Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.241 Membres / Dernier membre: Dudleynes
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Jeudi, 2 Mai 2024, 15:31:44

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Jeudi, 2 Mai 2024, 15:31:44

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6241
    Dernier: Dudleynes
    Stats
    Total des messages: 304419
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 117
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 101
    Total: 102
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17 18     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων  (Lu 61165 fois)
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268



    « Répondre #210 le: Dimanche, 14 Mars 2010, 11:02:56 »

    Νομίζω ότι φτάνουμε σιγά-σιγά στην πηγή με το νερό.......! Wink
    Journalisée

    Πετάμε ?
    Giorgos_1
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 152


    « Répondre #211 le: Dimanche, 14 Mars 2010, 11:14:56 »

    Παρακολουθώντας την όλη εξέλιξη της ιστορίας θα ήθελα να γράψω εδώ μια ιστορία.
    "...Είμαι λοιπόν στην Ανάβυσο και πετάω το μαχητικό μου foam edf jet, βάρους 610 γρ. Απο πάνω μου έρχεται για προσγείωση ενα 340 κάποιων αερογραμμών. Τα πόδια μου αρχίζουν ελαφρά να τρέμουν και τα χέρια μου ιδρώνουν στα stick απο την ξαφνική έκρηξη αδρεναλίνης. ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΩ!!! σκέφτομαι. Η 54mm φάνα ουρλιάζει καθώς σπρώχνω τα στοιχεία σε military power, ενω ασυναίσθητα το δεξί μου δάχτυλο χαιδεύει τον διακόπτη της 9κάναλης τ/κ που εκτοξέυει τους πυραύλους. Προσπαθώ να αποκτήσω επιχειρησιακό πλεονέκτημα, να βρεθώ πίσω απο το στόχο μου. Πλησιάζω ειμαι κοντά στα 2 μίλια πίσω του, τον Lockάρω και άμεσα KILL, ανοίγω τον διακόπτη και ο φελιζολένιος AIM-9M φεύγει....Φτού, τον απέφυγε ο κ.......ς. Τι να κάνω, δοκιμάζω να έρθω πιο κοντά δεν μπορώ όμως. Ο άπιστος ταξδεύει με 250 χλμ/ώρα και ΄γω με 70. Έχω λυσάξει. Ξαφνικά θυμάμαι την Γιαπωνέζικη καταγωγή της τ/κ και θέλω να μοιάσω στους προγόνους της...θα γίνω καμικάζι. Σημαδεύω το σπιτάκι εκεί. Εφορμώ με την τρομακτική ταχύτητα των 70 χλμ/ώρα. Δεν έχω πολύ χρόνο....Ας μου πεί λάποιος ρε παιδιά την αντοχή σε κρούση του σουβά, η δική μου ορμή ειναι P=m*v (0,6*70) 42 Kg!!! Κανένας σιωπή. Το jet έπεσε πάνω στον τοίχο, το foam συμπιέστηκε αρχικά στον ανώτατο βαθμό του (αλήθεια στα crash tests των οχημάτων γιατί χαλάνε μόνο τα αυτοκίνητα και όχι οι τοίχοι που τα χτυπάνε?)και μετά διαλύθηκε, ούτε το speed control δεν μάζεψα, όλα μέχρι κεραίας. Δεν απογοητεύομαι όμως, παίρνω άλλο, το ίδιο και εντάσομαι. Πάω στο μοντελοδρόμιο του συμπαθητικού κυριούλη, αυτό ντέ έξω απο την Αθήνα, πληρώνω την ελάχιστη συνδρομή των 250 Ευρωπουλίων ετησίως...και ειμαι νόμιμος (αλήθεια η ΕΛΑΟ, ΕΜΑΟ, ΕΠΑΟ, κλπ, κλπ, έχει ορίσει ανώτατο όριο τιμών στα ιδιόκτητα χωραφ....sorry μοντελοδρόμια? γιατί ο λύκος στην ανακατωσούρα χαίρετε!!!). Ετοιμάζομαι να πετάξω. Σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 50 μ. βλέπω εναν παχουλούτσικο κύριο με ενα πανάκριβο μοντέλο και μια 14κάναλη τ/κ ανα χείρας. Ζηλεύω τρομερά. Γιατί αυτός και όχι εγώ. Έχω μείνει με την "φτηνιάρα" 9κάναλη. Θα τον φτιάξω όμως....Απογειώνομαι, γυρίζω το αεροσκάφος και τον σημαδεύω. Ο νόμος ίδιος, θα τον χτυπήσω με 42 Kg!!!. Γαμ.... την γλύτωσε. Χτύπησα όμως το παιδί του που στεκόταν δίπλα του. Ξέρει κανένας να μου πεί την αντοχή του ανθρώπινου σώματος και δή του παιδικού? Δεν πειράζει όμως μωρέ. Έχω ασφάλεια!!!"
    Η ιστορία έλαβε τέλος.
    Τα ονόματα και τα γεγονότα ειναι φανταστικά και ουδεμία  σχέση έχουν με την πραγματικότητα.
    Όπως ουδεμία σχέση έχει και ο νόμος που θέτει ανώτατο όριο τα 350 γρ. ή το ανώτατο ύψος πτήσης. Περισσότερη "ζημιά" γίνεται χαμηλά, παρά ψηλά. Και μην μου πεί κάποιος για παρεμβολές. Δεν χρειάζεσαι πετούμενο για να τις κάνεις.
    Και ξέρετε κάτι. Όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος Τρίπολης - Καλαμάτας θα συμφέρει περισσότερο εμάς τους αστούς να πάμε Τρίοδο ή Μεγαλόπολη. Υπομονή
    Journalisée
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #212 le: Dimanche, 14 Mars 2010, 20:05:42 »

    Ευχαριστούμε αυτόν που έφερε στο φως το θέμα του κανονισμού Thumbs up beer

    Μπράβο στον κ. Κωστόπουλο που άφησε να εξελιχθεί αυτό το θέμα στο φόρουμ για το καλό του αερομοντελισμου

    εμείς σαν επιτροπή είχαμε βάλει μια παράγραφο για τα park flyers αλλά δεν είχαμε των παράγοντα της ταχύτητας πράγμα πολύ σημαντικό

    ενα αλλό σημαντικό θέμα που δεν αναφερει ο κανονισμός είναι οι προδιαγραφές των μοντελοδρομιών που για κάθε περιοχή είναι διαφορετικές

    Και βέβαια συγχαρητήρια στον evan που δημοσίευσε τον κανονισμό

    Ο βασικός σκοπός είναι επιτέλους όπως είπε και ο δημήτρης παραπάνω,  να πάμε στην πηγή και να πιούμε νερό

     για τι πιστεύω ότι μέσα από αυτό τον διάλογο που μερικές φορες μπορεί να είναι όντως κακός

    είναι καλύτερα από το να μην υπάρχει καθόλου όπως προσπάθησε αλλα............. idiot2
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 237



    « Répondre #213 le: Dimanche, 14 Mars 2010, 21:16:02 »

    Φιλε μου κάποιος είπε:
    Μπορείς να το πας το άλογο, στο νερό,αλλα, δεν μπορείς να το κάννης να πιει.
     Μετά κάποιος άλλος είπε:
    "Όσοι πιστοί, προσέλθετε".
       Φιλικά Jim
    Journalisée
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.075



    « Répondre #214 le: Lundi, 15 Mars 2010, 01:37:38 »

    4. Γράφτηκε ότι το βάρος των 350 είναι μικρό. Αν δεν κάνω λάθος το όριο αυτό ισχύει από το νόμο και αφορά το ανώτατο βάρος των παιχνιδιών τύπου Jumbo.

      Ποιος ακριβώς είναι αυτός ο νόμος? Μπορούμε να τον δούμε?

    Citation
    Ο διάλογος μέσα από το φόρουμ όμως, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία συζήτηση καφενείου...
       Αυτοί δηλαδή είναι οι στόχοι του aeromodelling  Εκπληξη ? Η κουβέντα καφενείου?  Εγώ νόμιζα ότι οι αερομοντελιστές έχουν άλλο επίπεδο και δεν είναι καφενόβιοι.
       Αν είναι έτσι πάντως συνεχίζουμε να πετάμε όπως ξέρουμε χωρίς να πάρουμε τίποτα στα σοβαρά. Ούτε γάτα ούτε ζημιά λοιπόν.  Το "άμα πιάσει" του ταβερνιάρη που λέγαμε... Ποοολύ άνεση
    « Dernière édition: Lundi, 15 Mars 2010, 01:54:43 par bladekiller » Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #215 le: Lundi, 15 Mars 2010, 09:13:00 »

    Citation
    Ο διάλογος μέσα από το φόρουμ όμως, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία συζήτηση καφενείου...
       Αυτοί δηλαδή είναι οι στόχοι του aeromodelling  Εκπληξη ? Η κουβέντα καφενείου? 

    Δεν είναι οι στόχοι αυτοί Κώστα, είναι η πραγματικότητα.  Δεν μπορεί να είναι αλλιώς.  Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν όλοι ότι αν δεν συμμετέχουν στην επίσημη διαδικασία μέσα από κάποιον σύλλογο, το μόνο που κάνουν εδώ είναι να γκρινιάζουν και να δημιουργούν εντυπώσεις.  Ουσιαστικό αποτέλεσμα δεν υπάρχει.

    Σκέψου σ' αυτό εδώ το θέμα να έγραφαν μόνο αυτοί που πραγματικά έχουν προσπαθήσει με κάποιο τρόπο να αλλάξουν κάτι, επίσημα και όχι με Post στα forum, άσχετα αν τελικά είχαν καταφέρει κάτι.  Πόσες σελίδες θα λείπανε?

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.075



    « Répondre #216 le: Lundi, 15 Mars 2010, 13:40:16 »

       Δεν συμφωνώ. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα η κριτική από την "κουβέντα καφενείου". Εκτός κι αν η κριτική για ορισμένους απαγορεύεται...Στην περίπτωση αυτή ίσως να ήταν καλή ιδέα να μετονομαστεί το aeromodelling σε elaomodelling για να ξέρουμε.
    Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #217 le: Lundi, 15 Mars 2010, 13:47:53 »

       Δεν συμφωνώ. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα η κριτική από την "κουβέντα καφενείου". Εκτός κι αν η κριτική για ορισμένους απαγορεύεται...Στην περίπτωση αυτή ίσως να ήταν καλή ιδέα να μετονομαστεί το aeromodelling σε elaomodelling για να ξέρουμε.

    Η κριτική δεν απαγορεύεται, αλλά καταλαβαίνεις ότι έχει άλλη αξία αν γίνεται από κάποιον που κάνει μόνο κριτική...

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.075



    « Répondre #218 le: Lundi, 15 Mars 2010, 14:06:01 »

       Δηλαδή τι άλλο θα μπορούσε να κάνει? Μιλάω πάντα για τον απλό αερομοντελιστή, που δεν διεκδικεί καρέκλες και συμφέροντα.
    Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #219 le: Lundi, 15 Mars 2010, 14:25:44 »

       Δηλαδή τι άλλο θα μπορούσε να κάνει? Μιλάω πάντα για τον απλό αερομοντελιστή, που δεν διεκδικεί καρέκλες και συμφέροντα.

    Έχουν αναφερθεί πολλές φορές αυτές οι διαδικασίες.  Να γίνει μέλος σε κάποιον σύλλογο ή να δημιουργήσει (όχι μόνος του) κάποιο νέο σύλλογο που να είναι μέλος της ΕΛΑΟ, έτσι ώστε να έχει την δυνατότητα να επιρρεάσει το ποιος είναι στις καρέκλες, αν δεν θέλει να καθίσει μόνος του.

    Μην με παρεξηγήσεις, δεν λέω ότι πρέπει όλοι να το κάνουν.  Ακόμα κι εμείς που είμαστε μέλη σε συλλόγους οι περισσότεροι δεν κάνουμε τίποτα.  Αλλά τουλάχιστον να μην κάνουμε μόνο κριτική μέσα από τα forum.  Τουλάχιστον η κριτική μέσα από έναν σύλλογο θα μπορούσε να έχει καλύτερο αποτέλεσμα, για όποιον θέλει να την κάνει.  Αλλά το forum είναι εύκολο.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.075



    « Répondre #220 le: Lundi, 15 Mars 2010, 15:30:08 »

       Δηλαδή ,για να επισημάνει κάποιος ότι ο κανονισμός (αν μπορούμε να το πούμε έτσι αυτό το επινόημα) περιλαμβάνει πράγματα που δεν γίνονται πουθενά (κι ούτε κι εδώ πρόκειται να εφαρμοστούν για πρακτικούς λόγους ας μη γελιόμαστε) πρέπει να είναι μέλος της ΕΛΑΟ? Για το ότι οι ιστορίες για μίνιουμ που τρυπάνε τοίχους, μόνο σαν ανέκδοτα μπορούν να εκληφθούν κι όχι σαν αιτιολόγηση για κάποια πράγματα, πρέπει να είναι κανείς μέλος της ΕΛΑΟ για να το διαπιστώσει? Δε νομίζω Σεραφείμ. Μάλλον θέμα λογικής είναι και δυνατότητας ανάγνωσης στην Ελληνική και Αγγλική.
       Οσο για τις ψηφοφορίες, δεν θέλω να το συζητήσω τώρα και δεν θέλω να το συζητήσω εδώ μέσα.
    Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #221 le: Lundi, 15 Mars 2010, 15:46:26 »

    Είναι πολύ απλά τα πράγματα.  Έχουν γραφτεί τόσες σελίδες.  Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που πραγματικά γράφουν την άποψή τους για να βοηθήσουν να βγει κάτι καλύτερο.  Οι περισσότεροι όμως γράφουν την άποψή τους για να κατηγορήσουν.  Και αν δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό ή αν δεν το δέχεσαι τότε απλά θα μείνουμε στο ότι διαφωνούμε.

    Χωρίς ήρεμη κουβέντα δεν υπάρχει περίπτωση να βγει αποτέλεσμα.  Και εδώ μόνο ήρεμη κουβέντα δεν γίνεται.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #222 le: Lundi, 15 Mars 2010, 16:08:36 »

      Στην όλη υπόθεση δεν υπάρχει τίποτα το Θεϊκό για να υπάρχουν αιρέσεις.
      Απλά είναι μια έννοια. Η έννοια είναι σωστή αλλά τον πρώτο λόγο τον έχουν οι εφαρμοστές της.

      Αλλά.... επικρατεί μια τάση του πίστευε και μη ερεύνα, ενώ αρκετοί λένε: κι όμως η Γη κινείται
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 182



    « Répondre #223 le: Lundi, 15 Mars 2010, 20:32:02 »

    Bεβαια υπάρχουν και αυτοί που :
    "κάποιος του εδειχνε το φεγγαρι και αυτός κοιταγε το δαχτυλο"
     Εκπληξη Δάκρυ
    Journalisée

    N/JOI WORKS
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #224 le: Lundi, 15 Mars 2010, 21:08:49 »

    Βάζω με κόκκινα σκούρα γράμματα μια πρόταση απόσπασμα από παλιότερο μήνυμα μου σε παράθεση

    Πιστεύω οτι είναι χρήσιμο, ειδικά για την ηγεσία, να γνωρίζει τι γίνεται στην πραγματικότητα, σε όλα τα επίπεδα.

    Πιστεύω στο  "τα εν οίκω μη εν δήμω". Πιστεύω και στο μέτρο.

    Αυτό το μέτρο καλώ τουλάχιστον όλους να σεβαστούν.

    Μου πήρε αρκετό χρόνο να πείσω φίλους αερομοντελιστές, στελέχη συλλόγων οτι είναι σημαντικό να ακούγεται η φωνή όλων. Είναι σίγουρο οτι το Aeromodelling GR διαβάζεται από τους περισσότερους στην ηγεσία συλλόγων, που μπορούν να κάνουν χρήση του διαδικτύου. Αν κάποιος λοιπόν γράψει κάτι θα διαβαστεί. Θα διαβαστεί με καλύτερη διάθεση, αν είναι σωστά γραμμένο, χωρίς ακρότητες.

    Η συζήτηση και η έκθεση απόψεων είναι δημιουργική, εφ' όσον γίνεται με σωστό τρόπο. Το Aeromodelling GR όμως δεν είναι κέντρο αποφάσεων, γι αυτό υπάρχουν οι σύλλογοι και η ομοσπονδία.
    ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Στον Ελληνικό Αερομοντελισμό
    ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Στον Ελληνικό Αερομοντελισμό Μέρος Β'

    Η ηγεσία και τα στελέχη του αερομοντελισμού έχουν πεισθεί και παρακολουθούν τι γράφουν οι αερομοντελιστές και κατεβαίνουν σε δημόσιο διάλογο, κάτι που παλιότερα δεν ήταν εφικτό. Πρέπει όμως, όσοι συμμετέχουν να ακολουθούν απλούς κανόνες καλής συμπεριφοράς.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Pages: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17 18     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Modérateurs: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Fil de discussion: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.047 secondes avec 27 requêtes.