Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.437 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:34:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:34:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:19]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304437
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 149
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 125
    Συνολικά: 126
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευη Polaris Seaplane Parkflyer  (Αναγνώστηκε 48147 φορές)
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 67



    « Απάντηση #75 στις: Δευτέρα, 26 Ιούλ 2010, 23:52:01 »

    Μια ακόμη φώτο ...


    * Polaris16A.jpg (51.17 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 618 φορές.)
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #76 στις: Τρίτη, 27 Ιούλ 2010, 18:27:59 »

    Καλησπέρα Lytrasm...  Χαμόγελο

    Μπορείς να μας πείς πόσα Watts έχεις κατανάλωση ?? Πολύ Ωραία η κατασκευή σου...  Wink
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Απάντηση #77 στις: Τρίτη, 27 Ιούλ 2010, 18:32:26 »

    Όντως πολύ καλό μπράβο!και ωραίο χρωματικό θέμα Thumbs up
    Καταγράφηκε

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #78 στις: Τρίτη, 27 Ιούλ 2010, 22:08:14 »

    παρα πολυ ωραιο αλλα 800γρ δεν ειναι λιγο βαρυ??


    που σου ζυγισε και πως παει πτητικα??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 67



    « Απάντηση #79 στις: Τετάρτη, 28 Ιούλ 2010, 00:52:37 »

    Καλησπέρα
    Deltaman /Mastelios /Ilias : Ευχαριστώ.

    Χρησιμοποιώ το μοτέρ 2212-06 με προπέλλα 6Χ4 και μπαταρία 3S 2200 mAh. Το μοτέρ αποδίδει 295 W με 23 Α μέγιστη κατανάλωση. Στην πτήση κυμαίνεται από 15 - 20 Α. Ο ESC  που χρησιμοποιώ είναι 35 Α και το μέγιστο φορτίο που δίνει ο κατασκευαστής για το μοτέρ είναι 30 Α. Με τπ βάρος που έχει το δικό μου ( 800 γρ.), η σχέση δύναμης βάρους είναι 0.8/1 αντι του 1.3/1 που το υπολογίζει ο κατασκευαστής του με βάρος 250 γρ. λιγότερο από το δικό μου. Παρόλα αυτά το έχω απογειώση από άσφαλτο, χώμα , γρασίδι με επιτυχία. Απογειώνεται σε λίγα μέτρα απλά με αυτό το βάρος δεν πετά με υψηλές ταχύτητες. Τα πτητικά χαρακτηριστικά του είναι τα καλύτερα που έχω σε μοντέλο. Απόλυτα σταθερό ακόμα και με 6 Br, προσέγγιση με υψηλή γωνία προσβολής και ελάχιστη ταχύτητα.


    Ζυγίζει ακριβώς εκεί που αναφέρει ο κατασκευαστής που είναι 19.5 cm από το σημείο που τοποθετούμε την βέργα carbon της πτέρυγας. Λόγω του μεγάλου χώρου της μπαταρίας , το έχω πετάξει με 1600 ,1800 και 2200 μπαταρία μεταβάλοντας την θέση της.
    Το βάρος προστέθηκε λόγω των ενισχύσεων που έχω κάνει εσωτερικά αλλά και εξωτερικά όπως η ενίσχυση στην βάση του πυλώνα του κινητήρα. Επίσης λόγω της επικάλυψης με oracpver.
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #80 στις: Δευτέρα, 2 Αύγ 2010, 07:12:39 »

    Lytrasm καλημερα

    μπορεις να μας δειξεις σε μια πιο κοντινη φωτογραφια ή να μας εξηγησεις τι ακριβως εχεις κανει στην στηριξη της βαση ς του μοτερ??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 67



    « Απάντηση #81 στις: Δευτέρα, 2 Αύγ 2010, 10:13:08 »

    Lytrasm καλημερα

    μπορεις να μας δειξεις σε μια πιο κοντινη φωτογραφια ή να μας εξηγησεις τι ακριβως εχεις κανει στην στηριξη της βαση ς του μοτερ??

    Ilias Καλημέρα

    Οπως θα παρατηρήσεις στις φώτο, εχουν κολληθεί αντιρίδες απο κάρμπον για την στήριξη του πάΪλον και την αποφυγή ταλαντώσεων κατά την διάρκεια της πτήσης. Επιπροσθέτως εχει επεκταθεί η χρήση του κοντρα πλακέ στην επιφάνεια που φαίνεται στην φωτογραφία καθώς και από την κάτω επιφάνεια. Αυτό επειδή αν παρατηρήσεις το αδύνατο σημείο του αεροπλάνου είναι το σημείο στήριξης του κάθετου σταθερού με την άτρακτο. Κατά την αποψη μου το μικρό κομμάτι κόντρα πλακέ το οποίο δίνουν τα σχέδια δεν επαρκεί, ειδικότερα αν το μοντέλο σου βγεί λίγο βαρύτερο.
    Θα παρατηρήσεις ότι τα σέρβο έχουν τοποθετηθεί από την πάνω μεριά για ευκολότερη πρόσβαση, είναι χαζό να κόψεις το μοντέλο αν κάποιο σέρβο χαλάσει και παράλληλα δεν επιρεάζεις την στεγανότητα του κάτω μέρους. Το ίδιο έχει γίνει με το σέρβο του πηδαλίου υψους βάθους. Εχει τοποθετηθεί για τον ίδιο λόγω απ' έξω. Φαντάζεσαι να κόβεις το ατρακτίδιο του ΄πάΪλον του κινητήρα για να αλλάξεις σέρβο?
    Μιχάλης Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Αύγ 2010, 18:12:45 από Lytrasm » Καταγράφηκε
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 67



    « Απάντηση #82 στις: Δευτέρα, 2 Αύγ 2010, 10:35:30 »

    φωτο 1


    * foto1.jpg (45.6 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 447 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #83 στις: Δευτέρα, 2 Αύγ 2010, 11:39:47 »

    ευχαριστω για την ενημερωση

    οσο αφορα τα σερβο εγω τα εβαλα απο κατω οπως ο σχεδιαστης . Η δικη σου λυση τελικα φαινεται πιο πρακτικη
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 67



    « Απάντηση #84 στις: Δευτέρα, 2 Αύγ 2010, 16:14:06 »

    Αλλες δύο φωτο με λεπτομεριες


    * 2f.jpg (48.47 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 405 φορές.)

    * 3f.jpg (54.82 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 405 φορές.)
    Καταγράφηκε
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 67



    « Απάντηση #85 στις: Δευτέρα, 2 Αύγ 2010, 17:59:24 »

    και ένα βιντεάκι με απογείωση από τραχιά άσφαλτο
    http://www.youtube.com/watch?v=e-vCSfWqEvg   
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #86 στις: Δευτέρα, 2 Αύγ 2010, 20:05:43 »

    απλα τελειο Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #87 στις: Πέμπτη, 5 Αύγ 2010, 22:37:02 »

    χθες εγιναν μικρες δοκιμες με το νεο μοτερ σε μια μικρη λιμνη .

    Οι εντυπωσεις μεσα στο νερο ηταν οτι πλεον εχω την δυναμη να απογειωθω αλλα τραβαει λιγο αριστερα
    Πιθανον καποιος πλωτηρας να μπηκε λιγο στραβα

    Εγιναν και μικρες προσπαθειες απογειωσης αλλα επειδη ο χωρος ηταν ακαταλληλος στον αερα δεν πεταξε

    βεβαιαι απο το νερο εβγαινε αλλα το κατεβαζα αμεσως

    σε λιγες μερες θα γινει παλι δοκιμη σε καταλληλο χωρο για να δω πτητικα τι γινεται

    Προς το παρον μπηκαν χρωματα για να γινει πιο ωραιο


    * DSC0015800.JPG (21.67 KB, 410x308 - εμφανίστηκε 369 φορές.)

    * DSC0015900.JPG (21.92 KB, 410x308 - εμφανίστηκε 351 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.249


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #88 στις: Πέμπτη, 5 Αύγ 2010, 23:12:14 »

    Μιας και θα μπείς στην διαδικασία αλλαγής μοτέρ, βάλε και λίγο
    χρώμα στην υπόθεση να γίνει ακόμα πιο κουκλί!!!   Thumbs up  Wink

    Πράγματι έγινε πολύ κουκλί, φτου φτου, καλές πτήσεις με πάντα καλές προσθαλασσώσεις.   Cheesy  Thumbs up  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    megasmbg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 66


    Πλαγιά και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!!!!!!


    « Απάντηση #89 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2010, 02:01:45 »

    Ηλία πανέμορφο!!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Καλές πτήσεις τώρα!!!!!! Με το καλό να το ευχαριστηθείς!!!!!!!!

    Θέλουμε όμως βίντεο..!!!!!!!!!!!!!!!  Wink Wink Wink

    (Εκεί που σου τραβάει αριστερά έπαιξες καθόλου με το Rudder ή τα Ailerons ? μήπως και έρθει?)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Κατασκευη Polaris Seaplane Parkflyer
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.