Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη => Topic iniziato da: mitsos55 su Venerdì, 17 Feb 2012, 21:36:40



Titolo: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: mitsos55 su Venerdì, 17 Feb 2012, 21:36:40
καθως προκειται να γινει το πρωτο μου μεγαλο αεροπλανο θα ειθελα να ξερω εκ των προτερων τι πραγματα να αγωρασω για το συγκεκριμενο σκαφος,οι προτασεις θα ειθελα να προσανατολιζωνται σε πραγματα ποιοτικα και με πολυ καλη αποδοση,απο κηνητηρα μεχρι τα ηλεκτρονικα και σερβο,ασ ξεκηνησουμε απο κηνητηρα(ωποσδηποτε βενζινα) τα φωτα σας.........


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: v_tolias su Venerdì, 17 Feb 2012, 22:30:19
Θα πήγαινα σε...
- DA(50cc με canister ή 60 με muffler).
- Servos Hitec 7955TG(κυρίως γιατί είναι προγραμματιζόμενα). JR-Savox δεν έχω δουλέψει, οι κριτικές είναι πολύ καλές και πολλοί εδώ τα έχουν χρησιμοποιήσει.. Νομίζω όμως ότι είναι ακριβότερα!
- Καλό electronic switch-regulator(powerbox, emcotec, κτλ).


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: dodos su Venerdì, 17 Feb 2012, 22:47:02
Καλησπέρα

Θα σου προτείνω ένα setup πολύ καλό και σχετικά οικονομικό ;)
 
Μοτέρ DLE 55cc  πάρα πολύ καλός κινητήρας αρκετά δυνατός  και δοκιμασμένος  :thumbs up:

Servo  μπορείς να βάλεις 5 savox 1256  http://www.alphasportrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4_149_152&products_id=2777  τα έχω και δεν μου έχουν παρουσίαση κανένα πρόβλημα
  
Για  τα ρεύματα  εγώ χρησιμοποιώ  ένα από τα 2 reg 1 http://www.hacker-motor-shop.com/e-vendo.php?shop=hacker&SessionId=&a=article&ProdNr=22985465&t=10&c=10&p=10
                                                                        2  http://www.powerbox-systems.com/e/powerbox_systeme/powerbox_sensor/start.php
  
Είναι πολύ καλά παίρνουν 2 μπαταριές  :thumbs up:

Για την ανάφλεξη  ένα από αυτά τα 2     1 http://www.powerbox-systems.com/e/powerbox_systeme/digi_switch/start.php

                                                        2 http://www.hacker-motor-shop.com/e-vendo.php?shop=hacker&SessionId=&a=article&ProdNr=22985471&t=10&c=10&p=10

  
Το setup που σου πρότεινα το έχω :thumbs up: και πιστεύω κατά την γνώμη μου πάντα ότι είναι ότι καλύτερο για τα χρήματα  που θα σου κοστίσει




Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: v_tolias su Sabato, 18 Feb 2012, 00:52:40
Αυτό που λέει ο Θοδωρής είναι για μένα, ένα πολύ καλό setup για αυτό που λέμε "value for money"..
Οι απαιτήσεις σου και τα ποσά που είσαι διατεθιμένος να δώσεις, θα καθορίσουν τις αγορές σου :thumbs up:


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: mitsos55 su Sabato, 18 Feb 2012, 01:17:42
για τα χρηματα θελω να δωσω κατι παραπανω γιατι οπως και να το κανουμε ενα πραγμα καλο θα κοστισει λιγο παραπανω,για να μαθαινω γιατι δεν εχω ιδεα απο βενζινομηχανες,το muffler και το canister τι περιπου ειναι?


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: Γιάννης Κωνσταντακάτος su Sabato, 18 Feb 2012, 09:13:33
για τα χρηματα θελω να δωσω κατι παραπανω γιατι οπως και να το κανουμε ενα πραγμα καλο θα κοστισει λιγο παραπανω,για να μαθαινω γιατι δεν εχω ιδεα απο βενζινομηχανες,το muffler και το canister τι περιπου ειναι?
Και οι δύο ονομασίες αναφέρονται σε σιγαστήρες.

Το muffler έχει ένα μικρό θάλαμο, ενώ το canister είναι πολύ μεγαλύτερο και συνήθως έχει περισσότερους θαλάμους, με ενδιάμεσα διαφράγματα, για καλύτερη σίγαση, και μικρότερη πιεση στα καυσαέρια εξόδου. Το canister επίσης μπορεί να σχεδιαστεί σαν μία "συντονιζόμενη πίπα" οπότε αυξάνει ελάχιστα και την ροπή του κινητήρα.

Το muffler βιδώνεται απ' ευθείας στην εξάτμιση. Tο canister είναι βαρύτερο, μεγαλύτερο σε διάμετρο και μήκος, και θέλει σωλήνα manifold για να συνδεθεί με την εξάτμιση.  


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: mitsos55 su Sabato, 18 Feb 2012, 19:21:41
το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: Γιάννης Κωνσταντακάτος su Sabato, 18 Feb 2012, 19:51:08
το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
Powerbox είναι ένας διακλαδωτήρας καλωδίων. Μπορεί επίσης να είναι και διαχειριστής τάσης, μίας ή δύο μπαταριών.

Αυτός ενώνεται με προεκτάσεις με τον δέκτη, μία προέκταση για κάθε κανάλι, και δέχεται τα πριζάκια από τα σέρβο, έως και 4-6 παράλληλα στα κύρια κανάλια.
Οταν ένα μεγάλο αεροπλάνο έχει πολλά σέρβο, το σύνολο της έντασης που πρέπει να περάσει από την μπαταρία στα σέρβο είναι μεγάλο, καλύτερα να μην περάσει μέσα από τον δέκτη. Ούτε είναι δυνατόν να κάνεις διακλαδώσεις με καλώδια Υ για τα πολλά σέρβο.
Μπορεί επίσης να δεχθεί στην είσοδο δύο μπαταρίες, και να τις διαχειρίζεται μαζί, ρίχνοντας την τάση στα επιθυμητά όρια, και παίζοντας τον ρόλο και ασφάλειας, στην περίπτωση που χαλάσει η μία. Η τελευταία αυτή περίπτωση λειτουργεί μόνο με μπαταρίες 6 ή 7,4 Volts.

Οι μοντέρνες ηλεκτρονικές αναφλέξεις, και ο σπινθήρας,  δεν επηρεάζουν τα σέρβο, αρκεί ο δέκτης και η κεραία να τοποθετηθεί μακρυά τους.


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: FlyingDoctor su Sabato, 18 Feb 2012, 20:29:52
το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
Powerbox είναι ένας διακλαδωτήρας καλωδίων. Μπορεί επίσης να είναι και διαχειριστής τάσης, μίας ή δύο μπαταριών.

Αυτός ενώνεται με προεκτάσεις με τον δέκτη, μία προέκταση για κάθε κανάλι, και δέχεται τα πριζάκια από τα σέρβο, έως και 4-6 παράλληλα στα κύρια κανάλια.
Οταν ένα μεγάλο αεροπλάνο έχει πολλά σέρβο, το σύνολο της έντασης που πρέπει να περάσει από την μπαταρία στα σέρβο είναι μεγάλο, καλύτερα να μην περάσει μέσα από τον δέκτη. Ούτε είναι δυνατόν να κάνεις διακλαδώσεις με καλώδια Υ για τα πολλά σέρβο.
Μπορεί επίσης να δεχθεί στην είσοδο δύο μπαταρίες, και να τις διαχειρίζεται μαζί, ρίχνοντας την τάση στα επιθυμητά όρια, και παίζοντας τον ρόλο και ασφάλειας, στην περίπτωση που χαλάσει η μία. Η τελευταία αυτή περίπτωση λειτουργεί μόνο με μπαταρίες 6 ή 7,4 Volts.

Οι μοντέρνες ηλεκτρονικές αναφλέξεις, και ο σπινθήρας,  δεν επηρεάζουν τα σέρβο, αρκεί ο δέκτης και η κεραία να τοποθετηθεί μακρυά τους.

Κ.Κωνσταντακατο καλησπερα!
Με βαση πιο κριτηριο αρχιζουμε να σκεφτομαστε την χρηση powerbox η' αντιστοιχων συστηματων?δηλαδη απο ποσα σερβο και πανω και πια σερβο σαν παραδειγμα ειναι αναγκη η χρηση των συστηματων αυτων?
Ευχαρστω.


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: orck su Sabato, 18 Feb 2012, 20:58:59
Πολυ καλες οι ερωτησεις σχετικα με τα Power Box. Δεν κρυβω οτι παρολο που (νομιζω οτι) ξερω γενικα τι κανουν και ενω εχω διαβασει διαφορες παρουσιασεις και εγχειριδια κατασκευαστη (χωρις να εχω η να χρειαζομαι μια τετοια συσκευη) δεν γνωριζω λεπτομεριες για την χρηση τους.
Να προσθεσω για οποιον ενδιαφερεται μια παρουιαση στα ελληνικα, παρακαλω θεωρειστε ειλικρινη την προθεση μου για ενημερωση και οχι για διαφημιση, δεν σπονσοραρομαι απο κανεναν.
http://www.powerbox-systems.com/e/testberichte/pdf/testreport_pb_royal_greek.pdf


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: mitsos55 su Domenica, 19 Feb 2012, 01:41:25
Ευχαριστω πολυ για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας....εχω καταλαβει αρκετα πραγματα....απο κηνητηρες εχουμε μεχρι τωρα DLE 55cc και DA 50cc,αλλο τι επιλογες εχουμε? οι ZENOA τι λενε? τους εχω ακουστα...απο αυτες τις τρεις μηχανες ποια ειναι η καλυτερη επιλογη?  βασικα θα ειθελα λιγο βαρος..πολυ αποδοση....


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: Yankos su Domenica, 19 Feb 2012, 02:03:09
Και DA60 είπε ο v-tolias  ;)


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: andreas su Domenica, 19 Feb 2012, 09:35:55
Ευχαριστω πολυ για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας....εχω καταλαβει αρκετα πραγματα....απο κηνητηρες εχουμε μεχρι τωρα DLE 55cc και DA 50cc,αλλο τι επιλογες εχουμε? οι ZENOA τι λενε? τους εχω ακουστα...απο αυτες τις τρεις μηχανες ποια ειναι η καλυτερη επιλογη?  βασικα θα ειθελα λιγο βαρος..πολυ αποδοση....
Οι ΖΕΝΟΑΗ ειναι πολυ καλα και αξιοπιστα μοτερ αλλα για την περιπτωση μας δεν προτεινονται λογο μεγαλου βαρους


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: windex su Domenica, 19 Feb 2012, 10:34:00
Ισως μια MVVS 58cc IRS Prosport με ηλεκτρονική ICU
Φιλε Mitsos55 δες τα ΠΜ σου


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: Γιάννης Κωνσταντακάτος su Domenica, 19 Feb 2012, 18:29:57
Κ.Κωνσταντακατο καλησπερα!
Με βαση πιο κριτηριο αρχιζουμε να σκεφτομαστε την χρηση powerbox η' αντιστοιχων συστηματων?δηλαδη απο ποσα σερβο και πανω και πια σερβο σαν παραδειγμα ειναι αναγκη η χρηση των συστηματων αυτων?
Ευχαρστω.
Λυπάμαι δεν υπάρχει συγκεκριμένη οδηγία. Πες μας για πιό μοντέλο ρωτάς, πόσα σέρβο έχει, κ.λ.π. και οι αναγνώστες θα πουν την γνώμη τους.


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: red_baron su Domenica, 19 Feb 2012, 21:50:42
σε 50 κβ δεν χρειάζεται power box. Θα πρότεινα HV servos (hitec 7954) με booma switch (http://www.boomarc.com/products/163-wallaby-switch-dual-with-battery-voltage-monitoring.aspx) και 2 x 2200 lipo, αν ο δέκτης σου είναι HV φυσικά....


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: FlyingDoctor su Domenica, 19 Feb 2012, 22:19:34
Κ.Κωνσταντακατο καλησπερα!
Με βαση πιο κριτηριο αρχιζουμε να σκεφτομαστε την χρηση powerbox η' αντιστοιχων συστηματων?δηλαδη απο ποσα σερβο και πανω και πια σερβο σαν παραδειγμα ειναι αναγκη η χρηση των συστηματων αυτων?
Ευχαρστω.
Λυπάμαι δεν υπάρχει συγκεκριμένη οδηγία. Πες μας για πιό μοντέλο ρωτάς, πόσα σέρβο έχει, κ.λ.π. και οι αναγνώστες θα πουν την γνώμη τους.

Καλησπερα!
Την ερωτηση σε πρωτη φαση την εθεσα καθαρα για δικια μου ενημερωση και κατ'επεκταση για αργοτερα αρκετα αργοτερα για ενα μοντελο vintage που φτιαχνω ολο ξυλοκατασκευη,του οποιου εχω κανει περιπου το 50% αλλα λογω ελειψης χρονου αργει γενικα η ολοκληρωση του.
Το μοντελο ειναι το P 51 του BUD NOSEN με 2.10 φτερο ισως και παραπανω,για QUADRA μηχανη αλλα μαλλον θα δουλεψει 50αρα βενζινη και μαλλον η σκεψη ειναι σε HV set up με μαλλον 6 FUTABA 3051 με καποιο SAVOX στο RUDDER και αλλα 2 σερβο πιο απλα για τα retract αν τα βαλω τελικα και για throttle.Εχω σκεφτει και για το S.BUS της futaba αλλα ακομη δεν το εχω ψαξει καλα.
Το αεροπλανο ειναι το παρακατω

http://www.youtube.com/watch?v=v9_suhLwj4c

http://www.youtube.com/watch?v=eGWlzhRKzGo

Ζητω σyγνωμη που αλλαξα το θεμα λιγο αλλα ειχα την απορεια για τα συστηματα τυπου powerbox.
Ευχαριστω ολους για την υπομονη!!!



Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: v_tolias su Lunedì, 20 Feb 2012, 09:32:58
σε 50 κβ δεν χρειάζεται power box. Θα πρότεινα HV servos (hitec 7954) με booma switch (http://www.boomarc.com/products/163-wallaby-switch-dual-with-battery-voltage-monitoring.aspx) και 2 x 2200 lipo, αν ο δέκτης σου είναι HV φυσικά....
Θα συμφωνήσω.. Όπως ανέφερα και στο αρχικό μου μήνυμα, μιλάω για διακόπτες και όχι για κάποιο μεγαλύτερο power supply..


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: mitsos55 su Mercoledì, 22 Feb 2012, 22:40:27
o βενζινοκηνητηρας που θα παρω θα πρεπει να εχει αντλια?


Titolo: Απ: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
Post di: Yankos su Giovedì, 23 Feb 2012, 00:16:03
Όλοι οι βενζινοκινητήρες έχουν αντλία.