Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 11:39:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 11:39:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:52]

    από ptsetsonis
    [Χθες στις 20:24]

    από CMarkop
    [Χθες στις 20:15]

    από ptsetsonis
    [Χθες στις 12:41]

    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 22:09:44]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304530
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 31
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 31 32 33 [34] 35 36 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126188 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #495 στις: Κυριακή, 31 Μάι 2015, 19:25:38 »

    Ο λόγος που επιλέξαμε τη μαστίχα αντί για epoxy (σκάβεται και βγαίνει ευκολα!)...  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #496 στις: Δευτέρα, 1 Ιούν 2015, 00:05:13 »

    Και μερικά κοσμητικά...

    Το cowl και το hood είχαν μείνει με το μαμίσιο φινίρισμα (χρώμα), το οποίο δεν έκανε matching το βάψιμο το οποίο κάναμε..
    Μασκάρισμα του αετού για πέρασμα με RLM74 και RLM75..


    * 2015-05-31 13.43.08.jpg (18.93 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 639 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #497 στις: Δευτέρα, 1 Ιούν 2015, 15:23:21 »

    1-2 ωρίτσες μετά... χρώματα περασμένα, λίγο post shading με πολύ αραιωμένο μαύρο και φθορές με ασημένιο μαρκαδοράκι. Περιποιηθήκαμε και το gun hood αναλόγως για να ταιριάξει. Στο τέλος, έπεσαν και 2 χέρια ματ βερνίκι και...  voila.

    Όσον αφορά τη διακόσμηση της ατράκτου, μένουν πλέον μόνον τα πολυβόλα (α, και η κεραία - αλλά αυτή θα την "ξεχάσουμε" για να έχει κάτι ο Δημήτρης από Άρτα να λέει  Wink ).


    * 2015-06-01 13.36.42.jpg (22.17 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 647 φορές.)

    * 2015-06-01 13.58.14.jpg (33.79 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 651 φορές.)

    * 2015-06-01 13.58.27.jpg (21.92 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 708 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #498 στις: Δευτέρα, 1 Ιούν 2015, 15:28:54 »

     devil

    Τώρα μάλιστα,γίνεται όλο και πιο όμορφο. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    coyote216
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 610



    « Απάντηση #499 στις: Δευτέρα, 1 Ιούν 2015, 15:32:02 »

    ωρε μάνα μου... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #500 στις: Τετάρτη, 3 Ιούν 2015, 20:03:26 »

    Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια..!

    Στην ουσία, εάν κάποιος ακόμα και άσχετος (π.χ. εμείς) έχει τα κατάλληλα εργαλεία (πχ. αερογράφο) και υλικά (χρώματα/βερνίκια) μπορεί να επιτύχει ίσως ένα αποτέλεσμα που φαίνεται δύσκολο, αλλά στην ουσία είναι εύκολο. Αυτό ευελπιστούμε ότι πρέπει να είναι ένα κεντρικό μήνυμα του thread..

    Συνεχίζουμε.. Επειδή λόγω ελλείψεως χώρων παλαιώνουμε και βάφουμε το αεροπλάνο σε τμήματα, διακινδυνεύουμε πάντα να φτιάξουμε κάτι αταίριαστο όταν "δεθεί".. Μια γρήγορη συναρμολόγηση με το φτερό για να ελέγξουμε το αποτέλεσμα (και να διορθώσουμε όσο είναι καιρός)...

    Γενικά μείναμε ευχαριστημένοι από τη γενική εικόνα - οι παλαιώσεις και φθορές νομίζουμε ότι ταιριάζουν αρμονικά μεταξύ ατράκτου και φτερού... Δε θα κάνουμε το αεροπλάνο περισσότερο distress - ήδη, δείχνει υπερβολικό από το 0.5m και "ενδιαφέρον" από τα 3-4m.  angel Και μια "μαυρίλα" από τα 50m.  Tongue

    Η φωτό είναι τραβηγμένες από κινητό - συγγνώμη για την κακή απόδοση του φωτισμού...


    * 2015-06-03 19.27.42.jpg (44.9 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 566 φορές.)

    * 2015-06-03 19.29.02.jpg (43.74 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 569 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #501 στις: Τετάρτη, 3 Ιούν 2015, 20:13:54 »

    Μερικές λεπτομέρειες για τα τελειώματα - όπως τα κανονάκια.

    Αυτά δίνονται σε σκέτα μαύρα αλουμινένια σωληνάκια. Είπαμε να "ντύσουμε" λίγο τα MG131.
    Για να δημιουργηθούν οι γεωμετρίες στις κάνες, χρειάστηκε να τα δουλέψουμε στον τόρνο.

    Ευχαριστούμε τον κο. Παναγιώτη Σοφό που μας διέθεσε το μηχάνημά του για μερικές ώρες ώστε να δουλέψουμε.

    Μετά, χρησιμοποιήσαμε αλουμινοταινία για να τυλίξουμε ένα μέρος της κάννης προκειμένου να πάρει μεγαλύτερο πάχος και μετά ξετρυπήσαμε με ακονισμένο μπρούτζινο σωληνάκι ώστε να δοθεί η ψευδαίσθηση του αερόψυκτου προφυλακτήρα..

    Τα περάσαμε με Steel της Humbrol αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό... Θα ξαναδοκιμάσουμε με Metalliser, μετά από συμβουλή φίλων..


    * 2015-06-03 19.30.13.jpg (29.71 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 585 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #502 στις: Πέμπτη, 4 Ιούν 2015, 06:54:29 »

    Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια..!

    Στην ουσία, εάν κάποιος ακόμα και άσχετος (π.χ. εμείς) ...

    Έκτωρα,
    Αδικείς τον εαυτό σου

    Αυτό που χρειάζεται σε αυτό το χομπι είναι ατελείωτη όρεξη για διάβασμα και μάθηση, ταπεινότητα (γιατί όσα και να μάθεις πάντα υπάρχουν πολλά που δεν ξέρεις) και επιμονή (γιατί δεν θα σου πετύχουν όλα την πρώτη φορά)

    Επειδή συνδυάζεις όλα τα παραπάνω δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις, απλά σκαρφαλώνεις τα Learning Curve όπως όλοι μας  Χαμόγελο

    Για να διασκεδάσεις δες το πρώτο μοντέλο που έβαψα, με χρώματα για μοτοσυκλέτες House of Kolor, όπου έφτιαξα τις αποχρώσεις με μίξη των βασικών χρωμάτων μπλε ασπρο μαυρο

    http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=8905
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #503 στις: Πέμπτη, 4 Ιούν 2015, 07:22:52 »

    φίλε Έκτορα το weathering που έκανες στο μοντέλο σε αυτή τη φάση το έχει αναδείξει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Δεν έχει καμία σχέση με πρίν!
    Βασικά αυτό που νομίζω οτι έχεις πετύχει πολύ καλά είναι το fading με σπασμένο-ανοιγμένο βασικό. Η διαφορά είναι εμφανής!
    Το μοντέλο έχει αγριέψει! Θυμός
    Επίσης βλέπω και αρχίζεις να τοποθετείς τα ξεβάματα με αλουμίνιο όσο πιο τυχαία γίνεται σε σημείο που το μάτι δυσκολεύεται να τα ομαδοποιήσει με αποτέλεσμα να μην φαίνεται οτι έχουν γίνει με ανθρώπινο μάτι!
    Μια φιλική συμβουλή...βάλε και λάδια (άσπρο-μαύρο) και θα πάθεις πλάκα με το αποτέλεσμα!
    ΜΠΡΑΒΟ αυτή τη φορά έχει γίνει πολύ καλή δουλειά! Thumbs up
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #504 στις: Πέμπτη, 4 Ιούν 2015, 08:54:09 »

    Νίκο και Δημήτρη, ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια - δεδομένων των ικανοτήτων σας στο φινίρισμα, αυτά μετράνε διπλά!

    Μερικά "μυστικά" που ανακαλύψαμε τυχαία...:
    - Το fading του βασικού χρώματος δεν είναι φτιαγμένο με ανοιγμένο.. Ειδικά για το πιο RLM75, ανακαλύψαμε ότι εάν ψεκάσουμε από πιο μακρυά (οπότε δεν "έχτιζε" ιδιαίτερα), το opacity έσπαγε και "άνοιγε" το χρώμα από μόνο του. Αυτό που βλέπετε έχει γίνει με το ίδιο χρώμα στο μπουκαλάκι του αερογράφου. Είναι το ίδιο πρόβλημα που είχαμε και στο φτερό, όπου προσπαθούσαμε να πάρουμε ομοιογενή χρωματισμό στα μεγάλα patches αλλά δε μπορούσαμε διότι το εργαλείο (αερογράφος) ήταν μικρό για το μέγεθος της επιφάνειας που πηγαίναμε να καλύψουμε και μας έβγαζε streaking... (δηλ. "φέγγιζαν οι περασιές" - όπως ακριβώς το γκαζόν στα γήπεδα). Απλά στο cowl έτυχε η επιφάνεια να είναι τέτοιας κλίμακας μεγέθους σε σχέση με τη δέσμη του εργαλείου, όπου το streaking "ταίριαζε" με το οπτικό αποτέλεσμα που κυνηγούσαμε. Το μόνο κόλπο είναι οι περασιές να είναι και αυτές "τυχαίες". Άρα, από εδώ κρατάμε τη γνώση ότι το μέγεθος του ψεκαστικού εξοπλισμού χρειάζεται να είναι διαφορετικό για κάθε μεριά ενός giant αεροπλάνου.

    - Όταν παίζουμε με την απόσταση ψεκασμού, τότε οι υφή της επιφάνειας παίζει και αυτή από "γυαλί" (όταν ψεκάζουμε κοντά και χτίζει) σε "γυαλόχαρτο" (όταν ψεκάζουμε μακρυά και στεγνώνει πρίν απλώσει). Η εναλλαγή της υφής δίνει και αυτή ρεαλιστικές εναλλαγές ανοίγματος του χρώματος. Στο τέλος, το βερνίκι που πέφτει από πάνω τις κάνει πιο απαλές και λείες, αλλά το οπτικό αποτέλεσμα παραμένει.

    - Για το κλειστό χρώμα (RLM74 - πράσινο) η παραπάνω "τεχνική" (ασχετοσύνης) δε δουλεύει τόσο καλά - το χρώμα έχει καλή καλυπτικότητα και ψεκασιμότητα (Model Master γαρ...). Εδώ, για να κάνουμε εναλλαγές βάθους, απλά χρησιμοποιήσαμε το ίδιο αραιωμένο μαύρο ματ με το οποίο κάναμε το post-shading στα panel lines, για να βάζουμε τυχαία mottles γύρω γύρω. Δηλ. πάλι ή όλη δουλειά έγινε χωρίς αλλαγές χρωμάτων στον αερογράφο. Επίσης, "σπάμε" πάντα τα λευκά των αυτοκολλήτων/monokote για να δείχνουν ταλαιπωρημένα και όχι καινούργια/τέλεια. Συμπέρασμα: άχνο μαύρο κάνει τη διαφορά μεταξύ ARF και scale...

    Δημήτρη, μπορείς να δώσεις λίγο πιο συγκεκριμένες οδηγίες για τα λάδια; Πού ακριβώς να τα βάλω; Τρεξίματα στα panel lines;
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #505 στις: Πέμπτη, 4 Ιούν 2015, 11:33:25 »

    Συμφωνώ ότι τα λάδια είναι must

    Πρόσεξε όμως τα εξής:
     - το χρώμα από κάτω να μην επηρρεαστεί, π.χ. εγώ με τα ακρυλικά δεν έχω θέμα γιατί το White Spirit δεν τα δυαλύει. Τα Model Master όμως ΣΙΓΟΥΡΑ τα σηκώνει το w.s. άρα θέλει ενδιάμεσα προστασία με βερνίκι

    - Τα λάδια τονίζουν το ανάγλυφο, αν δεν υπάρχει ανάγλυφο κάνουν μια "μουτζούρα" ή στην καλύτερη σταξίματα. Κάνε πείραμα εκτός μοντέλου πριν.

    Υπάρχουν πολλά βίντεο για Weathering Washes για στατικά μοντέλα, η τεχνική είναι ίδια



    Jump to 02:30
     

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #506 στις: Παρασκευή, 5 Ιούν 2015, 19:56:57 »

    Τελειώματα με τα κανονάκια...

    Το metalliser έκανε εξαιρετική δουλειά (αν και δε φαίνεται στη φωτό χαμηλής ανάλυσης δυστυχώς). Της ατράκτου τα κολλήσαμε με epoxy στις έτοιμες υποδοχές του cowl - αφού πρώτα τα ευθυγραμμίσαμε σωστά για να μην αλληθωρίζουν (και να πετυχαίνουν τους Tommies εύκολα  devil).

    Στο φτερό κάναμε μερικές προετοιμασίες για να μπούν οι σκουλικόβιδες στις φωλιές με το μεταλλικό δακτυλίδι που είχαμε προετοιμάσει μερικές σελίδες πίσω.. Μ3 στα εσωτερικά κανονάκια και Μ2 στα εξωτερικά (να φαίνονται λιγότερο). Εδώ μας έλειψε κολαούζο Μ2 (είχαμε Μ3) και σκουλικόβιδες Μ3 (είχαμε Μ2)...  buck2


    * 2015-06-05 19.23.49.jpg (20.14 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 518 φορές.)

    * 2015-06-05 16.30.09.jpg (21.1 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 433 φορές.)

    * 2015-06-05 16.43.08.jpg (35.03 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 431 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #507 στις: Σάββατο, 6 Ιούν 2015, 07:54:28 »

    Metalizer rulez  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #508 στις: Δευτέρα, 8 Ιούν 2015, 13:53:32 »

    Αποτέλεσμα...

    Μετά από λίγο "κάπνισμα" με τον αερογράφο (όπως και στην πάνω πλευρά) δε θα φαίνεται τίποτα.



    * 2015-06-08 09.47.34.jpg (27.22 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 396 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #509 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2015, 13:31:14 »

    Δουλειά δεν είχε ο Διάολος....

    (Δημήτρη από Άρτα, πρέπει να βρείς κάτι άλλο που έχω ξεχάσει να μου υπενθυμίσεις - δυστυχώς!!)

    Σκάλισμα θύλακα στη μαλακή balsa του fin, core της αντέννας από 2mm ply και μάγουλα/shaping από μαλακή balsa 3mm.
    Αφήσαμε και μια γλώσσα για να βιδώνεται (είναι προσθαφαιρούμενη, για αποφυγή τραυματισμών κατά τη μεταφορά).

    Εδώ να πούμε ότι η αντέννα στο fin είναι το κύριο χαρακτηριστικό εμφανισιακής διαφοροποίησης μεταξύ των FW190-A3 και -A4. Οπότε, επειδή ο Schnell του οποίου το αεροπλάνο αναπαριστάμε ήταν A4, δε μπορούσαμε να μην αφήσουμε αυτή τη λεπτομέρεια έτσι..


    * 2015-06-09 12.43.23.jpg (15.39 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 304 φορές.)

    * 2015-06-09 12.43.33.jpg (14.46 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 279 φορές.)

    * 2015-06-09 12.43.42.jpg (16.62 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 333 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 31 32 33 [34] 35 36 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.