Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:45:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:45:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Συνδεδεμένες εκδηλώσεις
    • Πανελλήνιοι Αγώνες F5J Κριτήριο Ε.Ο. 7-8 Οκτ.: Παρασκευή, 6 Οκτ 2017 - Σάββατο, 7 Οκτ 2017
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 14     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιοι Αγώνες Κατηγορίας Ηλ. Ανεμοπτέρων F5J Κριτήριο Εθνικής Ομάδας  (Αναγνώστηκε 28010 φορές)
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 19 Νοέ 2017, 10:38:37 »

    Τι έγινε ρε παιδιά ;;;;;
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 19 Νοέ 2017, 11:11:35 »



    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 01:09:18 »

    Νικόλα στο μυαλό μέσα είσαι ;;;;
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 686


    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 23 Νοέ 2017, 09:11:37 »


    ως μέλος και αθλητής της Ε.Α.Α. στο παρελθόν.

    Αθλητής της Ε.Α.Α. δεν υπήρξα ποτέ αυτό είναι ψέμα, πριν χρόνια και ενώ είχα αποχωρήσει από την ΕΑΑ και ήμουν μέλος άλλου σωματείου με πήρε τηλέφωνο ο πρόεδρος της ΕΑΑ  Γ. Κωνσταντακάτος και μου πρότεινε να γίνω αθλητής της ΕΑΑ (χωρίς συνδρομή) αλλά αρνήθηκα.
    Εγώ αναγνωρίζω τα λάθη μου και προβαίνω στις απαραίτητες ενέργειες.
    Θα απαντήσω στα ερωτήματα του προέδρου της Ε.Α.Α. για κατάληψη πιλοτηρίων, έλειψη μέσων και γνώσεων και θα θέσω και τα δικά μου ερωτήματα, ώστε όλοι να κρίνουν γιατί ακυρώθηκε αυτός ο αγώνας.
    Δώστε μου όμως λίγο χρόνο γιατί είναι εποχή ελαιοσυγκομιδής.
    Καταγράφηκε

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 23 Νοέ 2017, 11:41:48 »

     white flagΦιλοι αερομοντελιστές θα ηθελα να ζητησω μια χάρη.Επειδή και σε αυτο το thread αλλα και στο άλλο με τίτλο ......Το όριο ανάμεσα στο χιούμορ και στο γελοίο..... δεν αναφερεται κανεις στο τι εγινε και ακυρωθηκε ο αγώνας , καλό θα ηταν καποιος να μας πει τους λογους που ακυρωθηκε ο αγωνας για να καταλαβουμε και εμεις που διαβαζουμε μονο τα υπονοούμενα και τις διαπιστωσεις.
    Παρόλα αυτα βέβαια καλό θα ηταν μιας και προπαντως ειμαστε φίλοι και γνωριζόμαστε να παρουμε το θαρρος και να σηκωσουμε τα τηλέφωνα και να λυσουμε τα προβλήματα αυτα παντα με θετική διαθεση και σεβασμό για εναν μονο λόγο.....το καλό του χωρου!Αφηστε τα τυπικά διαδικαστικά αγωνιστικά, αθλητικά δικαστηρια ,και μαθηματικές εξισωσεις και  τυπους...... και σκεφτητε οτι συνομιλήτε πρωτα με τους φίλους σας ......και οχι με αντιπαλους αθλητες και σωματία.
    Οι λυσεις οι ευεργετικές  να ξερουμε ειναι αθόρυβες ! Οι τσακωμοι ειναι ευκολοι κρατανε χρόνια και κανουν και πολυ θορυβο συνέχεια στα αυτιά μας σε ενα χομπυ καταπληκτικό που πρεπει να εχει και υγιη αθλητική διασταση! white flag
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 23 Νοέ 2017, 17:29:34 »

    Καλησπέρα, διαβάζω... φίλε ο ένας.... φιλικά ο άλλος....και αναρωτιέμαι ύπάρχουν άραγε οχτροί!!!
    Και η απάντηση μου είναι σαφώς και δεν υπάρχουν,αλλά υπάρχει ο ανθρώπινος εγωισμός που πολλές φορές καταστρέφει οτιδήποτε καλό πάει να δημιουργηθεί.
    Νομίζω λοιπόν ότι παραμερίζοντας τον ,κατι καλό μπορεί να προκύψει.

    Επι του προκειμένου και γνωρίζοντας τις δυσκολίες που υπάρχουν στην οργάνωση και εκτέλεση του F5J-FAI αγώνα,,

    Προτείνω: να μαζευτούν οι αθλητές που ενδιαφέρονται για την Εθνική ομάδα και δεν τους μετρώ πάνω απο 8-10,και να κάνουν έναν ή και δύο κριτήριους  αγώνες πετώντας σε ένα γκρουπ και οι υπόλοιποι φίλοι αλλα και οι κατά περίσταση αθλητές  της FAI κατηγορίας όπως τους έχουμε δεί μέχρι σήμερα, να βοηθήσουν ώς χρονομέτρες ώστε να γίνουν οι αγώνες χωρίς προβλήματα και γκρίνιες και να βγουν οι αθλητές της Εθνικής ομάδας με αξιοπιστία….σκεφτείτε το……  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 23 Νοέ 2017, 18:31:18 »

    Καλησπέρα, διαβάζω... φίλε ο ένας.... φιλικά ο άλλος....και αναρωτιέμαι ύπάρχουν άραγε οχτροί!!!
    Και η απάντηση μου είναι σαφώς και δεν υπάρχουν,αλλά υπάρχει ο ανθρώπινος εγωισμός που πολλές φορές καταστρέφει οτιδήποτε καλό πάει να δημιουργηθεί.
    Νομίζω λοιπόν ότι παραμερίζοντας τον ,κατι καλό μπορεί να προκύψει.

    Επι του προκειμένου και γνωρίζοντας τις δυσκολίες που υπάρχουν στην οργάνωση και εκτέλεση του F5J-FAI αγώνα,,

    Προτείνω: να μαζευτούν οι αθλητές που ενδιαφέρονται για την Εθνική ομάδα και δεν τους μετρώ πάνω απο 8-10,και να κάνουν έναν ή και δύο κριτήριους  αγώνες πετώντας σε ένα γκρουπ και οι υπόλοιποι φίλοι αλλα και οι κατά περίσταση αθλητές  της FAI κατηγορίας όπως τους έχουμε δεί μέχρι σήμερα, να βοηθήσουν ώς χρονομέτρες ώστε να γίνουν οι αγώνες χωρίς προβλήματα και γκρίνιες και να βγουν οι αθλητές της Εθνικής ομάδας με αξιοπιστία….σκεφτείτε το……  Ποοολύ άνεση


    Καλή και αρκετά λειτουργική η πρότασή σου. Με λίγο σπρώξιμο ίσως προλαβαίνει να την καταθέσει επίσημα η ΕΑΘ στην επιτροπή για να συζητηθεί στην συγκέντρωση της 16/12
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2017, 22:46:09 »

    kαλησπερα
    Για να στηθει ενας αγωνας f5j FAI χρειαζεται εξοπλισμο οργανωση   εξοδα πραγμα δυσκολο στις μερες μας
    η αποσταση επισης είναι άλλο ένα  μεγαλο  πρόβλημα  και  ετσι όπως παει βλεπω να μην εχουμε εκπροσωπηση στους πανευρωπαϊκούς στην βουλγαρια
    Καταγράφηκε
    3dMaik
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 26


    « Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2017, 23:55:41 »

    Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω τρεις ερωτήσεις επειδή πραγματικά δεν γνωρίζω
    1)ποιος είναι υπεύθυνος για την σύνταξη των Group ενός αγώνα;;;
    2)οι αθλητές έχουν δικαίωμα ένστασης πριν την εκκίνηση ενός αγώνα αν διαπιστώσουν κάποια παρατυπία;
    3)Αρκούν 10 γύροι αγώνα ώστε σε 3 group των 6 αθλητών να παίξουν όλοι με όλους;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 27 Νοέ 2017, 02:36:48 από 3dMaik » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2017, 07:36:29 »

    Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω τρεις ερωτήσεις επειδή πραγματικά δεν γνωρίζω
    1)ποιος είναι υπεύθυνος για την σύνταξη των Group ενός αγώνα;;;
    2)οι αθλητές έχουν δικαίωμα ένστασης πριν την εκκίνηση ενός αγώνα αν διαπιστώσουν κάποια παρατυπία;
    3)Αρκούν 10 γύροι αγώνα ώστε σε 3 group των 6 αθλητών να παίξουν όλοι με όλους;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας

    1)  Δεν υπάρχει σαφής αναφορά στο πρόσωπο που θα βγάλει τις σειρές.
    Ας ξεκινήσουμε με το ότι υπάρχει οργανωτική επιτροπή, που ορίζει ένα διευθυντή αγώνα και ένα αλυτάρχη, που στην περίπτωση του Πανελλήνιου ήταν το ίδιο πρόσωπο (επιτρέπεται).

    Από εκεί και πέρα τον αγώνα αναλαμβάνει να τον τρέξει ο διευθυντής/αλυτάρχης.

    Δεν υπάρχει άλλος πάνω από αυτόν, που να δίνει εντολές, Παραμένει η εποπτεύουσα επιτροπή αερομοντελισμού της Ομοσπονδίας, χωρίς να έχει ενεργό συμμετοχή, εκτός βέβαια αν κάποιος θέλει εθελοντικά να βοηθήσει σε άλλο πόστο. Δεν επιτρέπεται να υπάρχουν ΔΥΟ σημεία λήψης πρωτογενών αποφάσεων.

    Υπάρχει και η Ελλανόδικος επιτροπή, διορισμένη μεν, αλλά ανεξάρτητη πλέον από τους πάντες, που έχει αποστολή να ερευνά αυτεπαγγέλτως, να συμβουλεύει, και να διορθώνει αδικίες, κατόπιν ενστάσεως. Οι αποφάσεις της θεωρούνται δευτερογενείς.

    Ο Διευθυντής Αλυτάρχης έχει πλέον την ευθύνη να βγάλει ή να βρει έτοιμες τις σειρές από άλλον. Γιατί το ερώτημα που εγείρεται στην κάθε περίπτωση είναι : ποιος ξέρει να βγάζει τις σειρές;

    2) Ναι μπορούν να υποβληθούν ενστάσεις, πριν, κατά την διάρκεια και μετά την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων. Όλα αυτά αναφέρονται στον κανονισμό εσωτερικών διοργανώσεων της ΕΛ.Α.Ο.
    Ομως στους αγώνες αερομοντελισμού, το δικαίωμα ένστασης έχει ο αρχηγός της ομάδας.

    3) Εστω ότι υπάρχουν 18 συμμετέχοντες. Ο κανονισμός της FAI συμβουλεύει ότι είναι προτιμότερο να χωριστούν σε δύο ομάδες των 9 ατόμων, παρά σε 3 ομάδες των 6 ατόμων, ακριβώς για να συνευρεθούν και να αγωνιστούν όσο το δυνατόν περισσότερες φορές μεταξύ τους.

    Δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός συνευρέσεων. Αρκεί να είναι ισότιμος. Στον συγκεκριμένο αγώνα, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής, με 3 σειρές των 6 ατόμων θα έβγαζε 3 με 4 φορές σύμπτωση. Στον αγώνα εμφανίστηκαν από 0 φορές έως 7.
    Αυτό που πρέπει να κατανοήσουν όλοι, είναι ότι το πρόγραμμα του ηλεκτρονικού υπολογιστή που βγάζει τις σειρές, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΛΑΘΗ.

    Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς, ότι αν δύο καλοί αθλητές, που έχουν την δυνατότητα υψηλής βαθμολογίας,  δεν διαγωνιστούν ποτέ μαζί, η πιθανότητα να πάρουν και οι δύο περισσότερα 1000άρια αυξάνεται.  Θα πει κανείς ότι αφού είναι υποψήφιοι νικητές, ούτως ή άλλως θα νικήσουν.

    Ενα ακόμα λάθος που διεπιστώθη στον Πανελλήνιο, είναι ότι οι αθλητές που έτρεχαν στις ομάδες, ήταν λιγότεροι από το επίσημο επιτρεπτό ελάχιστο των 6 αθλητών. Ετσι αυξάνεται η πιθανότητα καλύτερης βαθμολογίας σε αυτούς που δεν διαγωνίζονται ποτέ απέναντι στους άλλους.

    Όμως η γυναίκα του Καίσαρα, δεν αρκεί να είναι τίμια. Πρέπει και να το αποδεικνύει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2017, 08:02:32 »

    kαλησπερα
    Για να στηθει ενας αγωνας f5j FAI χρειαζεται εξοπλισμο οργανωση   εξοδα πραγμα δυσκολο στις μερες μας
    η αποσταση επισης είναι άλλο ένα  μεγαλο  πρόβλημα  και  ετσι όπως παει βλεπω να μην εχουμε εκπροσωπηση στους πανευρωπαϊκούς στην βουλγαρια
    Αγαπητέ πρωταθλητή μου,

    Ο προβληματισμός σου, είναι κοινός.

    Όμως πιστεύω ότι μέσα στους πρώτους μήνες του 2018 θα ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογής εθνικής Ομάδας.

    Αποστάσεις και έξοδα θα καλυφθούν, αρκεί τα κριτήρια να μην ακυρώνονται από σοβαρές αποκλίσεις.

    Δεν επιτρέπεται να απουσιάσουμε από τους Πανευρωπαϊκούς.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2017, 10:16:18 »

    Αγαπητε θειε
    3) Εστω ότι υπάρχουν 18 συμμετέχοντες. Ο κανονισμός της FAI συμβουλεύει ότι είναι προτιμότερο να χωριστούν σε δύο ομάδες των 9 ατόμων, παρά σε 3 ομάδες των 6 ατόμων, ακριβώς για να συνευρεθούν και να αγωνιστούν όσο το δυνατόν περισσότερες φορές μεταξύ τους.

    Συμφωνα με τον κανονισμο f5j FAI συμβουλευει το αναποδο .

    d In order to minimise the time needed to run the contest the starting order should be
    arranged to get the minimum number of groups per round with the maximum possible
    competitors in each Group.
    (Note. However, in small competitions 3 x 6 may be more practical than 2 x 9. It is
    recommended that groups with vacant starting positions are put at the end of each
    round, to keep space free for any re-flights.)

    Ενω στην αρχη υποδεικνυει οσο το δυνατον λιγοτερα γκρουπ με οσο το δυνατον περισσοτερους αθλητες στο τελος σημειωνει πως για μικρους αγωνες
    μπορει να ειναι πιο πρακτικο να εχεις 3χ6 αντι 2χ9
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2017, 10:48:17 »

    Δεκτή η παρατήρηση. Συγνώμη για την αρχική μου απάντηση.

    H FAI τελικά δέχεται και τις δύο παραλλαγές, η μία είναι η δίκαια, η άλλη είναι η πιό εύκολη για τον διοργανωτή; Δεν το διευκρινίζει αρκετά.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 263



    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2017, 11:44:19 »

    Αγαπητε θειε
    3) Εστω ότι υπάρχουν 18 συμμετέχοντες. Ο κανονισμός της FAI συμβουλεύει ότι είναι προτιμότερο να χωριστούν σε δύο ομάδες των 9 ατόμων, παρά σε 3 ομάδες των 6 ατόμων, ακριβώς για να συνευρεθούν και να αγωνιστούν όσο το δυνατόν περισσότερες φορές μεταξύ τους.

    Ενω στην αρχη υποδεικνυει οσο το δυνατον λιγοτερα γκρουπ με οσο το δυνατον περισσοτερους αθλητες στο τελος σημειωνει πως για μικρους αγωνες
    μπορει να ειναι πιο πρακτικο να εχεις 3χ6 αντι 2χ9
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος

    Και θα προσθέσω...
    Το fly-off σε όλους τους αγώνες (εξωτερικό-εσωτερικό) γίνεται έτσι ώστε οι καλύτεροι όλων των γύρων να αγωνιστούν στο τέλος man to man,εξισορροπώντας οποιαδήποτε "ανωμαλία" του matrix των στην ουσία προκριματικών γύρων του αγώνα ή  την αμφιβολία-δυσπιστία κάποιων αγωνιζόμενων αθλητών.
    Πριν την έναρξη του αγώνα ο Γιώργος Σκαργιώτης,μιλώντας για το πρόγραμμα του αγώνα και όχι για το matrix(στο βίντεο που ανέβασες Βασίλη),εξηγούσε ότι θα πετάξουμε 10 γύρους,θα βγεί ο χειρότερος και δεν θα γίνει fly-off σύμφωνα με την οδηγία της ομοσπονδίας για τον συγκεκριμένο αγώνα.Σε πολλούς αθλητές προξένησε εντύπωση γιατί ήταν και κριτήριο αλλά αφού το αποφάσισε η ομοσπονδία αγωνιστήκαμε έτσι.
    Μετά ο αγώνας ακυρώθηκε... idiot2
    Όπως αντιλαμβάνεστε αγώνας FAI F5J χωρίς fly-off και ιδίως σε κριτήριο Εθνικής ομάδας δεν νοείται.Ειδάλλως οι ενστάσεις-παράπονα από όποιον δυσαρεστείται για διάφορους λόγους(matrix-σειρές) δεν θα σταματήσουν με παράδειγμα τον συγκεκριμένο αγώνα.

    Φιλικά

    Μανδαράκας Ανδρέας.
     
    Καταγράφηκε
    3dMaik
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 26


    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2017, 13:15:33 »

    Καλησπέρα , θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση μαθηματικού χαρακτήρα αλλά με νόημα στην προκειμένη περίπτωση. Αν έχουμε σε έναν αγώνα 18 αθλητές οι οποίοι θα πρέπει να σχηματίσουν τρείς ομάδες των έξι ατόμων οι πιθανές διαφορετικές ομάδες που μπορούν να προκύψουν δίνεται από την σχέση n!/r!(n-r)! Όπου n το πλήθος των αθλητών (18) και r ο αριθμός των αθλητών ανά ομάδα (6) . Το παραπάνω δίνει ως αποτέλεσμα 18564 διαφορετικές εξάδες… Το αστείο βέβαια είναι ότι όλες αυτές οι ομάδες των έξι ατόμων έχουν την ίδια πιθανότητα να εμφανιστούν αν τοποθετηθούν σε κάποιο πρόγραμμα , οπότε κανείς δεν μπορεί να αποδείξει ότι το πρόγραμμα (matrix) δεν επέλεξε μόνο του τις σειρές αλλά κάποιος έβαλε το χεράκι του για να μαγειρέψει τα αποτελέσματα. Τέλος όπως είπε και ο κος Κωνσταντακάτος οι αγωνιζόμενοι είχαν πλήρη γνώση των σειρών πριν ξεκινήσουν τον αγώνα τους οπότε αν θεωρούσαν ότι υπήρχε κάτι μεμπτό θα μπορούσαν μέσω του αρχηγού τους να κάνουν ένσταση πριν αρχίσει ο αγώνας , κάτι το οποίο ενδεχομένως να μας είχε γλιτώσει από αυτή την παρωδία που εξελίσσεται τις τελευταίες μέρες εντός και εκτός φόρουμ.
    Ευχαριστώ
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 14     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Πανελλήνιοι Αγώνες Κατηγορίας Ηλ. Ανεμοπτέρων F5J Κριτήριο Εθνικής Ομάδας
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.