Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:21:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:21:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 14
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Gee Bee Senior Sportster Model Y 27%  (Lu 9734 fois)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « le: Dimanche, 23 Juin 2019, 19:11:45 »

    Όταν ακούγεται ότι θα πετάξει κάποιο Gee Bee συνήθως τρέχουμε να.... κρυφτούμε.

    It it looks right, it flies right λένε οι Αμερικάνοι και δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα από τα αστεία κοντόχοντρα αεροπλανάκια με τα μικρά φτεράκια και το fin κολλημένο στο κεφάλι του πιλότου - αποτέλεσμα της προσπάθειας των Grenville Brothers από το Springfield της Μασαχουσέτης να χτίσουν το μικρότερο δυνατό airframe γύρω από τον μεγαλύτερο κινητήρα προκειμένου να κερδίζουν αεροπορικούς αγώνες ταχύτητας της εποχής τους (c.a. 1929-1931).

    Κάθε κανόνας όμως έχει και εξαιρέσεις... Ιδού λοιπόν το Model Υ ή Senior Sportster, μία επιμηκυμένη σχεδίαση για 2 άτομα προκειμένου να μετακινούνται οι μηχανικοί της εταιρίας από αγώνα σε αγώνα για υποστήριξη. Το αεροπλάνο αυτό αποτελεί και το θέμα του μοντέλου μας στο παρόν thread.

    Οι αδελφοί Grenville κατασκεύασαν 2 αεροπλάνα τα οποία χάθηκαν όλα σε ατυχήματα.   Undecided
    Η 2η φωτό παρακάτω είναι replica από μουσείο στις ΗΠΑ.


    * Gee Bee Photo.jpg (70.78 Ko, 1023x596 - vu 693 fois.)

    * 1319363-large.jpg (188.16 Ko, 1024x683 - vu 720 fois.)
    « Dernière édition: Dimanche, 23 Juin 2019, 19:37:46 par hpergm » Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #1 le: Dimanche, 23 Juin 2019, 19:34:33 »

    Και εξηγούμαστε: ψάχνοντας λοιπόν για ένα Κυριακάτικο χαμηλοπτέρυγο sport αεροπλάνο χωρίς ανασυρόμενα σκέλη αλλά με radial κινητήρα βρήκαμε το Model Y της Maxford USA στη χορταστική (αλλά ακόμα πρακτική) κλίμακα 1/4 (βασικά 27%) για 50cc στις 97 ίντσες ή σχεδόν 2.5μ εκπέτασμα.

    ARF με μακρά παρουσία στην αγορά (>10 χρόνια στην Αμερική κάτω από διάφορα brands), καλής ποιότητας και πτητικής φήμης το οποίο και προμηθευτήκαμε με σκοπό να τοποθετήσουμε τη τρικύλινδρη Saito FG-90R3 των 90 κυβικών με σκοπό να απολαμβάνουμε πιο συχνά και εύκολα τον ήχο και τη λειτουργία ενός αστεροειδούς κινητήρα (δηλ. να αποφύγουμε ένα πολύπλοκο και δύσκολο scale μοντέλο)...


    * 971.jpg (48.62 Ko, 800x444 - vu 704 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #2 le: Lundi, 24 Juin 2019, 20:56:29 »

    Ξεκινήσαμε (όπως πάντα σε μοντέλα τέτοιων διαστάσεων) με το σύστημα προσγείωσης προκειμένου να μπορούμε να στήσουμε το αεροπλάνο στα πόδια του για τα περαιτέρω... Το "κίτ" δίνει σκέλη συρμάτινα, τα οποία και εφαρμόζουν με κλασσικό τρόπο στην κάτω επιφάνεια των φτερών (βλ. hardwood block με στράβωμα 90 μοιρών και ασφάλιση με βίδες πάνω από το σύρμα). Μετά, πρέπει να προσαρμοστούν από πάνω τα αεροδυναμικά καλύμματα, τα οποία και δίνονται ωραία κατασκευασμένα από υαλούφασμα με gelcoat και καλοβαμμένα.

    Εδώ η όλη προσπάθεια άρχισε να γίνεται αρκετά δύσκολη διότι η ευθυγραμμίσεις έπρεπε να γίνουν ταυτόχρονα (σκέλη/καλύμματα) ενώ η λύση του κατασκευαστή για την προσαρμογή των συρματοχοίνων πλευρικής υποστήριξης ήταν τουλάχιστον.... αστεία. Τέλος, η μηδενική ανάρτηση της σχεδίασης σε συνδυασμό με τις φοαμένιες ρόδες από... κόκκαλο, μας έκανε να έχουμε εφιάλτες ξεμπαζωμένων ribs από στραβές/κοπανιστές προσγειώσεις   Crazy2

    Ξοδέψαμε λοιπών αρκετό χρόνο να λύσουμε τα 2 μεγάλα προβλήματα της ανεπαρκούς πλευρικής στήριξης των σκελών (μπρος/πίσω έχουν αντηρίδα) και της απουσίας ανάρτησης...

    Ξεκινάμε από το πρώτο: πήραμε παξιμάδια M3 και τα ασημοκολλήσαμε σε σημεία των σκελών που έδιναν στήριξη κοντά σε ενισχύσεις. σε αυτά τα παξιμάδια θα βιδώναμε μπρούτζινα ακρόντιζα για pull-pull προκειμένου να περάσουμε τα απαραίτητα συρματόσχοινα.

    Η λύση στο δεύτερο ήταν απλούστερη - όσο και δυσεύρετη: πνευματικοί τροχοί για απορρόφηση κραδασμών! (καλή τύχη σε όποιον ξαναβρεί Robart pneumatic στις 5" στην Ευρώπη). Το κίτ δίνει τροχούς 5.5" αλλά εμείς επιλέξαμε μικρότερους για να αποφύγουμε την τριβή με το συρμάτινο σκέλος σε περίπτωση κοπανήματος (τρόχος κάνει καρούμπαλο από πάνω όταν πιεστεί και βρίσκει).

    Τα σκέλη βάφτηκαν σε ασορτί κόκκινο χρώμα και ευθυγραμμίστηκαν με τα αεροδυναμικά καλύμματα.


    * 20181104_185627.jpg (19.22 Ko, 480x480 - vu 605 fois.)

    * 20181104_185636.jpg (21.11 Ko, 480x480 - vu 609 fois.)

    * 20181209_171554.jpg (17.15 Ko, 480x480 - vu 610 fois.)

    * 20181209_171547.jpg (20.33 Ko, 480x480 - vu 606 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #3 le: Lundi, 24 Juin 2019, 21:03:00 »

    Ευθυγράμμιση τα παπουτσάκια... Οι σχισμές είναι μαμίσιες και απαραίτητες για να μπεί το παπουτσάκι (με διάφορες συστροφές... αεροπλανικές) διότι οι ρόδες δε μπορούν  να μπούν πριν τα καλύμματα (άντε βρες άκρη).


    * 20180909_181729.jpg (27 Ko, 480x480 - vu 603 fois.)

    * 20180909_181741.jpg (37.31 Ko, 480x480 - vu 609 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #4 le: Lundi, 24 Juin 2019, 21:27:44 »

    Αφού σταθήκαμε στα πόδια μας, η επόμενη περιοχή ενδιαφέροντος ήταν το firebox - το οποίο δίνεται συρταρωτό για να μπορέσει ο μοντελιστής να ρυθμίσει ανάλογα με το μήκος του κινητήρα του.

    Εδώ η κατασκευή ήταν από κλασσικό κινέζικο κόντρα πλακέ "γκοφρέτας" το οποίο δε θα άντεχε όχι τα δυναμικά φορτία ενός κινητήρα σχεδόν 100cc και 3kg, αλλά πιθανόν ούτε τα στατικά ... Ντροπή

    Δεδομένου και ότι θα έπρεπε να αφαιρέσουμε γωνίες για να μπεί και το απαραίτητο ring muffler, κρίθηκε εκ των ούκ άνευ ότι θα έπρεπε να πάμε για προληπτική ανακατασκευή.

    Βαλθήκαμε λοιπόν να το ενισχύσουμε από μέσα με αεροπορικό κόντρα πλακέ καλής ποιότητας και πηχάκια από hardwood σε όλες τι εσωτερικές ακμές (με αντιστηρίξεις όσο κόλλαγαν). Με την αφαίρεση των γωνιών για relief του ring, αδυνατίσαμε αρκετά τη διεπαφή του firewall με το υπόλοιπο κουτί - οπότε και αποφασίσαμε να πάμε σε πρόσθετη ασφάλιση με αλουμινογωνίες εξωτερικά.


    * 20181013_200632.jpg (21.41 Ko, 270x480 - vu 603 fois.)

    * 20181013_200625.jpg (15.72 Ko, 270x480 - vu 607 fois.)

    * 20181013_202919.jpg (24.39 Ko, 270x480 - vu 605 fois.)

    * 20181013_202927.jpg (19.37 Ko, 270x480 - vu 605 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #5 le: Lundi, 24 Juin 2019, 21:30:23 »

    Τελικό αποτέλεσμα ικανοποιητικό.. Thumbs up


    * 20190106_094202.jpg (33.35 Ko, 480x480 - vu 604 fois.)

    * 20190106_094153.jpg (27.48 Ko, 480x480 - vu 602 fois.)

    * 20190511_082436.jpg (36.52 Ko, 640x480 - vu 613 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #6 le: Lundi, 24 Juin 2019, 22:10:49 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Αγαπημένο θέμα και πετάει και εξαιρετικά!!!! Πολύ ωραία ιδεα οι αντιρίδες για τα σκέλη!!!!Καλή συνέχεια!!! smitten smitten
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #7 le: Mardi, 25 Juin 2019, 18:45:27 »

    Ευχαριστούμε Αργύρη. Θα έχουμε και flight report σύντομα. Συνεχίζουμε με δοκιμαστική τοποθέτηση κινητήρα, μέτρηση αποστάσεων για να πέσει καλά το cowl και μόνιμη συγκόλληση...

    ...και το ανάλογο ζαχάρωμα με το μοντέλο στα πόδια του σε dry-fit κατάσταση (συνοδευόμενου από... εγκεφαλική προσομοίωση ήχων κινητήρα).


    * 20181007_141144.jpg (29.44 Ko, 480x480 - vu 490 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #8 le: Mardi, 25 Juin 2019, 19:03:02 »

    Τοποθέτηση σέρβο/ντιζών/ακρόντιζων. Εδώ χρησιμοποιήσαμε τα αγαπημένα μας standard Savox SC-0254 των 7 κιλών με αλουμινένια μακριά horns της Robitronic και ντίζες/ακρόντιζα και horns της Kuza, μεγάλη ποικιλία των οποίων βρίσκουμε σε γνωστό αερομοντελιστικό κατάστημα στα βόρεια (μπράβο στον εισαγωγέα).

    Επίσης προχωρήσαμε και στο τελείωμα των συρμάτινων αντηρίδων της ουράς - τις οποίες οι οδηγίες δίνουν για "περαστές" (σωληνάκια αλουμινίου μέσα στο οριζόντιο και κάθετο σταθερό για να περνά το συρματόσχοινο) αλλά εμείς τις κάνουμε πάντα ρυθμιζόμενες (πάκτωση με περαστή βίδα). Οι φωτό εξηγούν καλύτερα.

    Τελειώσαμε την ουρά με ένα πολύ ωραίο μεταλλικό tailwheel - όχι του κίτ αλλά κάτι που μας είχε περισσέψει από το... 2005 από ακροβατικό 50cc της εποχής λόγω του ότι το βρίσκαμε πολύ βαρύ για τέτοια χρήση τότε. Τώρα ήρθε "κουτί" διότι με το μεγάλο κινητήρα μπροστά περιμένουμε το μοντέλο να βγεί αρκετά μπροστόβαρο.  Στριφογύρισμα ματιών



    * 20190625_185020.jpg (25.1 Ko, 640x480 - vu 487 fois.)

    * 20181209_171559.jpg (15.45 Ko, 480x480 - vu 498 fois.)

    * 20190625_185011.jpg (29.82 Ko, 640x480 - vu 492 fois.)

    * 20190625_185026.jpg (22.26 Ko, 640x480 - vu 493 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #9 le: Mardi, 25 Juin 2019, 19:05:41 »

    Οι γεωμετρίες των ντιζών δεν είναι και οι πιο τέλειες, αλλά αυτό οφείλεται σε κακό σχεδιασμό του Κινέζου: η τοποθέτηση των servo στην άτρακτο είναι τέτοια που δε συνάδει με τις κινήσεις των επιφανειών και το μήκος των horn που μπορούν να χωρέσουν. Επειδή όμως μιλάμε για sportάκι μοντέλο και όχι για ακροβατικό "νυστέρι", δεν το αφήνουμε να μας πειράξει πολύ και βασιζόμαστε στην ηλεκτρονική μαγεία των σύγχρονων συστημάτων τ/κ για να επαναφέρουμε γραμμικές συμπεριφορές.

    Να πούμε επίσης εδώ ότι αντικαταστάθηκαν όλα τα CA (?!) hinges του κίτ με Robart Hinge Points, τα οποία κολλήθηκαν με epoxy.
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #10 le: Mercredi, 7 Aoϋt 2019, 21:05:04 »

    Επιτέλους και λίγος χρόνος (διακοπές γαρ) για να συνεχίσουμε το thread. Έχοντας τελειώσει με την ουρά, πάμε πάλι μπροστά στο "business end". Πρίν την τελική τοποθέτηση του κινητήρα οφείλουμε όπως πάντα να αφιερώσουμε χρόνο σε ένα καλό στρώσιμο που έχουν τόσο ανάγκη οι πολυκύλινδροι της Saito.

    Έχοντας αποκομίσει πολύτιμη πρότερη εμπειρία από το στρώσιμο του FG-60R3 (βλ. thread του FW190) αποφασίσαμε να κάνουμε κάποιες διαφοροποιήσεις αυτή τη φορά για τον FG90-R3. Πολύ γρήγορα να επαναλάβουμε ότι οι 3 βασικοί στόχοι του στρωσίματος είναι η άπλετη λίπανση (αποφυγή κολλημάτων), το σωστό heat-cycling των κυλίνδρων (bedding ελατηρίων πιστονιών και αύξηση συμπίεσης) και οι χαμηλές θερμοκρασίες (συνδυασμός των προηγουμένων). Οι αστεροειδείς κινητήρες έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό τη διαφορετική επίδραση της... βαρύτητας: οι άνω κύλινδροι έχουν την τάση να τρέχουν φτωχότεροι από τους κατώ. Ειδικά δε σε κατάσταση υπερπλούσιου μίγματος κατά το στρώσιμο, οι κάτω κύλινδροι πλημμυρίζουν και αδυνατούν να πετύχουν σωστό heat cycling.

    Η λύση που δοκιμάστηκε στο προηγούμενο στρώσιμο της FG-60 ήταν η "περιστροφή" του κινητήρα ώστε ο άνω κύλινδρος να κατέβει στη θέση των κάτω και έτσι να έχουμε έναυση των κάτω με το υπερπλούσιο μίγμα. Τίποτε διαστημικό, απλώς "γέρναμε" το test stand όσο μπορούσαμε. Το αποτέλεσμα αποδείχτηκε καλό, με όλους τους κυλίνδρους να αποκτούν παρεμφερή συμπίεση με χαμηλές θερμοκρασίες και στρωτή λειτουργία σχετικά γρήγορα και χωρίς ρίσκα κολλήματος. Ο δε φίλος Χάρης από τη Θεσ/νίκη το... τερμάτισε φτιάχνοντας στον τόρνο test stand που επιτρέπει live περιστροφή του κινητήρα κατά τη λειτουργία του! (βλ. το γειτονικό thread του P47 Razorback)

    Εδώ να πούμε ότι όλο αυτό χρειάζεται μόνον κατά τα αρχικά λίτρα του στρωσίματος, διότι "σφυρίζοντας" το μίγμα η συμπεριφορά του καυσίμου από τη βαρύτητα δεν επηρεάζεται και τόσο. Η ίδια η Saito μας προτρέπει να βάλουμε τον κινητήρα στο αεροπλάνο γρήγορα και να τον πετάξουμε. Φανταζόμαστε ότι οι εναλλαγές κλίσης κατά τις στροφές της πτήσης θα έχουν τό ίδιο αποτέλεσμα με τα παραπάνω που γράφουμε...

    Εμείς όμως "δεν το ακούμε" διότι τέτοιοι κινητήρες συνήθως μπαίνουν σε βαριά και ακριβά scale αεροπλάνα - τα οποία δε συγχωρούν "κρατήσεις". Καλύτερα στο έδαφος λοιπόν, να είμαστε σίγουροι ότι ένας νέος κινητήρας σε ένα νέο αεροπλάνο θα μας επιφυλάξει τις... λιγότερες εκπλήξεις!
    « Dernière édition: Mercredi, 7 Aoϋt 2019, 21:28:17 par hpergm » Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #11 le: Mercredi, 7 Aoϋt 2019, 21:33:16 »

    Τί αποφασίσαμε λοιπόν να κάνουμε διαφορετικά αυτή τη φορά; Για να είμαστε σίγουροι ότι όλοι οι κύλινδροι θα έχουν την ίδια τροφοδοσία πλούσιου μίγματος ασχέτως επίδρασης βαρύτητας, τοποθετήσαμε τον κινητήρα... κατακόρυφα για τα πρώτα τεπόζιτα. Κατασκευάστηκε ένα firebox από κόντρα πλακέ 18mm και βιδώθηκε στο stand. Πάντοτε έχουμε όσο πιο καλό instrumentation γίνεται για να έχουμε απόλυτο έλεγχο της κατάστασης: μέτρηση θερμοκρασίας σε κάθε κύλινδρο με θερμόμετρα επαφής (πάντα! Ποτέ IR..) και μέτρηση στροφών από το Ignition port.


    * 20181224_182520.jpg (34.98 Ko, 480x480 - vu 373 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #12 le: Mercredi, 7 Aoϋt 2019, 21:42:34 »

    Ο Χειμώνας είναι η καλύτερη εποχή για στρωσίματα... Εκδρομούλα στο βουνό με το χιονάκι για το πρώτο τεπόζιτο με υπερπλούσια ρύθμιση και <3000rpm.

    Παραθέτουμε βίντεο όπου φαίνονται οι.. αλλοπροσαλλές θερμοκρασίες των κυλίνδρων που δεν έχουν ακόμα ισορροπήσει τις συμπιέσεις τους...  Tongue

    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #13 le: Mercredi, 7 Aoϋt 2019, 21:52:03 »

    Τα χιόνια έλιωσαν και τα τεπόζιτα προχώρησαν.

    Λίγο πρίν γυρίσουμε τη μηχανή οριζόντια για τις τελικές ρυθμίσεις, σφυρίξαμε το μίγμα μέχρι τις 5,500 top end (προπέλα Biela Carbon 24x12).
    Οι θερμοκρασίες έχουν αρχίσει να έρχονται με +/-20 βαθμούς διαφορά. Αξίζει να παρατηρήσει κανείς ότι η ισορροπία των θερμοκρασιών είναι διαφορετική σε διαφορετικές θέσεις γκαζιού. Αυτό είναι απόρροια και του ελλιπούς στρωσίματος, της -ακόμα πλούσιας- ρύθμισης και της θερμοκρασίας του προθαλάμου εισαγωγής στην κάσα του κινητήρα (όταν θερμαίνεται στις ψηλές στροφές, ομογενοποιεί καλύτερα την αεριοποίηση του μίγματος). Γενικά, ο κινητήρας θεωρείται στρωμένος και ρυθμισμένος όταν οι θερμοκρασιακές διαφορές είναι μικρότερες των 5 βαθμών σε όλο το εύρος στροφών. Αυτό θέλει το χρόνο του (5-8 λίτρα...)

    Να σημειώσουμε ότι τα θερμόμετρα είναι τοποθετημένα στις εξαγωγές των κυλίνδρων (~EGT). Οι CHTs (κοντά στο μπουζί) είναι περίπου 40-60 βαθμοί χαμηλότερες. Γενικά οι 90-150 βαθμοί λειτουργίας (μετρημένοι ψηλά στην πίσω πλευρά του κυλίνδρου) είναι μέσα στις "εμπειρικές" μας προδιαγραφές. Αυτό μεταφράζεται σε 180-220 βαθμούς στο τοίχωμα της εξάτμισης.

    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #14 le: Mercredi, 7 Aoϋt 2019, 22:10:34 »

    Και σε κατάσταση τελική ρύθμισης σε οριζόντια τοποθέτηση. Τέστ ρελαντί, αρπάγματος και τελικής (~5,800rpm).

    Απλά απολαμβάνουμε το ακουστικό εύρος του ring muffler από τον Ullrich Meier μέχρι να το ξανακούσουμε πάνω στο αεροπλάνο...

    (Και φροντίζουμε να δέσουμε το stand να μην απογειωθεί...!  devil)

    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Pages: [1] 2 3 4     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Gee Bee Senior Sportster Model Y 27%
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 25 requêtes.