kmiglis
|
|
« Απάντηση #585 στις: Τρίτη, 20 Ιαν 2009, 15:40:29 » |
|
Μαγκες να ρωτησω κατι αλλο τις φλαντζες τις εξατμισης βαζουμε την μια η και τις 2?
Τήν μία μόνο. φιλε vtr εγω εβαλα και τις δυο λες να εχω προβλημα? μηπως να βαλω μεταλλικη?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
TDRigid 2011
|
|
|
MakisRC
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 69
|
|
« Απάντηση #586 στις: Τρίτη, 20 Ιαν 2009, 16:30:57 » |
|
Καλησπερα..Έχετε ακουσει κανενας να έχει βάλει τα s3050 futaba στο 600NP? Ποια είναι η γνώμη σας?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
misterHATORI
|
|
« Απάντηση #587 στις: Τρίτη, 20 Ιαν 2009, 16:59:08 » |
|
Καλησπερα..Έχετε ακουσει κανενας να έχει βάλει τα s3050 futaba στο 600NP? Ποια είναι η γνώμη σας?
φιλε μάκη για σου k από εμενα ,τα έχει bali ένας φίλος στο hirobo 50 k δεν έχει πρόβλημα πετάει μια χαρά[normal πτήσης βεβαια]
|
|
|
Καταγράφηκε
|
"FLY OR DIE!"
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #588 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 12:58:18 » |
|
Λοιπον παιδια φτασαμε στισ ρυθμισεις.... εχω το παρακατω swashplate tool http://www.fortunemodelproducts.com/swashplatelevelingtool.htmlτο οποιο δεν ηταν δικη μου επιλογη αλλα τεσπα και προσπαθω να φερω το swashplate ισια του το προβλημα που εχω ειναι ως προς το elevator δλδ τα αλλα 2 ανεβαινουν χωρις καν να κουνιεται η σταγονα αλλα το koynietai η αλλη σταγονα που εχει να κανει με το elevator δλδ παει απο το μεσον της γραμμης παει στην ακρια .... Τι πρεπει να κανω.. εβγαλα το horn αλλαξα τις τρυπες τα ιδια... οι ντιζες ειναι ισεσ 21.5 εχω δοκιμασει και 21και 22 mm αλλα παλι τα ιδια με λιγα λογια το swashplate ανεβαινει λιγο παραπανω λογικα... travel adjust ειναι ολα 100% και swashmix +60%-60+60 Tηλεκατ Dx7 !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #589 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 13:05:45 » |
|
Λοιπον παιδια φτασαμε στισ ρυθμισεις.... εχω το παρακατω swashplate tool http://www.fortunemodelproducts.com/swashplatelevelingtool.htmlτο οποιο δεν ηταν δικη μου επιλογη αλλα τεσπα και προσπαθω να φερω το swashplate ισια του το προβλημα που εχω ειναι ως προς το elevator δλδ τα αλλα 2 ανεβαινουν χωρις καν να κουνιεται η σταγονα αλλα το koynietai η αλλη σταγονα που εχει να κανει με το elevator δλδ παει απο το μεσον της γραμμης παει στην ακρια .... Τι πρεπει να κανω.. εβγαλα το horn αλλαξα τις τρυπες τα ιδια... οι ντιζες ειναι ισεσ 21.5 εχω δοκιμασει και 21και 22 mm αλλα παλι τα ιδια με λιγα λογια το swashplate ανεβαινει λιγο παραπανω λογικα... travel adjust ειναι ολα 100% και swashmix +60%-60+60 Tηλεκατ Dx7 ! σις 0 μοιρες ευθηγραμιζουμε απο τα ντιζακια..... στα +- απο τα end points...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #590 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 13:10:40 » |
|
+60%-60+60
Γιά βάλε +60 +60 -60 να δείς.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #591 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 13:25:24 » |
|
δεν με καταλαβατε το φερνς στα ισχια τοθ ακριβως... και μετα οταν ανεβαζω πανω εχει μια μικρη αποκλιση... αρα σημαινει οτι το elevator anebainei λιγο περισσοτερο... καταλαβατε? να βαλω φωτο?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #592 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 13:38:27 » |
|
και ξαναγραφω....
το end point στα θετικα του elevator θα το μειωσεις μεχρ να ερθει level.
σε spectrum νομιζω οτι το λεει travel adjust....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #593 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 13:54:02 » |
|
ελα ναι το απλα εκανα μλκια και εκανα οτι εκανα χωρισ να σκεπτομαι την κεφαλη... και η διαφορα γινοταν πολυ πανω οποτε μολισ εβαλα κεφαλη ειναι ολα οκ... τωρα κατεβαζς το travel adjust mexri να σταματησουν να ζοριζονται τα σερβο σωστα? ποσο εχετε το τravel adjust peripou eseis?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #594 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 13:55:43 » |
|
ελα ναι το απλα εκανα μλκια και εκανα οτι εκανα χωρισ να σκεπτομαι την κεφαλη... και η διαφορα γινοταν πολυ πανω οποτε μολισ εβαλα κεφαλη ειναι ολα οκ... τωρα κατεβαζς το travel adjust mexri να σταματησουν να ζοριζονται τα σερβο σωστα? ποσο εχετε το τravel adjust peripou eseis?
δεν ειναι στανταρ ο νουμερο φιλε μου.... φαντασου οτι αυτος ο αριθμος αλαζει απο πουλι σε πουλι αναλωγα το μηκος.....(των ντιζων)....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #595 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 13:57:01 » |
|
ε ναι εννος για αυτοθσ που εχουν το ιδιο πουλι:P:P kai exoyn τισ ντιζες του manual!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #596 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 13:58:41 » |
|
ε ναι εννος για αυτοθσ που εχουν το ιδιο πουλι:P:P kai exoyn τισ ντιζες του manual!
ε ναι εννος για αυτοθσ που εχουν το ιδιο πουλι:P:P kai exoyn τισ ντιζες του manual!
+ και τις ιδιες τρυπες στα servo horns......για να μη πω τα δια horns γιατι αλλαζουν οι αποστασεις απο κατασκευαστη σε κατασκευαστη... αλλα.............. den ekw trex 600 kardia moy....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #597 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 14:01:22 » |
|
δεν με καταλαβατε το φερνς στα ισχια τοθ ακριβως... και μετα οταν ανεβαζω πανω εχει μια μικρη αποκλιση... αρα σημαινει οτι το elevator anebainei λιγο περισσοτερο... καταλαβατε? να βαλω φωτο?
Τότε θα πας στο μενού που σετάρει τις παραμέτρους του CCPM mixing και θα μειώσεις ή θα αυξήσεις αναλόγως τη διαδρομή για το σερβό που δείχνει να αποκλίνει ώστε να το φέρεις να ακολουθεί τα άλλα και να μην αλλάζει το επίπεδο του swash. Αντί για παράδειγμα να είναι 60,60,60 το σερβό που αποκλίνει θα το κάνεις λιγότερο ή περισσότερο και θα ξαναδοκιμάσεις. Φιλικά Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #598 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 14:12:40 » |
|
το κανονισα αυτο αλλα τωρα για να σταματησει το ζορισμα τον σερβο πανω πανω χρειαστικε το travel adjust να το παω στο 35% οποτε κατι τρεχει δεν ειναι λογικο...αλλα τι ιενια το θεμα... αν δνε βγαλουμε ακρη θα ανεβασω video...!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Dimitris Kriti
|
|
« Απάντηση #599 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 15:28:57 » |
|
Καποια μαμακια εχεις κανει. Εγω με τα horn της align εχω ΑΤV 100%, μου εβρισκε λιγακι το swase plate στο τερμα απλα κατεβασα το D/R στο 90% και ειναι και λιγο ποιο μαλακο το ελικοπτερο στο cyclic.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει". Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
|
|
|
|