Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.429 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 4 Mai 2024, 03:16:25

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 4 Mai 2024, 03:16:25

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304429
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 64
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 54
    Total: 55
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Επιλογη προπελας με τη σχεση ωθησης προς βαρους  (Lu 5155 fois)
    guest962
    Invité
    « Répondre #15 le: Dimanche, 16 Sept. 2012, 15:42:19 »

    και τελος


    * prop3.GIF (115.33 Ko, 1563x2152 - vu 294 fois.)
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #16 le: Dimanche, 16 Sept. 2012, 19:29:37 »

    Εχω διαβάσει και άρθρα και βιβλίο του Andy Lennon, και στην προσπάθειά του να περιλάβει πολλές πληροφορίες και έννοιες, εν τέλει τα κειμενά του είναι πολύ μπερδεμένα για να τον καταλάβω 100% ή για να συμφωνήσω 100%.

    Θα μου πείτε ότι φταίω εγώ που δεν καταλαβαίνω, δεν το αποκλείω, δεν πειράζει.

    Βρήκα μία φόρμουλα στο Wikipedia, που λεει ότι Thrust = (dm/dt) *V  όπου dm/dt είναι ο βαθμός της μεταβολής της αέριας μάζας σε σχέση με το χρόνο (ο ρυθμός ροής της μάζας )  και V είναι η ταχύτητα της κίνησης της αέριας μάζας. Αλλά δεν πλησιάζει καθόλου την φόρμουλα που δίνει ο Lennon.

    Στην περίπτωση του Thrust, όλος ο κόσμος το εκφράζει σε μονάδες δύναμης, (ακόμα και στο άρθρο της Wikipedia) όπως σε Newton, Kgf, Lbf, πουθενά δεν υπεισέρχεται παράγων χρόνου.
     
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    guest962
    Invité
    « Répondre #17 le: Lundi, 17 Sept. 2012, 15:51:19 »

    Το βλεπω εγω που παει η δουλεια απο εδω θα φυγουμε ολοι με master στη φυσικη [ με πολυ χιουμορ το γραφω αυτο] αλλα βρηκα αυτο


    Subject: How to convert cubic feet per minute to lbs of thrust.

    Date: Sun Nov 26 22:39:10 2000
    Posted by John
    Grade level: 10-12 School: Shiloh High
    City: Stone Mountain State/Province: ga Country: Usa
    Area of science: Physics
    ID: 975296350.Ph
    Message:

    Let's say there is a air boat and the propeller or fan is capable of
    moving 30,000 cfm of air per minute, how can I convert this into the
    amount of lbs of thrust this will provide. Thank you

    και η απαντηση


    Date: Wed Nov 29 18:25:56 2000
    Posted By: Dennis K. Van Gemert, Staff, Flight Design/Performance, The Boeing Company
    Area of science: Physics
    ID: 975296350.Ph
    Message:

    CFM = Cubic Feet per Minute = Volumetric Flow Rate

    Mass Flow Rate = (Density) x (Volumetric Flow Rate)

    Newton’s Second Law of Motion:  Force = (Mass) x (Acceleration), or F = ma

    F = ma = (Mass Flow Rate) x (Velocity), given a constant flow velocity
    (i.e., constant propeller speed and pitch angle).

    Velocity = (Volumetric Flow Rate) / (Area), where Area = (Pi) x (r^2), the
    length of a propeller blade is a good approximation for the radius, r.

    Thrust = (Density) x (CFM^2) / ((Pi) x (r^2))

    Note: Keep track of your units!

    Εδω Thrust = (Density) x (CFM^2) / ((Pi) x (r^2))  βλεπω οτι στο thrust μπαινει το CFM που περιεχει τον παραγοντα χρονο

    Γι αυτο ο lennon μετατρεπει τις κυβ. ιντσες σε κυβ. ποδια  και το λεπτο το κανει 60 δευτερα
    Journalisée
    MNCH
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 43



    « Répondre #18 le: Lundi, 17 Sept. 2012, 19:45:40 »

    Φίλε JPS Θα μου τα ξεκαθαρίσεις από κοντά στο μοντελοδρόμιο. Huh Θα κάνουμε και μερικές δοκιμές  Thumbs up Azn
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #19 le: Lundi, 17 Sept. 2012, 20:29:15 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    η έλξη είναι μία δύναμη, και εκφραζεται σε μονάδες δύναμης όπως προανέφερα και όχι σε μονάδες δύναμης ανά χρόνο.

    Αν η έλξη ήταν συνδεδεμένη με τον χρόνο (π.χ. δευτερόλεπτο) τότε θα λέγαμε ότι σε ένα δευτερόλεπτο είναι 5 kgf, σε δύο δευτερόλεπτα θα ήταν 10 kgf, σε τρία δευτερόλεπτα θα ήταν 15 kgf κ.ο.κ.

    Αλλά όλοι ξέρουμε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

    Διάβασα και ανέλυσα το τελευταίο ποστ την απάντηση του μηχανικού της Boeing, και διεπίστωσα και πάλι ότι μιλάει για δύναμη F (άσχετο το ότι στον υπολογισμό της υπεισέρχονται και ταχύτητες και επιταχύνσεις), και όχι για δύναμη F / sec.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Répondre #20 le: Mardi, 18 Sept. 2012, 09:16:08 »

    Συμφωνώ με το θείο. Απλή φυσική:


    Η ελξη είναι δύναμη.

    Αν υπεισέλθει και μετακίνηση, μιλάμε για έργο.

    Αν το έργο μετρηθεί στη μονάδα του χρόνου, μιλάμε για ισχύ.


    Εχω κι εγώ το βιβλίο του Lennon "Model airplane design". 20 χρονια τώρα. Ακαταλαβίστικο. Ολη η ύλη του ατάκτως εριμμένη.

    Ν. Βουλουμάνος
    Journalisée

    Seize your day!
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #21 le: Mardi, 18 Sept. 2012, 11:07:29 »


    Δεν εννοούσα αυτό.
    Η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας επηρεάζει τη λειτουργία των θερμικών κινητήρων, συμφωνώ.

    Ποια ήταν η ερώτησή μου, να την κάνω πιο συγκεκριμένη.
    Αν έχω σταθερές στροφές μιας έλικας, αποδίδει την ίδια ώση σε χαμηλές και την ίδια σε υψηλές θερμοκρασίες;

    Επειδή νομίζω ότι δεν απαντήθηκε ή απαντήθηκε παράπλευρα:
    σίγουρα κάτι που σπρώχνει αέρα  (φτερό για τα αεροπλάνα ή ελικά για τα κοπτερα) έχει τεράστια διαφορά στην απόδοση με βάση το υλικό που σπρώχνει.. δηλαδή τον αέρα.. :

    Οι αεροδυναμικές δυνάμεις  εξαρτώνται πολύ από την πυκνότητα του αέρα.

    Για παράδειγμα, εάν ένα ανεμόπτερο διανύει 25 μέτρα
    από ένα συγκεκριμένο υψόμετρο κατά τη διάρκεια  χαμηλής πυκνότητας του αέρα
    μπορεί να διανύσει μέχρι 40 μέτρα κατά τη διάρκεια της υψηλής πυκνότητας.

    Η πυκνότητα του αέρα εξαρτάται από την ατμοσφαιρική πίεση και τη θερμοκρασία του αέρα.
    Η πυκνότητα του αέρα αυξάνει με την μείωση της θερμοκρασίας του αέρα και / ή με
    αύξηση της ατμοσφαιρικής πίεσης.
    Η πυκνότητα του αέρα μειώνεται με την αύξηση της θερμοκρασίας του αέρα και / ή με
    φθίνουσα της ατμοσφαιρικής πίεσης.

    δηλαδή Ένα ιπτάμενο αεροσκάφος υπόκειται σε πίεση, ανάλογα με την ταχύτητα του αέρα και τη
    πυκνότητα του αέρα.

    Αυτή η πίεση αυξάνει εκθετικά με την αύξηση της ταχύτητας του αέρα,  που σημαίνει ότι το φαινόμενο γίνεται πολύ πιο ορατό με στη περίπτωση της έλικας...  

    κλείνοντας, άλλη έλικα επιλέγεις σε βουνό, άλλη σε πεδιάδα, άλλη το χειμώνα, άλλη το καλοκαίρι.  γιαυτό όλα τα καινούρια υπολογιστήρια έχουν στην άκρη και πεδίο για τις θερμοκρασίες και πιέσεις
    Journalisée
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #22 le: Mardi, 18 Sept. 2012, 11:42:38 »

    Δημήτρη, σωστά τα γράφεις για τις πυκνότητες αλλά εδώ τέθηκε απορία σχετικά με τον χρόνο και την είσοδο αυτού σε υπολογισμούς...
    Δέν κάθησα να διαβάσω όλο το Θέμα, αλλά στέκομαι στην απορία του Κου Γιάννη...

    Υπάρχουν μεγέθη στη Φυσική που αφορούν τη Στιγμή, στιγμιαία μεγέθη, και υπάρχουν άλλα που εκφράζονται μέσω του χρόνου.
    Στιγμιαία π.χ. είναι το ρεύμα (σε Αμπέρ), ενώ "χρονικά" είναι η χωρητικότητα.

    Η Ώση είναι Στιγμιαίο μέγεθος.
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Modérateur: Serafim)  |  Fil de discussion: Επιλογη προπελας με τη σχεση ωθησης προς βαρους
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.078 secondes avec 28 requêtes.