Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 22:03:36

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 22:03:36

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 20:48]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304439
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 168
    Total: 169
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 57     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ESM FW190 D9 50cc  (Lu 147817 fois)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #75 le: Mercredi, 7 Mai 2014, 23:15:30 »

    Έχω προβληματιστεί αρκετά για το πως θα στερεώσω τις θύρες των τροχών πάνω στα σκέλη. Καθ' ότι δεν έχω κάποιο έτοιμο σετ συγκράτησης σκέφτηκα να φτιάξω εγώ κάποια...αρχικά με μπρούτζινα κομμάτια....έπειτα όμως και βλέποντας τις παρακάτω φωτογραφίες από το πραγματικό σκέφτηκα να κάνω αυτό ακριβώς που είχαν κάνει. Να κόψω και να κολλήσω μικρά κομμάτια μπρούτζινων ή αλουμινένιων σωλήνων απευθείας πάνω στο σκέλος. Τι λέτε; Μετά θα περάσω ολόπαση βίδα και παξιμάδι ενώ θα παρεμβάλω μεταξύ του σωλήνα και των θυρών μικρά κομμάτια από σωληνακι καυσίμου ώστε να υπάρχει και μια μικρή ελαστικότητα. Φυσικά όλα τα παραπάνω στο τέλος θα βαφούν. Νομίζω το μόνο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσω είναι η ευθυγράμμιση των κομματιών των σωλήνων και η τοποθέτησή τους στις κατάλληλες θέσεις αλλά νομίζω πως κάνοντας έναν ξύλινο τάκο και κολλόντας προσωρινά τη θύρα με το σκέλος θα μπορέσω να ευθυγραμμίσω σωστά την θύρα με κλεισμένο το σκέλος πάνω στο φτερό και μετά αφου το αφαιρέσω πάλι να κολλήσω σιγά σιγά τα σωληνάκια....


    * afm_fw190d_13.jpg (28.05 Ko, 336x448 - vu 445 fois.)

    * afm_fw190d_05.jpg (29.96 Ko, 336x448 - vu 451 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #76 le: Jeudi, 8 Mai 2014, 06:54:00 »

    Πάνο,
    Πως θα κολλήσεις τα σωληνάκια; Με ασημοκόλληση; Πολλή φασαρία μου φαίνεται

    Αν θέλεις μια εύκολη και γρήγορα λύση ψάξε σε καταστήματα υδραυλικών για δαχτυλίδια στήριξης σωλήνων (το λένε και τσέρκι νομίζω) το οποίο έχει επένδυση από λάστιχο και μια βίδα. Πάρε μαζί σου το σκέλος για να βρεις την κατάλληλη διάμετρο. Με 2 € παίρνεις 5 και έχεις και ανταλλακτικό!

    Δες φωτό από το Me-109 που τα χρησιμοποιώ:



    * IMG_1505 70cr.jpg (123.01 Ko, 679x440 - vu 429 fois.)
    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #77 le: Jeudi, 8 Mai 2014, 10:49:51 »

    Σκέφτομαι να τα κολλήσω με metal-epoxy. Διάβαζα στο rc scale builder ότι έτσι κόλλησε 2 αυτάκια μη μεταλλικά στο κάτω μέρος του σκέλους για να έχει μεγαλύτερη επιφάνεια στερέωσης της θύρας. Πιστεύω ότι θα κολλήσουν είτε είναι μπρούτζινα είτε αλουμινένια. Αν δω ότι με ζορίζουν οι εναλλακτική που σκέφτηκα με τη ρόκα (στερεωτικά καλωδίων) μου φαίνεται καλύτερη οπτικά γιατί μπορώ να τα τροχίσω και να τα στενέψω εύκολα όσο θέλω. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε και την επιλογή του κατάλληλου μεγέθους ώστε να αγκαλιάσει σωστά το σκέλος...
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 596


    « Répondre #78 le: Jeudi, 8 Mai 2014, 18:35:20 »

    αυτό το έχεις δει εδώ Παναγιώτη;
    http://www.rcscalebuilder.com/forum/forum_posts.asp?TID=21256&PN=1&TPN=19
    Journalisée
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #79 le: Jeudi, 8 Mai 2014, 22:42:40 »

    Ναι Δημήτρη, αυτό ακριβώς ανέφερα πιο πάνω, ότι κόλλησε τα αυτάκια με metal epoxy στο κάτω μέρος του σκέλους.... Εμένα με ενδιαφέρει όλη η στερέωση πως θα γίνει γιατί δεν έχω κάτι να βάλω στα σκέλη. Σήμερα βρήκα ρόκα σε κατάλληλο μέγεθος και νομίζω ότι θα είναι ιδανική επιλογή και σχετικά εύκολη λύση. Θα ανεβάσω φωτογραφία σύντομα για να εξηγήσω το σκεπτικό μου. Η πιο scale λύση θα ήταν να κολλήσω μπρούτζινα σωληνάκια δεξιά και αριστερά του σκέλους αλλά όχι μόνο θα ήταν πολύ επίπονη διαδικασία αλλά πιστεύω πως θα είχα και πρόβλημα να βρώ βίδες 2mm με μήκος πάνω από 25-30mm.....
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #80 le: Samedi, 17 Mai 2014, 22:46:43 »

    Τελικά μετά από αρκετές μέρες βρήκα το χρόνο και προχώρησα λίγο το αεροπλάνο. Η λύση για να στερεωθούν τα καπάκια των σκελών βρέθηκε από στερεωτικά καναλιών καλωδίων διαμέτρου 16mm. Έχουν ικανοποιητική πλάτη για να βιδωθούν και αρκετά παχιά ώστε να λιμαριστεί και να έρθει το καθένα στο κατάλληλο ύψος ώστε να εφαρμώσει απόλυτα το καπάκι στο φτερό....


    * 20140517_204644.jpg (54.92 Ko, 640x480 - vu 299 fois.)

    * 20140517_204615.jpg (79.64 Ko, 640x480 - vu 309 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #81 le: Samedi, 17 Mai 2014, 22:50:15 »

    Για να ενισχυθεί το καπάκι και να μην γίνει θρύψαλα....κόπηκε φύλλο πολυστερίνης και κολλήθηκε από τη μέσα πλευρά...


    * 20140517_204445.jpg (52.36 Ko, 640x480 - vu 303 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #82 le: Samedi, 17 Mai 2014, 22:52:27 »

    Στη συνέχεια θα χωριστεί σε δύο τμήματα ώστε να μην κινδυνεύει να σπάσει αν συμπιεστεί πολύ το ελατήριο και βρεί το καπάκι στο έδαφος.
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #83 le: Samedi, 17 Mai 2014, 22:59:57 »

    Αφήνωντας για λίγο τα retracts να πω πως τελικά έκρυψα μόνο τις ντίζες των φλάπς. Για τα aileron το φοβήθηκα και δεν ήθελα να μπλέξω με βαψίματα του φτερού αν έβγαζα την ντίζα από το πάνω μέρος και έκανα καπάκι όπως μου είπε ο φίλος Νίκος... Πάντως από το κάτω μέρος οι ντίζες και τα horn θα βαφτούν σίγουρα...


    * 20140504_123043.jpg (26.43 Ko, 448x252 - vu 290 fois.)

    * 20140504_123110.jpg (24.65 Ko, 448x252 - vu 296 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #84 le: Samedi, 17 Mai 2014, 23:06:29 »

    Επιστρέφοντας το θέμα στα σκέλη να πω πως τελικά τα Eurokit δεν είναι και ο καλύτερος συνδιασμός για το αεροπλάνο. Κατ' αρχήν στη βάση τους είναι πολύ μικρά και αφήνουν πολύ μεγάλο κενό στη θήκη του φτερού (το οποίο καλύφθηκε από το κομμάτι επικάλυψης το οποίο είχε αφαιρεθεί νωρίτερα για τα σκέλη) και το χειρότερο είναι ότι είναι πολύ βαθιά με αποτέλεσμα να βρίσκει στην πάνω πλευρά του φτερού. Για να μπορέσει να κάτσει αναγκάστηκα να τροχίσω όχι μόνο εσωτερικά το φτερό όσο είχα τη δυνατότητα αλλά και το ίδιο το retract της Eurokit!!!!! Παρ' όλα αυτά αν γίνει μια βαριά προσγείωση το retract είναι έτοιμο να σκάσει μύτη από την πάνω μεριά του φτερού!!  Στριφογύρισμα ματιών


    * 20140504_123022.jpg (29.87 Ko, 448x252 - vu 290 fois.)

    * 20140504_123059.jpg (28.38 Ko, 448x252 - vu 297 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #85 le: Samedi, 17 Mai 2014, 23:08:12 »

    Ακόμα και το φάρδος τους είναι οριακό και πιάνουν με το ζόρι οι βίδες στις βάσεις...
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #86 le: Dimanche, 18 Mai 2014, 06:23:19 »

    Καλημέρα Παναγιώτη,
    Οι βάσεις των retract είναι το αδύνατο σημείο των ESM warbirds, δεν έχω δει κανένα μοντέλο τους που να έρχεται από το εργοστάσιο με ικανοποιητική κατασκευή για τα φορτία που θα δεχθεί.

    Άρα κατ'αρχήν ΕΝΙΣΧΥΣΕ τις βάσεις που θα πατήσουν τα retract με καλή ξυλεία, ρητίνες, υφάσματα, Epoxol, Hysol, Carbon, τσιμέντο, ατσάλι, ... κατάλαβες  Cheesy
    Ετσι μπορείς και να προσαρμόσεις την γεωμετρία της βάσης να ταιριαξει στα Eurokit.

    Αυτό που σου γράφω δεν είναι προεραιτικό, είναι MUST
    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 596


    « Répondre #87 le: Dimanche, 18 Mai 2014, 17:28:45 »

    Ακόμα και το φάρδος τους είναι οριακό και πιάνουν με το ζόρι οι βίδες στις βάσεις...
    Παναγιώτη μη στεναχωριέσαι και μου φαίνεται οτι δεν θα έχεις πρόβλημα.
    Καταρχή θα πρέπει να γεμίσεις τις βάσεις απο κάτω με epoxol και κομμάτια τάκους απο hard wood. Αυτό θα πρέπει να το κάνεις έτσι κι αλλιώς ο,τι rertacts και να έβαζες, οκόμη και του esm. εν συνεχεία άνοιξε τις τρύπες των μονάδων λίγο παραπάνω και βάλε διαγώνια τις βίδες ώστε να "δακγώνουν" προς τη μεριά που έχει ψαχνό φροντίζοντας να πιάνουν και μέρος του epoxol. το έχω κάνει πολλές φορές και δεν θα έχεις πρόβλημα.
    Journalisée
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #88 le: Dimanche, 18 Mai 2014, 21:11:21 »

    Συγγνώμη αλλά τι είναι epoxol;;;;;;  Huh Αν βάλω κομμάτια hardwood από κάτω μαζί με αύτο το epoxol  θα ακουμπάει από τη μία κάτω από το κόντρα πλακέ που βιδώνει το retract αλλά από κάτω θα είναι κολλημένο με το πέτσωμα του φτερού της πάνω πλευράς. Δεν θα προκύψει πρόβλημα σε κάποια βαρυά προσγείωση; Βασικά είναι αυτό που φοβάμαι και για το βάθος του retract το οποίο όσο και να το τρόχισα ακουμπάει και αυτό πάνω στο πέτσωμα...Πάντως οι βάση δείχνει αρκετά στιβαρή γιατί είναι sandwich με ένα αρκετά χοντρό εποξικό φύλλο στη μέση και κόντρα πλακέ πάνω κάτω. Θα το ενισχύσω όμως από κάτω όπως μου είπατε... μόλις μάθω τι είναι το epoxol... Χαμόγελο
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #89 le: Dimanche, 18 Mai 2014, 21:18:48 »

    Πάντως σήμερα βρήκα αρκετό χρόνο και προχώρησε αρκετά το θέμα των θυρών στα σκέλη...Καταρχήν μία φωτογραφία με το καπάκι και το φύλλο πολυστερίνης το οποίο έδωσε την απαραίτητη ενίσχυση αλλά παραμένει και αρκετά εύκαμπτο. Τα σημάδια είναι τα σημεία στα οποία θα κοπεί το καπάκι...


    * 20140518_184240.jpg (71.85 Ko, 640x480 - vu 235 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 57     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: ESM FW190 D9 50cc
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.032 secondes avec 27 requêtes.