Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Messages dans 12.389 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 09:58:44

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 09:58:44

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304530
    Total des fils de discussion: 12389
    En ligne aujourd'hui: 28
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 17
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Pulsejet Engine  (Lu 4971 fois)
    Δημήτρης ’ρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268



    « le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 01:03:27 »


    Μα πώς στο καλό δουλεύουν...?
    Μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος με απλά Ελληνικά...?!
    Journalisée

    Πετάμε ?
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #1 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 08:26:04 »

    Μα πώς στο καλό δουλεύουν...? Μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος με απλά Ελληνικά...?
    Εχεις υπ' όψη σου πως λειτουργεί μία Cox 049 ή 020 με reed valve? Δηλαδή με παλλόμενη μεμβράνη;
    Ετσι και το pulse jet, πλην του ότι αντί για μία μεμβράνη, έχει μία μαργαρίτα από μεμβράνες, δηλαδή ένα λεπτό μέταλλο κομμένο κατάλληλα ώστε στη μέση να είναι ακίνητο, και στις άκρες πολλα ελεύθερα φύλλα που μπορούν να πάλλονται. Μπροστά από κάθε φύλλο της μαργαρίτας υπάρχει μία οπή, που επικοινωνεί με τον εμπρός χώρο, που ψεκάζεται η βενζίνη.
    Η καύση γίνεται πίσω από την μαργαρίτα, με ένα κοινό μπουζί. Τα καυσαέρια πιέζουν προς τις δύο κατευθύνσεις. Προς τα εμπρός για να σπρώξουν την μηχανή και το αεροπλάνο, (σε εκείνη την φάση η μαργαρίτα έχει κλείσει τις τρύπες) και προς τα πίσω για να αποβληθούν, από το ακροφύσιο. Οπως όμως ταξιδεύουν προς τα πίσω με μεγάλη ταχύτητα, κάνουν στιγμιαία υποπίεση πίσω ακριβώς από την μαργαρίτα, η οποία ανοίγει και ρουφάει φρέσκο μίγμα αέρα / βενζίνης, μετά κλείνει και επαναλαμβάνεται ο κύκλος.  Η λειτουργία της δηλαδή βασίζεται στην ταλάντωση της μαργαρίτας. Στην μία φάση κλείνει για να γίνει η καύση και η προώθηση, και στην άλλη ανοίγει για να ρουφήξει άκαυστο μίγμα. Αυτό γίνεται πολύ γρήγορα, σε μερικές χιλιάδες κύκλους το λεπτό.
    Η εκκίνηση γίνεται με πεπιεσμένο αέρα, από δεξαμενή ή με μία τρομπα ποδηλάτου, που σπρώχνει γρήγορα αέρα και μίγμα από μπρος προς τα πίσω, για να κάνει την μεμβράνη να ανοιγοκλείσει αρχικά έως ότου αναφλεγεί το μίγμα, οπότε συνεχίζει μόνη της .
    Ενα μειονέκτημα είναι ότι αν η βενζίνη που  περνάει στην φάση της εκκίνησης δεν αναφλεγεί, συσσωρεύεται και παίρνει φωτιά με κίνδυνο να καεί και το αεροπλάνο. Επίσης κατά την λειτουργία πυρώνουν τα πάντα. Φανταστείται πόσο κινδυνεύει και το αεροπλάνο. Πάντα υπάρχει δίπλα πυροσβεστήρας.

    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #2 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 08:55:02 »

    Nα συμπληρωσω οτι ειναι τρομερα θορηβωδης μηχανες, και δεν εχουν ελεγχο στο γκαζι. Δουλευουν μονο στο φουλ.
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Δημήτρης ’ρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268



    « Répondre #3 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 09:17:39 »

    Δείτε λίγο και τι παίζει από ....τιμές!!!http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html
    Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?Ποιά άλλα αεροπλάνα του ’ξονα χρησιμοποιούσαν αυτό το σύστημα προώθησης?
    Journalisée

    Πετάμε ?
    Δημήτρης ’ρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268



    « Répondre #4 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 09:23:30 »

    Nα συμπληρωσω οτι ειναι τρομερα θορηβωδης μηχανες, και δεν εχουν ελεγχο στο γκαζι. Δουλευουν μονο στο φουλ.
    Μάλλον έχεις δίκιο Μήτσιο....!
    http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890
    Και ένα βίντεο ακόμα....
    « Dernière édition: Mercredi, 29 Sept. 2010, 09:51:27 par Δημήτρης ’ρτα » Journalisée

    Πετάμε ?
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.043


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Répondre #5 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 14:03:35 »

    Να και δυο φωτο απο τετοιες μοντελιστικες μηχανες παλαιου τυπου και φυσικα απο την κατα εμενα καλυτερη εταιρεια το ονομα βρεστετο εσεις σαν κουιζ.


    * 1947-jet-type-1.jpg (2.48 Ko, 125x69 - vu 662 fois.)

    * 1952-jet-2.jpg (2.5 Ko, 125x71 - vu 670 fois.)
    Journalisée

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    pissas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 443


    « Répondre #6 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 14:25:47 »

    Δείτε λίγο και τι παίζει από ....τιμές!!!http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html
    Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?Ποιά άλλα αεροπλάνα του ’ξονα χρησιμοποιούσαν αυτό το σύστημα προώθησης?

    κανενας τυπος αεροπλανου ,-στον ΠΠ2 δεν χρησιμοποιειθεικαν αεριοθουμενα αεροπλανα- μιας και ο ελεγχος της ωσης ειναι δυσκολος . Σημερα υπαρχει ηλεκτρικο κυκλωμα που ελεγχοντας τον ψεκασμο μπορει να εχει εναν υποτυπωδη ελεγχο της ωσης που παραγει ενα pulse jet. Το προβλημα τις θερμοκρασιας ωστοσο οντως ειναι εντονο, οπως και ο κινδυνος πυρκαγιας σε περιπτωση ατυχηματος.
    Journalisée

    esky kob
    copter x 450 se v2
    copterx 450 pro  belt
    eflite msr
    rjx xtream 50
    skype: LandTamer
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #7 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 14:41:04 »

    ...
    Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?
    ...

    Το V-1 ναι, το V-2 όχι
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #8 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 14:48:02 »

    To pulsejet εχει βεβαια και αλλες εφαρμογες. Η ιδια αρχη λειτουργιας, βρισκει εφαρμογη στον αγροτικο τομεα (νεφελοψεκαστηρας). Ειναι στην ουσια μια pulsejet που μεσα στον αυλο της γινεται εκχυση του διαλυματος ψεκασμου και ενως καταλλητη. Λογω της μεγαλης θερμοκρασιας και ταχυτητας των καυσαεριων, το διαλυμα διασπαται σε πόλυ μικρα σταγωνιδια κατω απο πεντε μικρα και δημιουργει ενα νεφος που απλονεται στο χωρο.


          
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 182



    « Répondre #9 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 18:45:37 »

    Οι Γερμανοί είχαν κάνει πολλά πειραματα με πραγματικά αεροσκάφη και είχαν χρησημοποιήσει αυλοπροοθητήρες για να επιτηνχάνουν μεγάλλες ταχήτητες στην φάση της ανόδου.

    Να πως εφτιαξαν τεχνολογια οι "Δυτικοι" Ντροπή Ντροπή Ντροπή
    Journalisée

    N/JOI WORKS
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #10 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 19:24:15 »

    http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890

    φοβερο βιντεο αλλα πως πετας με αυτο τον κινητηρα??

    τερμα γκαζι - τελος καυσιμου- προσγειωση??
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #11 le: Mercredi, 29 Sept. 2010, 19:47:12 »

    φοβερο βιντεο αλλα πως πετας με αυτο τον κινητηρα??
    τερμα γκαζι - τελος καυσιμου- προσγειωση??

    Η μηχανή αυτή στον μοντελισμό χρησιμοποιήθηκε σε μοντέλα ταχύτητας control-line, που η αποστολή τους ήταν να χρονομετρηθούν σε 10 κύκλους.
    Σίγουρα full power.
    Την εποχή του 1963 ο Κώστας Παπασπύρου έφτιαξε ένα F-86 και το πέταξε με dynajet. Εγώ το είδα να πετάει για τελευταία φορά το 1975 στην Πάχη.
    Επίσης, την εποχή του 1970 ο ίδιος έβαλε την dynajet που είχε σε ένα Phantom F-4, αυτή τη φορά τηλεκατευθυνόμενο. Στις διάφορες απόπειρες εκκίνησης εμφανίστηκαν προβλήματα υπερθέρμανσης, και παρ' όλη την μόνωση κάηκαν καλώδια των σέρβο, μία φορά πήρε φωτιά στο έδαφος κατά την εκκίνηση, και στην μοναδική απογείωση που πέτυχε, κάηκε εν πτήσει το καλώδιο του σέρβο των ailerons (τότε και τα δύο ailerons κινούντο με ένα σέρβο), και έπεσε στο έδαφος.
     
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kavadias
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33


    « Répondre #12 le: Mardi, 28 Juin 2011, 00:30:27 »

    Εαν εκανα μια προσπαθεια μεχρι το τελος του καλοκαιριου να κατασκευασω εναν τετοιο κινητηρα;θα δουλευε με οινοπνευμα η κηροζηνη;η αναφλεξη;θα ειχα ενδιαφερον και η κατασκευη αλλα και ο πειραματισμος με αυτην καθως εαν δουλεψει θα δωρηθει σε καποιον με ορεξη.
    Journalisée
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #13 le: Mardi, 28 Juin 2011, 01:06:21 »

    Να και δυο φωτο απο τετοιες μοντελιστικες μηχανες παλαιου τυπου και φυσικα απο την κατα εμενα καλυτερη εταιρεια το ονομα βρεστετο εσεις σαν κουιζ.

    OS ...
    Γεια σου Λιάκο!!!!!  beer
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Fil de discussion: Pulsejet Engine
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.027 secondes avec 25 requêtes.