Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 23:27:26

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 23:27:26

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 20:48]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304439
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 189
    Total: 190
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 57     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ESM FW190 D9 50cc  (Lu 147819 fois)
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #15 le: Vendredi, 14 Mars 2014, 13:36:34 »

    Φίλε καλώς ήλθες στην scale κατηγορία.
    Θέμα 1ο:
    Θες να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο μοντέλα που πετάνε ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά!!!
    Θέμα 2ο:
    Βάζεις απέναντι δύο εταιρίες με διαφορετική φιλοσοφία

    Όσο αφορά τα ρετρακς, υπάρχουν οι ακόλουθες λύσεις:
    1. Eurokit
    2. Eurokit
    3. Eurokit
    4. Eurokit
    .
    .
    .
    .
    Μάλλον έπιασες τι υπονοούμενο.  laugh

    Κατά την γνώμη μου πρέπει πρώτα να διαλέξεις τον τύπο του αεροπλάνου από πλευράς πτήσης και μετά να βρεις το καλύτερο του τύπου του, όσο αφορά εταιρία κατασκευής κλπ. Οι σύγκριση που προσπαθείς να κάνεις δεν είναι δυνατή!  Thumbs up
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 596


    « Répondre #16 le: Vendredi, 14 Mars 2014, 15:13:06 »

    Γιάννη ασφαλώς και τα eurokit είναι τα καλύτερα retracts που υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Όμως σχετικά με το fw 190 d9 θέλεις 75 μοίρες γωνία και τα eurokit professional σου δίνουν μόνο μέχρι 85 μοίρες όποτε θα πρέπει να κάνεις πατέντες στις βάσεις των retracts για να πάρεις τη διαφορά των επιπλέον 10 μοιρών. Εδω δεν παίζει να βάλεις "νερο στο κρασί σου" γιατί όλη η ομορφιά αυτού του μοντέλου είναι αυτή η γωνία. Ασφαλώς και γίνεται αυτή η πατέντα όμως ίσως να φαίνονται λίγο άσχημα οι μονάδες απο μπροστά γιατί θα πρέπει να κάτσουν "στραβά" για να παρεις τις επιπλέον μοίρες. Βέβαια με τα ηλεκτρικά EUROKIT δεν θα έχεις αυτό το πρόβλημα. O λόγος που πήρα εγώ τα wabo είναι γιατί τα βρήκα όλα μαζι set με scale ρόδες, struts και πίσω ανασυρόμενο σύστημα, μπουκάλα, βαλβίδα και σωληνάκια όλα σε πολύ καλή τιμή.
    Journalisée
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #17 le: Samedi, 15 Mars 2014, 01:07:55 »

    Φίλε καλώς ήλθες στην scale κατηγορία.
    Θέμα 1ο:
    Θες να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο μοντέλα που πετάνε ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά!!!
    Θέμα 2ο:
    Βάζεις απέναντι δύο εταιρίες με διαφορετική φιλοσοφία

    Όσο αφορά τα ρετρακς, υπάρχουν οι ακόλουθες λύσεις:
    1. Eurokit
    2. Eurokit
    3. Eurokit
    4. Eurokit
    .
    .
    .
    .
    Μάλλον έπιασες τι υπονοούμενο.  laugh

    Κατά την γνώμη μου πρέπει πρώτα να διαλέξεις τον τύπο του αεροπλάνου από πλευράς πτήσης και μετά να βρεις το καλύτερο του τύπου του, όσο αφορά εταιρία κατασκευής κλπ. Οι σύγκριση που προσπαθείς να κάνεις δεν είναι δυνατή!  Thumbs up

    Γιάννη σαφώς και πιστεύω ότι είναι δύο τελείως διαφορετικά μοντέλα. Δεν τα συγκρίνω μεταξύ τους. Είναι δύο μοντέλα που με γοητεύουν πάρα πολύ για τα δικά του χαρακτηριστικά το καθένα και για τη δικιά τους ιστορία. Επίσης συμφωνώ ότι και κατασκευαστικά είναι δύο τελείως διαφορετικά μοντέλα. Να σου πω την αλήθεια δεν αποφάσιζα μεταξύ των δύο γιατί δεν ήξερα τι λύσεις θα βρω στο θέμα των retracts για το FW190. Επίσης δεν γνωρίζω καθόλου την εταιρία ESM και γι' αυτό ζήτησα κάποια γνώμη... Βλέπω ότι θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω τα eurokit οπότε αρχίζω και κλείνω προς το fw190. Ίσως και αύριο να επικοινωνήσω με τον Γιάννη στο diamond.
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #18 le: Samedi, 15 Mars 2014, 23:32:47 »


    Κάποιος που έχει ασχοληθεί με eurokit αν μπορεί να μας πει αν το παραπάνω retract κάνει για την περίπτωσή μας. Επίσης χρειάζεται κάποιος controller ή κάποιο άλλο ηλεκτρονικό εξάρτημα;
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #19 le: Dimanche, 16 Mars 2014, 06:53:45 »


    Κάποιος που έχει ασχοληθεί με eurokit αν μπορεί να μας πει αν το παραπάνω retract κάνει για την περίπτωσή μας. Επίσης χρειάζεται κάποιος controller ή κάποιο άλλο ηλεκτρονικό εξάρτημα;

    Φίλε Panioul, μάλλον δεν έχεις καταλάβει αυτά που σου λέει ο DGiatr για την γωνία των retract

    Δες στο διάγραμμα: το FW-190 έχει μια σπάνια γεωμετρία όπου τα σκέλη ανοίγουν στις 74 μοίρες σε σχέση με το φτερό. Τα retracts που παραθέτεις παραπάνω είναι στις 95 μοίρες. Βάλε ένα μοιρογνωμόνιο πάνω στο διάγραμμα και θα δεις τι σημαίνει.



    * 3-view (gear).jpg (43.87 Ko, 567x310 - vu 953 fois.)
    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 596


    « Répondre #20 le: Dimanche, 16 Mars 2014, 10:16:19 »

    Nίκο εαν πάρει τα ηλεκτρικά eurokit φαντάζομαι θα μπορεί να ρυθμίσει τις γωνίες εκεί που θέλει.
    Journalisée
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #21 le: Dimanche, 16 Mars 2014, 15:37:04 »



    Φίλε Panioul, μάλλον δεν έχεις καταλάβει αυτά που σου λέει ο DGiatr για την γωνία των retract

    Δες στο διάγραμμα: το FW-190 έχει μια σπάνια γεωμετρία όπου τα σκέλη ανοίγουν στις 74 μοίρες σε σχέση με το φτερό. Τα retracts που παραθέτεις παραπάνω είναι στις 95 μοίρες. Βάλε ένα μοιρογνωμόνιο πάνω στο διάγραμμα και θα δεις τι σημαίνει.


    [/quote]
    Φίλε Νίκο δεν έχω ξαναασχοληθεί με ηλεκτρικά retracts ούτε με πνευματικά. Επειδή είπε ο Δημήτρης ότι πιθανών να μπορώ να ρυθμίσω στα ηλεκτρικά τη γωνία γι' αυτό ρώτησα αν κατ' αρχήν είναι αυτό το retract στο οποίο αναφερόμαστε ώστε να το πάρω πακέτο από τον diamond που το έχει αλλά και τι άλλο χρειάζεται να πάρω ώστε να μπορώ να το ρυθμίσω. Επίσης νομίζω ότι ακόμα και να μην ρυθμίζεται η γωνία, κάνοντας κάποια τροποποίηση στη βάση των σκελών θα μπορέσω να δώσω κάποια γωνία, ίσως όχι ακριβώς αυτή που χρειάζεται αλλά πάντως κάποια ώστε να δείχνει λίγο Fockewulf
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #22 le: Dimanche, 30 Mars 2014, 23:55:08 »

    Την Παρασκευή μίλησα με τον Γιάννη (Diamond models) για να μου ετοιμάσει σιγά σιγά την παραγγελία!! Τελικά τα ηλεκτρικά retracts μπορείς να τα ρυθμίσεις να σταματάνε στις μοίρες που θες...Αναρωτιέμαι όμως εφόσον δε θα τερματίζουν...θα αντέχουν στις καταπονήσεις;;
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #23 le: Dimanche, 6 Avril 2014, 23:48:39 »

    Η παραγγελία όπως είπα έγινε και περιμένω μέσα στη βδομάδα το πακέτο!! Μαζί με τα retracts... Τώρα ψάχνω τι θα κάνω με τον κινητήρα και με τη βελτίωση του cockpit. Ο κινητήρας που έχω είναι ο DL50 και για να μπεί κάποια εξάτμιση μάλλον θα χρειαστεί πολύ κόψιμο το cowl και θέλω να το αποφύγω. Ο καλύτερος κινητήρας από άποψη μεγέθους είναι ο 53cc twin από Hobbyking αλλά αμφιβάλλω πολύ για την αξιοπιστία του. Δεν ξέρω αν μπει ο DLE 60 twin αν θα πρέπει να κοπεί πολύ το cowl για τις μπουζόπιπες... Αν έχει κάποιος καμιά πληροφορία ας βοηθήσει... Αν βολεύει αυτός ο κινητήρας τότε μπορεί να πουλήσω αυτον που έχω και να πάρω τον DLE60 twin...
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 560


    SV2BLH


    « Répondre #24 le: Lundi, 7 Avril 2014, 01:32:44 »

    Εχω τον dle60 twin σε ένα krill yak55. Η απόσταση ακίδας μπουζί σε ακίδα μπουζί είναι 26cm και η συνολική απόσταση (πλάτος) μαζί με τις μπουζόπιπες είναι 27,6cm. Απλά θα πρέπει να προσεχτεί το εξής: ο αριστερός κύλινδρος είναι λίγο πιό πίσω από τον δεξιό, επειδή δίνεις και right thrust η βάση του κινητήρα βγαίνει λίγο πιό αριστερά άρα η αριστερή πλευρά βγαίνει λίγο πιό έξω απ'οτι η δεξιά.
    Οι πλευρές που είπα είναι όπως τις βλέπει ο πιλότος.
    Journalisée
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #25 le: Samedi, 12 Avril 2014, 00:33:28 »

    Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Οπότι φαίνεται δεν μπορώ να τον επιλέξω γιατί θα πρέπει το cowl να τρυπηθεί στο πλάι και έτσι θα χαλάσει όλη η ομορφια του αεροπλάνου. Αν και θα ήταν πολύ καλή επιλογή λόγο πιο scale ήχου και βάρους!!
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #26 le: Dimanche, 13 Avril 2014, 16:47:12 »

    Την Παρασκευή παρέλαβα το δέμα και επιτέλους βρήκα χρόνο να το ανοίξω και να δω όλα τα πράγματα που μου έστειλε το κατάστημα...


    * 20140413_143450.jpg (55.02 Ko, 448x336 - vu 510 fois.)

    * 20140413_145906.jpg (72.79 Ko, 448x336 - vu 533 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #27 le: Dimanche, 13 Avril 2014, 16:49:55 »

    Και η πρώτη κίνηση φυσικά είναι να ανοίξω το "καπό"!!!! Ευτυχώς ξεκόλλησε πολύ εύκολα αλλά ηθελε προσοχή γιατί πραγματικά είναι πολύ ευαίσθητο!


    * 20140413_145925.jpg (72.29 Ko, 448x336 - vu 504 fois.)
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 596


    « Répondre #28 le: Lundi, 14 Avril 2014, 08:01:39 »

    Xθές κατέβασα το FW 190 D9 στο Ελληνικό για πρώτη φορά για στρώσιμο κινητήρα. Η μηχανή που του έβαλα τελικά είναι η 3W 75 I US. Η μεγαλύτερη δυσκολία που είχα στην τοποθέτηση του κινητήρα ήταν οτι λόγω του μεγάλου κυβισμού του και του μικρού μεγέθους του cowl έπρεπε να βρώ τρόπο να βάλω την εξάτμιση χωρίς να κόψω cowl. Μετά απο πολύ κόπο και σκέψη και επειδή δεν μπορούσα να βρώ στην αγορά εξάτμιση για τη 3w που να μπαίνει και να μην χρειάζεται κόψιμο το cowl έφτιαξα μια δική μου. Σημαντική βοήθεια είχα και πάλι απο τον "σεσημασμένο" πια στο χώρο του αερομοντελισμού "Αργυράκο" με τις "χρυσές" συμβουλές του σχετικά με την κατασκευή της εξάτμισης, γενικά μπορώ να πω οτι με "ξεψάρωσε" αρκετά ώστε να τολμήσω να φτιάξω μια εξάτμιση που να ταιριάζει στις απαιτήσεις μου. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και το φίλο Νίκο Δελατόλα που χθες το απόγευμα με βοήθησε για να βάλουμε μπροστά τον κινητήρα αφού έφερε μια MEGATRON που έχει και σε πέντε λεπτά πήρε μπροστά ενώ εμείς παιδευόμασταν με το χέρι απο το πρωί!!!
    Λοιπόν στο δια τάυτα : o κινητήρας βγάζει 6700 r.p.m. γυρνώντας μια fiala 24Χ8 3blade ενώ βέβαια ακόμα στρώνει γιατί είναι καινούργιος. Θεωρώ οτι είναι πολύ καλό αποτέλεσμα για καινούργιο κινητήρα με custom εξάτμιση! Αυτό σημαίνει οτι μόλις στρώσει θα μπορεί να γυρνάει 25Χ8 ή και 26Χ8 3blade!Οι κολλήσεις αργόν έγιναν στη Σπύρου Πάτση.
    Μερικές φωτογραφίες απο το χώρο της μηχανής.
    « Dernière édition: Lundi, 14 Avril 2014, 08:24:02 par dgiatr » Journalisée
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 596


    « Répondre #29 le: Lundi, 14 Avril 2014, 08:19:33 »

    ........................................


    * DSC02106.JPG (114.35 Ko, 704x528 - vu 456 fois.)
    Journalisée
    Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 57     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: ESM FW190 D9 50cc
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.038 secondes avec 26 requêtes.