Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 20:52:35

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 20:52:35

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304439
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 170
    Totale: 172
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [4] 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Πρόγραμμα σχεδίασης αεροτομών-πτερύγων: Profili  (Letto 16801 volte)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Risposta #45 il: Venerdì, 28 Nov 2008, 00:30:16 »

    Ας πουμε για παραδειγμα καποτε χρειαστηκε να σχεδιασω μια τραπεζοειδη πτερυγα για μια ιδιοκατασκευη.......δουλεψα με ποσοστα και τυπους σε τραπεζια και τριγςνα με ισοτητες κτλ.........

    για να σχεδιασω ενα φτερο εκπετασματος 130 εκατοστων ,μαζι με τις αεροτομες του και ολα......χρειαστηκα 3 απογευματα.Μια αεροτομη ιμισυμετρικη,η οποια με ποσοστα επρεπε να την μικρυνω 8 φορες μεχρι την ακρη του φτερου.Πραγμα που γινεται οσο ευκολα το λεμε τωρα μεσω του προγραμματος. Ποοολύ άνεση
    Loggato

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Risposta #46 il: Venerdì, 28 Nov 2008, 00:34:51 »

    Και κατι πολυ σημαντικο!Με το προγραμμα αυτο μπορουμε να σχεδιασουμε και ολες τις επιφανειες του αεροπλανου μας,rudder και elavator ανετα!

    παραδειγμα εδω:    απο το μηνυμα 38 και κατω

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=5395.30
    Loggato

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Risposta #47 il: Venerdì, 28 Nov 2008, 00:38:39 »

    και εδω στο μηνυμα 86# και μετα το elevator!


    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=5395.75
    Loggato

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #48 il: Lunedì, 29 Dic 2014, 06:11:27 »

    Στο Profili οταν επιλεγουμε μια αεροτομη κατα την εκτυπωση εμφανιζεται μια διακεκομενη γραμμη κατα το μηκος της. Αυτη η γραμμη θα πρεπει να ειναι παραλληλη με το εδαφος ωστε το φτερο να εχει σωστη γωνια προσβολης;;;;; worry
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #49 il: Lunedì, 29 Dic 2014, 07:55:39 »

    Στο Profili οταν επιλεγουμε μια αεροτομη κατα την εκτυπωση εμφανιζεται μια διακεκομενη γραμμη κατα το μηκος της. Αυτη η γραμμη θα πρεπει να ειναι παραλληλη με το εδαφος ωστε το φτερο να εχει σωστη γωνια προσβολης;;;;; worry

    Οχι .
    Η γραμμή αυτή είναι η χορδή της αεροτομής .
    Η γωνία που σχηματίζει η χορδή με το διάνυσμα της ταχύτητας , είναι η γωνία προσβολής .
    Για κάθε αεροτομή και για κάθε περίπτωση , η γωνία προσβολής είναι διαφορετική .
    Κάθε αεροτομή έχει διαφορετική  η γωνιά προσβολής  για καλύτερο λόγο Άνωσης  προς αντίσταση( Cl/Cd )


    ΥΣ. Χρόνια πολλά  Χαμόγελο
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #50 il: Lunedì, 29 Dic 2014, 08:06:17 »

    Αν μιλάς για την μέση γραμμή καμπυλότητας (camber line) ανάλογα με την αεροτομή (συμμετρική ή μή) η γραμμή αυτή θα είναι ευθεία ή κυρτή

    Αν μιλάς για την χορδή αυτή είναι ευθεία και συνδέει τα άκρα της camber line

    η γωνία πρόσπτωσης της ρίζας της πτέρυγας σε σχέση με τον διαμήκη άξονα του α/π (wing root incidence) πρέπει να σχεδιαστεί σε συνδυασμό με την αντίστοιχη γωνία του ουραίου για να δώσει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά πτήσης ανάλογα με τον τύπο του μοντέλου (ανεμόπτερο, pylon racer, ακροβατικό, κλπ)

    Άρα:
    - Το έδαφος δεν μπαίνει πουθενά στην εξίσωση, όλα υπολογίζονται σε σχέση με το αερόρευμα!
    - Δεν υπάρχει μια "σωστή" γωνία πρόσπτωσης για όλα τα α/π και όλες τις χρήσεις
    - Το Profili είναι το τελευταίο στάδιο εκτέλεσης του σχεδίου, πριν από αυτό προηγείται ο σχεδιασμός και πριν από τον σχεδιασμό μελέτη της πτητικής θεωρίας  Wink
    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #51 il: Lunedì, 29 Dic 2014, 08:58:55 »

    Η γωνία που σχηματίζει η χορδή με το διάνυσμα της ταχύτητας , είναι η γωνία προσβολής .

    αν μπορεις λιγο εξηγηση στο παραπανω
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #52 il: Lunedì, 29 Dic 2014, 10:57:03 »

    Η γωνία που σχηματίζει η χορδή με το διάνυσμα της ταχύτητας , είναι η γωνία προσβολής .

    αν μπορεις λιγο εξηγηση στο παραπανω
    Για να το εξηγήσω , καλύτερα ,θα έπρεπε να το κάνω σχηματικά . Αλλά επειδή δεν θα εχω σήμερα πρόσβαση σε pc με σχεδιαστικό προγραμμα , αν κάποιος αλλος εχει καμμια παρόμοια φώτο , ας την ανεβάσει .
    Θα κανω μια έρευνα στο δίκτυο , κι αν βρω κάτι θα το ανεβάσω.
    Αλλιως ,αυριο μεθαύριο θα "ζωγραφίσω" κάτι σχετικό
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #53 il: Lunedì, 29 Dic 2014, 11:01:52 »

    μ' αυτό ίσως να γίνει κατανοητό .


    * a.jpg (15.85 KB, 400x192 - visto 352 volte.)
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192


    1st Dream - Minare


    « Risposta #54 il: Lunedì, 29 Dic 2014, 12:01:43 »

    Ωραία φώτο κ. Γιάννη !  Thumbs up
    Loggato
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 89



    « Risposta #55 il: Lunedì, 29 Dic 2014, 17:52:26 »

    Στο Profili οταν επιλεγουμε μια αεροτομη κατα την εκτυπωση εμφανιζεται μια διακεκομενη γραμμη κατα το μηκος της. Αυτη η γραμμη θα πρεπει να ειναι παραλληλη με το εδαφος ωστε το φτερο να εχει σωστη γωνια προσβολης;;;;; worry

     Καλησπέρα και ''Χρόνια Πολλά'' σε όλους ! Η'' γωνία προσβολής ''είναι μια Δυναμική κατάσταση, η οποία κατα την διάρκεια μιας πτήσης αλάζει συνεχώς πέρνωντας θετικές ή και αρνητικές τιμές, και εξαρτάται αποκλειστικά από τους χειρισμους του πιλότου. Ετσι η έννοια , σωστη ή λάθος δεν ιφύσταται.
     Μηπως θέλεις να πείς, Γωνία Πρόσπτωσης. 
     Χτύπα στο google την παρακάτω πρόταση και κατέβασε το( PDF Flight Theory - e-HAF)
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #56 il: Lunedì, 29 Dic 2014, 19:35:15 »

    μ' αυτό ίσως να γίνει κατανοητό .

    το σχημα ειναι κατανοητο

    ...αλλα το ιδανικο δεν θα ηταν η γραμμη ''relative wind'' να ειναι σε ιδια ευθεια με την γραμμη της ''chord'';

    Βεβαια η προταση Για κάθε αεροτομή και για κάθε περίπτωση , η γωνία προσβολής είναι διαφορετική .

    σημαινει οτι μπορει να υπαρχει μια γωνια ανναλογα με την αεροτομη ή το πως θελουμε να πεταει ενα μοντελο σωστα;

    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #57 il: Lunedì, 29 Dic 2014, 19:41:11 »

    Στο Profili οταν επιλεγουμε μια αεροτομη κατα την εκτυπωση εμφανιζεται μια διακεκομενη γραμμη κατα το μηκος της. Αυτη η γραμμη θα πρεπει να ειναι παραλληλη με το εδαφος ωστε το φτερο να εχει σωστη γωνια προσβολης;;;;; worry

     Καλησπέρα και ''Χρόνια Πολλά'' σε όλους ! Η'' γωνία προσβολής ''είναι μια Δυναμική κατάσταση, η οποία κατα την διάρκεια μιας πτήσης αλάζει συνεχώς πέρνωντας θετικές ή και αρνητικές τιμές, και εξαρτάται αποκλειστικά από τους χειρισμους του πιλότου. Ετσι η έννοια , σωστη ή λάθος δεν ιφύσταται.
     Μηπως θέλεις να πείς, Γωνία Πρόσπτωσης. 
     Χτύπα στο google την παρακάτω πρόταση και κατέβασε το( PDF Flight Theory - e-HAF)

    Σωστο αυτο με την γωνια προσπτωσης
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Risposta #58 il: Martedì, 30 Dic 2014, 07:33:54 »

    .....πως θελουμε να πεταει ενα μοντελο.....

      Αναφέρω σχετικά άλλο ένα χαρακτηριστικό που το έχουν τα ανεμόπτερα με ολοκινούμενο οριζόντιο.

      ανάλογα το τριμμάρισμα αλλάζει συμπεριφορά το μοντέλο γιατί είναι σαν να αλλάζει γωνία το φτερό.

      Όμως στα μηχανοκίνητα τα πράγματα είναι διαφορετικά, γιατί εκεί παίζει ρόλο και η γωνία ώσης.
      π.χ. αν αλλάξεις γωνία στο φτερό θα πρέπει να βάλεις και πιο μεγάλη γωνία προς τα κάτω στο μοτέρ (down thrust) γιατί όταν δώσεις γκάζι, το μοντέλο τείνει να πάρει ύψος σηκώνοντας τη μύτη (άλλο ένα τρόπο πετάγματος για τα 3D όπου σε πτήση -high α- έχουν offset το οριζόντιο και διατηρούν ύψος και με το γκάζι).

      Βέβαια υπάρχει και το ενδεχόμενο για ολοκινούμενο φτερό π.χ. Osprey V22 laugh αλλά και με την χρήση flaps (ή σεβαστό μέγεθος flaperon -φωτό πιο μετά) μπορείς να κάνεις το μοντέλο να πάει πιο αργά
    Loggato

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 432



    « Risposta #59 il: Martedì, 30 Dic 2014, 14:43:50 »

    Για τα βασικά της πτήσης (ίσως και λίγο πιο προχωρημένα)

    https://www.khanacademy.org/partner-content/mit-k12/mit-k12-physics/v/the-forces-on-an-airplane

    Loggato

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    Pagine: 1 2 3 [4] 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatori: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Topic: Πρόγραμμα σχεδίασης αεροτομών-πτερύγων: Profili
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.051 secondi con 28 queries.