Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.427 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 00:19:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 00:19:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Demetre
    [Χθες στις 20:02]

    από Markhelis
    [Χθες στις 14:23]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304427
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 61
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 58
    Συνολικά: 60
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Συντριβή της ρεπλικα της Bugatti 100P  (Αναγνώστηκε 5909 φορές)
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.762



    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 6 Φεβ 2018, 16:53:05 »

     και αυτο μαζι με τα προηγουμενα ......

    http://bugatti100p.aero/wp-content/uploads/2017/11/Bugatti-100P-Crash-Investigation.pdf
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.762



    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 6 Φεβ 2018, 16:55:21 »

    22 Νοεμβριου βηκε το πορισμα του NTSB για το ατυχημα του Buggatii 100P.Το πορυσμα αναφερει οτι σαν αιτια της πτωσης ηταν το σολαρισμα του αεροσκαφους αφου παραλληλα παρουσιαστηκε πτωση στην αποδοση των κινητηρων.Απο οτι καταλαβα  διαβαζωντας ολο το πορισμα αλλα και τις μαρτυριες και καταθεσεις αλλα και τα συμπερασματα που εβγαλαν απο τα βιντεο και τα στοιχεια και οι συνεργάτες του στο προτζεκτ ...
    Ο Wilson στην φαση της απογειωσεις και στο πιο κρισημο σημειο της διαδηκασίας καταλαβε οτι ο μπροστηνος κινητηρας ανεβασε στροφες αποτομα χωρις λογο αλλα δεν ανεβαινε η ταχητητα του.Ολα αυτα σηνεβησαν τα τελευταια 3-4 δευτερολεπτα πριν στολαρει με 65 κνοτ.Το πρωτο στολαρισμα το εσωσε αλλα ακουλουθησε δευτερο απο την αλλη μερια μιας και η ταχυτητα του επιβαρυνθηκε και αλλο απο το πρωτο μικρό!
    Ο λογος που ανεβηκαν οι στροφες του κινητηρα του μπροστινου ηταν οτι σληπαρησε ...μπατιναρησε ο δισκος της μεταδωσης της κινησεις στην προπελα.Ο wilson ειχε επιλέξει να βαλει δυο κινητηρες απο μηχανη μοτοσυκλέτα Hayabusa 1300 SUZUKI με κουμπωμεη την 6 ταχητητα στο σασμαν και δυο μοχλους αμπργιαζ που μετεδιδαν την κινηση στην προπελα απο το κοκπιτ.
    Επισης ο πισω κινητηρας που ηταν τοποθετημένος να κοιταει την ουρα λογο της πολύπλοκης θεσης του ειχε και δυσκολοτερη συνδεση των αξονων με την προπελα σε σχεση με τον μπροστα κινητηρα.Σε δοκιμές που ειχε κανει στις πρωτες αποπειρες με τροχοδροησεις και στατικές δοκιμες των κινητηρων ειχε παρουσιαστει προβλημα στον πισω κα την μεταδοση στην αλυσιδα του και στα κόπλερ και ειχε ενδοιασμους για την αξιοπηστία του.
    Αυτοι οι ενδοιασμοι των εκανα να μην δωσει ολη την ισχυ στον πισω κινητηρα στην απογειωση και τον ειχε στις 5800 στροφες.Πηγε δηλαδη να απογειωθει και με τους δυο συμπαιρενουν και απο τις καμερες με 70-75 % ισχυ και οχι την μεγιστη.Αυτο φαινοταν και εκανε εντυπωση και απο τους παρατηρητες μαρτυρες σε σχεση με τις αλλε ς απογειωσεις δοκιμες που εκανε.Στην πορεια της απογειωσης παρουσιαστηκε το προβλημα στον μπροστηνο με το μπατιναρησμα και αντι να δωσει ολη την ισχη στον δευτερο που ηταν οαυτος που ειχε ενδοιασμους για το αν θα αντεξει στην μεταδοση , προτιμησε να κοψει τον μπροστινο που ανεβασε στροφες και να κανει οσο μπορει διαχειρηση για να επανακυκλωσει.
    Ομως ο μπροστινος με το κοψιμο που του εκανε δημιουργησε και αλλη πτωση στον πισω που λειτουργουσε στο 75% λογο του μειωμενου wash που παρηγαγε η μπροστινη προπελα και η ταχυτητα επεσε και αλλο.
    Το κοστος του προτζεκτ στοιχησε 1 εκατομυριο δολαρια και συμπερενουν οτι τα λαθοι ειναι οτι με περιορισμένο το κστος κατασκευης μιας και ηταν ο μονος που το χρηματοδοτουσε , δεν μπορουσε και μοιραια δεν εκανε τις σωστες επιλογες στους κινητηρες αλλα και στο βασικότερο στις δοκιμέ τοσο πολύπλοκων συστηματων μεταδοσης ....που να του βγαλουν τα προβλήματα που εμφανηστικαν στην πιο κρισημη στιγμη.Υπολογησαν οτι το κοστος θα εφτανε τα 5 εκατομυρια.
    Οσο αφορα γιατι δεν εβαλε down  να ανακτησει την ταχυτητα του συμπεραινουν οτι ηταν πολύ λιγος ο χρόνος αντιδρασης και ισως και ψυχολογικη του κατασταση να σωσει το προτζεκτ και να μην κανει μια αναγκαστική προσγειωση που θα κατεστρεφε το αεροσκαφος.Παρολο που ειχε χωρο για αναγκαστική στο τελος του διαδρομου ειχε ενα δρομο και προσπαθησε να τον περασει μαλλον χωρις επιτυχία. Κρίμα.
    Σας στελνω και τα λινκ για το πορισμα.

    http://bugatti100p.aero/latest-news/
    http://bugatti100p.aero/wp-content/uploads/2017/11/Bugatti-100P-Crash-Investigation.pdf
    και μια φωτο.....


    * 15494127_G.jpg (104.19 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 301 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.762



    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 6 Φεβ 2018, 17:12:45 »

    Οσο για την απορία μου για τις καμερες που ειχαν βαλει στα ακροπτερυγια  και τους φοβους μου για την επιλογη του σημειου ...την ειχαν και αλλοι αλλα οπως συμπαιραναν δεν επαιξαν ρολο στο στολλ. Undecided Undecided


    A total of eight Go-Pro cameras had been installed on the airplane, three of which were installed in
    the cockpit. Six cameras were recovered from the crash site and taken by the NTSB for further
    examination in their laboratories. From five of these, it was possible to recover video images. To
    address concerns that the cameras mounted on the wing and tailplanes might have contributed to
    the aircraft stalling, Mike Cavanaugh provided an analysis of the aerodynamic impact of the cameras
    to the NTSB. His report showed that the impact of the cameras on the airplane’s aerodynamics was
    negligible.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Συντριβή της ρεπλικα της Bugatti 100P
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.