Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 00:12:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 00:12:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 40
    Totale: 42
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Λάθος Έλικα  (Letto 5951 volte)
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 618



    « il: Domenica, 18 Set 2005, 19:29:11 »

    Τι θα γίνει αν σε μηχανή .46 δίχρονη που πέταγε πριν με με έλικα 12x5'',βάλουμε(κατά λάθος...)μια 10x6''?Σε εμένα προσωπικά η μηχανή σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 2 λεπτά.Δυστυχός δε πρόσεξα τι αγόρασα από βιασύνη!Πάνε  6e! Θυμός
    Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #1 il: Domenica, 18 Set 2005, 19:51:40 »

    Η 10Χ6" ΔΕΝ είναι λάθος έλικα για μια .46. Απλά θέλει λίγο διαφορετική ρύθμιση της βελόνας του γκαζιού απ' αυτή που είχε για την 12Χ5" (που μάλιστα είχε γίνει 11σκάρταΧ5" αν θυμάμαι καλά  laugh ).
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 618



    « Risposta #2 il: Domenica, 18 Set 2005, 21:28:06 »

    Τη μέγιστη απόδοση η μηχανή την έδωσε σε μισό γκάζι.Η μηχανή ζεστάθηκε και έσβησε.Γι'αυτό τη θεώρησα ακατάλληλη!Βελόνα φοβάμαι να πειράξω!Θα πάρω μια 12x5''.Αυτή τη κρατάω!Πάντως σηκώθηκε το trainer!Ευχαριστώ για τη βοήθεια!(δε νομίζω να ζεστάθηκε από το τελευταίο μπούμ του αυγούστου? και να έχει ζημία η μηχανή..αυτό φοβήθηκα!) Thumbs up
    Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #3 il: Domenica, 18 Set 2005, 22:37:02 »

    Αργά ή γρήγορα θα πρέπει να μάθεις να ρυθμίζεις την μηχανή μόνος σου και αργότερα να εκπαιδεύεις και άλλους. Η ταλαιπωρία σου είναι μικρή έως τώρα. Οι μεγαλύτεροι σου έμαθαν με υποδεέστερο καύσιμο, χωρίς starter (θα την βάλουμε μπροστά καμμιά μέρα με το χέρι,  για άσπρο γάντι και μπράφ, Japan style, θα δούμε αργότερα), χωρίς εκπαιδευτή.

    Μικρορρυθμίσεις μπορεί να χρειαστούν ανάλογα με την θερμοκρασία, την υγρασία και το υψόμετρο εκτός από την αλλαγή έλικας και καυσίμου.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 618



    « Risposta #4 il: Martedì, 20 Set 2005, 18:52:10 »

    Όταν ρυθμίζατε τη βελόνα της μηχανής μου παρατήρησα ότι με full γκάζι γυρνούσατε τη βελόνα μέχρι να αποδόσει μέγιστες στροφές εκεί!Αυτό έπρεπε να κάνω αρχικά για να 'δέχτει' την μικρότερη έλικα?Αυτή η ρύθμισει μου έχει γίνει εφιάλτης.Πρέπει να εξοικιωθώ!
    Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #5 il: Mercoledì, 21 Set 2005, 00:00:28 »

    Αυτό που δεν παρατήρησες και μάλιστα ξέχασες γιατί το είπα είναι ότι, αφού ρυθμιστεί στο φούλ κλείνοντας (βιδώνοντας) την βελόνα, ανοίγουμε λίγο την βελόνα πάλι μέχρι να γίνει μια μόλις αισθητή μείωση των στροφών γιατί το καρμπυρατέρ θα πάρει περισσότερο αέρα στην πτήση. Στις πρώτες πτήσεις που έγιναν δούλευε με πιό πλούσιο μείγμα.

    Είναι φυσικό στην αρχή να ξεχνάς πολλά απ' ότι σου λένε γιατί είναι όλα καινούργια. Διάβασε και ξαναδιάβασε στο βιβλίο του Γιάννη Κωνσταντακάτου για τις μηχανές, εκκίνηση, καρμπυρατέρ κ.τ.λ.. Μπορείς να την ρυθμίσεις και μόνος σου. Ξέρεις να την βάζεις μπροστά, να το απογειώνεις, να το πετάς με ασφάλεια και να το προσγειώνεις. Ξέρεις να μην βιάζεσαι και έχεις καλό χέρι. Είναι γεγονός πάντως, ότι αυτή η βελόνα της OPS είναι αρκετά σκληρή. Οταν βρεθούμε περισσότερα.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 618



    « Risposta #6 il: Mercoledì, 21 Set 2005, 00:43:55 »

    Θα πειραματιστώ πάνω στη ρύθμιση με τη πρώτη ευκαιρία.Το βιβλίο το διαβάζω σύχνα,αλλά μερικά σημεία δε τα καταλαβαίνω.Κάτι θα καταφέρω στο τέλος πάντως..
     Thumbs up
    Loggato
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 618



    « Risposta #7 il: Domenica, 9 Ott 2005, 19:05:43 »

    Τελικά πειραματίστικα  με τη ρύθμιση της μηχανής(πολλές φορές) και με βασικά ακροβατικά(loop,roll,immelman,half-loop,half-roll κτλ).Η μηχανή πήρε μπροστά και με το χέρι..όταν είχε κέφια!Τέλικος απολογισμός:πολύ καλή προπόνηση,λίγο χτυπημένο το trainer και ένα βαθύ κόψιμο στο δάχτυλο από την εκκίνηση της έλικας uglystupid2!Σε δύο μήνες πέταγμα ξανά μετά την επίσκευη. Thumbs up
    Loggato
    kosmasleiletzoglou
    Visitatore
    « Risposta #8 il: Domenica, 9 Apr 2006, 00:50:08 »

    Παιδιά μη βάζετε μπροστά με το δάκτυλο. Ένα σταρτερ το βρήσκεις πλέον τόσο εύκολα που δεν είναι αναγκαίο να καταλήγουμε με κρεουργημένα χέρια για να πετάξουμε. Κάποτε μπορεί να το κάναμε αλλά δεν υπήρχαν οι ευκολίες του σήμερα. Και πάλι αν θυμάστε καταφεύγαμε σε λύσεις στον τόρνο με ιδιοκτατασκευές από μοτέρ υαλοκαθαριστήρων και τέτοια μήπως γλιτώσουμε κανα φράγκο ή γιατί δεν βρήσκαμε στάρτερ.
    Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #9 il: Domenica, 9 Apr 2006, 01:10:17 »

    Εχει starter Κοσμά, είναι θέμα prestige  laugh

    Αποδεικνύεις ότι δεν είσαι ... κόττα (chickenstick, chickenfinger) Ποοολύ αστείο

    Πέρα από την πλάκα δείτε πάλι το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-065.htm

    Η cool style  Ανεση εκκίνηση του κινητήρα με ένα χτύπημα είναι μερικές φορές κίνηση εντυπωσιασμού. Δεν παίρνει ποτέ βαθμούς αλλά αφήνει αίσθηση.
    « Ultima modifica: Domenica, 9 Apr 2006, 01:23:54 da Κώστας Κωστόπουλος » Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 618



    « Risposta #10 il: Domenica, 9 Apr 2006, 13:26:04 »

    Κότα ένας Αγρινιώτης Θυμός Θυμός Θυμός?Ποτέ!!! όντως αφήνει αίσθηση εντυπωσιασμού και σε εμένα προσωπικά άφησεμια μικρή ουλή στο δείκτη του δεξιού χεριού!Μεταξύ μας θα προτιμούσα η ουλή να είναι μεγαλύτερη!Ξαναείχα ατύχημα με έλικα απο το Formosa!Πέρασε ξυστά από τη μύτη μου την έκοψε!Έμεινε μικρό σημάδι! buck2

    Γίνεται αερομοντελλιστής χωρίς κόψιμο από έλικα?Παπάς χωρίς ράσα? devil
    Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #11 il: Domenica, 9 Apr 2006, 14:51:43 »

    Τώρα να μην πω τίποτα  Θυμός

    Εντυπωσιακό είναι να την βάζεις μπροστά χωρίς να κοπείς. Οι Γιαπωνέζοι κάποτε φορούσαν και άσπρο γάντι  Εκπληξη. (Σοβαρά ε, δεν κάνω πλάκα).
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    kosmasleiletzoglou
    Visitatore
    « Risposta #12 il: Domenica, 9 Apr 2006, 18:49:05 »

    Φαντάζομαι ρεπορτάζ στο Βερύκιο: "Πεδίο μάχης κατέληξε ένα μοντελοδρόμιο. Αίμα και τραυματισμένοι μοντελιστές παντού. Το θέαμα θυμίζει Κοσσοβο. Εγκατελειμένα πτώματα μοντελιστών παντού και  Α Κ Ρ Ω Τ Η Ρ Ι Α Σ Μ Ε Ν Ο Ι  μοντελιστές να ζητούν απεγνωσμένα βοήθεια. Οι άντρες του ΕΚΑΒ δεν μπορούν να πιστέψουν στα μάτια τους ότι αυτά γίνονται στο 2000000000000000000......Οι αρχές προτίθενται να πάρουν αυτστηρά μέτρα κατά των αναποφάσιστων μοντελιστών μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα buck2 buck2 buck2 buck2laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh
    « Ultima modifica: Domenica, 9 Apr 2006, 18:51:58 da sfyris » Loggato
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #13 il: Domenica, 9 Apr 2006, 22:18:20 »

    Παιδια αν δεν θελετε starter.υπαρχουν γαντια ή ακομα καλυτερα ΚΑΤΣΑΒΙΔΙΑ,ΜΠΕΤΟΣΙΔΕΡΑ ή οτιδηποτε αλλο αυτου του τυπου!Απλα μπορει να χτυπησει την ελικα και να της χαλασει το χειλος προσφυγης αλλα τι ειναι καλυτερα?Να χτυπησει η ελικα ή το χερι?Huh?? Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 458



    « Risposta #14 il: Lunedì, 10 Apr 2006, 12:38:04 »

    Εγώ για καιρό χρησιμοποιούσα φτηνά κατσαβίδια και γύρναγα την έλικα με τη λαβή, όχι με το σίδερο. Μέσα σε ένα εξάμηνο ο OS "κατανάλωσε" τρία κατσαβίδια, αλλά δεν έκανε ζημιά στην έλικα.
    Πρόσφατα βρήκα ένα πολύ βολικό ξύλο και γλύτωσα τα έξοδα.

    Το starter το χρησιμοποιώ μόνο στην ανάγκη γιατί χαλάει το spinner. Άλλωστε είναι και θέμα "επαφής" με το μοτέρ.

    Όσο για άσπρο γάντι, τι να πώ, ο τρόπος του σαμουράι. Φαντάσου να πετάς και Katana με OS 50SX Tongue.

    Καλές προσγειώσεις,
    Γιώργος
    Loggato
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #15 il: Martedì, 18 Apr 2006, 00:27:54 »

    Εγώ όταν ανοίγω τον διακόπτη του Ελεγκτή Ταχύτητας , κάνει ένα μπίτ , μπίτ το Μοτέρ και είναι έτοιμο !
    Ανοίγω το Γκάζι στον πομπό και ξεκινάει μόνο του ...  Ποοολύ άνεση

     Thumbs up   Ποοολύ άνεση      laugh
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Pagine: 1 2 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Λάθος Έλικα
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.064 secondi con 24 queries.