Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.429 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 4 Mai 2024, 05:34:05

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 4 Mai 2024, 05:34:05

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304429
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 64
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 59
    Total: 59
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Q.B.10L της Pilot η κατασκευη  (Lu 54116 fois)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #120 le: Dimanche, 19 Fιvr. 2012, 22:26:09 »

    Ηλια καλημερα.Επειδη τα δυο βασικα κοματια της ατρακτου ειναι απο κοντρα πλακε λογο βαρους εναντι μπαλσας δεν βλεπω τα ανοιγματα να τα εχης κοψη για να ελαφρυνη οπως δειχνη το σχεδιο μην τα ξεχασης η τα αμελησης.

    Χμμμ... το κόντραπλακέ το είχε μέσα το κιτ προφανώς, αλλά δεν είναι παρατραβηγμένο σε τόσο μικρό αεροπλάνο
    να έχει τα πλαϊνά μέρη της ατράκτου από κόντραπλακέ;
    Μου φαίνεται περιττό βάρος.
    Journalisée

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #121 le: Dimanche, 19 Fιvr. 2012, 23:28:11 »

    Σιγουρα αλλα επειδη το σχεδιο ειναι πολυ παλιο , ο δημιουργος του να ηταν της παλιας σχολης. οπως εχει γραφτει και παραπανω σκεψου με τα ηλεκτρονικα της παλιας σχολης τι θα γινονταν απο βαρος
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #122 le: Lundi, 20 Fιvr. 2012, 08:46:04 »

    Σιγουρα αλλα επειδη το σχεδιο ειναι πολυ παλιο , ο δημιουργος του να ηταν της παλιας σχολης. οπως εχει γραφτει και παραπανω σκεψου με τα ηλεκτρονικα της παλιας σχολης τι θα γινονταν απο βαρος

    Θα σας φανεί περίεργο, αλλά το κόντρα πλακέ είναι φθηνότερο από την μπάλσα, και κόβεται καλύτερα με την πρέσσα, απ' ότι η μπάλσα.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Répondre #123 le: Lundi, 20 Fιvr. 2012, 10:41:45 »

    Καλημερα σε ολους.Μηπως τα τορινα μοντελα ακομη και τα ετοιμα για πτηση ειναι με περισσοτερο κοντρα πλακε και λιγοτερη μπαλσα εως μηδαμινη ?
    Και ας υπαρχη ευκολια μηχανηματων κοπης καλυτερα και ποιο συνχρονα απο τα παλια που ηταν οπως λεη ο θειος Γιαννης.
    Journalisée

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #124 le: Lundi, 20 Fιvr. 2012, 17:14:21 »

    Καλημερα σε ολους.Μηπως τα τορινα μοντελα ακομη και τα ετοιμα για πτηση ειναι με περισσοτερο κοντρα πλακε και λιγοτερη μπαλσα εως μηδαμινη ?
    Και ας υπαρχη ευκολια μηχανηματων κοπης καλυτερα και ποιο συνχρονα απο τα παλια που ηταν οπως λεη ο θειος Γιαννης.


    Δεν εννοούσα το μηχάνημα αυτό καθ' εαυτό, αλλά το μαχαίρι που κόβει το ξύλο. Το ακόνισμα του μαχαιριού διαρκεί περισσότερο όταν κόβουν σκληρό ξύλο, παρά όταν κόβουν μαλακό ξύλο.  Περίεργο, αλλά έτσι συμβαίνει.

    Φυσικά αν κόβονται με router, lazer ή με πίεση νερού, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    Μιά και το αναφέραμε, αν έχετε κομμάτια μπάλσα ή κόντρα πλακέ κομμένα με lazer, και έχουν στην περιφέρεια καφέ χρώμα από το κάψιμο, να το γυαλοχαρτίσετε πριν προσπαθήσετε να το κολλήσετε, για αλλιώς δεν μπαίνει καλά η κόλλα στους πόρους του ξύλου.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Répondre #125 le: Lundi, 20 Fιvr. 2012, 18:08:55 »

    Καλησπερα.Πιστευω στην εποχη παραγωγης και κοπης ξυλων απο τις εταιρειες οπως η Pilot δεν υπηρχαν μηχανηματα κοπης ρουτερ , lazer και τετοια οπως τα συνχρονα.
    Η κοπη πρεπη να γινιταν με μεταλικα μαχαιρια καλουπια και με πρεσα κοπης οπως τουλαχιστον ξερω και απο αλλα πραγματα που ηθελαν κοψιμο ( οπως στα εργοστασια παραγωγης παπουτσιων ).
    Ενας ισος ακομη τροπος κοπης για τοτε που και αυτος χρεισιμοποιηθηκε και στα παπουτσια να ηταν και ο παντογραφος.
    Εγω με αυτον εκοβα χοντρα σκληρα πρασινα χαρτονια και μαλιστα υπο κλιμακα δηλαδη με νουμερα αυξησης μεγεθους κατα το επιθυμητο απο την μητρα.
    Journalisée

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #126 le: Lundi, 20 Fιvr. 2012, 20:06:44 »

    Αρχιζει και παιρνει μορφη η ατρακτος.

    Ερωτηση:Οταν ειναι να βαλω στο επανω και στο κατω μερος την μπαλσα τα νερα του φυλλου θα πρεπει να ειναι παραλληλα ή καθετα με την ατρακτο? Βεβαια στο επανω μερος θα ειναι δυσκολο να πανε καθετα λογω της καμπυλης των εσωτερικων τμηματων


    * IMGP1868.JPG (58.38 Ko, 490x368 - vu 753 fois.)

    * IMGP1869.JPG (45.09 Ko, 490x368 - vu 598 fois.)
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #127 le: Lundi, 20 Fιvr. 2012, 20:21:30 »

    Στο επάνω κατα μήκος της ατράκτου, στο κάτω παίζει και τα δύο, εγώ θα τα έβαζα κάθετα.

    Το ερώτημα είναι πόσο πάχος θα έχει η μπάλσα στο επάνω μέρος. Αν είναι μαλακή έως 2-2,5 χιλιοστά μπορείς να την καμπυλώσεις βρεγμένη, πιό χοντρή θα πρέπει να κόψεις λωρίδες και να τις κολλήσεις μία-μία στη θέση τους και μεταξύ τους.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Répondre #128 le: Lundi, 20 Fιvr. 2012, 21:10:43 »

    Λιακο καλησπερα.
    Τα νερα στα ξυλα στο εγραψε ο θειος Γιαννης.
    Αυτο που ειδα εγω ειναι οτι παροτι τα εχεις σημαδεψη δεν τα εκοψες πρωτα και θα σε δυσκολεψη τωρα ειναι αυτα που εχω κλειση σε μαυρο κυκλο στην παρακατω φωτο.Ειναι τα κοψιματα για να μπη το πηχακι στο πανω μερος της ατρακτου πριν την κλησης με το φυλλο μπαλσας.


    * Hlsat QB 10L.JPG (45.55 Ko, 490x368 - vu 621 fois.)
    Journalisée

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #129 le: Mardi, 21 Fιvr. 2012, 19:04:22 »

    hlsat δικιο εχεις αλλα εχω κανει ηδη τα σημαδια οποτε δεν πιστευω να εχω και μεγαλο προβλημα ..Θα δω στην πορεια

    Προς το παρων ετοιμη η βαση των σκελων και η εσωτερικη ενισχυση. Θα χρησιμοποιησω αλουμινενια σκελη και οχι συρματινα οπως εχει το σχεδιο


    * IMGP1870.JPG (31.02 Ko, 490x368 - vu 536 fois.)

    * IMGP1871.JPG (32.27 Ko, 490x368 - vu 569 fois.)
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #130 le: Mercredi, 22 Fιvr. 2012, 07:44:44 »

    ετοιμο και το πανω πηχακι


    * IMGP1872.JPG (54.66 Ko, 490x368 - vu 508 fois.)
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #131 le: Mercredi, 22 Fιvr. 2012, 22:29:02 »

    μπορει ν αμου πει καποιος πως πρεπει να τοποθετησω την μπαλσα στο επανω μερος της ατρακτου

    π.χ.

    -βαζω ολο το φυλλο στο επανω μερος και συνεχιζω προς τα εξω ?
    - κοβω τμηματικα?

    να σημειωσω οτι οι καμπυλες ειναι διαφορετικες και σε διαφορετικο υψος απο εμπρος μεχρι πισω
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #132 le: Mercredi, 22 Fιvr. 2012, 23:03:14 »

    μπορει ν αμου πει καποιος πως πρεπει να τοποθετησω την μπαλσα στο επανω μερος της ατρακτου

    π.χ.

    -βαζω ολο το φυλλο στο επανω μερος και συνεχιζω προς τα εξω ?
    - κοβω τμηματικα?

    να σημειωσω οτι οι καμπυλες ειναι διαφορετικες και σε διαφορετικο υψος απο εμπρος μεχρι πισω

    Εγώ θα κολλούσα όσο πιό μεγάλο συνεχόμενο κομμάτι μπορούσα, με τα νερά κατά μήκος της ατράκτου και μετά θα έκοβα αυτό που θα περίσσευε αριστερά-δεξιά. Τέλος, θα έτριβα με γυαλόχαρτο για να φτιάξω καμπύλες τις ακμές...Αν δε μπαίνει ολόκληρο φύλλο, τότε κόψε τμηματικά και βάλε, αλλά ένωνε τα δύο τμήματα πάνω σε νομέα.
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #133 le: Mercredi, 22 Fιvr. 2012, 23:09:13 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #134 le: Jeudi, 23 Fιvr. 2012, 00:57:43 »

    μπηκαν και τα ξυλακια για την βαση του κινητηρα και μπηκε και ο κινητηρας προχειρα

    Εχω δωσει μια μοιρα Right trust αλλα βαση σχεδιου ισως να θελει και αλλο

    Αν εχετε καποια επισημανση ειναι αποδεκτη


    * IMGP1873.JPG (27.7 Ko, 490x368 - vu 467 fois.)

    * IMGP1874.JPG (29.42 Ko, 490x368 - vu 454 fois.)
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Pages: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Modérateur: Serafim)  |  Fil de discussion: Q.B.10L της Pilot η κατασκευη
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.047 secondes avec 27 requêtes.