Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Τζετ και τουρμπίνες => Μήνυμα ξεκίνησε από: Δημήτρης ’ρτα στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 01:03:27



Τίτλος: Pulsejet Engine
Αποστολή από: Δημήτρης ’ρτα στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 01:03:27
IJqkHJ2zWPY&feature=channel
Μα πώς στο καλό δουλεύουν...?
Μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος με απλά Ελληνικά...?!


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 08:26:04
Μα πώς στο καλό δουλεύουν...? Μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος με απλά Ελληνικά...?
Εχεις υπ' όψη σου πως λειτουργεί μία Cox 049 ή 020 με reed valve? Δηλαδή με παλλόμενη μεμβράνη;
Ετσι και το pulse jet, πλην του ότι αντί για μία μεμβράνη, έχει μία μαργαρίτα από μεμβράνες, δηλαδή ένα λεπτό μέταλλο κομμένο κατάλληλα ώστε στη μέση να είναι ακίνητο, και στις άκρες πολλα ελεύθερα φύλλα που μπορούν να πάλλονται. Μπροστά από κάθε φύλλο της μαργαρίτας υπάρχει μία οπή, που επικοινωνεί με τον εμπρός χώρο, που ψεκάζεται η βενζίνη.
Η καύση γίνεται πίσω από την μαργαρίτα, με ένα κοινό μπουζί. Τα καυσαέρια πιέζουν προς τις δύο κατευθύνσεις. Προς τα εμπρός για να σπρώξουν την μηχανή και το αεροπλάνο, (σε εκείνη την φάση η μαργαρίτα έχει κλείσει τις τρύπες) και προς τα πίσω για να αποβληθούν, από το ακροφύσιο. Οπως όμως ταξιδεύουν προς τα πίσω με μεγάλη ταχύτητα, κάνουν στιγμιαία υποπίεση πίσω ακριβώς από την μαργαρίτα, η οποία ανοίγει και ρουφάει φρέσκο μίγμα αέρα / βενζίνης, μετά κλείνει και επαναλαμβάνεται ο κύκλος.  Η λειτουργία της δηλαδή βασίζεται στην ταλάντωση της μαργαρίτας. Στην μία φάση κλείνει για να γίνει η καύση και η προώθηση, και στην άλλη ανοίγει για να ρουφήξει άκαυστο μίγμα. Αυτό γίνεται πολύ γρήγορα, σε μερικές χιλιάδες κύκλους το λεπτό.
Η εκκίνηση γίνεται με πεπιεσμένο αέρα, από δεξαμενή ή με μία τρομπα ποδηλάτου, που σπρώχνει γρήγορα αέρα και μίγμα από μπρος προς τα πίσω, για να κάνει την μεμβράνη να ανοιγοκλείσει αρχικά έως ότου αναφλεγεί το μίγμα, οπότε συνεχίζει μόνη της .
Ενα μειονέκτημα είναι ότι αν η βενζίνη που  περνάει στην φάση της εκκίνησης δεν αναφλεγεί, συσσωρεύεται και παίρνει φωτιά με κίνδυνο να καεί και το αεροπλάνο. Επίσης κατά την λειτουργία πυρώνουν τα πάντα. Φανταστείται πόσο κινδυνεύει και το αεροπλάνο. Πάντα υπάρχει δίπλα πυροσβεστήρας.



Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: Dimitris Kriti στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 08:55:02
Nα συμπληρωσω οτι ειναι τρομερα θορηβωδης μηχανες, και δεν εχουν ελεγχο στο γκαζι. Δουλευουν μονο στο φουλ.


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: Δημήτρης ’ρτα στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 09:17:39
Δείτε λίγο και τι παίζει από ....τιμές!!!http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html (http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html)
Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?Ποιά άλλα αεροπλάνα του ’ξονα χρησιμοποιούσαν αυτό το σύστημα προώθησης?


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: Δημήτρης ’ρτα στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 09:23:30
Nα συμπληρωσω οτι ειναι τρομερα θορηβωδης μηχανες, και δεν εχουν ελεγχο στο γκαζι. Δουλευουν μονο στο φουλ.
Μάλλον έχεις δίκιο Μήτσιο....!
http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890 (http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890)
Και ένα βίντεο ακόμα....
p8FSa5peEUk&feature=player_embedded#!


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: hlsat στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:03:35
Να και δυο φωτο απο τετοιες μοντελιστικες μηχανες παλαιου τυπου και φυσικα απο την κατα εμενα καλυτερη εταιρεια το ονομα βρεστετο εσεις σαν κουιζ.


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: pissas στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:25:47
Δείτε λίγο και τι παίζει από ....τιμές!!!http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html (http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html)
Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?Ποιά άλλα αεροπλάνα του ’ξονα χρησιμοποιούσαν αυτό το σύστημα προώθησης?

κανενας τυπος αεροπλανου ,-στον ΠΠ2 δεν χρησιμοποιειθεικαν αεριοθουμενα αεροπλανα- μιας και ο ελεγχος της ωσης ειναι δυσκολος . Σημερα υπαρχει ηλεκτρικο κυκλωμα που ελεγχοντας τον ψεκασμο μπορει να εχει εναν υποτυπωδη ελεγχο της ωσης που παραγει ενα pulse jet. Το προβλημα τις θερμοκρασιας ωστοσο οντως ειναι εντονο, οπως και ο κινδυνος πυρκαγιας σε περιπτωση ατυχηματος.


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:41:04
...
Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?
...

Το V-1 (http://en.wikipedia.org/wiki/V-1_flying_bomb) ναι, το V-2 (http://en.wikipedia.org/wiki/V-2) όχι


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: Dimitris Kriti στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:48:02
To pulsejet εχει βεβαια και αλλες εφαρμογες. Η ιδια αρχη λειτουργιας, βρισκει εφαρμογη στον αγροτικο τομεα (νεφελοψεκαστηρας). Ειναι στην ουσια μια pulsejet που μεσα στον αυλο της γινεται εκχυση του διαλυματος ψεκασμου και ενως καταλλητη. Λογω της μεγαλης θερμοκρασιας και ταχυτητας των καυσαεριων, το διαλυμα διασπαται σε πόλυ μικρα σταγωνιδια κατω απο πεντε μικρα και δημιουργει ενα νεφος που απλονεται στο χωρο.


       dbbCSCmjuWk&feature=related


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: N/JOI στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 18:45:37
Οι Γερμανοί είχαν κάνει πολλά πειραματα με πραγματικά αεροσκάφη και είχαν χρησημοποιήσει αυλοπροοθητήρες για να επιτηνχάνουν μεγάλλες ταχήτητες στην φάση της ανόδου.

Να πως εφτιαξαν τεχνολογια οι "Δυτικοι" :-[ :-[ :-[


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: ilias στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 19:24:15
http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890

φοβερο βιντεο αλλα πως πετας με αυτο τον κινητηρα??

τερμα γκαζι - τελος καυσιμου- προσγειωση??


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 19:47:12
φοβερο βιντεο αλλα πως πετας με αυτο τον κινητηρα??
τερμα γκαζι - τελος καυσιμου- προσγειωση??

Η μηχανή αυτή στον μοντελισμό χρησιμοποιήθηκε σε μοντέλα ταχύτητας control-line, που η αποστολή τους ήταν να χρονομετρηθούν σε 10 κύκλους.
Σίγουρα full power.
Την εποχή του 1963 ο Κώστας Παπασπύρου έφτιαξε ένα F-86 και το πέταξε με dynajet. Εγώ το είδα να πετάει για τελευταία φορά το 1975 στην Πάχη.
Επίσης, την εποχή του 1970 ο ίδιος έβαλε την dynajet που είχε σε ένα Phantom F-4, αυτή τη φορά τηλεκατευθυνόμενο. Στις διάφορες απόπειρες εκκίνησης εμφανίστηκαν προβλήματα υπερθέρμανσης, και παρ' όλη την μόνωση κάηκαν καλώδια των σέρβο, μία φορά πήρε φωτιά στο έδαφος κατά την εκκίνηση, και στην μοναδική απογείωση που πέτυχε, κάηκε εν πτήσει το καλώδιο του σέρβο των ailerons (τότε και τα δύο ailerons κινούντο με ένα σέρβο), και έπεσε στο έδαφος.
 


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: kavadias στις Τρίτη, 28 Ιούν 2011, 00:30:27
Εαν εκανα μια προσπαθεια μεχρι το τελος του καλοκαιριου να κατασκευασω εναν τετοιο κινητηρα;θα δουλευε με οινοπνευμα η κηροζηνη;η αναφλεξη;θα ειχα ενδιαφερον και η κατασκευη αλλα και ο πειραματισμος με αυτην καθως εαν δουλεψει θα δωρηθει σε καποιον με ορεξη.


Τίτλος: Απ: Pulsejet Engine
Αποστολή από: GiannisX στις Τρίτη, 28 Ιούν 2011, 01:06:21
Να και δυο φωτο απο τετοιες μοντελιστικες μηχανες παλαιου τυπου και φυσικα απο την κατα εμενα καλυτερη εταιρεια το ονομα βρεστετο εσεις σαν κουιζ.

OS ...
Γεια σου Λιάκο!!!!!  :beer: