Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.421 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 18:25:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 18:25:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 18:03]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 13:05]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304421
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 117
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 80
    Συνολικά: 82
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126066 φορές)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 20 Αύγ 2014, 22:59:41 »

    Το επόμενο το βλέπω για TopFlite... Νομίζω το Corsair θα με περιμένει...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2014, 20:12:11 »

    Μπορεί εκ πρώτης όψεως τα σκέλη/καλύμματα να φαίνονταν ότι πέφτουν ακριβώς, αλλά στην πραγματικότητα υπήρχε 1-2mm "σκαλοπάτι" μεταξύ της κάτω επιφάνειας του φτερού και του καλύμματος στη θέση ανάσυρσης...

    Αυτό γίνονταν διότι οι τροχοί της Williams είναι φαρδύτεροι από του κίτ και έτσι τα αξονάκια "χτυπάνε" στις φωλιές (δηλ. πρίν τερματίσει μηχανικά η μπουκάλα). Για να λυθεί αυτό, οι πλήμνες των τροχών σκάφτηκαν με αλεζουάρ 10mm για να "θαφτεί" το κεφάλι του άξονα και να κερδηθούν αυτά τα 1-2mm. Ευτυχώς η williams ακολουθεί την Αμερικάνικη τακτική του overbuilding - οπότε υπήρχε ψωμί στα hubs.

    Οι φωτό (αν και όχι τόσο ενδεικτικές - sorry) τα λένε πιο εύκολα..


    * DSC_3355.jpg (15.14 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 727 φορές.)

    * DSC_3354.jpg (70.04 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 729 φορές.)

    * DSC_3359.jpg (24.77 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 714 φορές.)

    * DSC_3358.jpg (15.15 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 717 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 21 Αύγ 2014, 20:23:43 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2014, 20:21:48 »

    Προχωράμε στις scale μετατροπές των τροχών. Οι Williams είναι ένας επαρκής καμβάς προκειμένου να προσεγγιστούν οι πραγματικοί.
    Εάν εξαιρέσει κανείς το διαφορετικό προφίλ του τροχού, τότε με την πρόσθεση μικρών εξάγωνων βιδών και της βαλβίδας πλήρωσης αέρα, ακολουθούμενη από το ανάλογο βάψιμο, θα έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα.

    Ξεκινάμε με το μαρκάρισμα για τις 12 βίδες. Αυτό έγινε με τη βοήθεια ειδικού μοιρογνωμονίου για radii (υπερ-χρήσιμο, απομεινάρι από τα... φοιτητικά μας χρόνια, πρίν το AutoCAD), το οποίο και διευκόλυνε αφάνταστα τη δουλειά καθότι έτυχε να είναι στο σωστό μέγεθος!.


    * DSC_3360.jpg (45.88 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 698 φορές.)

    * DSC_3362.jpg (18.94 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 690 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 21 Αύγ 2014, 20:38:32 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2014, 20:37:51 »

    Στη συνέχεια, δοκιμάσαμε την... τύχη μας.
    Ο πραγματικός τροχός έχει μία εσοχή για τη βαλβίδα πλήρωσης.
    Οι "ακριβοί" scale τροχοί την αναπαριστούν πολύ πειστικά:
    http://www.glennis.com/fw190soliddetgal.htm
    http://www.djaerotech.com/dj_product/scale_img/opt_wheels.jpg

    Επειδή δε βρήκαμε κανέναν στα ξένα fora να έχει δοκιμάσει να φτιάξει κάτι τέτοιο στους (κατά πολύ φθηνότερους) Williams #12200, είπαμε να ρισκάρουμε το σέτ των τροχών μας δοκιμάζοντας να φάμε με dremel μια τέτοια εσοχή - ελπίζοντας ότι το χορταστικό πάχος της ζάντας θα ήταν αρκετό για κάτι τέτοιο.

    Το Dremel βγήκε και.... πιάσαμε τζακπότ! Η ζάντα είχε αρκετό πάχος να δώσει αληθοφάνεια στην εσοχή χωρίς να ξετρυπήσει.
    Στη συνέχεια τρυπήσαμε τις τρύπες οδηγούς για τα βιδάκια με τρυπάνι 1.5mm.

    Αφού έγιναν και οι 2 τροχοί, σειρά είχε λίγος στόκος πρίν το αστάρωμα.


    * DSC_3363.jpg (28.15 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 720 φορές.)

    * DSC_3365.jpg (30.77 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 690 φορές.)

    * DSC_3366.jpg (25.83 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 677 φορές.)

    * DSC_3367.jpg (40.71 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 710 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2014, 20:45:28 »

    Συνέχεια με το αστάρωμα. Μασκαρίστηκαν τα ελαστικά (δε... βγαίνουν!) πρίν πέσει το αστάρι.


    * DSC_3368.jpg (42.05 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 713 φορές.)

    * DSC_3369.jpg (45.73 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 709 φορές.)

    * DSC_3371.jpg (49 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 682 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 23 Αύγ 2014, 19:42:11 »

    Ήρθε η ώρα για την τοποθέτηση των κλασσικών παξιμαδιών ("beadlocks") των ζαντών του FW190.
    http://walkarounds.scalemodels.ru/v/walkarounds/avia/before_1950/fw-190a8/FW_190A-8_0045.jpg
    Όπως προαναφέρθηκε παραπάνω, είχαν παραγγελθεί ειδικά εξάγωνα βιδάκια από Αμερική για να μπούν πάνω στους Williams.
    Όμως, τα αθάνατα ΕΛΤΑ μάλλον έχουν άδεια για όλο τον Aύγουστο και η άδειά μας τελειώνει σύντομα. Αποφασίσαμε να βρούμε εναλλακτική μπάς και προλάβουμε.

    Οπότε κάνοντας μια επιδρομή στο parts box, βρήκαμε βιδάκια και παξιμαδάκια 2mm που είχαν περισσέψει από hornάκια ARF τα οποία είχαμε απορρίψει από άλλες κατασκευές.
    Αυτά ήταν ή τέλεια scale λύση, δεδομένου ότι συμβαίνει να πέφτουν "ακριβώς" στην κλίμακα.

     Η τεχνική που αναπτύχθηκε για γρήγορη και επιτυχημένη ολοκλήρωση της διαδικασίας ήταν η εξής:
    - Περνάμε 2,3,4 παξιμάδια σε μία βίδα 2mm - όσο μακρύτερη η βίδα, τόσο περισσότερα.
    - Βιδώνουμε τη βίδα με κατσαβίδι μέσα στην τρύπα της ζάντας που έχουμε ανοίξει με τρυπάνι 1.5mm μέχρι να "σφίξει" - αλλά χωρίς να αρχίσει να σπρώχνει το λάστιχο από την άλλη.
    - Βάζουμε μια σταγόνα λεπτή CA για να ασφαλίσει η βίδα με τη ζάντα και βιδώνουμε το πρώτο παξιμάδι κόντρα με τη ζάντα ώστε να πιάσει και αυτό στη CA που έχει μείνει πάνω στο σπείρωμα η/και στη ζάντα. Ελπίζουμε ότι έτσι θα ασφαλίσουν τα βιδάκια μόνιμα και δε θα τα χάνουμε στις απο-προγειώσεις.
    - Κόβουμε το σπείρωμα πάνω από το παξιμάδι.
    - Λειαίνουμε με Dremel σε μέτριες στροφές για να μην ανεβάσει θερμοκρασία το μέταλλο και λιώσει το πλαστικό (η βίδα... πετάγεται!  Στριφογύρισμα ματιών)
    - Παίρνουμε την υπόλοιπη βίδα, λειαίνουμε την κομμένη άκρη με το Dremel και επαναλαμβάνουμε στην επόμενη τρύπα εώς ότου "τελειώσει" η βίδα.

    Ο λόγος να γίνει η εργασία με αυτή τη σειρά είναι προκειμένου να μένει το κεφάλι πάνω στη βίδα διότι αλλιώς χρειάζεται μυτοτσίμπιδο για να γυρίσει στο παρθένο πλαστικό με αποτέλεσμα ζημιές στο σπείρωμα. Επίσης, εάν κοπεί το σπείρωμα πρίν μπει παξιμάδι πάνω, τότε αυτό δε "περνάει" εύκολα (λόγω γρεζιών κοψίματος ή του πιασίματος με το μυτοτσίμπιδο) και στρίβει η βίδα μέσα στο πλαστικό.


    * DSC_3385.jpg (20.39 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 646 φορές.)

    * DSC_3387.jpg (31.61 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 688 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 28 Αύγ 2014, 11:55:57 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 24 Αύγ 2014, 02:30:45 »

    Πολύ καλή κατασκευή και ιδέα για τις βίδες! Εγώ περιμένω τις δικές μου και θα τις παραλάβω Τρίτη. Θέλω να δω και τι θα κάνεις για βαλβίδα!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #37 στις: Κυριακή, 24 Αύγ 2014, 13:17:07 »

    Παναγιώτη, ευχαριστούμε - ελπίζουμε να σου χρησιμεύσει καμιά ιδέα για τη δική σου κατασκευή... Εμείς θα αντιγράψουμε πολλές δικές σου!

    Η βαλβίδα είναι μια ωραία πρόκληση.
    Το εύκολο είναι να "φυτέψει" κανείς ένα μικρό μήκος σπειρώματος (πάλι από βίδα 2mm) και να μείνει εκεί.
    Εμάς μας ήρθε μια άλλη ιδέα: επειδή έχουμε αποφασίσει να αντικαταστήσουμε όλα τα πλαστικά "Τ" του συστήματος αέρα από το Air Kit της Robart (βλ. φωτό του Post Νο.7, Σελ. 1) με μπρούτζινα, βρήκαμε κάτι χρήσιμο να κάνουμε με τα πλαστικά.

    Οι φωτό μιλάνε μόνες τους...
    Το τρυπανάκι που χρειάζεται είναι 2mm και μια σταγόνα CA για fixing.


    * DSC_3389.jpg (28.99 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 611 φορές.)

    * DSC_3390.jpg (32.24 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 611 φορές.)

    * DSC_3391.jpg (22.02 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 597 φορές.)

    * DSC_3392.jpg (18.62 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 607 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 24 Αύγ 2014, 13:32:36 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #38 στις: Κυριακή, 24 Αύγ 2014, 13:26:19 »

    Με το αστάρωμα, αρχίσουν να μοιάζουν λιγότερο "ετοιματζίδικες" και περισσότερο scale.


    * DSC_3393.jpg (21.99 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 598 φορές.)

    * DSC_3394.jpg (26.43 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 655 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 24 Αύγ 2014, 18:07:14 »


    Η βαλβίδα είναι μια ωραία πρόκληση.
    Το εύκολο είναι να "φυτέψει" κανείς ένα μικρό μήκος σπειρώματος (πάλι από βίδα 2mm) και να μείνει εκεί.
    Εμάς μας ήρθε μια άλλη ιδέα: επειδή έχουμε αποφασίσει να αντικαταστήσουμε όλα τα πλαστικά "Τ" του συστήματος αέρα από το Air Kit της Robart (βλ. φωτό του Post Νο.7, Σελ. 1) με μπρούτζινα, βρήκαμε κάτι χρήσιμο να κάνουμε με τα πλαστικά.

    Οι φωτό μιλάνε μόνες τους...
    Το τρυπανάκι που χρειάζεται είναι 2mm και μια σταγόνα CA για fixing.

    Χμμμμ...μου αρέσει...!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 29 Αύγ 2014, 15:55:17 »

    Μετά από το αστάρωμα, σειρά είχε το βάψιμο. Οι ρόδες βάφτηκαν με Engine Gray της Testors. Η επιλογή έναντι του μαύρου έγινε για να αναδείξει τις λεπτομέρειες.
    (Εάν οι βίδες δεν είχαν βαφτεί, μπορεί και να τους βάφαμε μαύρους).

    Η βαλβίδα βάφτηκε copper/gold, ενώ μπήκε και η χαρακτηριστική κόκκινη γραμμή που δείχνει εάν το ελαστικό γλιστράει πάνω στα beadlocks.
    Τέλος, έγινε ένα απαλό στεγνό πινέλο με ασημένιο.
    Δε μπήκε βερνίκι - ελπίζω να μη χρειαστεί...!

    Τέλος με τις ρόδες... σειρά, οι πόρτες!


    * DSC_3413.jpg (32.17 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 467 φορές.)

    * DSC_3414.jpg (37.27 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 458 φορές.)

    * DSC_3415.jpg (24.16 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 452 φορές.)

    * 862five.jpg (58.5 KB, 393x553 - εμφανίστηκε 429 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 29 Αύγ 2014, 19:19:59 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 29 Αύγ 2014, 16:09:47 »

    Έκτορα το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!! Ειδικά η βαλβίδα έδειξε πάρα πολύ! Σκέφτομαι να περάσω μέσα από τη βαλβίδα ψιλή βίδα για να φαίνεται στο τέλος το πάσο της βαλβίδας. Πάντως το χρώμα της ζάντας θα το προτιμούσα πιο σκούρο! Δε μου λες να κάνουμε κάτι με το λάστιχο;; Σκέφτομαι να το βάλω στο δράπανο και με χαμηλές στροφές να το χαράξω 4 παράλληλες γραμμές με το dremel. Λες να πετύχει ή θα κλαίω το λάστιχο;
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 29 Αύγ 2014, 16:26:36 »

    Σκεφτήκαμε και εμείς το βιδάκι για τη βαλβίδα - όχι τίποτε άλλο, αλλά για να τη βαστάει γερά μέσα (τώρα είναι κολλημένη απλά).
    Εάν το δοκιμάσεις και "δείξει" τότε μπορεί να ζηλέψουμε και να το κάνουμε και εμείς!

    Για το λάστιχο. Κατ' αρχάς θέλει λίγο τρίψιμο με white spirit για να καθαρίσει καλά (λειώνει ελαφρά...!).

    Σε restorations των FW190 βλέπεις μόνον καραφλά λάστιχα, οπότε δεν είμαστε πολύ εκτός... Επίσης, οι γραμμές θα κάνουν το λάστιχο να έχει καλή πρόσφυση στις πλαϊνές φορτίσεις με αποτέλεσμα στραβώματα του gear στα ground loops. Προτιμούμε το slick να ... γλιστράει λίγο και έτσι να προφυλάσσει από στραβώματα και τουμπαρίσματα.

    Εάν κάποιος θέλει να "το τραβήξει", τότε θα προτείναμε αρνητικό μασκάρισμα της μάρκας του ελαστικού ("Continental") και πέρασμα με... αερογράφο αμμοβολής!

    Τέλος, το κυρίαρχο χρώμα των ζαντών είναι ως επί το πλείστον το μαύρο.. Αλλά υπάρχουν και αεροπλάνα με RLM66 (dark grey). Εάν τις βάψεις μαύρες πιστεύω ότι θα χαθεί η λεπτομέρεια με την οποία ασχολούμαστε...


    * 190-2-600x398.jpg (84.33 KB, 600x398 - εμφανίστηκε 405 φορές.)

    * Fw_190D-12.jpg (45.36 KB, 640x423 - εμφανίστηκε 426 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #43 στις: Σάββατο, 30 Αύγ 2014, 17:06:45 »

    Όποιος έχει φτιάξει FW190, καταλαβαίνει αμέσως για ποιο λόγο γίνεται η παρακάτω μετατροπή...


    * DSC_3419.jpg (53.34 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 360 φορές.)

    * DSC_3422.jpg (39.78 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 343 φορές.)

    * DSC_3421.jpg (33.69 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 372 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #44 στις: Σάββατο, 30 Αύγ 2014, 17:13:13 »

    Για... εμάς τους υπόλοιπους, η υπόθεση έχει ως εξής:
    - Τα oleos των retracts έχουν διαδρομή μεγαλύτερη από την ακτίνα του τροχού που εξέχει κάτω από τις πόρτες..
    - Αυτό σημαίνει ότι σε μια βαριά προσγείωση, τα καλύμματα των σκελών θα έρθουν σε επαφή με το διάδρομο. Τότε... κλάφτα! Είτε θα σπάσουν είτε το μοντέλο θα κάνει ground loop με πολλά χιλιόμετρα. Πάει το ακροπτερύγιο, το rudder, η καλύπτρα, κλπ...
    - Οπότε πρέπει να γίνει μετατροπή και το κάτω μέρος της πόρτας να μετακινείται με το oleo...

    1η κίνηση είναι να βάλουμε σύστημα στερέωσης του κάτω κομματιού του καλύμματος πάνω στην πλήμνη του oleo.
    Αυτό κόπηκε από γαλβανιζέ λαμαρίνα 0.8mm και κολλήθηκε με εποξική μετάλλων κατευθείαν επάνω στην πλήμνη, αφότου το χρώμα αφαιρέθηκε και οι επιφάνειες έμειναν "παρθένο μέταλλο".
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.