Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 19:34:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 19:34:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:25]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304438
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 208
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 178
    Συνολικά: 178
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 13     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: FUTABA 14SG  (Αναγνώστηκε 49048 φορές)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #120 στις: Τετάρτη, 20 Μάρ 2013, 21:21:52 »

    Άντε μακάρι Νίκο...και να μάθουμε τι γίνεται και εμείς που την έχουμε...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #121 στις: Πέμπτη, 21 Μάρ 2013, 22:18:25 »

    Τελικά οι φόβοι μου επαληθεύτηκαν!! Ότι και να προσπάθησα να κάνω, ο μαγνητικός αισθητήρας στροφών δεν μπορεί να πάρει σήμα από την ηλεκτρονική της DLE. Δοκίμασα να το συνδέσω απευθείας στον αισθητήρα της μηχανής, δοκίμασα να τον συνδέσω στην έξοδο για στροφόμετρο που έχει η ηλετρονική και δοκίμασα επίσης να αντιστρέψω την πολικότητα των καλωδίων. Επίσης δοκίμασα να δω αν το μαγνητάκι της μηχανής μπορεί να διεγείρει το μάτι του αισθητήρα της Futaba αλλά ούτε και αυτό πέτυχε (αν και να πετύχαινε δεν θα βόλευε γιατί πρέπει το μάτι να είναι κάθετο), οπότε αναγκάστηκα και τοποθέτησα το μάτι του αισθητήρα δίπλα από το μάτι της μηχανής και το μαγνητάκι στο πίσω μέρος του κώνου. Με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω και φώτο αν ενδιαφέρει κανέναν...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #122 στις: Πέμπτη, 21 Μάρ 2013, 22:38:42 »

    Μας ενδιαφερει ανεβασε. Thumbs up

    Αισθητηρας θερμοκρασιας με ενδιαφερει πιο πολυ ομως, εχεις?

    Λοιπον, ο ιδιωκτητης του καταστηματος φερθηκε ακρως επαγγελματικα και αφου καταλαβε το προβλημα που δημιουργηθηκε προσφερθηκε να αντικαταστησει τον πομπο μου. Δυστυχως θα περιμενω τη νεα παρτιδα που ευελπιστω να ειναι συντομα εδω.

    Για εμενα το θεμα εχει ληξει αν και ειναι πραγματικα πρωτογνωρη εμπειρια με Futaba αφου η χρηση διαφορων πομπων της εταιρειας αυτης μου εχει δωσει πολλες ευχαριστες στιγμες και μαλιστα σε δυσκολες συνθηκες, καυσωνα, υγρασιας, κρυο, μεσα σε carbon ατρακτους κτλ. Ποτε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος με τα "ηλεκτρονια" βεβαια και ποτε μην θεωρεις κατι δεδομενο οπως την αξιοπιστα (reliability).

    Αρα ξεχναμε τις κακιες εμπειριες και κοιταζουμε μπροστα... Thumbs up



    Καταγράφηκε
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #123 στις: Πέμπτη, 21 Μάρ 2013, 22:44:36 »

    Αντε μπράβο!! Και συγχαρητήρια και στο κατάστημα που στέκεται πίσω από τα προϊόντα του και υποστηρίζει τους πελάτες του. Αισθητήρα θερμοκρασίας δεν έχω αλλά είχα πάρει ένα καλώδιο για τη δεύτερη τάση μπαταριών. Έχω σκοπό να πάω σε μαγαζιά ηλεκτρονικών να βρώ φισάκι και την αντίσταση που δίνει η Futaba και να κάνω μερικά σετάκια μόνος μου γιατί με τα λεφτά του καλωδίου αυτού θα κάνω 10 άμα βρω τα υλικά!!  Wink
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #124 στις: Πέμπτη, 21 Μάρ 2013, 23:28:33 »

    λογικο και σωστο θα ηταν να αναφερθει εδω το ονομα του καταστηματος
    πρεπει να αμοιφθει δεν περιμενα παντος κατι τετοιο μπραβο στο καταστημα !!!!!
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #125 στις: Σάββατο, 23 Μάρ 2013, 18:49:37 »

    Καλησπέρα σας,

    Πρόκειται για το κατάστημα Heliland, ευχαριστώ το Διαμαντή για την εξυπηρέτηση. Η ευχαριστη έκπληξη χθες ήταν που με κάλεσε για να παραλάβω τη νέα ΤΚ. Η αρχική ενημέρωση που είχα ήταν πως η παραλαβή θα ήταν την ερχόμενη εβδομάδα. Αρα ευκαιρία για δοκιμές. Χαμόγελο

    Σεταρα λοποίν δύο μοντέλα, το Park Zone Stryker με τον 6008ΗS δέκτη που ήταν στο μοντέλο που παρουσιάστηκε το πρόβλημα καθώς και το EF Extra 300 EXP 78'' με τον 7008 δέκτη που έρχεται η ΤΚ.

    Οι πτήσεις που έκανα ήταν καθαρά  πτήσεις τεσταρίσματος και όχι προπόνησης η κάτι άλλο. Οι φίλοι που ήταν εκεί πιστεύω πως παρατήρησαν πως προσπαθούσα να πετάω όσο πιο χαμηλά γίνεται με ταχύτητα και σε μεγάλη απόσταση από εμένα σε διάφορες θέσεις του μοντέλου knife edge αριστερό και δεξί, ανάποδα, ευθέια έτσι ώστε να εξαντλήσω όλες τις θέσεις του μοντέλου σε πολλά σημεία σε σχέση με εμένα . Όσο πιο χαμηλά τόσο περισσότερο πέφτει η εμβέλεια, επίσης έγιναν και κάποιες όσο το δυνατό "στρατοσφαιρικές πτήσεις". Στο σύνολο 8 πτήσεις, 4 με το Stryker και 4 με το Extra 300. Επίσης έγιναν και με τα δύο μοντέλα test στο έδαφος όπου παρουσιάστηκε σαφής βελτίωση στην εμβέλεια. Προσοχή στα στατικά test εμβέλειας το μοντέλο καλό είναι σε ύψος 1m και άνω, από το 0m στο 1m παρουσιάζεται μεγάλη διαφορά. Στα 450m λοιπόν είχαμε σήμα καμπάνα και μάλιστα μέχρι τα 350 και μέσα από το αυτόκινητο, ρίχνει σημαντικά την ένταση του σήματος ο μεταλικός κλωβός.

    Μέχρι στιγμής οκ λοιπόν, επιφυλάσσομαι και για άλλα test πριν βγάλω πόρισμα, αλλα φαίνεται πως η προήγουμενη ΤΚ είχε πρόβλημα.

    Φιλικά,
    Νίκος

    Φωτογραφία με το διάταξη κεραιών στο Stryker.



    * 14SG_Test_1.jpg (74.71 KB, 768x576 - εμφανίστηκε 883 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 23 Μάρ 2013, 19:09:43 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #126 στις: Σάββατο, 23 Μάρ 2013, 18:51:18 »

    To setup στο Extra 300


    * 14SG_Test_2.jpg (110.16 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 870 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #127 στις: Σάββατο, 23 Μάρ 2013, 18:51:58 »

    Extra 300 II


    * 14SG_Test_3.jpg (118.07 KB, 830x623 - εμφανίστηκε 868 φορές.)
    Καταγράφηκε
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #128 στις: Κυριακή, 24 Μάρ 2013, 17:27:18 »

    Νίκο ας ελπίσουμε να ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό και να μην είναι θέμα μικρότερης εμβέλειας της 14SG. Πάντως δεν έχουν αναφερθεί άλλα περιστατικά και στο εξωτερικό (τουλάχιστον που να οφείλωνται αποκλειστικά στην Τ/Κ) οπότε πιστεύω ότι θα ξενοιάσουμε όλοι μαζί!  Thumbs up Βρήκα το χρόνο να τραβήξω μερικές φωτογραφίες από την εγκατάσταση του μαγνητικού στροφομέτρου. Εξακολουθώ πάντως να πιστεύω πως είναι τεράστιο μειονέκτημα στο θέμα του μάρκετινγκ να μην μπορεί να συναργαστεί με τον ήδη εγκατεστημένο αισθητήρα των βενζινοκινητήρων!! Στην δεύτερη φωτογραφία φαίνεται και η εγκατάσταση του μαγνήτη στο πίσω μέρος του σπίνερ. Ευτυχώς η απόσταση του σπίνερ από το cowl και το άνοιγμα του cowl μου επέτρεψαν να μην κάνω καμία μετατροπή στο cowl και να μην φαίνεται καθόλου ο αισθητήρας με το cowl πάνω στο αεροπλάνο!


    * 20130322_182700.jpg (34.35 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 807 φορές.)

    * 20130322_182732.jpg (29.39 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 814 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #129 στις: Κυριακή, 24 Μάρ 2013, 19:04:36 »

    Καλησπέρα φίλε μου,

    Με ενδιαφέρει το θέμα του αισθητήρα στροφών αλλα δεν το έχω ψάξει ακόμη. Ωστόσο, αν έβλεπα πως ο μαγνητικός αισθητήρας έχει πρόβλημα στην τοποθέτηση θα σκεφτόμουν σοβαρά το ενδεχόμενο τοποθέτησης του οπτικού.

    Φιλικά,
    Νίκος
    Καταγράφηκε
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #130 στις: Κυριακή, 24 Μάρ 2013, 21:38:31 »

    Καλησπέρα και από μένα. Ο λόγος που πήρα τον μαγνητικό ήταν γιατί πίστευα ότι θα κατάφερνα να τον κάνω να δουλέψει χωρίς να βάλω το μάτι του και τον μαγνήτη του αλλά απέτυχε, οπότε ήταν μονόδρομος η εγκατάσταση. Από ότι έχω διαβάσει ο οπτικός είναι πιο λειτουργικός από τον μαγνητικό για τα αεροπλάνα, αρκεί να μπορεί να τοποθετηθεί σωστά και χωρίς να φαίνεται. Αύριο πιστεύω να μπορέσω να τον δοκιμάσω κιόλας. Επίσης έδωσα σε φίλο ηλεκτρονικό το δείγμα από τον αισθητήρα για το Ext Voltage για να μου βρεί φυσάκι και ασφάλεια. Ελπίζω να βρεί και σε καλή τιμή...  Wink
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #131 στις: Σάββατο, 13 Απρ 2013, 23:49:56 »

    Ο αισθητήρας στροφών τελικά δουλεύει μια χαρά και με πολύ μεγάλη ακρίβεια!! Ήθελε μόνο καλύτερη στήριξη ο βραχίονας πάνω στη μηχανή γιατί με μία μόνο βίδα αλλάζει γωνία και απομακρύνεται από τον μαγνήτη οπότε παύει να δίνει σήμα!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #132 στις: Πέμπτη, 30 Μάι 2013, 21:00:10 »

    πηρε κανεις αισθητηρα θερμοκρασιας να το βαλει σε ελικοπτερο η για στροφες ? για την 14αρα !!!!
    εντυπωσεις ......
    Καταγράφηκε
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #133 στις: Σάββατο, 1 Ιούν 2013, 14:33:18 »

    Ο αισθητήρας στροφών για το ελικόπτερο είναι αυτός που παρουσίασα πιο πάνω (άσχετα που έχει τοποθετηθεί σε αεροπλάνο). Είναι ο μαγνητικός και μπαίνει στο στροφείο της μηχανής όπως ακριβώς θα έμπαινε και ένα governor. Η απόδωσή του είναι πολύ καλή, με πολύ καλή αισθησία. Όσο για τον αισθητήρα θερμοκρασίας δεν έχω προμηθευτεί ακόμα. Μάλλον ο επόμενος αισθητήρας που θα αγοράσω θα είναι το GPS...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #134 στις: Κυριακή, 15 Σεπ 2013, 10:36:03 »

    καλημερα
    ξερει κανεις οι 2 νεες αναβαθμισεις σε τι αφορουν
    υπαρχουν απο 13 αυγουστου
    τκς
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 13     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: FUTABA 14SG
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.