Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 21:59:57

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 21:59:57

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 170
    Gesamt: 171
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Piper M24 "μεταμόσχευση"  (Gelesen 4639 mal)
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « am: Montag, 21 Sep 2015, 14:33:30 »

    Γειά σας, θα ήθελα τη βοήθεια σας για ένα πειραματάκι. angel

    Έχω το ηλεκτρικό παϊπεράκι της kyosho στο οποίο όμως δεν λειτουργεί το speed control και δεν συγκολλείται το ένα καλώδιο στο μοτέρ. https://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=100284
    Γι’ αυτό πήρα τη «συκωταριά» (δεκτη-speed control, σερβο, μοτερ, μπαταρία) από ένα ελικόπτερο για να το «αναστήσω».

    Έχω αλλάξει το μοτέρ του piper (kyosho 10221-07 / class 280 brushed) με αυτό του ελικοπτέρου Esky honey bee cp2 (EK1-0000A / class 370 brushed) που έχει ακριβώς το ίδιο μέγεθος, κρατώντας το pinion του αρχικού μοτέρ (280).ίσως όχι τόσο σωστή κίνηση...

    Αν δεν κάνω λάθος, ο 370 δίνει περισσότερες στροφές. Η αρχική έλικα του piper (kyosho 10221-06) είναι 8.25 x 5.5
    Τι έλικα μπορώ να βάλω ώστε να συμπεριφέρεται "φυσιολογικά" με τις περισσότερες στροφές του 370?
    Μια 9x6 θα ήταν ok? Μήπως μια slow flyer? Μήπως να βάλω το pinion του ελικοπτέρου που έχει λίγο λιγότερα δοντάκια? Undecided

    Ευχαριστώ,
    « Letzte Änderung: Montag, 21 Sep 2015, 14:58:34 von antonisng » Gespeichert
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #1 am: Montag, 2 Nov 2015, 11:28:57 »

    SOS! Θα ήθελα τη βοήθειά σας!
    Το αεροπλάνο αυτό, 10ετίας και με πολλές συντριβές και πατέντες στο ενεργητικό του ξαναπέταξε τελικά αφού "κλωνοποιήθηκε" η άτρακτος/ουρά του από μπάλσα και χρησιμοποιώντας την παλιά foamένια πτέρυγα και τα ηλεκτρονικά του ελικοπτέρου honey bee cp2.
    Μονοκοταρίστηκε ώστε να φέρνει λίγο σε πολύ semi-semi-semi scale στα piper της αεροπορίας στρατού της δεκαετίας του ‘50.  Ανεση


    * klonos.JPG (52.23 KB, 563x422 - angeschaut 746 Mal.)

    * DSC00644.jpg (43.04 KB, 478x282 - angeschaut 745 Mal.)

    * PIPERCUB14.jpg (38.48 KB, 639x398 - angeschaut 752 Mal.)
    « Letzte Änderung: Dienstag, 3 Nov 2015, 10:09:59 von antonisng » Gespeichert
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #2 am: Montag, 2 Nov 2015, 11:30:11 »

    Το θέμα τώρα είναι ότι αν κ το αεροπλάνο πετάει καλούτσικα
     https://www.youtube.com/watch?v=LXfwSxIUsU8
    κάηκε ο δέκτης/gyro/mixer/speed controller και δεν δίνει ρεύμα στο μοτέρ παρά μόνο στα σέρβο (έγινε ανεμόπτερο δλδ). Το ίδιο πρόβλημα είχε ήδη κ ο «μαμά» δέκτης της kyosho γι’ αυτό κ αντικαταστάθηκε από αυτόν του ελικοπτέρου.

    Επειδή δεν τα πάω κ τόσο καλά με τα ηλεκτρονικά διαφωτίστε με όποιος μπορεί. Υπάρχει κάποια οικονομική λύση ώστε να αντικαταστήσω το δέκτη του ο οποίος είναι μαζί και speed control και σε συχνότητα 35MHz (που έχω και 2 transmitters)?
    Τα υπόλοιπα που φοράει είναι 370 brushed μοτέρ με μειωτήρα και τα 2 σέρβο του ελικοπτέρου, ενώ οι μπαταρίες που έχω διαθέσιμες είναι 8,4 και 11,1 volt.

    Αλλιώς θα πάει στο μουσείο νεκραναστημένων… buck2

    Ευχαριστώ.
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #3 am: Montag, 2 Nov 2015, 12:24:07 »

    Καλημέρα,

    Με ένα πρόχειρο ψάξιμο βρήκα αυτόν το δέκτη που είναι synthesized (άρα δε χρειάζεσαι κρύσταλλο): http://www.ariesrc.gr/2198-single-conversion-rp4s1-synthesized-receiver-4ch-35mhz.html

    Αν δε βρεις ESC, έχω να σου δώσω ένα Jeti JES110. Αν σου κάνει, είναι στη διάθεσή σου (free of charge)

    Καλή συνέχεια
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #4 am: Montag, 2 Nov 2015, 14:14:27 »

    Καλή ιδέα, αν κ έχω 2 κρυστάλλους μου φαίνεται πολύ πιο πρακτικό το synthesized.  Thumbs up

    Βλέπω έχει 4 εξόδους για τα κανάλια. Ένα θα πάει στο elevator, ένα στο rudder, ένα στο speed control (φαντάζομαι…!?). Η μπαταρία που μπαίνει? Στην 4η έξοδο? και αν ναι θέλει το κατάλληλο ανταπτοράκι φαντάζομαι?
    Επίσης βλέπω ότι αυτό έχει operating voltage 4,8-6 volt. Άρα η μπαταρίες μου τον 8,4 και 11,1 μήπως του πέφτουν «βαριές»?
    Ευχαριστώ πολύ και για την προσφορά του speed control. Αν πάρω το δέκτη και δεν το χρειάζεσαι, ευπρόσδεκτο βεβαίως Χαμόγελο
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #5 am: Montag, 2 Nov 2015, 14:51:23 »

    ...
    Βλέπω έχει 4 εξόδους για τα κανάλια. Ένα θα πάει στο elevator, ένα στο rudder, ένα στο speed control (φαντάζομαι…!?). Η μπαταρία που μπαίνει? Στην 4η έξοδο? και αν ναι θέλει το κατάλληλο ανταπτοράκι φαντάζομαι?
    Επίσης βλέπω ότι αυτό έχει operating voltage 4,8-6 volt. Άρα η μπαταρίες μου τον 8,4 και 11,1 μήπως του πέφτουν «βαριές»?
    ...

    Το ESC έχει BEC (battery elimination circuit). Αυτό σημαίνει ότι τροφοδοτείται από την LiPo και βγάζει την τάση που απαιτούν ο δέκτης και τα σέρβο. (4.8 V)
    Το ESC συνδέεται στον δέκτη, παίρνει το σήμα για το μοτέρ και παράλληλα τροφοδοτεί δέκτη και σέρβο.  


    * diagram001-min.jpeg (12.57 KB, 460x302 - angeschaut 701 Mal.)
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #6 am: Montag, 2 Nov 2015, 15:39:34 »

    χμμμμ βλέπω ότι αγνοώ βασικά πράγματα! 
    οκ, οπότε θα κοιτάξω για το δέκτη και θα στείλω πμ αν είναι για το esc
    ευχαριστώ και πάλι!
    Gespeichert
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #7 am: Freitag, 6 Nov 2015, 10:01:29 »

    Καλημέρα και πάλι,
    ο "corona" είναι ήδη στο δρόμο.

    Αυτό το speed controller θα συνεργάζεται άραγε με τον συγκεκριμένο δέκτη?
    http://www.diamond-models.gr/gr/speedcontrols-esc/brushed-motors-esc/wattage-ic-2-2a-speed-controller.html

    Επίσης, θα συνεργάζεται με την μπαταρία (3cell NiMH)? Βλέπω ότι λέει για 5-8 cells. Τα 5Α που γράφει είναι αρκετά για το 370 brushed μοτέρ?

    Συγχωρέστε τον αόματο Χαμόγελο  Ανεση
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #8 am: Freitag, 6 Nov 2015, 13:09:17 »

    Κατ' αρχάς σε συγχωρούμε.  laugh Τα σχετικά fora υπάρχουν για να βοηθούν, όσο αυτό είναι δυνατόν, εξ αποστάσεως.

    Το ρεύμα που θα καταναλώσεις εξαρτάται από το μοτέρ, το μειωτήρα και το φορτίο. (έλικα) Μπορεί να φθάσει ακόμη και τα 10Α
    Για να υπολογιστεί το ρεύμα χρειάζονται διάφορες πληροφορίες όπως οι στροφές, τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του μοτέρ, η σχέση μετάδοσης, έλικα κλπ.
    Το speed control που δείχνεις δεν επαρκεί μάλλον. Υπάρχει μία ασάφεια. Αλλού εμφανίζεται ως 2Α και αλλού ως 5Α
    Όταν θα τα συνδέσεις όλα θα πρέπει να μετρήσεις ρεύμα κατανάλωσης για να επιλέξεις την κατάλληλη έλικα.

    Όσον αφορά τη μπαταρία. Πιο πάνω γράφεις για μπαταρίες 8.4 και 11.1V. Άρα μιλάμε για μπαταρίες LiPo και όχι NiMH
    Τα cells που αναφέρει το ESC είναι NiMH. 5-8 cells NiMH αντιστοιχούν σε 2-3 cells LiPO και είσαι ΟΚ

    Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Παρακαλείται όποιος άλλος θέλει και μπορεί να διορθώσει/συμπληρώσει
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #9 am: Freitag, 6 Nov 2015, 14:16:15 »

    ...για να υπολογιστεί το ρεύμα το βλέπω δύσκολο καθώς είναι πολύ λίγα τα δεδομένα
    άρα αν πάω σε αυτόν των 20Α
    http://www.ebay.com/itm/Hobbywing-Brushed-Eagle-20A-ESC-for-RC-airplane-plane-370-380-390-280-270-motor-/181923287608?hash=item2a5b791238:g:1VcAAOSwo0JWO0eo
    ή αυτόν των 30Α
    http://www.ebay.com/itm/Hobbywing-Brushed-Eagle-30A-ESC-for-RC-airplane-plane-370-380-390-280-270-motor/181923289150?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131003132420%26meid%3De334e26d3f064b0980d6d00489d9ea15%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D4%26sd%3D181923287608

    είμαι καλυμμένος ότι δεν θα καεί? worry
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #10 am: Freitag, 6 Nov 2015, 16:26:07 »

    Αν όπως διάβασα πιό πάνω το μοτέρ είναι 370 brushed, το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να δεχθεί με καλή ψύξη είναι 11 Α.
    Αλλά και με 10 Α μπορεί να καεί αν δεν αερίζεται σωστά.

    Συνήθως τα μοτέρ αυτά γράφουν επάνω στην ετικέτα αν είναι 6V, 7,2V, 8,4V κ.λ.π.
    Με μειωση, 3:1 έως 4:1 η τάση που μπορούν να δεχθούν είναι 50% πιό πάνω από την ονομαστική τους.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 560


    SV2BLH


    « Antwort #11 am: Freitag, 6 Nov 2015, 20:18:07 »


    Το 30Α είναι μόνο 4γρ βαρύτερο και $0,70 ακριβότερο από το 20Α.
    Τα μεγαλύτερα ESCs έχουν το πλεονέκτημα σαν μεγαλύτερα να έχουν περισσότερα ή μεγαλύτερα τρανζιστορ FET τα οποία έχουν χαμηλότερη εσωτερική αντίσταση άρα μεγαλύτερη απόδοση. Βέβαια αυτό παραείναι λεπτομέρεια αλλά αξίζει να πάρεις το 30A.
    Σε αεροπλάνο που πετούσα πάρα πολύ μόλις του άλλαξα γιά κάποιο λόγο το ESC από 60Α σε ίδιας μάρκας 40Α παρατήρησα μιά μικρή μείωση της δύναμης (ώση από hover σε κάθετη άνοδο), μόλις ξαναέβαλα το παλιό ESC επανήλθε η προηγούμενη απόδοση.
    Gespeichert
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #12 am: Samstag, 7 Nov 2015, 09:29:06 »

    Σωστά, το μοτέρ είναι 370 και η μείωση 4:1.
    Όσο για την ψύξη... σίγουρα αερίζεται γιατί το cowl είναι λίγο σουρωτήρι! Το μονοκοτ του κρατάει το σχήμα!  Χαμόγελο

    Ωραία, άρα για την ελάχιστη διαφορά θα προτιμήσω αυτό με τα 30Α αν έχει έστω κ λίγο καλύτερη απόδοση.

    Τώρα για έλικα, με μια 9x7 που του έχω βάλει πετάει ωραία αλλά αλλά γύρω στο 60-70% της ώσης. Υποθέτω επειδή είναι μεγάλο το βήμα. Οπότε θα δοκιμάσω μια 8x4.3 που έχω για να μπορεί να εκμεταλλευτεί όλο το range των στροφών.

    Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας!
    ελπίζω να πετύχει και να ξαναπετάξει η...μούμια! uglystupid2

    Gespeichert
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #13 am: Dienstag, 26 Apr 2016, 15:26:45 »

    Μερικές φώτο από την τελευταία του πτήση πριν δώσει τα "εντόσθια" του σε άλλες κατασκευές!  buck2
    Στη φώτο της "εφόρμησης" φαίνεται κ η χρησιμότητα των αντηρίδων!!  Στριφογύρισμα ματιών


    * IMG_0254.JPG (30.68 KB, 544x386 - angeschaut 328 Mal.)

    * 13.jpg (6.51 KB, 658x431 - angeschaut 328 Mal.)

    * 6.jpg (8.35 KB, 635x460 - angeschaut 322 Mal.)

    * 4.jpg (10.02 KB, 716x446 - angeschaut 323 Mal.)
    Gespeichert
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Thema: Piper M24 "μεταμόσχευση"
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.052 Sekunden mit 28 Zugriffen.