Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.429 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 4 Mag 2024, 13:13:57

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 4 Mag 2024, 13:13:57

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304429
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 74
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 52
    Totale: 52
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 4 5 6 [7]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Top Flite Mitsubishi A6M2 Zero ARF για 50cc  (Letto 20136 volte)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #90 il: Sabato, 15 Apr 2017, 16:51:12 »

    Ευτυχώς, ξαναβιδώνει στην καλύπτρα - δεν είχαμε πετσικαρίσματα  Cheesy

    Επόμενο βήμα είναι να συνδέσουμε την καλύπτρα με τις ράγες τις ατράκτου.


    * 2017-04-15 16.19.04.jpg (45.35 KB, 480x480 - visto 764 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #91 il: Lunedì, 17 Apr 2017, 18:50:14 »

    Στραβώσαμε τα λαμάκια που εξέχουν από τις ακίνητες καμάρες προκειμένου να δημιουργήσουν εσωτερικές βάσεις βιδώματος της καλύπτρας πάνω στα περβάζια του κόκπιτ.


    * 20170417_151226.jpg (34.98 KB, 480x480 - visto 637 volte.)

    * 20170417_152255.jpg (21.81 KB, 480x480 - visto 662 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #92 il: Lunedì, 17 Apr 2017, 18:55:10 »

    Η ιδέα για την σύνδεση με τις ράγες είναι απλή - θα συρταρώσουμε κεφάλια βιδών 2mm μέσα στις γλύστρες.

    (Σημ. Στις φωτό δείχνουμε διαφορετικά βιδάκια διότι δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα τί τύπου βίδες θα χρησιμοποιήσουμε...)


    * 20170417_152815.jpg (22.04 KB, 480x480 - visto 619 volte.)

    * 20170417_163429.jpg (39.22 KB, 480x480 - visto 623 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 214


    « Risposta #93 il: Martedì, 18 Apr 2017, 20:55:50 »

    Γεια σου ρε Εκτωρα με τις κατασκευες σου!!!!!!! Να την στερεωσεις γερά γιατι σς καποιους νεους στα scale..... φευγουν στον αέρα και χάνονται!!
    Loggato
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #94 il: Sabato, 6 Mag 2017, 21:18:26 »

    Χάρη κάτσε να την κάνουμε να δουλέψει πρώτα....

    Λοιπόν λίγη δουλίτσα ακόμα. Βασικά, πήραμε μεγάλη ανάσα και κάναμε την πρώτη κοπή. Χωρίς τα μπρούτζινα να μας οδηγούν, θα είχαμε κάνει μεγάλη ζημιά στην καλύπτρα...  Undecided
     


    * 20170506_195208.jpg (49.82 KB, 480x480 - visto 460 volte.)

    * 20170506_195215.jpg (27.94 KB, 480x480 - visto 455 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #95 il: Sabato, 6 Mag 2017, 21:20:56 »

    Το πίσω μέρος βιδώθηκε στην άτρακτο -  χρησιμοποιήσαμε και τη μπροστινή καμάρα.
    Χωρίς τις ενισχύσεις να βαστάνε το σχήμα κάπως, η δουλειά αυτή θα ήταν αδύνατη διότι το πλαστικό της καλύπτρας είναι πολύ εύκαμπτο άπαξ και κοπεί ο θόλος..


    * 20170506_201028.jpg (50.44 KB, 480x480 - visto 447 volte.)

    * 20170506_202124.jpg (29.16 KB, 480x480 - visto 446 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #96 il: Domenica, 11 Giu 2017, 14:23:25 »

    Πήραμε άλλη μια βαθιά ανάσα και κάναμε τις τελικές κοπές στην καλύπτρα.
    Αφαιρέσαμε υλικό από το πίσω κομμάτι για να αποκαλυφθούν οι ράγες.
    Μετά διαχωρίσαμε με πολύ προσοχή το αλεξινέμιο από το μετακινούμενο κομμάτι.

    Η κοπή έγινε έτσι ώστε να αφεθεί ένα χειλάκι από τη μπρούτζινη καμάρα για ενθυλάκωση στο αλεξινέμιο (μην μας τα πάρει ο αέρας...!).



    * 20170610_200232.jpg (22.62 KB, 480x480 - visto 343 volte.)

    * 20170610_200238.jpg (38.11 KB, 480x480 - visto 351 volte.)

    * 20170610_200245.jpg (40.49 KB, 480x480 - visto 344 volte.)

    * 20170610_195532.jpg (21.67 KB, 480x480 - visto 335 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 214


    « Risposta #97 il: Lunedì, 12 Giu 2017, 15:16:15 »

    Πολύ ωραία και καθαρή δουλειά, μπράβο Εκτωρα!!!!! Αντε με το κλό να το τελειωσεις να το δουμε και να πετάει.
    Loggato
    Pagine: 1 ... 4 5 6 [7]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Top Flite Mitsubishi A6M2 Zero ARF για 50cc
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.036 secondi con 28 queries.