christos139
|
|
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 16 Σεπ 2012, 23:51:45 » |
|
φιλε Ο τεο εχεις δικιο οτι μπαινουν ετσι οι μπαλσες....και ετσι ειναι απλα σου φενεται ετσι γτ εχουν μπει τρια κομματια απο μπαλσα και οχι ενα μονοκομματο YAnkos σε ευχαριστω και ελπιζω να ειναι......δεν εχεις αδικο για την μπαλσα αλλα ειπα να το κανω οπως το σχεδιο μιας και ειχα το κοντρα πλακε και τις μπαλσες.....προσπαθω να το φτιαξω με low cost υλικα...δλδ με οτι εχω στην ακρη ...δυσκολες εποχες το ειχα παρακολουθησει ολο το θεμα για το χαμηλοπτερηγο....και ετυχε να ειμαι και στην πρωτη του πτηση εκει αν και δεν παω ελληνικο..... οι παρεμβασεις που θα κανω σε σχεση με το σχεδιο ειναι λιγες .....οπως ροδα πισω...καπακι να ανοιγει στο ντεποζιτο μπροστα... και βιδες για τα φτερα αντι λαστιχα εκει βεβαια θελω καμια γνωμη για το πως? οπως ακομα για πιον κινητηρα απο τους δυο που προανεφερα και για την διεδρο στα φτερα γτ σκεφτομαι να το κανω χωρις (οπως το wot4)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 00:22:59 » |
|
Αν η αεροτομή σου από κάτω είναι φλατ ή ημισυμμετρική, τότε με δίεδρο θα είναι πιο σταθερό στον αέρα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
christos139
|
|
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 10:18:28 » |
|
αυτη ειναι η αεροτομη του
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 10:59:28 » |
|
Δίεδρο βάζουμε για να υψώσουμε το κέντρο πιέσεως του φτερού, ως προς το κέντρο βάρους του σκάφους. Στα μεν υψηλοπτέρυγα για να τα απομακρύνουμε, στα δε χαμηλοπτέρυγα για να τα φέρουμε πιό κοντά.
Στην πρώτη περίπτωση θέλουμε ευστάθεια εκκρεμούς, Τα ailerons δεν είναι τόσο ενεργά. Στη δεύτερη να μειώσουμε την αστάθεια (όταν το Κ.Β. βρίσκεται επάνω από το κέντρο πιέσεων) ή να το ξεπεράσουμε ώστε να αποκτήσουμε και εδώ κάποιο βαθμό ευστάθειας. Οσο πιό κοντά είναι το Κ.Β. με το Κ.Π. τόσο πιό αξονικό γίνεται το ρολλ.
Με δίεδρο (ή μεγαλύτερη δίεδρο) αυξάνει η αντίδραση στην κίνηση του rudder.
Τέλος με δίεδρο το μοντέλο κάθεται καλύτερα με κλίση στην στροφή, και δεν πλαγιολισθαίνει όσο θα το έκανε χωρίς δίεδρο.
Μεγαλύτερη ή μικρότερη δίεδρος ρολάρει το μοντέλο στο knife edge (στα ακροβατικά)
Με δίεδρο το μοντέλο επηρεάζεται πιό εύκολα σε πλάγιο άνεμο.
Η δική μου πρόταση είναι να αφήσεις τη διεδρο που έχει το σχέδιο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
christos139
|
|
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 11:28:19 » |
|
το σχεδιο δινει 4μοιρες......δεν ειναι πολυ ? τοσο εχουν τα τρικαναλα που δουλευουν μονο με rudder
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 11:42:20 » |
|
το σχεδιο δινει 4μοιρες......δεν ειναι πολυ ? τοσο εχουν τα τρικαναλα που δουλευουν μονο με rudder
Διευκρίνισέ μου αν έχει 2 μοίρες στην κάθε έδρα, ή 4 μοίρες στην κάθε έδρα. Για σύγκριση ο Τηλέμαχος έχει 6,5 μοίρες στην κάθε έδρα (σύνολο 13 μοίρες)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
christos139
|
|
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 11:47:48 » |
|
συνολικα το δινει 4 μοιρες δυο και δυο πολυ ειναι του τηλεμαχου ε? σε ενα αλλο που ειχα φτιαξει παλιοτερα εδινε συνολικα 2 μοιρες......τεσπα θα το αφησω ετσι θα σε ακουσω και προχωραω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hlsat
|
|
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 11:53:44 » |
|
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους. Το μοντελο χρεισιμοποιη κοντρα πλακε στα δυο κοματια της ατρακτου με αφαιρεματα στο πισω μερος και οχι μπαλσα για να μην χρειαζεται στο μπροστινο μερος επιπλεον ενισχυσεις οποτε δεν νομιζω οτι θα κερδιζε λιγοτερο βαρος αν γινοταν με μπαλσα και ενισχυσεις. Ειναι τρικαναλο δηλαδη δεν χρεισιμοποιη ραντερ αν και συνιστω να γινη με ραντερ απο την στιγμη που εβαλες και ροδακι στο πισω μερος. Η αεροτομη ειναι συμμετρικη και η διεδρος που δινη στο σχεδιο ειναι πολυ καλη δεν χρειαζεται αλλαγη. Το βαρος του θα ειναι λιγοτερο απο το αναφαιρωμενο στο σχεδιο αφου τα συγχρονα ηλεκτρονικα ειναι πολυ ελαφρυτερα απο τα τοτε που βαζαμαι. Δεν εχεις ανοιξη την τρυπα στο fire wall για το τεποζιτο και θα σε δυσκολεψη πολυ στην συνεχεια. Τελος η 10αρα Os Max του ειναι αρκετα καλη μηχανη για το μεγεθος του το βαρος του και το οτι ειναι υψηλοπτερυγο μοντελο. Καλη συνεχεια θα το παρακολουθω και θα περιμενω να το δω και στον αερα. Εκ των υστερων ζητω συγνωμη για κατι που αμελησα να σου στειλω Χρηστο και θα το κανω αυτη την εβδομαδα.
Ηλιας Ξανθη.
Υ.Σ. Το σχεδιο απο αυτο το μοντελο εχει επισκευαστη εχει καθαριστη και κλιμακωθη σωστα να το χρειαζεσαι ενα εμαιλ να στο στειλω γιατι μετα απο μπλακαουτ στο PC εχασα πολλα πραγματα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
christos139
|
|
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 12:32:50 » |
|
ναι Ηλια το ξερω για το σχεδιο ...τα εχω και τα δυο και εγω πιστευω πως με τον 10αρακι θα ειναι μια χαρα...εδω το Q.B. 10h που ειναι και χαμηλοπτερυγο πεταγε μια χαρα που το θυμαμαι.... εχω ποτηροτρυπανο για την τρυπα το μονο που θελω να κανω εξτρα ειναι να βαλω βιδες αντι για λαστιχα και ψαχνω να βρω πατεντα για να κουμπωνει μπροστα.....μαλλον με καβιλιες ....μαλλον!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 13:06:32 » |
|
συνολικα το δινει 4 μοιρες
δυο και δυο
Αυτές να κρατήσεις.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
hlsat
|
|
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 13:51:25 » |
|
Χρηστο κοιταξε τις φωτο και θα καταλαβης την μετατροπη για το δεσιμο του φτερου στην ατρακτο χωρις λαστιχα αλλα με βιδες. Το μαυρο στις δυο φωτο ειναι δοκαρακια ενισχυσης και στο σχεδιο η καβιλια στο μπροστινο μερος του φτερου και οι δυο τρυπες για τις βιδες στο πισω μερος αυτου.
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
hlsat
|
|
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 13:53:57 » |
|
Και οι φωτο στην ατρακτο.
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
hlsat
|
|
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 13:55:15 » |
|
Και εδω.
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
christos139
|
|
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 14:37:55 » |
|
ναι κατι τετοιο φανταστηκα αλλα με δυο καβιλιες αντι μιας.....αλλα και με μια θα κρατησει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
christos139
|
|
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 21:31:57 » |
|
τελειωσανε και τα φτερα....εχουν μεινει να καλυφτει με μπαλσα 1.5χιλ. στους 4 μεσαιους νομεις , να κοπουν τα aileron και να μπει μια καβιλια......και εκει εχουμε το προβλημα.....πως ? ε?
ο κεντρικος νομεας ειναι απο 4χιλ μπαλσα επι 2 δλδ 8 χιλ. ολο.. πως να βαλω τη καβιλια? να τρυπησω την μπαλσα μεχρι τα plywood της διεδρου και να την χωνεψω εκει?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|