Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.532 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 21:13:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 21:13:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από SV 1 BTA
    [Σήμερα στις 15:56]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:25]

    από ptsetsonis
    [Χθες στις 20:24]

    από CMarkop
    [Χθες στις 20:15]

    από ptsetsonis
    [Χθες στις 12:41]

    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 22:09:44]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304532
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 50
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 36
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126193 φορές)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #120 στις: Δευτέρα, 13 Οκτ 2014, 14:43:21 »

    Εγώ πάντως δεν θα ήθελα να βρεθώ στο στόχαστρο του Hartmann!  Huh Sad
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #121 στις: Παρασκευή, 24 Οκτ 2014, 20:08:01 »

    Μετά από μακρά αποχή (>1 εβδομάδα!  Δάκρυ) λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, επανερχόμαστε. Τουλάχιστον οι περίοδοι "ησυχίας" μας επιτρέπουν να φιλοσοφούμε λίγο τα προβλήματα της κατασκευής και να κατεβάζουμε καμιά ιδέα... Στριφογύρισμα ματιών

    Τα θέμα της τοποθέτησης και συναρμολόγησης των πινάκων του cockpit μας απασχόλησε αρκετά διότι:
    1. Θα πρέπει να βαφτούν προσεκτικά με πολλά μικρά εξαρτήματα να επικολλούνται επάνω μετά το βάψιμο.
    2. Υπάρχουν αρκετά interference fits (π.χ. πλαϊνά Panels με το πάτωμα ή μεσαίος πίνακας με τα πλαϊνά panels) τα οποία δυσκολεύουν την τοποθέτηση μέσα στην άτρακτο, αλλά δε μπορούν να καταργηθούν γιατί θα δημιουργηθούν "κενά".
    3. Άρα πρέπει να σκεφτούμε μια μέθοδο όπου τα κομμάτια θα μπορούν να προετοιμαστούν έξω και μετά να μπούνε μέσα με μια συγκεκριμένη σειρά για να μη διαλυθούν κατά τη διαδικασία (στραβώματα/χτυπήματα/ξυσίματα).

    Αποφασίστηκε έτσι  ότι ο μεσαίος πίνακας θα έπρεπε να μπορεί να μπεί (και να βγεί!) πρίν τον άνω, και με τρόπο που δε θα στηρίζεται σε πλαινά ή στο πάτωμα - για να μπορούν αυτά να κολληθούν με τη σωστή σειρά και ο πίνακας να έχει σωστό Offset και κλίση με τον άνω.
    Η λύση ήρθε με την ανακάλυψη ελαφρών rods από balsa μέσα στο spares box μας τα οποία και χρησιμοποιήθηκαν σαν αποστάτες οι οποίο και θα κολληθούν στον εμπρόσθιο former του cοckpit. Αφού βιδώθηκαν με τα #00 βιδάκια της Markin πάνω στο Panel, και μετά από πολλά βάλε/βγάλε, περάστηκαν από flat γυαλόχαρτο για να έρθουν στη σωστή ευθεία με τη σωστή κλίση.


    * DSC_3678.jpg (29.83 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 473 φορές.)

    * DSC_3677.jpg (40.94 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 461 φορές.)

    * DSC_3679.jpg (31.79 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 446 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #122 στις: Παρασκευή, 24 Οκτ 2014, 20:16:03 »

    Με τα πλαινά και το πάτωμα του cokcpit τοποθετημένα εντός ατράκτου (δοκιμαστικά), μπήκε ο πίνακας και κολλήθηκαν τα dowels με κρυσταλλική Atlacoll (διάφανη) η οποία μας έδωσε αρκετή ώρα να ευθυγραμμήσουμε. Αφέθηκε overnight για να στεγνώσει.

    Μια μικρή παρένθεση - στο Leroy Merlin βρήκαμε απίθανο set με μικρά κατσαβιδάκια για micro βίδες. Στη φωτό και η κόλλα (πιο γνωστή και ως... canopy glue!).


    * DSC_3680.jpg (44.59 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 463 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #123 στις: Παρασκευή, 24 Οκτ 2014, 20:19:29 »

    Περιμένοντας να στεγνώσει το cockpit, και μην έχοντας τίποτα καλύτερο να κάνουμε, σκεφτήκαμε ένα τρόπο να βελτιώσουμε λίγο την αληθοφάνεια του brake line στα σκέλη - αναπαριστώντας το τελείωμα του μαρκουτσιού.

    Το καλό με το μονόκλωνο 1.5mm είναι ότι μπορεί κανείς να βιδώσει πάνω παξιμαδάκι 2mm με πολύ λίγη αντίσταση. Με λίγη CA αυτό θα μείνει για πάντα.
     Ένα περασματάκι με ασημένιο μαρκαδόρο στην άκρη του μαρκουτσιού - και ιδού!


    * DSC_3686.jpg (13.86 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 461 φορές.)

    * DSC_3688.jpg (15.53 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 459 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #124 στις: Σάββατο, 25 Οκτ 2014, 19:06:32 »

    Με κολλημένα τα dowels, έγινε και η δοκιμαστική τοποθέτηση του μεσαίου panel. Η λύση είναι αρκετά στοιβαρή.
    Το κάτω panel στερεώθηκε με βιδάκια και ένα κομμάτι αλουμινίου με το μεσαίο panel - μπαίνει προ-τελευταίο (για να μπορεί να "μανουβράρει" το μεσαίο κομμάτι κατά τη συναρμολόγηση).
    Οι λεκέδες στα dowels είναι λεπτόρρευστη CA για να μην κλοτσήσουν οι βόλτες από τα βιδάκια.


    * DSC_3690.jpg (24.07 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 420 φορές.)

    * DSC_3691.jpg (47.29 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 414 φορές.)

    * DSC_3692.jpg (28.61 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 405 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #125 στις: Δευτέρα, 27 Οκτ 2014, 19:57:00 »

    Και προχωράμε στα βαψίματα του cockpit...

    Μετά από αρκετό διάβασμα καταλάβαμε ότι το σωστό χρώμα δε θα ήταν το standard RLM02 (γκρί-πράσινο) των αρχών του πολέμου, αλλά το RLM66 (σκούρο γκρί), το οποίο ήρθε σε ισχύ από το Νοέμβριο του 1941 και μετά με διάταξη του Υπουργείου Αεροπορίας. Αυτό ίσχυε για όλες τις επιφάνειες που ήταν εμφανείς εντός της καλύπτρας ("visible through glazing").

    Δυσκολευτήκαμε να βρούμε RLM66 στο εμπόριο - είναι όμως κοντά στο RAL7043. Μετά από μερικές δοκιμές, μας φάνηκε πολύ σκούρο για την κλίμακα και αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε το κατά-τί ανοικτότερο Dark Sea Grey της Molak (BS381/C - 638).

    Ξεκίνημα με τις εμφανείς περιοχές του cockpit στην άτρακτο, αφού αυτή περάστηκε με 2 χέρια αραιωμένη Atlacoll στη θέση sealer για τα κόντρα πλακέ..


    * DSC_3714.jpg (21.62 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 361 φορές.)

    * DSC_3713.jpg (22.18 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 360 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 27 Οκτ 2014, 20:12:58 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #126 στις: Δευτέρα, 27 Οκτ 2014, 20:12:30 »

    Στη συνέχεια, και πρίν τα βαψίματα του πατώματος, πλαινών panels, πινάκων, καθίσματος, backrest armor και rear deck της καλύπτρας, χρειάστηκε να γίνει προεργασία υποδομής για τη μελλοντική τοποθέτηση λεπτομερειών...

    Αποφασίσαμε τι εξτρά θα βάλουμε - κυρίως στα πλαϊνά- και κολλήσαμε πίσω από τα ABS κομμάτια balsa για στήριξη. Για παράδειγμα, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη μανέτα ισχύος για το αριστερό panel, οπότε έπρεπε να κοπεί ένα slot στο πλαϊνό panel και να κολληθεί ένα κομμάτι balsa από κάτω για να στηριχθεί ο μοχλός στο βάθος.

    Επίσης, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη χαρακτηριστική μανιβέλα του canopy στο δεξί Panel. Μετά από ψάξιμο για κατάλληλο servo horm (αυτά τα στρογγυλά που ποτέ δε χρησιμοποιούμε!) αποτύχαμε στο μέγεθος και αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα εκ του μηδενός από αλουμίνιο.. Το χερούλι βρέθηκε υπό τη μορφή ενός ball link της Tamiya (από τα αγωνιστικά μας buggy) το οποίο και ταίριαξε πολύ καλά στην κλίμακα! Επειδή το vacu-formed πλαϊνό είχε ήδη τη λεπτομέρεια αυτή αποτυπωμένη ανάγλυφα (αλλά... χάλια!) έπρεπε να κοπεί τελείως το σχήμα και να αντικατασταθεί με flat πλαστικό, πάνω στο οποίο και θα βιδώνονταν η αλουμινένια μανιβέλα.

    Μια αρχή βάσει της οποίας κατασκευάζουμε είναι ότι όλες αυτές οι λεπτομέρειες θα πρέπει να αντέχουν τους κραδασμούς της πτήσεις και να μην.. πέφτουν όπως τα διακοσμητικά των Fiat του '70  laugh!

    Για να γίνει αυτό έπρεπε να αφήσουμε ένα χειλάκι στο ABS ώστε να ενθυλακώσει το νέο πλαστικό καλά και να υπάρχει ένα minimum επιφάνειας για κόλληση.


    * DSC_3701.jpg (30.31 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 354 φορές.)

    * DSC_3703.jpg (40.94 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 352 φορές.)

    * DSC_3705.jpg (28.18 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 348 φορές.)

    * DSC_3704.jpg (31.96 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 328 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #127 στις: Δευτέρα, 27 Οκτ 2014, 20:35:19 »

    Μετά από όλες τις παραπάνω πατέντες, βγήκε ο αερογράφος για το base color.


    * DSC_3708.jpg (43.89 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 338 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #128 στις: Δευτέρα, 27 Οκτ 2014, 20:38:14 »

    Τα panels και το πάτωμα μετά το βάψιμο, detailing και ελαφρό στεγνό στα πριτσίνια με ασημένιο.


    * DSC_3709.jpg (25.87 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 334 φορές.)

    * DSC_3710.jpg (25.08 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 330 φορές.)

    * DSC_3711.jpg (27.77 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 329 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #129 στις: Δευτέρα, 27 Οκτ 2014, 20:39:46 »

    Συνέχεια με τον πίνακα οργάνων...


    * DSC_3715.jpg (39.15 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 351 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.777



    WWW
    « Απάντηση #130 στις: Δευτέρα, 27 Οκτ 2014, 21:17:44 »

    Super!!! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #131 στις: Τρίτη, 28 Οκτ 2014, 07:18:05 »

    Πολύ ωραίες οι λεπτομέρειες!

    Το RLM 66 φαίνεται πολύ ανοικτό, αλλά μην ανησυχείς. Με μερικές λαδιές, μουτζούρες, φθορές, γδαρσίματα, ξυσίματα, σκόνες και δακτυλιές θα είναι τέλειο  laugh Ποοολύ άνεση



    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #132 στις: Τρίτη, 28 Οκτ 2014, 10:30:31 »

    Πολύ ωραίες οι λεπτομέρειες!
    Το RLM 66 φαίνεται πολύ ανοικτό, αλλά μην ανησυχείς. Με μερικές λαδιές, μουτζούρες, φθορές, γδαρσίματα, ξυσίματα, σκόνες και δακτυλιές θα είναι τέλειο  laugh Ποοολύ άνεση

    Νίκο ευχαριστούμε. Εννοείς ότι το Dark Sea Grey που έβαλα φαίνεται πολύ ανοικτό;; Ναί, ήταν κατ'επιλογήν διότι το RAL7043 μας φάνηκε πολύ dark μέσα στο cockpit όταν το έβαλα... Δεν είμαι ακόμα καθαρόαιμος scale-άς μου φαίνεται...!  police Πάω με το TLAR principle (That Looks About Right).

    Η πλάκα είναι ότι εάν κάνει κανείς Google Image το "FW190 Cockpit" δεν υπάρχουν 2 ίδια...! Οπότε οι λεπτομέρειες είναι ένα συνονθύλευμα από ότι βρήκαμε... Ναί, είναι όλα διαφορετικά marks και μάλιστα restorations - οπότε..

    Χρειαζόμαστε μικρό tutorial για τις "λαδιές, μουτζούρες, φθορές, γδαρσίματα, ξυσίματα, σκόνες και δακτυλιές" (το ακούω στο μυαλό μου όπως να το λέει ο...  Παλιατζής laugh).

    Τί μπογιές χρησιμοποιούνται και πώς;;

    Ήδη τα παραπάνω highlights στα πριτσίνια τα έκανα με στεγνό "Metal" αλλά η σύσταση του χρώματος είναι τέτοια που δεν έχει opacity - είναι σα λάδι με μεταλλική σκόνη μέσα...
    Τα έντονα ασημένια είναι με μαρκαδόρο (Sharpie - φανταστικός!)


    * DSC_3716.jpg (39.54 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 263 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 28 Οκτ 2014, 10:51:14 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #133 στις: Τρίτη, 28 Οκτ 2014, 10:45:17 »

    Περί του λόγου της πολυτυπίας των υπαρχόντων...


    * fw_190_cockpit.jpg (57.8 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 250 φορές.)

    * Fw190NASM Cockpit.jpg (28.66 KB, 259x389 - εμφανίστηκε 238 φορές.)

    * Focke-Wulf-190-A3-Cockpit1.jpg (33.06 KB, 317x480 - εμφανίστηκε 250 φορές.)

    * Hahnweide09_DG_FW190_3.jpg (67.39 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 241 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #134 στις: Τρίτη, 28 Οκτ 2014, 10:47:13 »

    Και άλλα...


    * a_Focke_Wulf_-_Cockpit.jpg (58.21 KB, 522x480 - εμφανίστηκε 242 φορές.)

    * Flug_Werk_FW190_Cockpit.jpg (48.37 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 235 φορές.)

    * fw_190a_5_cockpit_by_shelbs2-d4f3b4p.jpg (41.02 KB, 640x387 - εμφανίστηκε 238 φορές.)

    * ww2_fw2.jpg (39.17 KB, 509x480 - εμφανίστηκε 248 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.