτά Γι΄αυτό θέλω να το μετατρέψω σε nitro.Το αεροπλάνο ζυγίζει 600γρ. σχεδόν.Γίνεται?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 22:08:59 » |
|
Καλησπέρα, Πήρα ένα foam (arttech edge 540), αλλά με την μπαταρία του πετάει μόνο 7 λεπτά Γι΄αυτό θέλω να το μετατρέψω σε nitro.Το αεροπλάνο ζυγίζει 600γρ. σχεδόν.Γίνεται? Φίλε μου στον μοντελισμό όλα γίνονται αρκει να έχεις μεράκι χρόνο και λίγο... χρήμα. Μήπως όμως αντί να μπεις στην διαδικασία μετατροπής να αγόραζες κανα δύο μπαταριούλες ακόμα? Νομίζω είναι ποιο φτηνό και γρήγορο και δεν κινδινεύεις να καταστρέψεις το μοντέλο όσον αφορά την κατασκευή του ή ακόμα και την πτητική του ικανότητα. Τώρα αν σου περισεύει κανένας κινητήρας και δεν έχεις τι να τον κάνεις και θες να πειραματιστής μπορείς να το κάνεις αρκεί το μοντέλο να μην ξεφύγει στο βάρος και στο ζύγισμα. Δώσε κάποιο λινκ να δούν και οι πιο έμπειροι το μοντέλο και γράψε και το setup σου.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 22:24:11 » |
|
καλη η σκεψη σου οπως ανεφερε ο j0e θα πρεπει πιθανον να παρεις καποιες μπαταριες παραπανω και να δεις αν μπορει το μοντελο σου να παρει μπαταρια με περισσοτερα MAH .Βεβαια θα πρεπει να δεις αν χωραει στο μοντελο σου η μεγαλυτερη μπαταρια και αν σου αλλαζει τα χαρακτηριστικα του μοντελου σου (ζυγισμα, ταχυτητα προσγειωσης κ.τ.λ.) Απο την αλλη αν θες ουτως ή αλλως να το κανεις θερμικο πρωτα θα πρεπει να σκεφτεις οτι το Nitro καιει και το Foam λιωνει, οτι θα πρεπει να το ενισχυσεις με ξυλεια για να κατσει ο κινητηρας οτι θα πρεπει να ξοδεψεις (που μετα θα σου μεινουν) για το εξοπλισμο που χρειαζεται ο κινητηρας (μιζα, μπουζοπιπα αντλια καυσιμου κ.τ.λ.) ισως να σε απογοητευσα αλλα απο την αλλη και εγω ψαχνω να βρω (ή φτιαξω) ενα μικρο ηλεκτρικο μπαλσινο για να του βαλω κινητηρα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 22:33:00 » |
|
Είναι λίγο εκτώς τοπικ αλλά είχα βρει σε ένα σιτε μαγαζιου ένα yak μικρό balsa για θερμικο κινητηρα 15αρι η 25αρι αν θυμαμαι καλά και σε τιμή 55 ή 50 ευρω. Ήταν καινούριο το μαγαζί και είχε χαμηλές τιμές. Θα βρω το σιτε και θα σας το δείξω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 22:34:17 » |
|
Εγώ θα έλεγα πριν μπεις σε τέτοια διαδικασία να δοκιμάσεις πρώτα να πάρεις καμιά μπαταρία της προκοπής γιατί αυτές που δίνει η μαμά είναι γ.τ.π. Οχι μόνο θα έχεις αισθητά μεγαλύτερη διάρκεια αλλα και αρκετά περισσότερη δύναμη. Το να το μετετρέψεις το συγκεκριμένο σε θερμικό δεν είναι και τόσο εύκολο. Σίγουρα θα σου βγει αρκετά πιο βαρύ απότι είναι ηλεκτρικό με πιθανό αποτέλεσμα να καταστρέψεις τα πτητικά του χαρακτηριστικά ειδικά αν η φόρτιση του φτερού είναι κάπως μεγάλη που σίγουρα θα είναι σε ένα ακροβατικό αεροπλάνο. Επειτα οι μικροί σε κυβισμό κινητήρες που είναι ταυτόχρονα και δυνατοί και ελαφροί είναι ακριβοί και το σύνολο μηχανή, μπαταρία δέκτη, σερβό γκαζιού, τεπόζιτο θα σου πάνε ακριβότερα από το να πάρεις μια δυο επιπλέον μπαταρίες της προκοπής. Να ξέρεις ότι τα φελιζολένια δεν προσφέρονται ιδιαίτερα για τέτοιες μςτατροπές και χρειάζονται και πολλές ενισχύσεις . Αυτά που προσφέρονται είναι κάποια ξύλινα ηλεκτρικά με εκπέτασμα της τάξης των 1.1 μέτρων που με ένα δεκαπενταράκι μοτέρ γίνονται σούπερ. Μια τέτοια επιτυχή μετατροπή έχω κάνει σε ένα ΥΑΚ-54 της great planes. Δεν θα το επιχειρούσα σε φοαμένιο με εκπέτασμα 0.8-0.9 γιατί πιστεύω πως πραγματικά δεν αξιζει τον κόπο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 23:28:58 » |
|
Είναι λίγο εκτώς τοπικ αλλά είχα βρει σε ένα σιτε μαγαζιου ένα yak μικρό balsa για θερμικο κινητηρα 15αρι η 25αρι αν θυμαμαι καλά και σε τιμή 55 ή 50 ευρω. Ήταν καινούριο το μαγαζί και είχε χαμηλές τιμές. Θα βρω το σιτε και θα σας το δείξω.
βρες το και πες το
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 00:50:50 » |
|
To μαγαζι που λεει ο JOE πρεπει να ειναι αυτο με το yak-54 για 25 nitro στα 58 ευρω. http://www.modelland.gr/YAK5425.html Οσο για το edge 540 για να μην λιωνει ντυστω με ταινια συσκευασιας την φαρδια που ειναι σαν ζιλοτειπ.Δν παθαινει τιποτα αλλα δν ξερω αν το αεροπλανακι πεταει μετα οπως τωρα .Χρηστος!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 13:51:50 » |
|
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Εδώ είναι ένα link με το α/π http://www.art-tech.cn/english/ArticleShow.asp?ArticleID=126Το α/π παίρνει μπαταρία με 1300mAh, η οποία μπαίνει σφηνωτή στην άτρακτο οπότε για μεγαλύτερη δεν υπάρχει λόγος Α, έχω αλλάξει το speed control γιατί ένωσα λάθος τα καλώδια και το έκαψα. Στην θέση του έβαλα ένα με 25Α το οποίο έχει και ψύκτη. Αυτό δεν ζεσταίνεται καθόλου σε σχέση με το πρώτο. Εξοπλισμό για nitro έχω γιατί πετάω α/π με os55ax. Το foam το αγόρασα για να πετάω σε ένα εγκαταλειμμένο γήπεδο ποδοσφαίρου(μισό) κοντά στη γειτονιά μου, όταν δεν μπορώ να πάω στον Ασπρόπυργο. Ήθελα να προσγειώνεται αργά για αυτό και πήρα foam. Νόμιζα ότι τα 15άρια μπάλσινα θα ήταν γρήγορα στην προσγείωση και δεν 8α είχα χώρο να τα προσγειώσω. Αλλά έμαθα ύστερα ότι είναι εξίσου αργά. Δυστυχώς δεν το έψαξα καλά και έκανα λάθος αγορά Τώρα, 2 επιπλέον μπαταρίες θα κοστίσουν 80Ε σχεδόν και 8α έχω άλλα 15 λεπτά πτήσης (τίποτα δηλαδή). Ένας 10-15 ΛΑ κοστίζει περίπου 50-70Ε και άλλα 15Ε περίπου το ντεπόζιτο, το ξύλο και κάποια επικάλυψη του foam. Οι απορίες μου είναι οι εξής: το foam θα αντέξει τους κραδασμούς? Επίσης, το αεροπλάνο από την ροπή του κινητήρα θα τείνει να ρολλάρει ή θα πηγαίνει κανονικά ευθεία? Ευχαριστώ!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 14:11:34 » |
|
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Εδώ είναι ένα link με το α/π http://www.art-tech.cn/english/ArticleShow.asp?ArticleID=126Το α/π παίρνει μπαταρία με 1300mAh, η οποία μπαίνει σφηνωτή στην άτρακτο οπότε για μεγαλύτερη δεν υπάρχει λόγος Α, έχω αλλάξει το speed control γιατί ένωσα λάθος τα καλώδια και το έκαψα. Στην θέση του έβαλα ένα με 25Α το οποίο έχει και ψύκτη. Αυτό δεν ζεσταίνεται καθόλου σε σχέση με το πρώτο. Εξοπλισμό για nitro έχω γιατί πετάω α/π με os55ax. Το foam το αγόρασα για να πετάω σε ένα εγκαταλειμμένο γήπεδο ποδοσφαίρου(μισό) κοντά στη γειτονιά μου, όταν δεν μπορώ να πάω στον Ασπρόπυργο. Ήθελα να προσγειώνεται αργά για αυτό και πήρα foam. Νόμιζα ότι τα 15άρια μπάλσινα θα ήταν γρήγορα στην προσγείωση και δεν 8α είχα χώρο να τα προσγειώσω. Αλλά έμαθα ύστερα ότι είναι εξίσου αργά. Δυστυχώς δεν το έψαξα καλά και έκανα λάθος αγορά Τώρα, 2 επιπλέον μπαταρίες θα κοστίσουν 80Ε σχεδόν και 8α έχω άλλα 15 λεπτά πτήσης (τίποτα δηλαδή). Ένας 10-15 ΛΑ κοστίζει περίπου 50-70Ε και άλλα 15Ε περίπου το ντεπόζιτο, το ξύλο και κάποια επικάλυψη του foam. Οι απορίες μου είναι οι εξής: το foam θα αντέξει τους κραδασμούς? Επίσης, το αεροπλάνο από την ροπή του κινητήρα θα τείνει να ρολλάρει ή θα πηγαίνει κανονικά ευθεία? Ευχαριστώ! Προφανώς δεν έχεις κοιτάξει εδώ. http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9272&Product_Name=Turnigy_1300mAh_3S_20C_Lipo_Pack
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 14:31:57 » |
|
Είναι αξιόπιστο site? Έχεις παραγγείλει ποτέ?Η τιμή πολύ καλή πραγματικά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 15:55:18 » |
|
Είναι αξιόπιστο site? Έχεις παραγγείλει ποτέ?Η τιμή πολύ καλή πραγματικά. Το site είναι όντως αξιόπιστο και έχει πολύ καλές τιμές. Οι περισσότεροι άλλωστε απο εκεί ψωνίζουμε και δεν νομίζω κάποιος να έχει πρόβλημα ή παράπονο απο τα προϊόντα του. Εγώ τουλάχιστον είμαι πολύ ευχαριστημένος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 17:27:05 » |
|
Έχω ένα πρόβλημα με το α/π. Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του. Γιατί όμως? Επίσης, μετά την 7λεπτη πτήση η μπαταρία καίει, είναι φυσιολογικό αυτό?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Kiril
|
|
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 21:23:59 » |
|
Ειναι φυσιολογικο να καιει φιλε μου. Δεν παιζει ρολο το ποσα λεπτα πετας αλλα αν δουλευεις το μοτερ με φουλ γκαζια και το ποσα αμπερ ζητας απο την μπαταρια σου. Αν δεν εχει ροη αερα για εξαερισμο κατα την πτηση η θερμοκρασια ανεβαινει και τα πραγματα γινονται χειροτερα. Αυτα τα λιγα απο μενα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 12:06:44 » |
|
Επίσης έχει και ένα άλλο πρόβλημα το αεροπλάνο.Ενώ η μπαταρία είναι φουλ φορτισμένη δεν ανεβάζει πολλές στροφές το μοτέρ. Δεν ξέρω άμα φταίει το γεγονός ότι άφησα την μπαταρία ένα μήνα στην άκρη και μέτρησα ότι είχε 2.5V (από 11.1) Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι στην τ/κ κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του το α/π. Σαν παρεμβολή φαίνεται, αλλά τα υπόλοιπα σέρβο μια χαρά δουλεύουν χωρίς παρεμβολές. Γιατί όμως?
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό? Ευχαριστώ!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 12:19:20 » |
|
Δεν ξέρω άμα φταίει το γεγονός ότι άφησα την μπαταρία ένα μήνα στην άκρη και μέτρησα ότι είχε 2.5V (από 11.1) Ενδεχομένως η lipo να τα έχει παίξει το πιό πιθανόν. Πάρε μια καινούρια και θα δεις διαφορά. Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι στην τ/κ κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του το α/π. Σαν παρεμβολή φαίνεται, αλλά τα υπόλοιπα σέρβο μια χαρά δουλεύουν χωρίς παρεμβολές. Γιατί όμως?
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό? Ενδεχομένως να είναι θέμα προγραμματισμού του esc αν προγραμματίζεται με κάρτα Αν δεν μας δώσεις περισσότερα στοιχεία για το esc δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε με υποθέσεις. Δοκίμασε πάντως με καινούρια μπαταρία να δεις τι γίνεται μήπως φταίει και η μπαταρία αν τροφοδοτείς το δέκτη απο το bec του esc
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 12:43:10 » |
|
Επίσης έχει και ένα άλλο πρόβλημα το αεροπλάνο.Ενώ η μπαταρία είναι φουλ φορτισμένη δεν ανεβάζει πολλές στροφές το μοτέρ. Δεν ξέρω άμα φταίει το γεγονός ότι άφησα την μπαταρία ένα μήνα στην άκρη και μέτρησα ότι είχε 2.5V (από 11.1) Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι στην τ/κ κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του το α/π. Σαν παρεμβολή φαίνεται, αλλά τα υπόλοιπα σέρβο μια χαρά δουλεύουν χωρίς παρεμβολές. Γιατί όμως?
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό? Ευχαριστώ! Φίλε μου πόσα C είναι η μπαταρία? Πιθανώς το μοτέρ να τραβάει περισσότερα Α απότι μπορεί να δώσει η μπαταρία και να την φαίρνει στα όρια της. Λίγο ζεστή να είναι δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά αν καίει τότε πρέπει να πάρεις μια μπαταρία με περισσότερα C η οποία να μην ζορίζετε να δώσει τα Α που ζητάει το μοτέρ και να κρατήσει περισσότερο. Επίσης πρέπει να προσέξεις όταν πετάς να μην πέφτει κάποιο κελί κάτω από 3V γιατι η μπαταρία χαλάει. Αυτό με το γκάζι δεν το κατάλαβα μπορείς να δώσεις λίγες περισσότερες λεπτομέρειεσ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 14:11:00 » |
|
Ενδεχομένως να είναι θέμα προγραμματισμού του esc αν προγραμματίζεται με κάρτα Αν δεν μας δώσεις περισσότερα στοιχεία για το esc δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε με υποθέσεις. Δοκίμασε πάντως με καινούρια μπαταρία να δεις τι γίνεται μήπως φταίει και η μπαταρία αν τροφοδοτείς το δέκτη απο το bec του esc
Λοιπόν ESC έχω αυτό: http://www.esky-heli.com/ek10350-brushless-speed-controller-p-650.htmlΕίναι 25Α, δεν είναι της μάνας του (είχε 18Α) Και ναι, ο δέκτης τροφοδοτείται μέσω του ESC (κανάλι 3) Φίλε μου πόσα C είναι η μπαταρία? Πιθανώς το μοτέρ να τραβάει περισσότερα Α απότι μπορεί να δώσει η μπαταρία και να την φαίρνει στα όρια της. Λίγο ζεστή να είναι δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά αν καίει τότε πρέπει να πάρεις μια μπαταρία με περισσότερα C η οποία να μην ζορίζετε να δώσει τα Α που ζητάει το μοτέρ και να κρατήσει περισσότερο. Επίσης πρέπει να προσέξεις όταν πετάς να μην πέφτει κάποιο κελί κάτω από 3V γιατι η μπαταρία χαλάει.
Αυτό με το γκάζι δεν το κατάλαβα μπορείς να δώσεις λίγες περισσότερες λεπτομέρειεσ?
Μπαταρία έχω αυτήν εδώ: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7152Για τα C δεν είμαι σίγουρος αλλά πάνω στη μπαταρία λέει να μην ξεφορτίζω για πολύ ώρα πάνω από 10C. Η μπαταρία δεν είναι απλά ζεστή, καίει πολύ. Επίσης, όταν έλεγα ότι η μπαταρία είχε 2.5V, εννοούσα όλα τα cells μαζί όχι μόνο το ένα από τα τρία.Επίσης ένα cell το βλέπω κάπως φουσκωμένο. Όταν έχειω στην τ/κ φουλ κάτω το γκάζι, τότε το μοτέρ δεν δουλεύει. Όμως πολλές φορές δίνει μόνο του γκάζι (σχεδόν μισές στρογές, κάτα μικρά διαστήματα) και το τρέχω στο έδαφος Με το που ανεβάζω όμως στην τ/κ το γκάζι τότε το μοτέρ ακολουθάει ακριβώς τις εντολές, μισό γκάζι στην τ/κ-μισές στροφές το μοτέρ,φουλ στην τ/κ-φουλ στροφές κοκ. Αναγκάζομαι να δουλεύω συνέχεια το μοτέρ στις μικρότερες στροφές (όταν δεν θέλω φόρα π.χ προσγείωση), γιατί αν κατεβάσω από την τ/κ το στικ κάτω φουλ, μπορεί να γκαζάρει εκεί που το προσγειώνω ή αν το έχω προσγειώσει να προχωράει μόνο του στο έδαφος. Δηλαδή το δουλεύω σαν βενζινοκίνητο
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 14:24:58 από Brokeras »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 14:18:44 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 14:22:33 » |
|
2.5 Δια 3 = ΜΠΟΥΜ !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 14:25:18 » |
|
Είναι 25Α, δεν είναι της μάνας του (είχε 18Α)
Και ναι, ο δέκτης τροφοδοτείται μέσω του ESC (κανάλι 3) Αλλαξε πρώτα μπαταρία με καινούρια για να είσαι σίγουρος για να δείς μετά αν φταίει το esc για τα προβλήματα που σου κάνει στο ρελαντί Όταν έχειω στην τ/κ φουλ κάτω το γκάζι, τότε το μοτέρ δεν δουλεύει. Όμως πολλές φορές δίνει μόνο του γκάζι (σχεδόν μισές στρογές, κάτα μικρά διαστήματα) και το τρέχω στο έδαφος Με το που ανεβάζω όμως στην τ/κ το γκάζι τότε το μοτέρ ακολουθάει ακριβώς τις εντολές, μισό γκάζι στην τ/κ-μισές στροφές το μοτέρ,φουλ στην τ/κ-φουλ στροφές κοκ. Αναγκάζομαι να δουλεύω συνέχεια το μοτέρ στις μικρότερες στροφές (όταν δεν θέλω φόρα π.χ προσγείωση), γιατί αν κατεβάσω από την τ/κ το στικ κάτω φουλ, μπορεί να γκαζάρει εκεί που το προσγειώνω ή αν το έχω προσγειώσει να προχωράει μόνο του στο έδαφος. Δηλαδή το δουλεύω σαν βενζινοκίνητο Αυτό το έκανε απο όταν αλλάχτηκε το esc? Απο ποιά στιγμή ξεκίνησε αυτό?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 14:31:12 » |
|
Η μπαταρία όμως φορτίζει μια χαρά, αυτή τη στιγμή που μιλάμε γέμισε και έχει 12.5V Αυτό το έκανε απο όταν αλλάχτηκε το esc? Απο ποιά στιγμή ξεκίνησε αυτό?
Το πρώτο ESC δούλεψε για κάτι απογειώσεις και προσγειώσεις μόνο(7λεπτά), την επόμενη μέρα κάηκε από δικιά μου βλακεία (ένωσα λάθος καλώδια) Δεν είχε αυτό το πρόβλημα την πρώτη φορά, κρατούσε ρελαντί χωρίς να δίνει γκάζι μόνο του. Άρα μετά την αλλαγή γίνεται αυτό.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 14:38:03 » |
|
Η μπαταρία όμως φορτίζει μια χαρά, αυτή τη στιγμή που μιλάμε γέμισε και έχει 12.5V Κρατάει τον ίδιο χρόνο που κρατούσε και στην αρχή? Πρόσεχε πάντως γιατί με φουσκομένο στοιχείο και με συνολική τάση 2.5 Volt ξεφόρτιστη δεν τη βλέπω καλά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 14:40:42 » |
|
Κρατάει τον ίδιο χρόνο που κρατούσε και στην αρχή? Πρόσεχε πάντως γιατί με φουσκομένο στοιχείο και με συνολική τάση 2.5 Volt ξεφόρτιστη δεν τη βλέπω καλά.
Η αλήθεια είναι ότι σήμερα δεν μπόρεσε να πετάξει ούτε 2 λεπτά Φουλ γκαζιά μόνο μια φορά πήρε στην αρχή.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 15:22:19 από Brokeras »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 14:51:03 » |
|
Η μπαταρία μπορεί μεν να φορτίζει μέχρι την πλήρη τάση αλλά έχει χάσει πλέον την ικανότητά της να δίνει πολύ ρεύμα στο φορτίο. Με απλά λόγια έχει αχρηστευτεί. Τις λίπο δεν τις αφήνουμε να αδειάσουν τόσο. Φαντάζομαι ότι η φόρτιση γίνεται με μπάλανσερ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 14:57:41 » |
|
Η μπαταρία μπορεί μεν να φορτίζει μέχρι την πλήρη τάση αλλά έχει χάσει πλέον την ικανότητά της να δίνει πολύ ρεύμα στο φορτίο. Με απλά λόγια έχει αχρηστευτεί. Τις λίπο δεν τις αφήνουμε να αδειάσουν τόσο. Φαντάζομαι ότι η φόρτιση γίνεται με μπάλανσερ.
Ένα μήνα την είχα αφήσει στην άκρη γιατί φυσούσε πολύ. Πώς τις διατηρούμε τότε τις λίπο? Πες ότι φεύγω για κάνα 2 μήνες εξωτερικό, πάνε τότε για πέταμα όλες οι μπαταρίες? Η φόρτιση γίνεται με το καλώδιο με τους 2 πόλους.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 15:10:20 » |
|
Ένα μήνα την είχα αφήσει στην άκρη γιατί φυσούσε πολύ. Πώς τις διατηρούμε τότε τις λίπο? Πες ότι φεύγω για κάνα 2 μήνες εξωτερικό, πάνε τότε για πέταμα όλες οι μπαταρίες?
Η φόρτιση γίνεται με το καλώδιο με τους 2 πόλους. Τις lipo δεν τις αποθηκεύουμε ποτέ πλήρως φορτισμένες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τις αποφορτίζουμε σε μια τάση περίπου 3.8 Volt ανα στοιχείο και τις τοποθετούμε σε δροσερό μέρος.Η φόρτιση πρέπει να γίνεται με φορτιστή που να έχει πρόγραμμα για lipo και πάντα με balancer για εξισορόπηση των στοιχείων ώστε μετά τη φόρτιση όλα τα στοιχεία να έχουν την ίδια τάση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 15:15:15 » |
|
Ο φορτιστής που έχω πρέπει να είναι ο απλός, δεν έχει επιλογές για αποφόρτιση κτλ.(από το κουτί) Απλά συνδέεις και φορτώνει. Ποιόν φοτιστή για λίπο πρέπει να πάρω, με balancer κτλ. ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 15:19:40 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 15:54:23 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Brokeras
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 38
|
|
« Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 15:58:17 » |
|
Ανέβασα τις φωτογραφίες στο net, γιατί από το pc δεν ήξερα πως να τις βάλω στο φόρουμ. Ευχαριστώ για το λινκ, λύθηκε η απορία Το στοιχείο στη φωτογραφία είναι χαλασμένο?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
konstantinos_82
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 30
|
|
« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 7 Μάρ 2013, 13:24:20 » |
|
Μπορώ να κάνω και εγώ μία ερωτηση?
Έχω τον Turnigy 50W 6A και θέλω να αγοράσω ένα τροφοδοτικό γτ δεν περιέχεται μέσα στην συσκευασία! Μπορεί να μου πει κάποιος ποιο τροφοδοτικό πρέπει να αγοράσω? Γτ έχω μπερδευτεί αρκετά! Κάνει απο laptop ή όχι?
Ευχαριστώ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Bladedancer
|
|
« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 7 Μάρ 2013, 14:11:14 » |
|
Μπορώ να κάνω και εγώ μία ερωτηση?
Έχω τον Turnigy 50W 6A και θέλω να αγοράσω ένα τροφοδοτικό γτ δεν περιέχεται μέσα στην συσκευασία! Μπορεί να μου πει κάποιος ποιο τροφοδοτικό πρέπει να αγοράσω? Γτ έχω μπερδευτεί αρκετά! Κάνει απο laptop ή όχι?
Ευχαριστώ...
Οποιοδήποτε τροφοδοτικό θα σου βγάζει 12V και 5-6Α και έχει και το σωστό βύσμα για τον φορτιστή σου. Εγώ θα προτιμούσα κάποιο με τουλάχιστον 7Α για να δουλεύει ξεκούραστα το τροφοδοτικό. Και περισσότερα Α να είναι δεν υπάρχει πρόβλημα αφού ο φορτιστής θα τραβάει μόνο αυτά που θέλει από το τροφοδοτικό.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
|
|
|
konstantinos_82
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 30
|
|
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 7 Μάρ 2013, 14:18:04 » |
|
Μπορώ να κάνω και εγώ μία ερωτηση?
Έχω τον Turnigy 50W 6A και θέλω να αγοράσω ένα τροφοδοτικό γτ δεν περιέχεται μέσα στην συσκευασία! Μπορεί να μου πει κάποιος ποιο τροφοδοτικό πρέπει να αγοράσω? Γτ έχω μπερδευτεί αρκετά! Κάνει απο laptop ή όχι?
Ευχαριστώ...
Οποιοδήποτε τροφοδοτικό θα σου βγάζει 12V και 5-6Α και έχει και το σωστό βύσμα για τον φορτιστή σου. Εγώ θα προτιμούσα κάποιο με τουλάχιστον 7Α για να δουλεύει ξεκούραστα το τροφοδοτικό. Και περισσότερα Α να είναι δεν υπάρχει πρόβλημα αφού ο φορτιστής θα τραβάει μόνο αυτά που θέλει από το τροφοδοτικό. Δηλαδή αν είναι μέχρι από 12V έως 18V και από 65W έως 90W και μέχρι 7A είναι οκ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Bladedancer
|
|
« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 7 Μάρ 2013, 14:25:34 » |
|
Μπορώ να κάνω και εγώ μία ερωτηση?
Έχω τον Turnigy 50W 6A και θέλω να αγοράσω ένα τροφοδοτικό γτ δεν περιέχεται μέσα στην συσκευασία! Μπορεί να μου πει κάποιος ποιο τροφοδοτικό πρέπει να αγοράσω? Γτ έχω μπερδευτεί αρκετά! Κάνει απο laptop ή όχι?
Ευχαριστώ...
Οποιοδήποτε τροφοδοτικό θα σου βγάζει 12V και 5-6Α και έχει και το σωστό βύσμα για τον φορτιστή σου. Εγώ θα προτιμούσα κάποιο με τουλάχιστον 7Α για να δουλεύει ξεκούραστα το τροφοδοτικό. Και περισσότερα Α να είναι δεν υπάρχει πρόβλημα αφού ο φορτιστής θα τραβάει μόνο αυτά που θέλει από το τροφοδοτικό. Δηλαδή αν είναι μέχρι από 12V έως 18V και από 65W έως 90W και μέχρι 7A είναι οκ? Όχι μέχρι 7Α. 6 με 7 τουλάχιστον. Τα W θα βγουν από μόνα τους ανάλογα από τα V και τα Α. Watt=Volt*Ampere Οπότε αν έχεις κάποιον φορτιστή με 7Α και 12V τότε 7*12 θα σου δίνει 84 watt. Εστίασε στα V και στα Α που χρειάζεσαι και θα είσαι οκ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
|
|
|
konstantinos_82
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 30
|
|
« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 7 Μάρ 2013, 14:34:57 » |
|
Μπορώ να κάνω και εγώ μία ερωτηση?
Έχω τον Turnigy 50W 6A και θέλω να αγοράσω ένα τροφοδοτικό γτ δεν περιέχεται μέσα στην συσκευασία! Μπορεί να μου πει κάποιος ποιο τροφοδοτικό πρέπει να αγοράσω? Γτ έχω μπερδευτεί αρκετά! Κάνει απο laptop ή όχι?
Ευχαριστώ...
Οποιοδήποτε τροφοδοτικό θα σου βγάζει 12V και 5-6Α και έχει και το σωστό βύσμα για τον φορτιστή σου. Εγώ θα προτιμούσα κάποιο με τουλάχιστον 7Α για να δουλεύει ξεκούραστα το τροφοδοτικό. Και περισσότερα Α να είναι δεν υπάρχει πρόβλημα αφού ο φορτιστής θα τραβάει μόνο αυτά που θέλει από το τροφοδοτικό. Δηλαδή αν είναι μέχρι από 12V έως 18V και από 65W έως 90W και μέχρι 7A είναι οκ? Όχι μέχρι 7Α. 6 με 7 τουλάχιστον. Τα W θα βγουν από μόνα τους ανάλογα από τα V και τα Α. Watt=Volt*Ampere Οπότε αν έχεις κάποιον φορτιστή με 7Α και 12V τότε 7*12 θα σου δίνει 84 watt. Εστίασε στα V και στα Α που χρειάζεσαι και θα είσαι οκ. Οκ..! Συγνώμη για αυτές τις ερωτήσεις που ακούγονται χαζές..αλλά επειδή ποτέ δεν είχα σχέση με ηλεκτρικά μοντέλα μόνο με θερμικά εξ'ού και αυτού του είδους οι ερωτήσεις! Οπότε...μάλλον σίγουρα θα παίζει ρόλο η μπαταρία που φορτίζω σωστά?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|