Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:32:59

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:32:59

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 31
    Total: 31
    Choix de thème

    Événements liés
    • Πανελλήνιοι Αγώνες F5J Κριτήριο Ε.Ο. 7-8 Οκτ.: Vendredi, 6 Oct. 2017 - Samedi, 7 Oct. 2017
    Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 14     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Πανελλήνιοι Αγώνες Κατηγορίας Ηλ. Ανεμοπτέρων F5J Κριτήριο Εθνικής Ομάδας  (Lu 28016 fois)
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 896



    « Répondre #75 le: Jeudi, 30 Nov. 2017, 01:11:25 »

    Αγαπητε twinspark
    Ισως επειδη ασχοληθηκες πριν 3 χρονια δεν τα θυμασαι και τοσο καλα αυτα τα θεματα..
    Πρωτον οι σειρες ,δηλαδη τα draw-matrix βγαινουν με υπαρκτους-παροντες αθλητες και οχι με αποντες.Διοτι ετσι σιγουρα εχεις λιγοτερους απο εξι σε πολλα γκρουπ απο την αρχη.

    Δευτερον δες εδω
    5.5.11.14. Advisory Information
    5.5.11.14.1. Organisational Requirements
    a) ..........
    b) ..............
    c) ..................
    d) To be a fair contest, the minimum number of fliers in any one Group is six (6). As the
    contest proceeds, some competitors may be obliged to drop out for various reasons.
    When a Group occurs with five (5) or fewer competitors in it, the Organiser should move
    a competitor up from a later Group, ensuring if possible, that he has not flown against
    any of the others in previous rounds and that his frequency is compatible.
    e) For contests with 30 pilots or less at the beginning of the contest the organiser should
    move up a competitor from a later group when a group occurs with four (4) or fewer
    competitors instead of minimum six (6) at the beginning of the contest or cancel the
    group and fill up the other groups accordingly.

    Εδω λοιπον λεει οτι για να ειναι ενας δικαιος-αξιοπιστος αγωνας οι αθλητες πρεπει να ειναι τουλαχιστον 6 και εαν κατα την εξελιξη του αγωνα, σου προκυπτει γκρουπ με 5 η λιγοτερους αθλητες(λογω κοψιματος-σπασιματος η οτι αλλο ..) να μετακινουνται αθλητες απο επομενα γκρουπ (εξασφαλιζοντας οτι δεν εχουν ξαναπεταξει με τους αλλους και οτι δεν υπαρχει προβλημα συχνοτητων).
    Συνεχιζει και λεει οτι για λιγοτερους απο 30 αθλητες στην αρχη του αγωνα ,πρεπει οταν διαπιστωνεται πως εχουμε 4 η λιγοτερους αθλητες αντι για 6 να μετακινειται καποιος απο επομενο γκρουπ η να ακυρωνεται αυτο το γκρουπ και να συμπληρωνονται σχετικα τα αλλα γκρουπ .

    Αρα εαν σου εμφανιστει ενας αντι για 6 ξερεις τι θα κανεις....
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Journalisée

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #76 le: Jeudi, 30 Nov. 2017, 08:34:08 »

    Αγαπητέ φίλε, συναθλητή και ανιψιέ Βασίλη,

    Με χαρά βλέπω ότι διατηρείσαι ενεργός στα θέματα των κανονισμών. Πράγματι έκανες μία πολύ καλή ανάλυση στον F5J FAI, που όπως φαίνεται έχει ατέλειες, που θα πρέπει να σκεφτούμε πως θα τις αντιμετωπίσουμε έως ότου (πιθανόν) τις διορθώσει η ίδια η FAI.

    Αγαπητέ φίλε, συναθλητή και ανιψιέ Τάσο,

    Στην τελευταία ανάρτησή σου shampoo and conditioner 2 in 1, ξεπέρασες τον εαυτό σου.
    Ησουν ένας νέος, διαφορετικός, ΤΑΣΟΣ.

    Βασικά με κάλυψες στο πρώτο μέρος σου που αποτάθηκες στον κ. Μπαγλατζή, ενώ στο δεύτερο μέρος του, ορισμένες από τις λέξεις και ρήματα είναι προσεκτικά επιλεγμένα.

    Γι’ αυτό και αποφασίζω να αποσυρθώ από το νήμα.

    Ετσι κι' αλλιώς έχει περατωθεί η ανάλυση, ένας παραπάνω κύκλος δεν θα προσφέρει τίποτα νέο. Οσοι κατάλαβαν, έχει καλώς.

    Θα επανέλθω μόνον αν δεχθώ κάποια αστεία ή σοβαρή πρόκληση, ή για διευκρινήσεις επί πιθανών ερωτήσεων περί των κανονισμών, και τεχνικών θεμάτων.

    Θα είμαι  επίσης παρών στην συγκέντρωση των σωματείων την 16/12 με ενεργό ρόλο, όπου μάλλον θα συζητηθεί και το παραμύθι του «βοσκού» με τον λύκο, που δεν αφορά τον κ. Μπαγλατζή.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 971


    « Répondre #77 le: Jeudi, 30 Nov. 2017, 09:36:36 »

    kaλημερα



    * IMG_5331.JPG (80.48 Ko, 640x480 - vu 388 fois.)
    Journalisée
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 896



    « Répondre #78 le: Jeudi, 30 Nov. 2017, 10:08:56 »

    Αγαπητε θειο και φιλοι
    Δεν θα ελεγα οτι υπαρχουν σοβαρες ατελειες στον κανονισμο.Χρειαζεται περισσοτερη κατανοηση, εμβανθυνση και προετοιμασια.
    Επισης να καταλαβουμε επιτελους οτι αυτος ο κανονισμος αγωνα ειναι ΒΑΡΥΣ και αρα χρειαζεται πολυ περισσοτερη υποδομη για να βγει σωστα.
    Ενα αλλο σημειο που χρειαζεται επισημανση ειναι οτι σε τετοιου ειδους αγωνες οι αθλητες δεν πηγαινουν με ενα μονο μοντελο αλλα σιγουρα με 3.Αρα το θεμα του να σταματα καποιος ,επειδη εσπασε, ειναι πιο δυσκολο να συμβει.
    Φυσικα και οι αρχικες σειρες βγαινουν επι τοπου με τους αρχικως παροντες και στην συνεχεια υπαρχει συνεχης παρακολουθηση της εξελιξης που μπορει να υπαγορευση αλλαγες κλπ
    Αλυταρχης ,διευθυντης αγωνα, βοηθοι,χρονομετρες και γραμματειακη υποστηριξη ολοι "τρεχουν" συνεχως και η Ελλανοδικος παντα εκει για να γνωμοδοτησει-διευθετησει θεματα που πιθανως προκυπτουν για να μην φτανει η κατασταση εδω που εφτασε.
    Αφησα για το τελος το θεμα των χρονομετρων που πρεπει να ξερουν περισσοτερα απο το να πατανε απλως το χρονομετρο καθως ειναι ενα ειδος "μικρων αλυταρχων".Πρεπει να ειναι και"μπολικοι" για να ξεκουραζονται αλλα και  με πληρη γνωση των κανονισμων γιατι επανω τους βασιζονται πολλα.
    Η τελεια διεξαγωγη αγωνα μαλλον ειναι αρκετα δυσκολη αλλα τουλαχιστον ας προσπαθησουμε οι οποιες παρασπονδιες να ειναι λιγες - μικρες για να μην εχουμε τετοια καταληξη.Για παραδειγμα λεω οτι κανενας αθλητης δεν θα το κανει θεμα επειδη ο διπλανος δεν απογειωθηκε μεχρι 4 μετρα απο τον στοχο του αλλα σιγουρα θα διαμαρτυρηθει οταν βλεπει οσα εγιναν σε αυτον τον αγωνα που ακυρωθηκε.

    Τα εχουμε ξαναπει ολα αυτα στο παρελθον.....

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    « Dernière édition: Jeudi, 30 Nov. 2017, 11:25:41 par GRELE » Journalisée

    ......electrics are here to stay......
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 971


    « Répondre #79 le: Jeudi, 30 Nov. 2017, 12:10:41 »

    φετος εκαναν για πρωτη φορα την εμφανιση τους  στους αγωνες και οι σκηνες τυπου ιγκλού στα πρωτυπα του εξωτερικου


    * IMG_5308_1.jpg (88.7 Ko, 629x373 - vu 357 fois.)
    Journalisée
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 971


    « Répondre #80 le: Jeudi, 30 Nov. 2017, 12:29:55 »

    ο κανονισμος είναι πολύ ευκολος
     όλα καταστραφηκαν από το πρόγραμμα που επιτρεπει να τροποποιηθουν οι σειρες
     
    Journalisée
    twinspark
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 172



    « Répondre #81 le: Jeudi, 30 Nov. 2017, 23:01:31 »


    Πρωτον οι σειρες ,δηλαδη τα draw-matrix βγαινουν με υπαρκτους-παροντες αθλητες και οχι με αποντες.Διοτι ετσι σιγουρα εχεις λιγοτερους απο εξι σε πολλα γκρουπ απο την αρχη.

    Δηλαδή περιμενεις να βγουν τα γκρουπ μετα τον τεχνικό έλεγχο και αφοί τους ρωτήσεις έναν έναν αν αισθανονται ετοιμοι να πετάξουν?Huh?

    Σε ολους τους αγώνες που εχω υπόψιν μου τα γκρουπ βγαίνουν από Παρασκευή. Τυπώνονται τα χαρτάκια και μοιράζονται οι γύροι το πρωί.

    Ξερετε καποιον αγωνα στην Ελλαδα που να εχετε βγάλει τους γύρους το Σαββατο το πρωι?



    Δευτερον δες εδω
    5.5.11.14. Advisory Information
    5.5.11.14.1. Organisational Requirements
    a) ..........
    b) ..............
    c) ..................
    d) To be a fair contest, the minimum number of fliers in any one Group is six (6). As the
    contest proceeds, some competitors may be obliged to drop out for various reasons.
    When a Group occurs with five (5) or fewer competitors in it, the Organiser should move
    a competitor up from a later Group, ensuring if possible, that he has not flown against
    any of the others in previous rounds and that his frequency is compatible.
    e) For contests with 30 pilots or less at the beginning of the contest the organiser should
    move up a competitor from a later group when a group occurs with four (4) or fewer
    competitors instead of minimum six (6) at the beginning of the contest or cancel the
    group and fill up the other groups accordingly.

    Εδω λοιπον λεει οτι για να ειναι ενας δικαιος-αξιοπιστος αγωνας οι αθλητες πρεπει να ειναι τουλαχιστον 6 και εαν κατα την εξελιξη του αγωνα, σου προκυπτει γκρουπ με 5 η λιγοτερους αθλητες(λογω κοψιματος-σπασιματος η οτι αλλο ..) να μετακινουνται αθλητες απο επομενα γκρουπ (εξασφαλιζοντας οτι δεν εχουν ξαναπεταξει με τους αλλους και οτι δεν υπαρχει προβλημα συχνοτητων).
    Συνεχιζει και λεει οτι για λιγοτερους απο 30 αθλητες στην αρχη του αγωνα ,πρεπει οταν διαπιστωνεται πως εχουμε 4 η λιγοτερους αθλητες αντι για 6 να μετακινειται καποιος απο επομενο γκρουπ η να ακυρωνεται αυτο το γκρουπ και να συμπληρωνονται σχετικα τα αλλα γκρουπ .

    Αρα εαν σου εμφανιστει ενας αντι για 6 ξερεις τι θα κανεις....
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος

    Εξαιρετικα τα περιγραφετε αλλα εντελως θεωρητικά.

    Πως θα συμπτύξεις 14 αθλητές σε 3 γκρουπ όταν εχεις 6 γραμμες εκκινησης??

    Και για να το καταλάβετε στην πράξη στον συγκεκριμένο αγώνα οι αθλητες που τελικά βαθμολογηθηκαν ανα γυρο ηταν
    1ος γύρος - 15 αθλητές
    2ος γύρος - 14 αθλητές
    3ος γύρος - 11 αθλητές
    4ος γύρος - 13 αθλητές
    5ος γύρος - 11 αθλητές
    6ος γύρος - 14 αθλητές
    7ος γύρος - 15 αθλητές
    8ος γύρος - 14 αθλητές
    9ος γύρος - 13 αθλητές
    10ος γύρος - 14 αθλητές

    Με ποιο τρόπο θα μπορούσε να γίνει σύμπτυξη των γκρουπ?
    Μέχρι τον τελευταίο γύρο πέταγαν 14 αθλητές. Αν βρείτε τρόπο να τους χωρέσετε σε 6 γραμμές εκκίνησης τότε έχετε δίκιο.



    Journalisée
    twinspark
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 172



    « Répondre #82 le: Jeudi, 30 Nov. 2017, 23:05:04 »


    Γι’ αυτό και αποφασίζω να αποσυρθώ από το νήμα.

    Ετσι κι' αλλιώς έχει περατωθεί η ανάλυση, ένας παραπάνω κύκλος δεν θα προσφέρει τίποτα νέο. Οσοι κατάλαβαν, έχει καλώς.

    Θα επανέλθω μόνον αν δεχθώ κάποια αστεία ή σοβαρή πρόκληση, ή για διευκρινήσεις επί πιθανών ερωτήσεων περί των κανονισμών, και τεχνικών θεμάτων.


    Κ. Κωνσταντακάτο,

    Πριν αποσυρθείτε από το θέμα, μια ερώτηση μόνο.
    Μήπως γνωρίζετε μέχρι πότε μπορεί να κατατεθεί μια ένσταση για κάποιο πρόβλημα του αγώνα?
    Journalisée
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 896



    « Répondre #83 le: Vendredi, 1 Dιc. 2017, 08:04:14 »

    Αγαπητe φιλε twinspark
    Μια απλη και προφανης λυση ειναι οτι μετα τον πρωτο γυρο που διαπιστωνεις οτι δεν εχεις ικανο αριθμο αθλητων για να συνεχισεις με 3Χ6 κανεις 2 γκρουπ 7 και 8 αθλητων.
    Η θα μπορουσες να εχεις ξεκινησει με 2Χ9 τον αγωνα οποτε οι αποσυρσεις θα επηρεαζαν λιγοτερο εως και καθολου το θεμα με το τουλαχιστον 6 ανα γκρουπ.
    Το οτι εχεις μονον 6 χρονομετρες ειναι κατι που εσυ θα λυσεις διοτι εχεις ηδη διαβεβαιωσει στο αιτημα αναληψης του αγωνα οτι εχεις εξασφαλισει και διαθετεις 12 εκπαιδευμενους χρονομετρες με εμπειρια 3 αγωνων.Αυτα γραφονται στην επιστολη που εστειλε η Αερολεσχη Φθιωτιδος.
    Ισως υπαρχουν και αλλες λυσεις εαν το σκεφτει κανεις περισσοτερο.
    Μπορει να βολευει να υπαρχουν ετοιμα τα χαρτακια,draw κλπ απο την προηγουμενη αλλα οπως βλεπεις δεν υπαρχει καμμια σιγουρια οτι τα πραγματα θα εξελιχθουν οπως προυπολογιστηκαν.
    Υποτιθεται οτι στο χωραφι τα εχεις ολα οσα χρειαζονται  υπολογιστη,ρευμα ,εκτυπωτη ,κανονισμους ,ελανοδικο  και τηλεφωνο για να ζητησεις εξωτερικη συνδρομη σε καποιο προβλημα.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Journalisée

    ......electrics are here to stay......
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 686


    « Répondre #84 le: Vendredi, 1 Dιc. 2017, 09:14:39 »

    ψάξου ποιός οι ποιοί σε εξεέθεσαν και τωρα κάνουν μουγκα στην στρούγκα γιατι ειναι στο παρασκήνιο.

    Τους γνωρίζω Τάσο δεν χρειάζεται καθόλου ψάξιμο: ειναι η Επιτροπή Αερομοντελισμού και η Ομοσπονδία. Η Ομοσπονδία δε μέσω του Προέδρου της και του Γ. Γραμματέα της σε επιστολή της με ''συμβούλεψε'' ευγενικά να σταματήσω την επικοινωνία μαζί της!!!

    Πάντως, νομίζω ότι ήρθε η στιγμή να σας παρακαλέσω, έτσι για το σωστό του πράγματος να με αποκαλείται κύριο Κωνσταντακάτο, ακριβώς όπως και εγώ σας αποκαλώ κύριο Μπαγλατζή.

    Θα το δεχτώ, κύριε Κωνσταντακάτο μόνο γιατί σέβομαι την ηλικία σας, οχί τις πράξεις σας και τις ενεργείες σας. Τα περί κατάληψης πιλοτηρίων και εκχώρησης υπογραφών,κύριε Κωνσταντακάτο δεν σας καθιστούν κύριο με τη σημασία της λέξεως.


    5.5.11.14. Advisory Information
    Βασίλη μπαίνεις στον κόπο σε παρακαλώ πολύ να μεταφράσεις και τον τίτλο του άρθρου που επικαλείσαι.


    Journalisée

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #85 le: Vendredi, 1 Dιc. 2017, 09:29:53 »


    Κ. Κωνσταντακάτο,
    Πριν αποσυρθείτε από το θέμα, μια ερώτηση μόνο.
    Μήπως γνωρίζετε μέχρι πότε μπορεί να κατατεθεί μια ένσταση για κάποιο πρόβλημα του αγώνα?

    Κύριε με το ψευδώνυμο twinspark

    Αφού δεν εκπροσωπείτε κάποιο σωματείο, και εμφανίζεσθε με ψευδώνυμο, η πρόκλησή σας δεν μπορεί να θεωρηθεί ως σοβαρή, αλλά ως αστεία.

    Σας απαντώ λοιπόν σε ανάλογο μήκος κύματος.

    Τα παλιά εκείνα τα χρόνια τα καλά, κυκλοφορούσε στα περίπτερα μία φυλλάδα, με φανταστικά πρόσωπα και φανταστικές ιστορίες, που διαδραματιζόντουσαν σε κάποια ζούγκλα που ζούσε και ο Ταρζάν.

    Ενας από τους διάφορους ήρωες που πλαισίωναν τον Ταρζάν, για να γεμίζουν τα φύλλα της φυλλάδας, ήταν και ο Ποκοπίκο.

    Ηταν ένας πυγμαίος, δηλαδή με χαμηλό φυσικό μπόϊ, και ήταν ερωτευμένος με την Χουχού από τ’ αλγέρι, μία χοντρούλα τσαχπίνα.

    Στη μύτη του είχε περασμένα κάτι κόκκαλα που τον έκαναν να νιώθει «άντρας».

    Ο Ποκοπίκο δήλωνε: «υπερασπιστής των κουτών και αδυνάτων».

    Εμπαινε μπροστά σε κάθε εχθρό, λιοντάρια, ελέφαντες, ανθρωποφάγους  κ.λ.π. για να προστατέψει κάποιους που αυτός θεωρούσε «κουτούς και αδύνατους», οπότε ερχότανε ο Ταρζάν (ευτυχώς εγκαίρως),  τον τράβαγε έξω από το σκηνικό, και καθάριζε αυτός.

    Σας ερωτώ και εγώ με χιουμοριστική διάθεση. .

    Ποιος είναι ο «κουτός και αδύνατος» που υπερασπίζεται σήμερα ο Ποκοπίκο;

    Από ποιόν πιστεύει ότι κινδυνεύει;

    Θα εμφανιστεί επι τέλους ο Ταρζάν;
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #86 le: Vendredi, 1 Dιc. 2017, 09:33:37 »

    ψάξου ποιός οι ποιοί σε εξεέθεσαν και τωρα κάνουν μουγκα στην στρούγκα γιατι ειναι στο παρασκήνιο.

    Τους γνωρίζω Τάσο δεν χρειάζεται καθόλου ψάξιμο: ειναι η Επιτροπή Αερομοντελισμού και η Ομοσπονδία. Η Ομοσπονδία δε μέσω του Προέδρου της και του Γ. Γραμματέα της σε επιστολή της με ''συμβούλεψε'' ευγενικά να σταματήσω την επικοινωνία μαζί της!!!
    Καλημέρα Απόστολε,
    Νομίζω οτι εστιάζεις σε λάθος σημείο, ξανασκέψου το και κοίτα ανάμεσα σε "άλλους"
    Η Ομοσπονδία νομίζω οτι δεν επικοινωνεί με άτομα παρα μόνον με μέλη της που είναι τα Σωματεία. Οπότε λογικό μου ακούγεται. Τα μέλη των Σωματείων που είμαστε εμείς μέσου του Συλλόγου μας επικοινωνούμε με την Ομοσπονδία, αυτό είναι ξεκάθαρο.
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #87 le: Vendredi, 1 Dιc. 2017, 10:02:26 »


    Κύριε με το ψευδώνυμο twinspark

    Αφού δεν εκπροσωπείτε κάποιο σωματείο, και εμφανίζεσθε με ψευδώνυμο, η πρόκλησή σας δεν μπορεί να θεωρηθεί ως σοβαρή, αλλά ως αστεία.

    .......

    Αγαπητέ κ Γιάννη, δεν ξέρω πραγματικά ποιος εχει δίκιο ή άδικο στην "κουβέντα" που γίνεται εδώ, και βασικά δεν με ενδιαφέρει, αλλά εδώ κάνετε λάθος!!! Μια προταση - προκληση - ιδέα - κουβέντα - άποψη, από οποιονδήποτε εκφράζεται, πιστεύω πως πρέπει να λαμβάνεται με σοβαρότητα και σεβασμό, ασχέτως από τα "γαλόνια" αυτού. Τι και εαν ειναι αεραθλητής ή όχι, τι και εαν γραφει με ψεβδόνυμο ή όχι τι και εαν αυτό που λέει δεν σας - μας - τους αρεσει??? Σημασία έχει ΤΙ λέγεται και όχι ποιος το λέει. Δεν θελω να σας στεναχωρήσω, αλλά από εναν προεδρο με τόσο λαμπρή ιστορία, ενος τόσο παλιού σωματίου, θα περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση σε οποιαδήποτε προταση - προκληση.
    Φιλικά Γιάννης
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #88 le: Vendredi, 1 Dιc. 2017, 10:57:07 »

    Αγαπητέ φίλε Γιάννη,

    μου προτείνεις και εσύ να συνεχίσω να γράφω στο εδώ νήμα. Σου απαντώ επειδή σε  σέβομαι, και επειδή κρατάς ένα επίπεδο, ιδίως διαθέτοντας και χιούμορ, κάτι που εγώ αναγνωρίζω ως προτέρημα σε όσους το διαθέτουν.

    Πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε επί της ουσίας, γιατί αφ’ ενός έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος της συζήτησης, αφ’ ετέρου το θέμα θα αναλυθεί στην συγκέντρωση των σωματείων, και αυτή είναι η επίσημη (πρόσθετη) ευκαιρία για τα σωματεία να ρωτήσουν και να πάρουν απαντήσεις, όχι βέβαια για να αλλάξουν την απόφαση της Ομοσπονδίας για την ακύρωση του αγώνα.

    Θέτεις επίσης θέμα διαβάθμισης της σοβαρότητας των απαντήσεων. Σου υπενθυμίζω ότι εσύ πρώτος πρότεινες την αλλαγή πορείας των απαντήσεών μου με την προσθήκη των χιουμοριστικών στίχων από Ελληνικά τραγούδια. Μου έκανε πράγματι εντύπωση η ικανότητα των στιχουργών.

    Γιατί δεν δέχεσαι το δικό μου χιούμορ, ενώ εσύ μου προτείνεις να ενστερνιστώ το δικό σου; Κάτι που αποδεδειγμένα έπραξα;

    Θα αναφέρω εδώ ένα ιστορικό γεγονός που ίσως δεν το ξέρεις ούτε εσύ ούτε πολλοί άλλοι φίλοι:

    Κάποτε στη Βουλή των Ελλήνων, μιλούσε από το βήμα το Γέρος της Δημοκρατίας, Γεώργιος Παπανδρέου, και κάποιος από τους βουλευτές της αντιπολίτευσης φώναξε κάτι μη πρέπον.

    Ο Γ.Π. ρώτησε τον διπλανό του, ποιος το είπε; Ο «τάδε» κύριε πρόεδρε. Ε, τότε δεν με νοιάζει το τι είπε.

    Θα επιμείνω στο ότι οι απαντήσεις που δίνω σε όποιον με προκαλεί, θα εκπορεύονται από εμένα και όχι καθ’ υπόδειξη.

    Υ.Γ.
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια που είπες για το άτομό μου.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 896



    « Répondre #89 le: Vendredi, 1 Dιc. 2017, 11:03:05 »

    Αγαπητε φιλε Αποστολη
    Οσοι εχουν καποια ηλικια θυμουνται οτι παλαιοτερα στο ραδιοφωνο στα μεσαια ,μετα το δελτιο αναζητησεων του Ελληνικου Ερυθρου Σταυρου ακολουθουσε το δελτιο καιρου της Ελληνικης Υδρογραφικης Υπηρεσιας για τις περιοχες της Μεσογειου με τις "οδηγιες προς τους ναυτιλομενους".Ισως υπαρχει ακομη και σημερα.
    Αυτο ακριβως ειναι και το "advisory information".Σου λεει τι να προσεξεις ,πως να το κανεις ,τι ενδεικνυται να γινει,   κλπκλπ.
    Και στο παρελθον (2014) ειχε ανακυψει το θεμα πως αυτο δεν ειναι υποχρεωτικο και μερος του κανονισμου(τοτε το θεμα ηταν με το εαν οι αθλητες μπορουσαν να ειναι και χρονομετρες ο ενας του αλλου) σημερα ομως οπως βλεπεις σε "επισημους" αγωνες οι αθλητες δεν κρατουν χρονομετρα.
    Ειναι λαθος να πιστευουμε οτι ,επειδη μεταφραζεται σαν "συμβουλευτικες πληροφοριες", μπορουμε να το αγνοησουμε.
    Επεχει οντως θεση "οδηγιων προς ναυτιλομενους" για να ειναι πιο ασφαλης η "πλευση"-εκτελεση του αγωνα.
    Εαν το αγνοησεις ,επειδη νομιζεις οτι ειναι απλως συμβουλες που μπορεις να μην τις λαβεις στα υποψιν , τοτε το καραβι κινδυνευει να βρεθει στα βραχια η στον πατο... οπερ και εγενετο.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Journalisée

    ......electrics are here to stay......
    Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 14     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Modérateurs: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Fil de discussion: Πανελλήνιοι Αγώνες Κατηγορίας Ηλ. Ανεμοπτέρων F5J Κριτήριο Εθνικής Ομάδας
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.